Knjiga Stephen Kinga "Green Mile": recenzije zahvalnih čitatelja i mišljenja kritičara

„The Green Mile” - knjiga dragi čitatelji diljem svijeta, iskrenom pričom o običnim ljudima i nestalnosti života s ne-trivijalne zemljište i vrlo dirljiv rasplet. Nije baš tipična za stil Stephen King romanu „The Green Mile”, mišljenja, od kojih laskavu za više od deset godina, jer je to najmanje misticizam, a ne toliko iz horor žanra. "Zelena milja" jednostavno je potrebno pročitati svima, jer je kao filozofska rasprava, gdje postoji puno značenja. Godine 1999., prema ovoj knjizi, snimljen je dugometražni igrani film, koji jednostavno obožava milijune do danas. Autor knjige, Stephen King, sudjelovao je u stvaranju filma.

zelene milje recenzije

Green Mile: sažetak

Narativnost ide u ime bivšeg zatvorskog nadzornika pod imenom Paul. Jednom je radio u zatvoru "Cold Mountain", koji je u država Louisiana. Kada ste pročitali knjigu, on je već prilično star i živi u domu za njegu. Odlučio je ispričati jednu od priča o svom životu, koji se zapravo dogodio prije mnogo godina, svojoj djevojci Elaine.

Slučaj se javlja 1932. godine, upravo u tom trenutku, Paul je radio u bloku "E", čuvali su najopasnije kriminalce koji su bili osuđeni na smrt električnom stolicom. U ovoj ustanovi, ovaj strašni blok nazvan je "Zeleni milje" zbog svijetlo zelene boje linoleuma, na kojem zatvorenici moraju ići na posljednjem putovanju.

Pavlova dužnost je najstrašnija - izvršenje pogubljenja. Ostali čuvari pokušavaju mirno postupati s poslom, samo ispunjavaju svoje dužnosti, poput Pavla. Neobično je samo ponašanje nadzornika po imenu Percy, on je mlad i nagao, njegova očita sadistički, ovaj čovjek voli rugati zatvorenike, ali to je u biti kukavica. Iznenađujuće, u Pavao, on uzrokuje još više negativnih nego kriminalaca. Ali Percy nije stalo, bio je rođak guvernera, te stoga osjeća apsolutnu nekažnjavanja. Vrlo suptilno prenosi emocije osobe Stephen King. "Zeleni milje", kratak sažetak koji je pred vama, duboki je psihološki rad.

Upoznavanje likova

zelene milje recenzije

U to vrijeme, oko kojeg Pavao kaže, u ovom odjelu zatvora bilo je samo dva zatvorenika. Jedan od njih bio je Indijanac plemena Cherokee, osuđen je za ubojstvo čovjeka u pijanom rastavljanju. A drugi je ostao u "Green Mile" vrlo kratkom. Prebačen je u drugu jedinicu, a Indijanac je pogubljen. A onda u bloku "E" postoje još dva znaka. Prvi je francuski Delacroix, u životu je napravio mnogo loših stvari. Osuđen na izvršenje zbog silovanja djevojaka i ubijanja ljudi. I drugi - John Coffey, visok i snažan Afroamerikanac s smirena uma, pod dokumenata Pavao postaje svjestan da je osuđen na smrt zbog silovanja i ubojstva dvoje blizanaca djevojčice.

Čudna stvar, a možda ne, ali u zatvoru je u "Green Mile" iznenada se pojavljuje mali miš, to onda iznenada dolazi ljudima, a zatim nestaje. Percy je odmah volio životinju, želi uhvatiti i ubiti miša. Ali Delacroix je pokapao mrvicu, zatražio dopuštenje da ga napusti kod kuće, a zatim podučava nekoliko jednostavnih trikova. Miš postaje ljubav cijelog zatvora, a samo ga Percy još uvijek mrzi.

A onda je u bloku za smrt dobiva treću osobu, to Uerton, bio je samo devetnaest godina, ali to je vrlo opasno, njegova okrutnost jednostavno ne poznaje granice, on je manijak koji ne mogu tolerirati ljude, namjerno opljačkao i ubio nekoliko ljudi, a za to stigao je u zatvor.

recenzije knjiga zelene milje

A onda je knjiga čudna. Paul je vrlo prijateljski glava zatvora, u toj velikoj boli, njegova ljubljena supruga je bolesna s neizlječivim oblicima raka i umire se pred očima. Voditelj Pavao govori sve, on razumije njegovu bol, jer sam Pavao bio vrlo bolestan, imao je upalu mjehura, što mu daje puno boli. Onda jednog dana John Coffey čini nevjerojatno, on je osjećao loše Pavlu, jednostavan dodir potpunosti upravlja s upalom, to se proteže poput tanke magle, od Pavla tijela, a onda je pusti iz usta, kao jato skakavaca. Pavao nije mogao vjerovati u njegove oči, on nije mogao shvatiti kako bi to moglo učiniti ovaj razbojnik, koji je govorio kao da je mentalno retardiran. Sada Pavao postaje čudno da čovjek koji je obdaren takvim darom može biti loš.

