Mikhail Sholokhov, knjiga "Miran Don": recenzije, opis i karakterizacija likova

"Tih Don" je najznačajniji posao onih posvećenih Don Kozakima. Što se tiče njezine ljestvice, ona se uspoređuje s Tolstojevim Ratom i Mirom. Odražava veliki dio života stanovnika Kozakog sela i tragediju cijelog ruskog naroda, epski roman "Tiho struji Don". Komentari kritičara slažu se o jednoj stvari: knjiga je jedna od najvećih u literaturi. Mišljenja o autoru nisu tako laskavna. Članak je posvećen raspravama o autorstvu poznatog romana i karakterizaciji glavnih likova.

mirno don recenzije

Povijest stvaranja

Roman je zamišljen početkom dvadesetih godina prošlog stoljeća. Njegovo je pisanje prethodilo stvaranjem Donovih priča. Likovi Kozakovog sela nadahnule su autora dugogodišnjeg rada na velikim umjetničkim djelima. Godine 1940. završena je četvrta knjiga romana Quiet Flows Don. Recenzije istraživača, a među njima je Alexander Solzhenitsyn, ukazuju na puno kontroverzi. Autor "U prvom krugu" je izjavio da je materijal knjige izuzetno nadmoćan Sholokhovom životnom iskustvu i obrazovnoj razini. Takav rad, prema Solzhenitsynu, može stvoriti samo majstor, a tek nakon brojnih pokušaja. Mikhail Sholokhov imao je dvadeset godina u vrijeme kada je zapisao prvi svezak. Iza njega je bilo samo četiri razreda gimnazije.

Možda je jedan od genija koji se rodi jednom dvjesto godina bio autor romana "Tihi tokovi Don"? Recenzije kritičara i čitatelja o kasnijim djelima Sholokhova ukazuju da autorica u svom radu nikad nije izlagala takav grandiozni talent.

koji je napisao miran don

Glavne slike u romanu

Duga komunikacija s predstavnicima pre-revolucionarnih kozosa trebala je prethoditi radu na takvom izvanrednom radu kao što je Quiet Flows the Don. Komentari sljedbenika ideje plagiranja temelje se na činjenici da Sholokhov nije mogao imati takvo iskustvo zbog dobi. U romanu je prije svega zapanjujuća pouzdanost slike svakodnevnog života i psihološki sastav heroja.

U središtu pripovijesti su ljudi koji imaju svijetle pojedinačne likove i složene sudbine. Život Grigorij Melekhova prikazan je najdublje. Ovaj junak odraz je svih Don Kozaka. Njegov životni zadatak - sudbina svih predstavnika ove društvene kulture. Seljački rad bio je najvažniji u životu svake od njih. A primjer protagonista pokazuje koliko je teško odustati od uobičajenog načina života, od blizine zemlji i seljaštvu do jednostavnog Don Kozak. Novel je zasićen slikovitim krajolicima. Ljepota i boje prirode zauzimaju važno mjesto u čitavoj priči romana Mirno protječe Don.

Sholokhov mišljenja kreativnog pisanja glasi: „On je loš pisac koji je u stanju uljepšati stvarnost, tražeći poštedjeti osjećaje čitatelja.” A u velikoj epskoj roman dokaz tih riječi su prisutni ne samo ljepota Don prirode i plemenite osjećaje glavnih likova, ali i monstruozne načine, na granici bizarnosti.

Grigory Melekhov

Heroji romana - slike su složene, višestruke. Glavni je Grigory Melekhov. Na početku djela prikazan je kao čovjek naviknut na miran seljački rad. Treba reći o autorskom stilu, ispunjen svijetlim žive boje i specifičnoj boji. "Grigoryove noge su navikle udarati na zemlju" - te riječi nadopunjuju sliku Grgura i stvaraju portret čovjeka namijenjenog radnom i obiteljskom životu. Međutim, mladi i južnjačka krv postaju odlučujući u svojoj sudbini. Zaljubio se u udanu ženu. Snagu njegovih osjećaja potvrđuju njegove odlučujuće akcije, od kojih jedna napušta obitelj i služi kao mladoženja.

knjiga gostiju miran dong

Jedna od linija crta je priča o izvanrednoj ljubavi Grgura i Aksinye. Recenzije knjige "Miran tijek Don" ostavio u velikom broju FG Biryukov. Sovjetski književni, odbacuje pojam plagiranja Sholokhov, posebice, on je rekao da je stvaranje romana, autor je bio daleko od idiličnog. U velikom djelu postoji i patrijarhalizam, suptilno porijeklo i domaća zaostalost. No, tamna strana ljudskog života posebno je prodorna u poglavljima rata. Protagonist vidi prljavštinu ljudskog života, a prevladava ga zbunjenost i velike sumnje.

