Film `Koža u kojoj živim`: recenzije. "Koža na kojoj živim: glumci

Slika Pedro Almodovar je „Koža u kojoj živim” - jedna od najkontroverznijih, šokantne i divan djela slavnog španjolskog redatelja. Nespretni priča, složeni problemi i nevjerojatni glumci napravili su film odmah nakon objavljivanja u najčešće raspravljenoj temi u svijetu kina. Slika je postala predmetom žestokih rasprava i dobio izuzetno proturječne kritike. "Koža u kojoj živim" nije ostavila nikoga ravnodušnima. I film je izazvao publiku jednako divljenje i odvratnost. Da bismo shvatili kakav je uzrok takve vrućine strasti, napravit ćemo kratki izlet u povijest koju je Pedro Almodovar predstavio javnosti.

pregleda kože u kojoj živim

Kratak uvod u parcelu

Film događanja "Koža u kojoj živim" (2011.) javljaju se u blizini Toleda. Nekoliko kilometara od grada je privatna klinika plastične kirurgije El Cigarral. Ogromna ljetnikovac, okružena kamenim ogradom, odavno je od klijenata. Tamo, dr. Robert Ledgard radi na stvaranju savršene kože. Iscrpni kirurg prekršio je sve zakone etike. Glavni je cilj njegovih pokusa mlada žena Vera, zaključana u sobi bez prozora pod nadzorom kamere.

U očaju zatvorenik bavi samoozljeđivanje, a ponekad i ne pronaći drugi izlaz, ali ponuditi liječniku zajednički život. Međutim, on hladno reagira na sve emocionalne eksplozije žene.

Sve bi i dalje, ali jednog dana, vraćajući se kući, Ledgard nađe vezan za stolicu Marilou sluškinja s geg u usta, a na zaslonu, podesite pratiti zatvorenika, čovjek koji nesebično siluje Faith. Robert polako ulazi u svoju sobu i ukazuje na njega s cijevom revolvera. Dvojica metaka idu na silovatelja, čije je mlohavo tijelo leži krvlju žrtve.

Struktura filma: recenzije

Prirodna, ponekad odbojna, vila kravata izazvala je više negativnih ocjena. "Koža u kojoj živim" počinje polako i čak malo produžiti, kako javlja. Prvi dio tijela užas koji su gledali bez puno entuzijazma, doživljavajući neku zbunjenost s okusom gađenja.

Posebnu gnjevu izazvala je silovateljica tigerskog kostima. Sin Marilia Seca, A nejasan očiju klipan s jasno kriminalnih sklonosti, vješto igrao glumac Roberto Alamo, može izazvati zabunu. Ogroman tigar, lizanje zaslona, ​​skidanje hlača na pragu vile, groteskno je, a ne svi sviđaju. Međutim, intriga koju je stvorio redatelj, učinio je trik: većina kinomanov je nastavila gledati i nije bila razočarana.

kožu u kojoj živim parcelu

Neuspješan intimni afinitet između Vjere i Roberta, davanje Stockholm sindrom, Serija flashbackova koji su postali stvarni šok terapija za gledatelje koji ne sumnjaju. Noordijanska pozadina Ledgardovih akcija otkrivena u vrhuncu, a vrtoglava razmjena trilera dovela je publiku do emocionalne katarze. Više od tjedan dana ljubitelji filma morali su probaviti ono što su vidjeli.

Antonio Banderas kao Robert Ledgard

S ulogom genijalnog psihopata Roberta Ledgarda u filmu "Koža u kojoj živim", Antonio Banderas je briljantno borio. Već zreli glumac savršeno naviknut na sliku plastičnog kirurga, potpuno je napustio svoju sofisticiranu osvetu. Suzdržan mimikrija, cinični komentari, bez žurbe milost zvijer stvorio, zajedno s referencama na tragičnih događaja šest godina prije bestidno atraktivna, tipa monstrum koji potiču gledatelja istovremeno suosjećanje, gađenja i divljenja.kožu u kojoj živim glumce

Banderas junak je upravljan od strane samo dva ideja: stvaranje savršene kože u spomen na pokojnog supruga i osvetiti smrt svog voljenog kćeri. Oni ih utjelovljuju u nasilne pokuse na Veri. Hladno manipulira skalpelom, stvarajući vlastitu kreaciju, mijenjajući prirodu njegove kože, prenoseći genetske informacije iz stanice svinja ljudima. Sada se Vera ne boji plinskog plamenika ili uboda komaraca. Ovaj moderni Frankenstein, u kojem je Ledgard uložio sav svoj talent i mržnju, na čudan način pretvara u njegovu Galateu, predmet iskrivljene strasti i ljubavi kirurga.

Elena Anaya u slici vjere

U filmu "Koža u kojoj živim" Elena Anaya igrao je prilično tešku psihološku ulogu vjere. Začudo lijepa žena s kristalno čistim kožu i osjetljivu lutka lik utjelovljuje konceptualnu ideju direktora nepovredivosti ljudske duše, zatvoren u tijelu - koži, s kojim se išta može napraviti kirurga nož i znanost. Ovo je bit naslova filma "Koža u kojoj živim".