Razvoj zemljišta

A u ovom trenutku u "Green Mile" je puno neugodnih događaja. Werton se svađa s Percyom, svađa vidi Delacroixa i ne može se samo nasmijati kukavičluku druge. Odlučivši se osvetiti, Percy ubija miš. Ali samo John Coffey opet sprema situaciju i vraća miš u život. Ispada da je sposoban za ovo.

Ovo je posljednja slama, a ostali čuvari imaju veću vjerojatnost da će podnijeti krivotvorine pokvarenog Percya i zatražiti ostavku, a Paul je među njima. Percy je htio ići na prestižnije mjesto, samo on postavlja uvjet: mora mu biti dopušteno da usmjerava izvršenje Francuza. Kolege se slažu, jer vjeruju da ne može pogoršati. Ali to nije tako, sve podešava tako da je Delacroix doslovno spalio živ.

U ovom trenutku, ženi guvernera zatvora se pogoršava, Pavao shvaća da bi Ivan mogao pomoći sa svojim darom, ali je samo nekoliko dana ostalo pred njegovim pogubljenjem. Pavao se zauzima vrlo rizično djelo: on, zajedno sa svojim kolegama, neutralizira Percy, tko bi ih mogao dovesti, uzima auto i odveze Ivana kući prijateljici gdje umre jedna žena. Ivan ju je spasio, samo da bolest ne želi napustiti svoje tijelo, kao što je bilo prije. Sile su počele napustiti pred očima, a na njegovu su se krugu vratili natrag u zidove zatvora.

citati steven king green mile citati

ishod

Kad se Percy uspio osloboditi obveznica, počeo je prijetiti svima i svima u "Green Mileu" da će ih prijaviti i svi će se suočiti s opomilima. Dolazi vrlo blizu Johnove ćelije, odjednom Coffey zahvati Percy i izdahne tajnu bolest na licu. Od toga, Percy odmah izgubi um i puca šest puta u Wertona, koji je u tom trenutku samo spavao.

Zbunjeni stražari ne razumiju što se događa, ali je John Coffey objašnjava da nije počinio zločin, a djevojke ubijene Uerton tako Kara Gospodin uhvatili pravog ubojicu. Pavao shvaća da mu se njegova predavanja nisu obmanjivala i John je bio nevin. Pavao Coffey nudi bijeg, ali Ivan odbije, on želi da napusti ovaj svijet, jer oni ne razumiju jako puno: nasilje, ljutnju, sitničavost, niske strasti koje opsjednut mnoge ljude. Ivan jako osjeća bol koju apsolutno svi osjećaju. I više ga ne može podnijeti.

Pavao je trebao odvesti Johna niz zeleni hodnik na električnu stolicu. Sam Pavao razumije da više ne može to učiniti. John umire. Istraživanje smrti zatvorenika iz rana zrna pokazalo je da je jedan od čuvara koji je izgubio mišljenje kriv. Percy je odveden u bolnicu.

epilog

U ovom trenutku Pavao završava pripovijest. Elaine je već dugo bila susjeda u selu s Paulom, pitala je o svojoj dobi. I ispada da je već star više od stotinu godina, a miš, koji je još uvijek s Paulom, ima više od šezdeset godina. Ivan ih je nagrađivao darom dugovječnosti, samo Pavao uopće nije sretan zbog toga jer je mučenje zbog ubojstva nevinog čovjeka progonio sve ove godine. Osim toga, svi njegovi rođaci već su umrli, ostao je sam. Posljednje riječi bivšeg nadglednika u ovom romanu postaju legendarna fraza: "Ponekad je zelena milja tako dugotrajna"

U svijetu gotovo svi znaju ime "Green Mile", recenzije o ovoj knjizi gotovo su sve pozitivne. Neki su najprije gledali film, a zatim pročitali roman. Ali ova je priča pretvorila pojmove mnogih ljudi o našem svijetu.

Ako tražite knjigu s iskrenom pričom i ne-trivijalnim likovima, odaberite roman koji je napisao Stephen King, "The Green Mile". Recenzije o knjizi vrlo su laskav.

