Opera House, Dnepropetrovsk: opis, povijest, repertoar i recenzije

Opera House (Dnepropetrovsk) je relativno mlad. Karijeru je započeo u drugoj polovici 20. stoljeća. Danas u svom repertoaru su operete, baleti, mjuzikli, operete i glazbene priče.

Povijest kazališta

operna kuća u Dnepropetrovsku

Operna kuća (Dnepropetrovsk) postoji od 1974. godine. Utemeljio je talentiranu kreativnu osobnost. To su Peter Varivoda, Lyudmila Voskresenskaya, Mark Litvinenko, Vasily Kiyose i Anatoly Arefiev. Okupili su takvu veličanstvenu trubu koja ima veliki potencijal i neograničene mogućnosti. Oni su spojili iskusne umjetnike odraslih i naduvih mladih ljudi koji su upravo završili koreografske škole i konzervatorije. Da bi ušao u skupinu, bilo je potrebno proći rigorozni i strogi izbor konkurencije.

Kazalište je postavilo dvije glavne zadaće. Prvo je populariziranje klasičnih djela. Drugi je spreman za pretraživanja i eksperimente. Stoga je repertoar izvorno surađivao s klasičnim operama s baletima i nastupima suvremenih žanrova - mjuzikala, rock opera.

Kazalište od prvih godina postojanja uspostavilo je dobru tradiciju - svake godine kako bi publici dala nekoliko premijera. Tijekom prve dvije sezone publika je imala osamnaest produkcija različitih žanrova. Kazalište je gotovo odmah steklo popularnost. Bio je priznat i voljen od strane publike. Kritičari su ga podržavali. Iako su gradske vlasti tretirale njegove zahtjeve i potrebe vrlo hladno, što je u budućnosti značilo niz ozbiljnih problema.

Uskoro je trupa počela obilaziti. U Moskvi i Kijevu su se ponavljali i s velikim uspjehom nastupali. Nastupi su počeli osvojiti nagrade na prestižnim natjecanjima i festivalima. Izgrađen je izuzetan umjetnički i produkcijski tim. U osamdesetim godinama trupa je nadopunjena novim mladim kadrovima, što je donijelo svježinu i novost aktivnostima kazališta. Potpisane za kazalište bili su baleti S. Prokofiev i opere talijanskih skladatelja, nastalih u to vrijeme. Tada je repertoar uključivao klasične operete.

Godine 1988. Dnepropetrovskova je opera počastila na pozornici Kazališta u Moskvi Bolshoi. U sovjetskim godinama to je bilo najveće postignuće.

No, u životu kazališta, kao iu ljudskoj sudbini, ne postoje samo uspone, nego i pada, gubitci i neuspjesi. Odlazak iz života ljudi koji su bili osnivači Dnepropetrovskove operacije bio je veliki gubitak, što je značilo teško razdoblje u kreativnosti. Razni redatelji, redatelji, dirigenti, zborovođe započeli su dolaziti u kazalište i uskoro otići. Počeo je razdoblje perestrojke, financiranje je postalo malo, što je značilo promet osoblja.

Unatoč svemu, kazalište je uspjelo preživjeti te poteškoće. Trupu je pomogao u tome snažnom potencijalu koji su utemeljili osnivači. U kriznim godinama, kada publika nije bila dovoljna, umjetnici su počeli putovati u inozemstvo. Ove su ture dale kazalištu priliku za preživljavanje. Trupa je putovala pola svijeta, posjetila Portugal, Irsku, Kinu, Sjedinjene Američke Države, Belgiju, Bugarsku, Španjolsku, Francusku, Italiju, Poljsku, Njemačku, Izrael i druge zemlje. Kriza i teški uvjeti postali su poticaj za pronalaženje novih mogućnosti za život i kreativnost. Kazalište je postalo moderno. Kad je bio koreografski studio, gdje je dobio stručno obrazovanje.

