Koji filmovi gledaju na Halloween: popis. Filmovi o Halloweenu: zastrašujuće i smiješno, recenzije

Proslava Halloween u noćnim klubovima u kostima zlih duhova, naravno, donosi puno užitka, ali ne uvijek otići na takve institucije je dobiven iz jednog ili drugog razloga. Ova "subota" je lako organizirati i kod kuće, okupljaći društvo prijatelja u karnevalskim kostimima, te se dobro zabaviti, a "snack" možete ostaviti gledanje filma uz temu koja odgovara odmoru.

Popis: filmovi o Halloweenu i gledateljima

1. "Halloween za Evu" (2013). Zaplet filma govori o osveti djevojke po imenu Eva. Kao dijete, pada u užasnu nesreću i ozlijedi se. Vinit Eva je u toj tvrtki starije djece koja su je napala da bi morala pobjeći. Zatim je na putu djevojka upoznala nesretnog traktor. Prošle su godine, povukle su se rane na tijelu, ali duša još uvijek boli i žudi za osvetom. Njezini prijestupnici dugo su zaboravili na ono što su činili i zabavit će se za slavlje Halloween. Kako ne iskoristiti priliku kad se svi opet okupili? Sada će saznati kako može biti strašna isplata, a Evu se ne može zaustaviti. Ovo je tako jako tužna proslava Noć vještica. Film prenosi atmosferu užasa, nadilazi mlade ljude. Mogu li preživjeti, jer to nije stvar sakaćenja? Smrt očekuje svima. Pristaše žanra cijenili su snimku slike.
  2. "Blair Witch: Tečaj iz drugog svijeta". Događaji filma gledatelja prenose u gustu šumu, gdje (prema legendi) vodi vračnica. Na svom teritoriju nije dopušteno gazi ljudsku nogu. No, može li se zabraniti i psovke zaustaviti učenike koji su zainteresirani za kinematografiju koji žele uhvatiti senzacionalni materijal? Rezultat njihovog rada bit će prezentiran gledatelju. Na vrlo zanimljiv način snimljen je film "Blair Witch: Tečaj iz drugog svijeta". Kada pogledate, stvara se osjećaj stvarnosti. Oni koji su već gledali film, cijene prijem takvog redatelja.popis filmova o Halloweenu
  3. Donnie Darko. Zemljovid slike je slavno upleten u različitim dijelovima vremena i stvarnosti, a glavna veza je tinejdžerica Donnie. Dječak je već dugo bolestan od shizofrenije, ali vjerojatno nije tako abnormalan. Uostalom, čovjek u zecu kostim mu je rekao informacije koje su spasile Donniejev život i pomoći će čitavom čovječanstvu. Recenzije filma u većini pozitivnih, zbunjujućih priča čini publiku dosta zanimljivo.
  4. "Ubojica ruku". Slika se pokazala prilično neobičnom, može se nazvati mješavinom užasa i crnog humora. Mladić je optužen za smrt svojih roditelja. Tip je siguran u njegovu punu nevinost, a situacija se ne ponavlja sa svojim prijateljima. Ispada da njegova ruka živi svoj život i ubija mlade ljude blizu mladića. Mišljenja publike o filmu "The Assassin`s Hand" su različita. Obožavatelji žanra horora i crne komedije smatraju zabavnim.

"Eve svih svetaca" (2013.)

Ova slika nije slučajno upisana u popis koji smo sastavili - filmovi o Halloweenu, snimljeni na sličan način, uhvativši pogled na gledatelja. Djeca, naviknuti na takav odmor da primaju razne slastice, ostanu kod kuće s prijateljem moje majke, provode vrijeme igranja igara. Zabava se pretvara u užas, kada djeca otkrivaju video s horor filmom u torbi slatkiša. Glavni lik slike je klaunski ubojica. Nitko nije primijetio kako su se događaji slike preselili u stvarnost.

Filmski autori pokazali su prilično jeziv Halloween. Film gledaju gledatelji kao zanimljivi i odgovara početku strašnom ozračju odmora.

Halloween film

"Halloween" (1978), "Halloween" (1998), "Halloween" (2007), "Halloween 2" (2009)

Sve slike govore strašnu priču o ubojitoj manijci, ali svaka na svoj način čini opću priču. Kao dijete, Michael Myers postao je objekt nasilničkog ponašanja u školi. To je utjecalo na njegovu psihu i pretvorilo ga u krvožednog čudovišta. Prve žrtve bile su životinje. Tada je školski zlostavljač bio uništen, a sada je to bio obiteljski red. Može li Sestra Laurie ostati živa?