Film koji je pucao na proizvod jednostavno je nevjerojatan. Dramatična, dirljiva, ogromna napetost - sva ta razina emocija koje doživljavate istodobno. Jednostavno je nemoguće odvojiti od priče. Film daje potpuno ispravan dojam, a knjiga je izvanredno pohvale. Mnogi ljudi kažu da knjiga nije puno jača od filma, kao što se često događa. Film je tako dobar da se ne razlikuje od romana. Sve u njemu je skladno i prenošeno upravo onako kako je namjeravao autor.

steven kralj zelena milja mišljenje kritičara

"Zeleni milje" je knjiga, recenzije koje su različite prirode, ali uglavnom pozitivne.

Većina se čitatelja slaže jednoglasno da je knjiga jednostavno sjajna. Neka bude vrlo opresivna atmosfera, govori o ubojicama, rasizmu, smrtnoj kazni i životnoj nepravdi, ali je gotovo nemoguće odvojiti od čitanja. Ovo je vrlo dirljiva knjiga. Ovo je djelo za sva vremena, a čitanje kraljevog stila je zadovoljstvo.

A ono što se pretvara i fraze koristi u romanu Stephena Kinga! "Green Mile", citati iz kojih se širi diljem svijeta, pun je aforizama o životu i čovjeku. Evo nekih od njih:

"Romance ne umire ni za one koji su već preko osamdesete."

"U svakom dobu nema užitka u strahu i usamljenosti, ali u starosti oni su posebno strašni".

"Bolje je skočiti odmah, prije nego što izgubite spokoj i želite odustati od skoka".

"Bolje je imati smiješnu ljubav nego nitko uopće."

Mnogi čitatelji vjeruju da je "Green Mile" najbolji posao svega što je Stephen King napisao. Roman je vrlo jednostavan za čitanje. Parcela se crpi iz prvih stranica. Čitanje, navikavanje na atmosferu rada, iskustvo, radost i život priča zajedno s likovima. A ako nakon čitanja filma, bolje je zamisliti situaciju opisanu u knjizi.

"Green Mile", čije recenzije su brojne, jednostavno ne mogu pomoći, ali vole. I entuzijastične recenzije mogu se naći jako puno. Svim osobama suosjećanje, suosjećanje, ljubav, pravo prijateljstvo itd. Nisu stranci. Kad čitate "Zeleni milje", doživljavate potpuno različite i vrlo jake emocije, doživite živote heroja, razmišljate o vrlo ozbiljnim filozofskim problemima. Ovaj roman nije samo vrijedan, ali je jednostavno potrebno pročitati, on se doista može smatrati klasikom svjetske književnosti. "Zeleni milje" je knjiga, čije recenzije odgovaraju stvarnosti.

steven kralj zelena milja

Ako želite pročitati nešto vrijedno, onda nećete razočarati Stephena Kinga. "Green Mile", mišljenje kritičara o kojima ćemo razmotriti, svjesno je postalo kultna knjiga.

Napisao puno izvrsnih recenzija o ovom remek-djelu. Njihov sadržaj nije tako jednoznačan kao u odgovorima običnih čitatelja, ali još uvijek roman stvarno voli čak i stroge kritike.

Knjiga "The Green Mile" pregledava i preispituje pravodobno primljenu od najutjecajnijih publikacija. Jedna od recenzija bit će dana u nastavku.

"Ovo je jedan od najbolje knjige Stephena Kinga, ako ga ne zovete najbolje. Ovdje pisac obožavatelji neće vidjeti užas i pronaći iznenađujuće složenosti i realizam života dramatične priče. Ovo je priča o vrlo ljubaznoj osobi, rođenoj da pomaže drugima koji imaju dar liječiti i dati ljudima život. Tek sada u ovom suvremenom svijetu takva osoba nije pronašla mjesto. Osuđen je u zatvor zbog zločina koje nije počinio i osuđen na smrt. A čak u tim strašnim okolnostima, osoba je skromna, dobar prema svima koji to zaslužuju, i nesebično, spremni dati svoj život za druge. Taj je lik pokušao živjeti svoje ćelije i stražare čak i malo bolje, shvativši da živi na ovom svijetu posljednjih dana. Nekoliko puta u knjizi i dalje ispunjava određenu mistiku, to je skrivena u neobičnom daru John Coffey, ali njegova knjiga vrlo malo, što nije tipično za Stephen King romana. Ovdje je sasvim prikladno, to samo dodaje određeni oštrine zemljište i ne pokvariti realizam koji je pun sadržaja. Svaki izraz u romanu je vrlo maštovite i šarene, čitatelj je dobro poznato od glavnih likova i njihovih akcija, misli i osjećaje. Čini se da su likovi u romanu sasvim živi. Ceste minuta provedenih za čitanje ovaj roman, ponekad želim zatvoriti oči, zamišljajući što se događa u svojim stranicama, ponekad - vikati, ne zapitati ponekad - samo briznula u plač. Iz ove knjige suze se čak pojavljuju kod odraslih i hrabrih čitatelja. Boli, jer se sve događa samo u knjizi, da ne možete ništa promijeniti i pomoći glavnim likovima. Empatija za likove ovdje je jednostavno zajamčena. „The Green Mile” - to je sjajan knjiga, on je stvoren dati priliku gledati na život sa svim svojim nepravde i okrutnosti, bez zatvorio oči. Svatko bi trebao pročitati ovu knjigu kako bi razumio što je život. "

