Film "Slanje": recenzije filma (2009). Film `Premisa` (2012 (2013)): recenzije

Film "The Premise" (kritike kritike to potvrđuju) - moderan triler o snovima i moralnosti. Redatelj Richard Kelly, filmska prilagodba opusa "Gumb, gumb"

Richard Matheson, snimio je starinski i iznimno elegantan film koji je vrlo neobičan i čudan gledati suvremenika. Izvorni naziv filmskog projekta je "The Box".slanje filmskih recenzija

Box Pandora

Film "Slanje" pregledava publiku primljenu, nije uspjela u blagajni u SAD-u. Nije spasila situaciju niti prisutnost u glavnoj ženskoj ulozi Cameron Diaz, niti iskustvo scenarista "Domino" (2005) i redatelja "Donnie Darko" (2001).

Film je postavljen 1976. godine. Glavni likovi - par Arthur (James Marsden) i Norma (Cameron Diaz) - imaju ozbiljne financijske poteškoće. Norma je izrezana na poslu, a Arthur ne prosljeđuje izbor astronauta. U ovom trenutku, na njihovu kućnom pragu se pojavi čudan čovjek, nudeći još neobičniji posao.

Njegovi uvjeti su vrlo jednostavni: u prenesenoj kutiji nalazi se gumb, ako ga pritisnete, jedna nepoznata osoba će umrijeti, a par će dobiti milijun dolara. Ovo je grafikon slike "Izrada". Recenzije filma dokazuju da je ova vrsta prologa zapanjujuća predviđanja naknadnih događaja, obeshrabrujući i eksplodirajući u mozgu.slanje recenzija filma

Ne odupire se iskušenju

U braku se odlučuje, kliknu na gumb i dobije milijun. No, nakon euforije parova ozbiljno je zabrinut za njihovu daljnju sudbinu, koračajući na sljedeći grablje. Sada je njihova sudbina u rukama istog neobičnog tipa gospodina Stewarda (Frank Langella), koji nastavlja igru, ne mijenjajući pravila. Ovo je zaplet Richard Kelly projekta "Izrada". Recenzije filma tvrde da je on zapravo remake jedne od epizoda "Sumrak zone".

Bez razotkrivanja intriga i tajni parcele valja istaknuti genijalan isprepletanje linija teorija zavjere. Redatelj je pokušao zasićati zemljište s fer iznosom brandiranih čipova, od kojih se većina čini barem čudnim. "Paket" - film 2009 (svjedočanstvo potvrde), zasićenih iracionalnih umetaka. Nisu svi koji gledaju svjesni događaja koji se događaju u drugom dijelu slike.slanje filmske recenzije za 2009. godinu

Dramatično završavanje

Film "The Premise" (2009) recenzije je u velikoj mjeri proturječan, jer daljnji razvoj priče jednostavno zbunjuje gledatelja. U stvarnom životu junaka koji su kliknuli na gumb počinje pravi ludilo: postoje nigdje krvarenja zombi likovi obavljaju kroz smijeh dječaka, oni se nalaze na marginama top-tajna laboratoriju i više nije u stanju da jasno definiraju kakav je svijet, i mjere.

Bliže vrhuncu slike ponovno pokazuju realistične motive. Glavni likovi su obaviješteni da je otkup pravi, ali cijena, kao i obično, je izuzetno visoka i mora biti plaćena u cijelosti. Takva životna lekcija je film "Izrada". Recenzije filmskih kritičara nazivaju Kellyjevim djelom izvrstan psihološki triler s smrtonosnom moralnošću i uzbudljivom filozofijom.

rezime

Napori redatelja vidljivi su neiskusnom redatelju, međutim, kao i propusti. Kelly, za vrijeme trajanja filma, stoji samostojeća, smislena intonacija, uređenje filigranskih planova. Glazbena pratnja je stvaranje rockera Arcade Fire. Minimalistički uznemirujući soundtrack jedan je od rijetkih neospornih uspjeha koje film "Izrada" ima.

