Film `Moje ime je Khan`: glumci i uloge, predmet, recenzije i recenzije

"Moje ime Khan" (sudionici: S.R. Khan, Kajol, K. Keane, C. Dyuti, B. Nivz) - je otvoreno stegnuti su Hollywood standardima drama, u kojoj je princ Bollywood zvijezda

Shahrukh Khan igra prototip Forrest Gump, dok je producent i redatelj Karan Johar prilagoditi mjerenja i uzoraka Hollywood.moje ime je khan glumci

Bolja egzotika za izvoz

Film "Slumdog Millionaire" postao je dokaz da se sjajni Bollywood eksotici mogu uspješno prilagoditi zahtjevima i ukusu okusa zapadnog gledatelja. Da biste to učinili, morate ukloniti ili smanjiti na minimum glavne atribute Indijsko kino: plesova i pjesama. Preostale komponente - fantastičan priča, sentimentalnosti, a interventna boja - uzet će se s praskom. Film „My Name Is Khan” (glumci i uloge koje evociraju povezanost s likovima i sporednih uloga u Hollywoodu) je izrezana od poznatih dobro uspostavljena uzoraka san tvornica: središnji lik i iscrpljeni Aspergerov - jedan u „Kišni čovjek”, a izgradnju pripovijedanja je izravna referenca do Forrest Gump. Tako da je slika „Moje ime je Khan” (glumci odbijaju komentirati ove izjave) je nesumnjivo proizvod indijskih filmaša usvojili ideološke „zashtampovannost” holivudskih filmova „za izvoz”.glumci filma su moje ime khan

Radnja filma „My Name Is Khan”, glumci i uloge Karan Johar je izabrao vrlo pažljivo, a ne usmjerena na dijagnozu glavni lik, za razliku od „Kišni čovjek”. Glavni lik Rizwan Khan (Shah Rukh Khan), musliman iz Indije, ne mogu podnijeti buku i žuta, a gotovo sve shvatiti doslovno. Zahvaljujući svom osobnom (alternativa) svaki pogled apsurdno postaje odmah očiti. Nakon preseljenja u SAD-u, on upoznaje prekrasnu Mandira (Kajol) i oženi ju, unatoč činjenici da je bio hindus. Ali njihov bračni sreća prijeti proganjanja i ugnjetavanja muslimana nakon strašne tragedije rujna 2001. Usvojeni sin Mandir Sam kan umire nakon što je pretučen od strane kolega, neutješna majka u očaju poslala muža da predsjednik, kako objasniti da oni nisu teroristi. Glumci i uloge, producenti „My Name Is Khan”, nakon što je slika u najam postao predmet pažnje filmskih kritičara. Stručnjaci u svojim osvrtima i komentarima napomenuti da ustaljenim obrascima Ljubav blještavilo i bakalar u filmu nije na vidiku, a intenzitet instalacije i atraktivnim izbliza stvorio efekt gledanja na svijet glavni junak-autističnog.moje ime je khan glumci i uloge

Glumačko lijevanje

„Kralj Bollywood” Shahrukh Khan postao neosporan imovine film „Moje ime je Khan”. Glumci koji su izveli manje uloge, nešto neugodno u prisutnosti rekord za najviše osvojenih nagrada u kategoriji „Najbolji glumac”. Glumac, TV voditeljica i producentica, igranje u projektu Karan Johar, jednaka rekordan broj nagrada sa Dilip Kumar i počeo gaziti na petama Amitabh Bachchan. Jednostavno uloga za autistični Rizwan Khan Shah Rukh Khan ne može biti imenovan. Glumac je pokazao svoj potencijal i dramatičan talent. Ono što vrijedi samo plutajuće, karakteristično za osobu koja je pogodila Aspergerov sindrom, izgledaju. Otmica autističnog hoda, nekoordinirani pokreti - čak i fizički teško izvesti glavnu ulogu, bilo je teško prenijeti stanje njegovog junaka. S izrazima lica, glumac nije imao problema, činjenica je da pacijenti Aspergerov sindrom ne mogu oponašati svoje osjećaje i osjećaje, pa je lice protagonista uvijek ostalo neprobojno. Dok se priprema za ulogu, glumac ne samo da je studirao posebna literatura posvećena Aspengera sindrom i autizam, ali i posebno na težini, što sugerira da će izgledati uvjerljivije i uvjerljivi.film je moje ime je khan glumci i uloge

Odgovornost za emocionalnu komponentu

Ispada da je odgovornost za emocionalnu komponentu dramskog filma potpuno pada na ramena glumaca koji obavljaju sekundarne uloge. Sekundarni glumci filma "Moje ime su Khan" dostojanstveno su se suočili s ovim testom. Posebno svijetla slika stvorila je lijepa Kajol, koja je igrala ulogu prekrasne Mandire. U početku, uloga supruge glavnog lika, proroci prorokovali su Kajolu, ali ljepotica je bala i nije joj dala pristanak na sudjelovanje u pucnjavi. Zatim, nevoljko, autori predložili ulogu Karine Kapoor. U ovom trenutku, kapriciozan čarobnjak ponovno razmatra i pristaje sudjelovati u filmu. Izvođač Mandira uloge iznenađuje sa svojim vještinama, razdoblja daju dojam da igra sa svojim očima. Njezin izražajni, piercing očima odmah privlači pozornost gledatelja, vrijedi da se glumica pojavi u okviru.glumci i uloge redatelja moje ime je khan

Glumci koji su igrali sekundarne uloge

Zbog činjenice da je snimanje bilo planirano u Mumbaiju i Los Angelesu, glumci bi se trebali kretati s kontinenta na kontinent. Ali kad je u Mumbaiju došlo do terorističkog napada, šest muslimanskih glumaca odmah je odbijen ulazak u Ameriku. Među njima je bio Aamir Bashir. Zbog ovih promjena, ulogu mlađeg brata Rizvan izvodila je Jimmy Shergill. Zanimljivo, glumac je započeo svoju karijeru sa slikom terorizma koji cvjeta u sjevernoj Indiji. Oduševljeno je primila kritika filma i čak se isplatila u blagajni. Daljnju glumačku karijeru Jimmyja Shergilla obilježena je izmjenom uspona i padova. Drama "Moje ime je Khan", glumci, uključujući Shergilla, bili su smješteni kao odskočna daska za brzi rast karijere u svjetskom filmu. Sin Mandir i Rizvanov otac igrali su mladi Taney Chad, poznat gledatelju kao Tinejdžer Jamal u Oscarovom "Slumdog Millionaireu".

Komplikovano remek-djelo filma

Redatelj Karan Johar stvorio sasvim slozhnosochinennoe kinematografski, što je utjecalo ne samo na problem vjerskim razlikama, ali i drama, razloge i motive međunarodnih oružanih sukoba, i nedjelovanja vlasti terorističke propagande fundamentalista islama. Film bi svakako trebao biti preporučen za gledanje svakom odraslom gledatelju, on će nužno utjecati na njegovu percepciju stvarnosti, podučiti empatiju i ljubaznost.