Grgur u ratu

Strah vojnog morala, kojeg svjedoči Melekhov, dovodi do činjenice da ne zna na koju bi stranu trebao ići. On vidi bratoubojicu, smrt. Grgur se sastaje s "crvenim" kozakom, koji utječe na njegov svjetonazor. Ali kasnije vidi svoju strašnu nasilnu smrt i okreće se na stranu "bijelaca". Ali čak i ovdje nije ostavljen nesiguran u ispravnost odabranog izbora. Bezbrojne lutnje kroz rusku zemlju, zarobljene ratom, pljačkom i siromaštvom, završavaju se vraćajući u svoj dom, nekad krcat i bučan. Samo je Gregorij sin i sestra preživio - građanski rat nije požalio nikome.

"Tiho struji Don" - roman, čiji je pregled ostavljen gotovo svake iznimne osobnosti u literaturi dvadesetog stoljeća. Litavski pisac J. Avižius rekao je da autor ovog velikog djela nije bio ograničen nikakvim pravilima i kanonima. A budući da je roman snažno napisan i u njemu živi užasna istina života. "U svom obliku, roman ima rijedak integritet, kao da je izrezan iz jedne glinene", - napisao je J. Avigius.

Predmet istraživanja mnogih izvanrednih povjesničara i književnih kritičara postao je Tihi tokovi Don. Kritika, recenzije o romanu - tema mnogih kritičkih članaka. VV Petelinovo mišljenje o glavnom karakteru djela svodi se na pojam tipičnog karaktera tog karaktera. Prema književnom kritičaru, Grgur je simbol cijelog naroda, kolektivna slika svih onih koji su preživjeli tragediju u godinama revolucije. I postojalo je milijune.

mirno don sholokhov Michael komentira knjigu

Aksinya

Glavni lik je umjetničko utjelovljenje strasti, impulsa i instinkata. Njezina sudbina je tragična i ne može se razlikovati, s obzirom na događaje koji su se dogodili u očevoj kući. Aksinya je postala žrtva nasilja u obitelji. Ta je činjenica postala sjena za odnos s mladim mužem. Ali Aksinyaova ljubav se mijenja tijekom narativnosti. Heroina postaje stariji, ali istodobno njezini osjećaji postaju zreli. Na početku romana, to je sebično, i na kraju je nalik na njegu majke, postaje žrtvovan.

S suptilnom psihologijom prikazao je glavne slike u romanu "Miran tijek Don" Mikhail Sholokhov. Recenzije, mišljenja o knjizi, usprkos neprestanim sporovima o autorstvu, konvergiraju se u jedno - ovo je sjajno djelo. Aleksey Tolstoj je naglasio da je u ovom stvaranju, iako je život Don Kozaka iznimno slikovito, još uvijek univerzalne i nacionalne teme dolaze do izražaja.

Slika Don

Posebna pažnja u romanu pripisuje se slici Kozaka. Nedaleko od sela Veshenskaya, gdje žive glavni likovi, moćni moćni Don se pružao. To je samo simbol života cijelog naroda. Naslov knjige u suprotnosti je s događajima koji su izloženi u njoj. Život obitelji Melekhova, Astakhova i drugih likova nikako nije prepun mira i tišine. Ali slika rijeke simbolizira težnje i težnje heroja, koju je Mikhail Sholokhov stvorio u romanu The Quiet Flows the Don. Recenzije ove knjige Sergeja Mikhalkova sastoje se u usporedbi Donove uloge u kreativnosti Sovjetski pisac s Volga u djelima Gorkyja.

Natalia

Na vještine Sholokhova, uglavnom su predstavnici sovjetske književnosti ostavili pozitivne kritike i recenzije. "Tiho struji Don", prema pisacu Yu. V. Bondarev, je knjiga u kojoj su sudbine običnih ljudi bili u prvom planu. Predstavnici ljudi kasnije su postali omiljeni likovi u radu pro-sovjetskih autora. No, moramo se odati počast umjetničkom daru pisca koji je stvorio portrete heroina, koje su kasnije postale najnaprednije u povijesti čitave književnosti. Ovo su slike i strastveno Aksinya, i miran ljubav Natalya, i neozbiljan Darija.

miran don rom pregled

Supruga Grigorij Melekhov je utjelovljenje nesebične ljubavi, nježnosti, bezgranične majčinska ljubav. U prvim godinama braka nije sposobna izraziti osjećaje. Natalia je premlada, a njezina narav nije nimalo vruća. To gura Gregorha na neprestanu usporedbu svoje supruge s njegovom voljenom Aksinijom.