Sve slike o misteriji Myers zasluženo su pale na ovaj popis. Filmovi o Halloweenu ove vrste dugo su bili voljeni od strane obožavatelja žanra horora.

vještica Blaira iz drugog svijeta

"Trik ili liječiti" (2007)

Film govori četiri priče o ljudima koji su prekršili pravila užasnog odmora. Događaji i heroji će se presijecati, igrati crnu komediju, što nas čini preplašenim i smiješnim. Ova slika nije slučajno uključena u naš popis. Halloween filmovi koji govore o svojim običajima mogu biti korisni. Uostalom, ponekad je opasno ne poznavati tradicije takvog odmora. Mišljenja različitih ljudi o ovoj slici podudaraju se: smatraju ga vrlo prikladnim za gledanje Svih dana svetaca.

Zanimljive slike

Gledatelji koji vole mješavinu različitih žanrova cijenit će sljedeće filmove.

• Raven (1994). Ova slika govori tužnu priču da ni smrt nije sposobna zaustaviti osobu koja žudi pravednu osudu. Rock glazbenik Eric Dreven i njegov ljubavnik ubijeni su od mafije. Istraga njihove smrti nije ispravno provedena, jer su sve gangsteri zaplijenjeni. Ako se pravde ne može naći u ovom svijetu, druge svjetske sile dolaze u igru. Dreven pobuni od mrtvih i poziva počinitelje ubojstva na račun. Prvi film "Raven" zaljubio se u gledatelja ne samo zanimljivu priču, nego i djelo Brandon Lee (popularnog glumca, sina poznatog Brucea Leeja). Odigrao je glavnu ulogu. Enigmatska smrt Leeja, mlađa, često je povezana s psovkama krune. Neki gledatelji su pregledom sliku mnogo puta i uvijek u njemu pronaći nešto novo za sebe, a oni koji još nisu upoznati s njim, on je savjetovao da to učini.

donni darco

• The Raven (2012). Tajanstveni život i smrt poznatog pisca detektivskog žanra Edgar Allan Poe potaknuli su redatelja Jamesa McTeaguea da stvori ovaj film. Zaplet priče govori kako Edgar mora ući u intelektualni dvoboj s manijakom, koji je inspiriran Poovim detektivskim pričama. Ubojica točno utjelovljuje zločine opisane u knjigama. Kako bi igra bila zanimljivija, manijak stavlja život na Edgarovu mladenku na kocku. Sada pisac mora prikupiti svu svoju snagu, a ne na stranicama knjige, ali u stvarnom životu da neutralizira kriminalca. Publika vjeruje da drugi film "Raven" zaslužuje pozornost, ne može se ni na koji način usporediti s prvim, ali svaka priča je zanimljiva na svoj način.

fokus pokus

Prijateljski obiteljski

Svjetska kino nudi Halloween niz filmova koje možete gledati s cijelom obitelji, pa čak i smijati. Takve slike uključuju "Focus-Hocus".

film vrane

Smiješna priča o prljave sestre Sanderson. Ove vještice pokušavaju lime svu djecu i dobiti vječni život za cijelu vješticu. Ali zaboravljaju da će se morati nositi s modernom djecom. Tako kuhani hocus-pocus neće biti upravo ono što očekuju. Oni koji su već pogledali sliku, vjeruju da je ova bajka lako pregledati i vrlo zanimljiva.

"Casper"

Vrlo dirljivo je priča o malom glumcu po imenu Casper. Film se dugo vremena jako svidio djeci. Drevna palača Whipstaff je zloglasna. Ovo je pravi dom s duhovima koji svojim vlastitim makinacijama prežive sve one koji se žele naseliti u imanju. Nemojte uplašiti takvu mogućnost samo istraživaču - Dr. Harveyu - i njegovoj kćeri.

Casper film

Uskoro će se upoznati sa neobičnom tvrtkom stanovnika kuće i shvatit će da nisu svi duhovi isti, a najmanji duh će biti dobar prijatelj za djevojku, ispred njih su mnoge avanture. Ljudi koji su gledali bajku vjeruju da je "Casper" vrlo zanimljiv film za djecu, a na neki način i poučan. Uostalom, prijateljstvo je veliki dar koji se treba pohvaliti. Ali, nažalost, svi to ne razumiju kao mali duh.

ubojicu

Crtić o Mickeyju

Još jedna bajka, koju će djeca izgledati sa zadovoljstvom, jest "Kuća zlikovaca. Kuća miša. "

Fond svih crtanih likova iz različitih priča ujedinjuju se. Moraju se suprotstaviti zlikovcima, predvođenim strašnim Jafarom, koji ulazi u kuću Mickey Mouse, ali, naravno, neće uspjeti. Prekrasan crtić s voljenim likovima zadovoljit će malog gledatelja.