Zaplet filma će prisiliti promatrača da promijeni mišljenje o glavnom liku više od jednom. Njena slika je najkontroverznija. Sadrži glavno otajstvo stvaranja španjolskog redatelja. Tijelo vjere prošlo je sve moguće transformacije. Ali nasilne operacije, zatočenje, beznadnost situacije ne slomljen njezinu osobnost. Zaključana u kavezu, ona broji dane, privlačeći kozmetičku olovku na zidu datuma, boreći se da ne izgubi ostatke uma u stvarnosti koja je luda do točke apsurdnosti.

Je li ona doista prožeta suosjećanjem za Ledgardom ili je vladala isključivo instinktom samoodržanja? Gledatelj može samo pogoditi. Almodovar je vješto prikazao složeni odnos likova filma, ostavljajući to pitanje otvorenim.koža u kojoj živim 2011

Marisa Paredes i njezina junakinja Marilia

Sudjelovala je u snimanju filma "Koža u kojoj živim" Marisa Paredes, igrajući ulogu Marilyine sluškinje. Njezin lik nije posljednja važna figura u filmu. To je riznica obitelji Ledgard. Njezine su usne leteći s ispovijedima, otvarajući veo nad nekim od razloga za emocionalnu degradaciju Roberta.

Marilia je suučesnik u ludim djelima kirurga. Ona je njegov zaštitnik i vjeran skrbnik. Vjera, u njezinu razumijevanju, izvor je opasnosti, nekontroliran rezultat eksperimenta koji je najbolje uništen prije nego što se dogodi katastrofa.kožu u kojoj živim Antonio Banderas

Ona ne zna pojam morala. Život Marilye podređen je brigadi Roberta. Mirno gleda na ubojstva i nasilje ako im je potrebna njen odjel. Međutim, Ledgardove osjećaje prema Veri susreću se sa snažnom negativnom reakcijom sa svoje strane, kao nešto destruktivno i štetno.

"Koža u kojoj živim": "pokazivanje moralnih nakaza" ili priča o osobnim tragedijama heroja?

U filmu "Koža u kojoj živim" glumci su pokazali neviđenu raznolikost slika. Međutim, nitko od njih nije utjelovljenje apsolutnog dobra ili zla. Gledatelji percipiraju heroje ili kao moralna čudovišta, čija djela nemaju opravdanje, ili kao ljudi, razbijeni bezbrojnim životnim tragedijama. Međutim, često se ove procjene spajaju, uzrokujući reakciju šoka, što nas prisiljava da se načelno suzdrže od jasnih definicija. Kako se povezati s ludilom Ledgarda? Je li Vera nevina kao krhka? Zašto Marilia pokriva strašna djela koja Robert radi u El Cigarralu?

Je li osvetu opravdana?

I konačno, najvažnije pitanje: je li opravdana osveta dr. Ledgarda, utjelovljena u filmu "Koža u kojoj živim"? Zemljište, detaljno odražavajući bit događaja prije šest godina, u potpunosti je sposobno da gledatelj suosjeća sa kirurgom, a ono što je iznenađujuće jest izazvati dijametralno suprotnu reakciju. Do kraja ostaje nejasno tko je u ovoj priči prava žrtva. Ljudi vide događaje filma na dva načina. Sukladno tome, postoje različita mišljenja. "Koža u kojoj živim" dovest će do dugih razmišljanja i ozbiljnih sporova o moralnoj strani stvari.

kožu u kojoj živim elena anaya

Thierry Jonke protiv Pedro Almodovar

Sama slika labavo temelji se na djelima francuskog pisca Thierryja Jonquet „Tarantula”, koji je stekao popularnost zbog senzacionalnog stvaranju Pedra Almodovara.

Bilo je mnogo ljudi koji su htjeli usporediti film sa svojim temeljima. Šokantni naturalizam tabloidne horor priče prisilio je mnoge da prepoznaju njezinu superiornost nad remek-djelom filma. Međutim, bilo je i drugih recenzija. "Koža u kojoj živim", prema nekim kinomanov, je taj izuzetan slučaj kada film prelazi knjigu. Međutim, gledanje slike Almodovar i čitanje priče Jonke - akcije su komplementarne, jer ove kreacije imaju neke značajne razlike u zemlji.

Quintessence kreativnosti Pedro Almodovar

Općenito, kritičari i publika bili su oduševljeni fotografijom. Trivijalan zemljište, prekrasna izbliza, atmosferske pjesme Alberto Iglesias, vješto odabrane kostimi i kompleti ovim remek kolut Almodovar je „Koža u kojoj živim”.

Glumci su dali 100 posto. Heroes Banderas, Anaya, Paredes žele vjerovati. Oni uzrokuju istinski eksplozivnu mješavinu sukobljenih emocija. Osnova za to je stvorio nevjerojatna igra Blanca Suarez u ulozi Norma Ledgard i Khan Cornet na sliku Vicente.koža u kojoj živim marisa paredes

Ključne scene filma prate piercing glas pjevača Concha Buica koji izvodi drhtvenu kompoziciju Por el amor de amar o sjajnim snovima koji su dugo umrli u srcima glavnih likova.