A danas repertoar ostaje drugačiji. Osim nastupa, u opernoj kući (Dnepropetrovsk) nalaze se i koncerti. Skupina nastavlja aktivno obilazak u različitim zemljama. Umjetnici sudjeluju u natjecanjima i festivalima. Već dugi niz godina kazalište ima tradiciju surađivati ​​s najboljim redateljima svijeta. Najpoznatiji projekti, stvoreni zajedno s drugim zemljama, bili su nastupi "Carmen" i "Turandot". Osim klasičnih baleta, kazalište postavlja koreografske nastupe u suvremenim žanrovima. To je jazz i neo-klasična.

Godine 2003. bio je vrlo važan događaj u kreativnom životu kazališta. Dobio je visoki akademski naziv. Još jedan radostan događaj dogodio se 2004. godine. U Dnepropetrovsku je otvoren konzervatorij, tako da će i sam grad educirati buduće kadrove.

Opera izvedbe

opera kuća dnepropetrovsk

Poster operne kuće u Dnepropetrovsku nudi publici sljedeće opere, mjuzikle, operete, glazbene predstave i bajke:

• "La Boheme".
  • "The Bat".
  • "Dvanaest stolica."
  • "Knez Igor".
  • „Isuse.”
  • "Iolanta".
  • "Vjenčanje Figaro".
  • "Patuljasti nos."
  • "Sorochinskaya sajam".
  • "Rigoletto".
  • „Pepeljuga”.
  • "Carmina Burana".
  • "Chipollino".
  • "Carmen".
  • "Aida" i drugi.

Baletni nastupi

Opera House, Dnepropetrovsk

Uz operete, mjuzikle i opere, baletne izvedbe nude i opernu kuću (Dnepropetrovsk) gledateljima. Poster (repertoar u kazalištu varirao) uključuje sljedeće koreografske produkcije:

• "Don Quijote".
  • "Prelijepa ljepota".
  • "Tisuću i jedne noći."
  • „Iza kulisa”.
  • "Ovo je tango u lipnju."
  • "Jelo jezero".
  • Orašar.
  • "Corsair".
  • "Gospođa s kamelijama."
  • "Romeo i Julija".
  • "Giselle" i drugi.

Glasne premijere

sajam u opernoj kući dnepropetrovsk

Tijekom proteklih nekoliko sezona, dvije premijerne premijere predstavile su opernu kuću (Dnepropetrovsk): "Fair Sorochinskaya" (glazbeni) i glazbenu bajku "Snow White". Ovi nastupi su ukras repertoara. Odmah su postali popularni i popularni s publikom. "Sajam Sorochinskaya" - glazbeno stvarala djelo N. Gogola. Glazbu za izvedbu napisao je ukrajinski skladatelj Alexander Zlotnik. U studenom 2015. na sajmu Sorochinskaya prvi je put prikazan. U opernoj kući (Dnepropetrovsk) ovo je prva izvedba u žanru glazbenog. Ovdje se čuva djelo Nikolaj Vasilyevichovog rada što je više moguće. Izvedba je sjajna, zanimljiva.

Još jedna glasna premijera je bajka "Snjeguljica". Ovo je čarobna ekstravagancija u kojoj sudjeluje lutkarsko kazalište. Cast - ne samo ljudi, već i lutke. Uloga Snjeguljice obavlja glumicu. Ali gnomi igraju lutke. Glazbu za predstavu napisao je skladatelj E. Kolmanovsky. Ova bajka djeca diljem svijeta vole dva stoljeća za redom. Dnepropetrovsk Opera i baletno kazalište obnavlja ga na svoj način. Spektakl je spektakularan, zanimljiv, izvoran, ljubazan, svijetao i smiješan. Voli ne samo djecu nego i odrasle. "Snow White" u repertoaru od 2011.