Stephen King "Green Mile" htio je reći da čovječanstvo sa svim svojim nedostatkom još nije spremno za dolazak spasenja.

Verzija zaslona romana, autor Stephena Kinga

"Green Mile" nije samo prekrasna knjiga, već i prekrasan film, koji je ranije spomenut. Ovo je kultna mistična drama koju je stvorio horor priče - Stephen King. Premijera filma održana je u prosincu 1999. Film je dobio četiri nominacije za "Oscara", tri nagrade "Saturn" i mnoge druge nagrade i nominacije. Redatelj je bio Frank Darabont, a glavne uloge izvodili su slavni glumci: Tom Hanks i Michael Clarke Duncan.

Film "The Green Mile", recenzije koje su laskave kao i knjiga, voljeli su ljudi različitih dobi već dugi niz godina. Iz slike, publika je potpuno oduševljena do danas, iako se film može pripisati klasici svjetskog kina. Slika nije nova, mnogi su ga pročitali, ali je nemoguće ne razumjeti ili ne prodrijeti u njega.

Oni koji su gledali ovaj film podijeljeni su u dva kampa. Prvi film ponovno i iznova mijenja film, želeći osvježiti prošle emocije. Potonji, jednom gledajući jednom, više ne žele ponoviti, jer je film ispunjen nepravdom i boli, s kojim je ljudski život pun.

Vrlo ozbiljna društvena tema bila je dodirnuta u svom djelu "The Green Mile" od Kinga. Recenzije o radu čak i od sofisticiranih čitatelja ispunjene su zanosom i emocijama. Usput, Stephen King sam smatra da je ovaj film najbolji adaptacija njegovog romana. Sigurno je za glumce i redatelja slike to bilo najbolje pohvale jer su se potpuno uklonili kako bi utjelovili ideju autora u životu. I to se ne događa toliko često.

zelene milje recenzije i recenzije

Zanimljive činjenice

Tom Hanks je osobno želio igrati njegov lik po imenu Pavao u starosti, no make-up pogledao to vrlo uvjerljivo, dobi on ne dodati, jer je snimka njega igrati još glumca - Debbs Greer. Nažalost, ta je uloga postala posljednja u životu.

Nije tajna da je Stephen King izvanredna osobnost i nepredvidiva. Osobno je posjetio set. I prije svega, nacrtana je modelom električne stolice na kojoj su kriminalci pogubljeni na zemljištu. Naravno, pisac je želio da sjedne na nju, jer je model izašao iznimno realističan, stvoren prema stvarnim uzorcima sredinom dvadesetog stoljeća. Na iznenađenje posade, King je priznao da je vrlo udoban, pa čak i lijep da sjedne na ovaj uređaj. Tada je predložio da Tom Hanks isprobava ovaj pokus na sebi, ali pristojno je odbio, ne napuštajući ulogu, rekavši da je on ovdje čuvar, a ne osuđen na smrt.

Samo ovdje je vrijedno znati da je prisutnost električne stolice u ovoj knjizi povijesna netočnost. Uostalom, u vrijeme kada se događaji događaju u romanu, u državi Louisiani pogubili su pogotovo opasne kriminalce na drugačiji način, vješanjem. samo električna stolica iu knjizi, au filmu je izgledao još spektakularnijim.

Rezultat

Vrlo ozbiljni filozofski problemi utjecali su na njegov rad Kinga "Green Mile". Recenzije romana laskaju se i među ruskim čitateljima i među svjetskom zajednicom u cjelini.

Ako još niste pročitali ovaj roman velikog majstora mističnih priča, onda je to vrijedno raditi u bliskoj budućnosti. U bilo kojoj elektroničkoj knjižnici nalazi se djelo koje je stvorio Stephen King, "Zeleni milje". Recenzije su obično priložene.

Samo budite spremni za činjenicu da će knjiga istisnuti od vas svih emocija, do posljednje kapi, uzrok brige, nade, straha i naposljetku, možda i nekontrolirano jecala nad čitanje. Ali to je vrijedno.