Film `Black Mass`: recenzije, priča, glumci i uloge

U 2015. godini studio "Warner Bros." objavio je film "The Black Mass", gdje su obožavatelji "Pirates of the Caribbean" mogli vidjeti Johnnyja Deppa u svojoj neobičnoj slici. Glumac igra ulogu gangstera po imenu Whitey Bulger.

Informacije o filmu 2015. "Black Mass"

Krajem rujna 2015. održana je svjetska premijera filma "Crna misa". Recenzije filma imaju dvostruku prirodu, ali većina gledatelja reći prilično živopisan transformaciju protagonista. U Rusiji, film je dostupan za gledanje u kinima krajem listopada 2015. Iz prikolice za film „Black Mass”, što je sasvim realno glumci izvode svoje uloge, mogli ste vidjeti da je, osim Johnny Depp u filmu su pucali Dakota Johnson, najpoznatiji glavni ulogu u „pedeset nijansi sive‘ Joel Edgerton (’Veliki Gatsby‘) i Peter Sarsgaard (’ključ tajni‘’Dijete od tame.„) i mnogi drugi.

Black Massa Recenzije

Skripta za crnu misu ima osnovu za bestselera pod nazivom "Prava priča o zlu savez između irske mafije i FBI-a". "Crna misa" (2015) bila je ideja dvaju novinara: Dick Ler i Dzierard Orsquo-Neil.

Što je film?

Film se temelji na životnoj priči o glavnom liku po imenu Whitey Bulger. On je bostonski gangster, koji već 16 godina nije bio dostupan autoritetima. Njegov brat James je guverner u gradu, od djetinjstva je poznavao John Connollya, uspješnog zaposlenika Saveznog ureda za istrage. Protagonist uspijeva angažirati službenike FBI-a da otkriju i dalje uhapse opasne zločine grada, umjesto toga, Connolly predlaže da se ne miješa u poslove Bulgerove.

Whitey se slaže s takvim dogovorom, ali kao rezultat toga, on počinje tražiti sve američka policija. Do 2012. Bulger je uspio sakriti, ali u Santa Monici su uhvaćeni Mafiosi. Danas film nije problem u dobroj kvaliteti: "Crna misa", čiji je prijevod dupliciran, a kvaliteta je visoka, može se naći na internetu.

Film je crna masa

Pojedinosti snimke filma temeljene na stvarnim događajima

Radnja se dodiruje drugoj polovici 20. stoljeća. U Americi je čvrsto utemeljen talijanska mafija, što gotovo u potpunosti kontrolira većinu područja društva. FBI razumije da će s tim razvojem događaja skupina moći podrediti sve u SAD-u na sebe, pa se poduzima radnja koja uključuje neutralizaciju svih klanova mafije. U kratkom vremenu, svi vođe mafije uhićeni su. Nakon gubitka vlasti i raspada u male skupine kriminalaca, klanovi postaju lako plijen za policiju. Općenito, recenzije "crne mase" bile su pozitivne, mnoge su impresionirane čarima i promišljanjem kriminalnih povijesti.

Crna misa 2015

Značajnu ulogu u porazu mafije iz Italije odigrala je bostonski gangster po imenu Whitey Balger - nesavladiva osoba za policiju zbog bliske suradnje s istražnim uredom. Međutim, kada je operacija bila gotova, postao je kriminalac broj jedan u zemlji, zbog čega je morao pobjeći. Film "Crna misa", čiji je kraj pokriven događajima koji su se dogodili 15 godina nakon početka priče, pokazuje ono što se dogodilo Bulgeru nakon svih strašnih zločina koje je počinio.

Glumci filma

Na samom početku slike, mnogi su iznenađeni reinkarnacijom Johnnyja Deppa. Neki vjeruju da se to treba očekivati ​​jer se Depp smatra majstorom na ovom području. Mnoge i druge poznate ličnosti pojavljuju se u filmu "Crna misa". Glumci sa sljedećim imenima:

• Johnny Depp i Joel Edgerton;
  • Sienna Miller i Dakota Johnson;
  • Benedikt Cumberbatch i Peter Sarsgaard;
  • Jesse Plemons i Jeremy Strong;
  • Temple of Juneau i Erica McDermott;
  • Kevin Bacon i Brad Carter;
  • Julianne Nicholson i James Rousseau;
  • Cory Stall i W. Earl Brown;
  • Adam Scott i Rory Cochrane.