Solisti opere

koncerti u opernoj kući Dnepropetrovsk

Operna kuća (Dnepropetrovsk) okupila se na svojim pozornicama talentiranih pjevača, koji mogu raditi u različitim žanrovima.

solisti:

• Volim Fisherman.
  • Alexander Prokopenko.
  • Lesia Zadorozhnaya.
  • Vladimir Mashlyuk.
  • Valentina Kovalenko.
  • Victor Parubets.
  • Elena Bokach.
  • Zoya Kaipova.
  • Igor Babenko.
  • Tatyana Pozyayilo.
  • Vladimir Gudz.
  • Anna Logacheva.
  • Svetlana Soshneva i drugi.

Plesači baleta

Operna kuća (Dnepropetrovsk) nije samo prekrasna vokalista. Također su lijepe plesače.

Baletna trupa kazališta:

• Sergeja Badalova.
  • Daria Dubrovina.
  • Alina Koval.
  • Elena Saltykova.
  • Anastasia Ivanova.
  • Anna Salmanova.
  • Tatiana Proskuryakova.
  • Ekaterina Shmigelskaya.
  • Ramina Buraeva.
  • Maria Lolenko.
  • Marina Shcherbina.
  • Veronica Krasniak.
  • Valentin Svidrov i drugi.

Glazbenici i zbor

plakata operne kuće u Dnepropetrovsku

Osim solista baleta i pjevača, trupa ima orkestar i zbor.

Glazbenici i kazališni kritičari:

• T. Porohovnik.
  • E. Protas.
  • V. Kogtians.
  • E. Wagner.
  • A. Kolenchuk.
  • A. Zhuk.
  • A. Lipnev.
  • O. Ponyatovskaya.
  • M. Lysogor.
  • A. Khizhnyakov.
  • A. Trashchilov.
  • V. Titan.
  • I. Yarylova i mnogi drugi.

Natječaj dječjih crteža

Svake godine, u veljači, dječje crteže natjecanje održava Opera House (Dnepropetrovsk). Izložbe najboljih slika koje su napisali dječaci i djevojčice održavaju se u samoj operi. Tema natjecanja je "Kazalište kroz oči djece". Sudjelujte u muškarcima od 9 do 17 godina, angažiranih u krugovima, umjetničkim studijima i umjetničkim školama. Ove godine sudjelovalo je 200 radova u konkurenciji. Od toga je za izložbu odabrano 67 crteža. Natjecatelji su podijeljeni u tri dobne kategorije, od kojih je svaka nagrađena glavnom nagradom. Pobjednici i primatelji diplome primaju darove i suvenire pored pisama. I natjecatelji imaju jedinstvenu priliku - upoznati se sa svijetom iza kulisa, što im daje snažan dojam. Žiri se sastoji od umjetničkog vijeća kazališta.

Kupnja ulaznica

blagajni operne kuće Dnepropetrovsk

Kazalište nudi nekoliko načina kupnje ulaznica. Prva od njih je kupnja u blagajni. Drugi je na službenoj web stranici on-line. Ulaznica za blagajnu operne kuće (Dnepropetrovsk) otvorena je svakodnevno. Za kupnju ulaznica putem Interneta morate ići na službenu web stranicu kazališta. Trebate pronaći shemu dvorane (prikazano je u ovom članku). Pomoću nje odaberite odgovarajuću lokaciju i lokaciju. Tijekom kupnje potrebno je upisati telefonski broj ili e-mail adresu na kojoj će lozinka biti poslana klijentu radi potvrde narudžbe. Zatim morate platiti bankovnom karticom.

Dnipropetrovsk Opera i Ballet Theatre recenzije iz publike dobiva entuzijazam. Javnost voli svoje produkcije, i ona ih uvijek s velikim zadovoljstvom posjećuje. Umjetnici i redatelji, prema gledateljima, profesionalci su u svom području. Posjet Dnepropetrovsk operi vole i stanovnici i posjetitelji grada. Jedini nedostatak kazališta je da njena zgrada nije popravljena još od sovjetskih vremena, iako obnova nije očigledan problem jer je u vrlo lošem stanju.