Nataliajeva sudbina je tužna, poput života svog suparnika. Grigory prolazi između nje i njezine ljubavnice i ne može naći nikakvu sreću. Ali, bez obzira što, ona i dalje voli i istina. Smrt Natalia Melekhove dovodi do činjenice da je ljubavni trokut slomljen. Ništa od sada ne sprečava sreću Grgura i Aksinye. Međutim, još uvijek postoji rat koji donosi teškoće, teškoće i smrt. I ništa nije jače od nje.

Ilinichna

Ilyinichna posjeduje nevidljivu snagu majčinske ljubavi i mudrosti. Ona zna život i red koji vlada u njoj. Mudrost ove žene dokazuje njezin stav prema nozi. Ponovno preuzima Natalia u svoju kuću i, u kratkim razgovorima, nastoji prenijeti njeno iskustvo. Ilyinichna je u stanju vratiti mir u kući, što pokazuje njezin odnos s Pantelej Prokofievich. Samo ona sama može obuzdati divlji, vrući temperament ovog čovjeka. I ona također zna da samo ljubav prema djeci može povezati roditelje.

Pantelej Prokofievich

Glava obitelji Melekhov je naporan muškarac. To su previše očite značajke zastarjelog patrijarhalnog svjetonazora. Stariji Melekhov vjeruje da ima pravo kazniti nevjernu suprugu najstarijeg sina. I on samostalno pronalazi nevjestu mlađoj, što je previše proizvoljna akcija, čak i sa zakonom tog vremena. Ali u srcu Panteleja Prokofievich, ljubaznost i nježnost žive. Te se osobine očituju prije svega u odnosu na Nataliju. Moj otac boli jer njegovu zetovu nije volio njegov sin. On nastoji postići pravdu. I premda je pojam prilično čudan, samo dobre namjere tjeraju svoje postupke.

Petr Melekhov

U ljepoti i šarmu stariji brat Gregor je inferiorni. Ali na početku romana pojavljuju se mudrost, spokojstvo, dobrodušni. Kasnije u poglavljima koja govore o vojnoj službi, Peter se malo razlikuje od čitatelja. Ovo je lukav, zna se prilagoditi. U njemu nema vruće krvi, što zatvara oca, mlađeg brata i sestru. I ne postoji plemenita želja za neovisnošću, ujedinjujući članove obitelji Melekhov.

recenzije i recenzije miran dong

Daria

Još jedna zanimljiva ženska slika je supruga Petra. Daria - atraktivna, vitka. Obiteljski život nije je lišio djevojčice. No, goruća želja za životom, da bude sretna, gura je na počinjenje svih vrsta pogrešaka. Najstrašniji od njih je ubojstvo. Međutim, nakon što je zaražena "lošom bolesti" zbog slučajnih ljubavnih veza, svjesno utopi u duboku rijeku.

O romanu "Miran tijek Don", rekao je Mikhail Sholokhov kao posao koji mu je dano nije lako. U njemu je odražavao staru i novu Rusiju, i što je najvažnije - bolno razdoblje prevrata koje je zeznulo sudbinu ljudi. Nedaće i nedostatak također su utjecale na karakter likova koji se značajno mijenjaju tijekom pripovijedanja.

Knjiga "Miran tijek Don" je od nacionalne vrijednosti. Mihail Aleksandrovič Šolohov je imenovan Yu Bondarev temeljita povjesničar, čiji je rad bio je mnogo važnije od rada onih istraživača koji imaju naviku više zbunjujuće nego poučan.

mirno don sholokhov mihail alexandrovich

Pitanje tko je napisao mirni tijek Don je službeno zatvoren. Autorstvo ovog romana je dokazano. Roman "Tihi struji Don" je stvorio Mikhail Alexandrovich Sholokhov. Ostala mišljenja mogu biti iskazana od strane istraživača koji su radili dug i ozbiljan posao. Ipak, izraz "mladi autor najvećeg romana u četiri sveska" zvuči, barem, nevjerojatan. Ali, možda, sve je u neusporedivom talentu koji se očitovao samo u jednoj knjizi.