Mišljenje stručnjaka, napisana u pozitivnom smislu, i slaviti izvrsne scene monolit, u drugom dijelu slike razbija se u tri zasebne linije: fantastičan Marsa stvari „matesonovskaya” priču i mistične elemente. Nažalost, prema vodećim filmskim kreatorima, autor je uspio dovršiti samo jedan, a dva ostala su nedovršena.slanje recenzija filmova

"Parcela" od Jesse Johnson

Akcija "Upućivanje" (2012.) Jesse Johnson postala je sasvim nesretna. Publika je zabilježila da, ako želite odrediti što očekivati ​​od filma, trebate obratiti pažnju na casting glumaca i grupu kreatora. Dakle, znajući glumci izvode glavnu ulogu u projektu malo poznati redatelj i scenarist Derek Johnson Kolstada, kada postane jasno da nema posebnih duboke moralne prizvukom i filozofiranja u filmu neće biti. Činjenica je da Dolph Lundgren i Steve Austin nisu dugo uklonjeni u visokokvalitetnim visokobudžetnim blockbusterima. Glumci su bili usredotočeni na projekte kategorije B. "Premisa" je film, čija je kritika definirala vrpcu kao predstavnika snažnog, ali niskog proračuna likovne kategorije B.recenzije paketa

Narativna pripovijest slike je nedjeljiva po granama i vrlo jednostavno. Protagonist Tommy, nadimak njemački - profesionalni general: stražar, izbacivač i kurir. Po povjerenju svog šefa, Tommy je dužan isporučiti paket u jednu od lokalnih kaznenih tijela. Dogovor je obostrano koristan: Nijemci će svojim naporima isplatiti dugove njihovog nesretnog brata. Ali, kako se ispostavilo, postoji puno podnositelja zahtjeva za ovu parcelu, među kojima su kriminalni elementi svih pruga. Tako počinje smrtonosna utrka za pravo posjedovanja dragocjene parcele - igra preživljavanja. slanje recenzija 2009

Banalne tradicije

Takve slike poput "Izrada", recenzije filmskih kritičara zaslužuju krpe. Pozvani su jednostavno i izravno. Scenariji su monolitni, bez mnogo trikova i višestrukih načina. Nema ni moralne konotacije, koju redatelj pokušava prenijeti publici djelovanjem središnjih likova. Razvoj priču je jasan i predvidiv: masovni pucnjave, spektakularne borbe, proganja, ponekad smiješno ponašanje junaka i vrhunac koji je jasno od prvog minuta vremena. Pored navedenog, pobunjenik "Premise" (2013.), recenzije samo potvrđuju ovo, ima slabe specijalne efekte, srednjoškolsko snimanje i standardni zvuk za akcijske filmove.slanje 2012 recenzija

Glumci koji su igrali ulogu glavnih likova, nisu prešli uobičajenu ulogu. Posebno izbirljivi bili su kritičari, s obzirom na igru ​​Stevea Austina (pseudonim Icy Cob). Njihova je presuda bila kategorizirana - prema riječima stručnjaka, on se može nazvati glumcem koji se proteže. Cjelokupni film, koji je trčao, borio se s neosjetljivim kamenim licem. Slabe promjene u Austinovoj mimikriji promatrane su samo jednom na sceni, kada se glumac vidio s golim torzom u bolnici. U principu, što možete očekivati ​​od bivšeg profesionalnog hrvača? Njegova filmografija ima oko 20 slika, od kojih su najznačajniji: "Detektiv Nash mostovi", "The Expendables".

Borilačke vještine militanti zvijezde u 1980-1990 Dolph Lundgren bio u mogućnosti da se navikne na tu ulogu, pokazati umjetnički talent i zaraditi blaži kritičare i oduševljen - navijača. Na pozadini svog partnera na skupu Stevea, pogledao je u povoljnom svjetlu, ako ocjenjujete dramatičan talent. Povratak glumca u "The Expendables" privukao je pažnju filmaša osobi, uključujući Jesse Johnson, koji je pozvao Lundgren na glavnu ulogu u svom projektu. One epizode u kojima je dominirala Dolph imenovale su najbolje mjesto na slici "Izrada".

Engleski glumac i kaskader irskog podrijetla Darren Shahlavi kao jedan od lovaca za loše parcele bio je uvjerljiv. Postupno se bori sa svojim sudjelovanjem bili izuzetno realističan i zabavan, što i ne čudi, budući da je starost 7 Darren ozbiljno bavi karateom, judo i druge borilačke vještine.