Crni glumci

Mnogi od glumaca sjetiti publiku za svoje uloge u „top” serije ( „Breaking Bad”), drame ( „Veliki Gatsby”), melodrame ( „Pedeset nijansi sive”), SF ( „Hobit: Neočekivana avantura”) i užasa (tipka iz svih vrata ").

Zanimljive činjenice iz snimanja: priprema glumaca za uloge

Film "Crna misa" zanimljiva je mnogim činjenicama o scenariju i glumcima. Šef irske mafije u filmu je prototip vođe kriminalne skupine u filmu "The Departed" u režiji Scorteza. Osim toga, lik Mafiosa stvorio je sam Johnny Depp u filmu "The Black Mass". Recenzije publike govore, kada je direktor projekta bio Barry Levinson, glumac je napustio film. Kasnije, redatelj je bio Scott Cooper, on je vratio Depp natrag. Glumac je dobio prilično složeni make-up, napravio plave oči hladne hladovine, zbog onoga što izgleda neobično za mnoge gledatelje i obožavatelje.

"Crna misa" (2015) je drugi film, gdje je Johnny Depp predstavnik kriminalnog svijeta. Njegova prva kriminalna slika je D. Dillinger u kriminalističkoj drami pod nazivom "Johnny D". Brat White Whitea trebao je igrati ne Benedict Cumberbatch, već slavni glumac iz Australije, Guy Pearce.

Crna misa prevođenja

Neke pojedinosti iz snimanja filma

Crna misa temelji se na bestseleru dviju novinara koji govore o životu jednog od najtraženijih američkih kriminalaca. Netko tko će pomoći pronaći Balger, dobit će veliku nagradu (dva milijuna dolara). Film "Crna misa", recenzije o tome koji su u većini pozitivni, razlikuje se od zvjezdanog glasa. Mnogi su igrali u senzacionalnim serijama ili filmovima s visokim proračunom. Posebno je istaknuta Dakota Johnson, Peter Sarsgaard, Joel Edgerton, kao i Corey Stall i Kevin Bacon.

Crna misa na ruskom jeziku

Kako bi točno stvorio sliku Uaty Bladger, uključujući i izgled i stil ponašanja, redatelj i glavni glumac dugo su analizirali stare fotografije i videozapise poznatog kriminalca. Kao rezultat toga, gangster se okrenuo plavooki, s malom količinom dlaka na glavi i žutim zubima. Zanimljiva je činjenica da je Depp više puta pokušavao kontaktirati kriminalca iz Irske, ali je razgovor odbijen. Za najprecizniju ponovnu izradu slike neki redatelj poziva neke "gangsterske pratitelje". U početku, film je trajao više od tri sata. Sada film "Crna misa" na ruskom jeziku može se gledati u dobroj kvaliteti on-line.

Slika Johnnyja Depa u filmu

Kao što je gore spomenuto, Johnny Depp je više puta pokušao sresti osobu s kriminalcem Balgerom, koji je izdržavao zatvorsku kaznu. Glumac je priznao da za njega postoji jedno neuništivo pravilo - da nikada nećete gledati vlastite filmove, ali na premijernoj venecijanskoj izložbi slike Depp je ostao u predvorju. To je učinjeno kako bi bili potpuno sigurni u maksimalnu sličnost sa stvarnom osobom. U brojnim intervjuima, glumac je novinarima rekao da je posebno proučavao Boston naglasak. U tom je pomoć Joe Perry - gitarist poznate glazbene skupine "Aerosmith".

Crna masa kraja

Što kažu o filmu "Black Mass" gledatelja

Mnogi se gledatelji slažu da je ovaj film idealan za Johnnyja Deppa. Mnogi ljudi impresionirani su činjenicom da se film temelji na stvarnim događajima opisanim u poznatoj knjizi. Neki vjeruju da bi zemljište izgubilo mnogo ako nije imao onog zvjezdanog duha i talentirane igre koju je glumac dao. Na slici nema zabavnih trenutaka koji bi mogli opustiti gledatelja i odvojiti od strahota kriminalnih događaja koji se odigravaju u drugoj polovici 20. stoljeća. Zaplet filma i razvoja je zasluga književnog djela, pripovijedanja o događajima stvarnog svijeta.

U mnogima, film je izazvao različite senzacije: od ozbiljnosti kaznenog priča o životu i djelovanju duha-duh da uživa u glumčevoj igri Depp, bez koje bi "crna misa" izgubila mnogo. U svakom slučaju film vrijedi promatrati, redatelj je pokušao prikazati sve nijanse podzemlja, otkrivajući slike heroja, otkrivajući njihovu suštinu, vrijednosti, ravnodušnost prema ljudskom životu.