Anime "Anđeoski ritmovi": likovi, opis, recenzije i recenzije

Od velike količine anima, one su slike koje ostaju u sjećanju i srcima gledatelja. Serija "anđeoski ritmovi" hvata, nakon što ga gleda, motivira se ne samo živjeti, nego učiniti vašu omiljenu stvar i ostvariti snove. Anime Angel Beats sastoji se od 13 epizoda i nekoliko dodatnih epizoda, ali ovaj put je dovoljno da se potpuno uranjaš u neobičan život poslije smrti i priče o školovanjima čije sudbine nemoguće ne bi se suosjećale.

Anime priča o Yudzuru Otonashi, koji je pao u život poslije smrti. Ovo je pravi čistilište, gdje su mrtve osobe lišene sretnog djetinjstva. Ovdje možete živjeti normalan ljudski život sramežljivo - idite u klubove i razgovarajte s prijateljima. Ali čim se pridružite svakodnevnom ritam života, onda nestajete s ovog svijeta, a vaša buduća sudbina postaje nepoznata.

anđeoski ritmovi likova

U ovom svijetu, njihova stroga pravila i obveze, ali da shvate što se događa, protagonist ne može odjednom. Vođa podzemne organizacije "Pred kraj života" Yuri sugerira Yudzuru da postane jedan od članova tima. Pokušavaju se oduprijeti općem režimu, kao i razumjeti razlog zašto su završili na ovom mjestu. U anime "Anđeoski ritmovi", likovi serije ne žele se oprostiti živom svijetu i nadaju se pronaći način da se vrate tamo. "Prednjem drugom svijetu" također se mora boriti s voditeljem studentskog vijeća, Kanadom, nadimkom Angel, koji pokušava uvjeriti sve da žive normalno, što zauzvrat vodi nestanku ljudi.

Otonashi ne samo da postaje novi član tima, već i dobiva jedinstvenu priliku da ostvari svoje snove, što nije imao vremena ispuniti u stvarnom svijetu.

Povijest stvaranja anima

Jun Maeda je zainteresiran za stvaranje serije, čija će glavna ideja biti opis zagrobni život. Iako je podrijetlom iz pisac želio vidjeti dirljivu anime s puno suza i smiješnih trenutaka, Maeda nisu istaknuti samo na smiješne priče i postaviti temelje za serije vrijednosti ljudskog života. Također, scenarist je napomenuo da u anima "anđeoskim ritmovima" likovi su već mrtvi, pa se mogu boriti bez straha od smrti i ozljeda. Maeda je aktivno sudjelovala u stvaranju glazbene pratnje, pisanju glazbe za seriju.

Likovi anima "Anđeoski ritmovi" stvorili su umjetnik Na-Ga, koji je znao raditi s računarskom grafikom. Njemu se Maeda okrenula kad je završio pisanje skripte. Anime je objavljen u 2010, i dobro je primio kritičari.

Yuzuru Otonashi

17-godišnji Otonashi - protagonist anime. Završava u čistilištu, ne sjećajući se svoje prošlosti i ne shvaća gdje je. Obnavljanje memorije kroz sjednicu hipnoze, Otonashi shvaća da je ranije značenje njegova života bio mlađa sestra, zbog bolesti koju je morao napustiti školu i odlaziti na posao. Nakon smrti njezine sestre, Yuzuru odluči otići na medicinsku koledžu kako bi pomogao ljudima. Ali u trenutku kad je krenuo na ispite, vlak se srušio u tunelu. Otonashi pomaže ljudima da prežive, au roku od sedam dana ispituje ozljede žrtava i distribuira hranu između njih. Protagonist čini volju, ostavljajući svoje organe ljudima u potrebi i umre bez čekanja na tim spašavanja.

anime likovi anđeoski ritmovi

Jednom u Purgatoriju, Yuzuru pronalazi novo značenje života - pomoći prijateljima da pronađu mir. On postaje velik pucač i pratilac, a također se zaljubljuje u Anđela Kanade, koju nitko nikada prije nije pokušao razumjeti. Na kraju anime "Anđeoski ritmovi", likovi Otonashi i Kanade nalaze se u stvarnom svijetu i međusobno se nađu. U alternativnom završetku, Yuzuru ostaje u Čistilištu i čak postaje novi predsjednik učenika. Unatoč činjenici da su svi njegovi poznanici već napustili ovaj svijet, on pomaže novim dušama prihvatiti svoju prošlost i krenuti dalje.

Kanade Tachibana

Ona je trenutačni predsjednik vijeća učenika i kontrolira cijeli tijek života poslije smrti, pomažući novim dušama da prođu kroz ponovno rođenje i pronađu mir. Budući da je njezino pravo ime bilo nepoznato, imala je nadimak "Anđeo". Sudionici "Prednjeg podzemlja" ne razumiju svoje postupke, stoga smatraju svojim neprijateljem i povremeno napadaju. Zbog akcija "Front" Kanada je trebala napustiti svoj položaj predsjednika. Yuzuru želi družiti se s djevojkom, ali smatra da takvi odnosi nisu mogući u životu poslije smrti, jer u konačnom svjetlu duše napuštaju ovo mjesto.

anđeoski ritmovi biografija likova

Kanada je u stanju da se brani na mnogo različitih načina: ona stvara krila usporiti padova, mijenja putanju metaka i oružja, posjeduje nadljudsku snagu. Kanada aktivno stvara svoje klonove, ali zbog neuspjeha ih ne može upravljati. "Ispred svijeta iza groba" mora se boriti protiv sto agresivnih blizanaca Kanade. U seriji "Anđeoski ritmovi" biografija likova sadrži mnoge tajne - pa na kraju anime postaje jasno da je u svom uobičajenom životu Kaname trebao transplantacija srca i ona je primila od Otonashi, koja je ostavila svoje tijelo na potrebitima. Tijekom svog života, djevojka je bila jako žao što mu se nije mogla zahvaliti i nakon takve smrti dobila je takva prilika. Kad je Otonashi priznao svoju ljubav, Kanada je nestala iz čistilišta i imala priliku biti s njim u stvarnom svijetu.

Jurij Nakamura

Jurij je bio u čistilištu, umro je u dobi od 17 godina. Moguće je da se to dogodilo tijekom pljačke kuće, kada su ubijeni njezin mlađi brat i dvije sestre. Kao najstariji od njih, Urey je pokušao zaštititi obitelj, ali nije mogao i od tada mrzio Boga. U čistilištu je stvorio organizaciju „ispred podzemlja”, gdje Angel Beats unos znakova, ne želi nestati i postati njezin vođa. Yuri ima izvrsna vatreno oružje, kao i vještine ruku u prsa.

anđeo otkucava likove

Hideki Hinata

Hideki je jedan od utemeljitelja "Prednje strane podzemlja" u paru s Jürijem. Pomaže studentima mlađih u čistilištu, kao i svim pridošlicama. U stvarnom životu bio je talentirani igrač u bejzbolu i umro, udarajući kotače kamiona. U čistilištu, Hideaki postaje najbolji prijatelj Otonashije, dobro komunicira s Ureyom, sklapa je s nadimkom Juruppe, a također je zaljubljen u Yui - jednog od solista glazbene skupine.

anđeo otkucava recenzije

kritika

Anime "Anđeoski ritmovi", čiji su likovi toliko aktivni, dobivaju pozitivne kritike, zahvaljujući izvornoj kombinaciji različitih elemenata, duhovitih trenutaka, kao i pjesama glazbene skupine. U mističnoj anime često se koristi tema nezadovoljstva je umro od svoga zemaljskog života - ova tema nije nešto novo. Ali svi mrtvi ljudi su okupljeni na jednom mjestu, a onda čak i stvaraju svoje društvo - to je glavna razlika između serije "Angel Beats" (Angel Beats). Recenzije kritičara bile su pozitivne - zabilježile su veliki broj neočekivanih skretanja parcele, zahvaljujući kojoj je serija na kraju sasvim drugačija nego u početku. Nedostatak serije je da je vrlo kratak, a za to vrijeme teško je potpuno otkriti sve likove.

anime anđeo otkucaja

Prekrasan anime, u kojemu se humor i drama harmonično kombiniraju, neće ostaviti gledatelje ravnodušnim. I nakon pregleda cijele serije, samo će biti žao što je završio. Ali u ovom slučaju uvijek možete ponovno pogledati.