Najbolji Disney crtani filmovi: popis, opis i recenzije

Najbolji Disney crtani film, popis koji je prikazan u ovom članku, stvoren je gotovo stoljeće: od dvadesetih godina do danas. Tvrtke su slike još uvijek popularne kod gledatelja. I to unatoč činjenici da je stil snimanja prošao mnoge promjene, osobito posljednjih godina, u vezi s uvođenjem računalnih tehnologija, ne samo u kinematografiji već iu animaciji.

Kratka biografija autora

Pravi proboj u kinematografiji bio je najbolji Disney crtani film. Popis traka je dosta impresivan. Međutim, u našem radu bit će naznačeni najpoznatiji i najzanimljiviji. Njihov kreator, W. Disney (1901-1966) bio je redatelj, scenarist, producent i osnivač tvrtke, koji je i danas popularan među gledateljima. Postao je kreator mnogih voljenih heroja, izjavio je on sam. Dobio je više od dvadesetak prestižnih nagrada "Oscar" i mnoge druge nagrade. Disney je napravio ogroman doprinos razvoju zvučne glazbene animacije, imao ogroman utjecaj na razvoj animacije u drugim zemljama. Na primjer, njegova postignuća imala su veliki utjecaj na studio "Soyuzmultfilm".

Radovi dvadesetih godina 20. stoljeća

Najbolji Disney crtani film, čiji je popis otvoren ranijim kratkim filmovima redatelja, odmah je postao pravi proboj u svjetskom filmu. Zemljište, slike junaka, zvuk, glazba, animacija bile su na najvišoj razini. Na mnoge načine, oni postavljaju ton za tada filmsku industriju. Široku popularnost studija donijela je crtani film "Parodogik Willy" (1928). Bio je to jedan od prvih nastupa Mickey Mousea na ekranu. Kratka priča o veselu vožnji veselog miša na brodu odmah se zaljubila u svima i učinila lik simbolom filmske tvrtke.

najbolji Disney popis crtanih filmova

Odgovori kritičara i gledatelja na ovo djelo bili su iznimno visoki: crtež, zvuk i lik sve su bili okusljivi. U mnogo čemu zahvaljujući ovom slatkom mišu za cijeli svijet, najbolji Disney crtani filmovi postali su poznati. Popis bi trebao biti nadopunjen kratkom trakom "Mad Airplane", u kojoj, pored životinje koja se zaljubila u svima, njegova djevojka - Minnie djeluje. Autori su predstavili veselu ljubavnu liniju između njih, koju još uvijek koriste moderni scenaristi.

Trake 1930-ih godina

U prijeratnim godinama redatelj je osmislio niz djela pod općim naslovom "Funny Symphonies". Bila je to cijela animirana serija, u kojoj se raspravljalo postalo već kultnim likovima: grubim drake Donald Duck, veselim psom Plutonom. Osim toga, ima nekoliko epizoda koje su prepoznate kao kritične za najveća djela animacijske umjetnosti. Među njima - traka "Tri mala svinja". Prikupila je mnogo pozitivnih povratnih informacija i za crtež i slavnu pjesmu likova. Zaplet trake je prilično jednostavan: govori o neuspjelim pokušajima vuka da uđe u kuću prasadi.

Disney crtani film najbolji

Prva cjelovita slika

Važnu ulogu u razvoju punopravnih crtanih filmova igrali su Disney crtani filmovi. Popis najboljih djela slavnog redatelja je nemoguće zamisliti bez njegovih filmova „Snjeguljica i sedam patuljaka” (1937). To je bio pravi proboj i iz ideoloških i tehničkih gledišta. Prvo, Disney se najprije okrenuo stvaranju crteža ljudskih figura. Drugo, slika je snimljena korištenjem Technikolora.

Za publiku, naviknuti na crno-bijelu sliku, ovaj je crtić bio pravi osjećaj. Konačno, sama povijest braće Grimm bila je iznenađujuće zabavna. Publika je pozitivno ocijenila taj rad zbog činjenice da je svaki heroj pažljivo registriran, kao i za glazbu, dubinu i psihologiju slike likova. Osim toga, vrpca je bila cijenjena zbog novog višedimenzionalnog stila snimanja, što je imageu dala realnu i dimenzionalnost.

crtane filmove s disney popisa najboljih crtića

Verzija zaslona bajke K. Collodi

Najuspješnije prilagodbe poznatih dječjih djela su Disney crtani filmovi. Popis najboljih djela redatelja trebao bi se nadopuniti slikom "Pinocchio" (1940). Unatoč nekim odstupanjima od izvornog teksta, crtić je postao pravi klasik. Priča prikazana u njoj vjerojatno je poznata svakom djetetu. Drvena lutka, bez nadzora, pada u vrtlog avanture s nevjerojatnim preobrazbama, nevoljama i nevoljama, koji ipak završavaju sretno za herojima.

Slika je bila vrlo pozitivna, uključujući i prestižne nagrade. Međutim, neki moderni korisnici primjećuju niz nedostataka vrpce. Na primjer, prema promatranju publike, zaplet je pomalo srušen prema kraju, a moralnost je previše jednostavna i naivna. Ali kvaliteta glazbe i animacije ne izaziva bilo kakve sumnje.

Radovi 1940-ih godina

U ratnim godinama neka vrsta izlaza za javnost bila je crtica iz Disneya. Popis najboljih crtića mora biti nadopunjen sa svojim punim dužinama vrpce o životinjama. Jedan od njih - kultna priča o Dumbo iz istog filma. Priča slonovačkog cirkusa s velikim ušima, koja je naučila letjeti, nije ostavila nikoga ravnodušnima. Slika je dobila veliki broj pozitivnih kritika za visoku kvalitetu animacije i crteža, stvaranje nevjerojatno dirljivog karaktera, poučne moralnosti koji potiče optimizam i ljubav prema životu, kao i za glazbenu glazbu.

popis crtanih filmova

Kompletan popis Walt Disney crtanih filmova ne može se zamisliti bez slike "Bambi" (1942), koji je prema anketama osvojio prvo mjesto u popularnosti među svim djelima poznatog redatelja. Fine animacija i vizualni niz, kao i uvijek, izazvali su divljenje i kod kritičara i gledatelja. Ali glavna stvar na ovoj slici je njegova ideološka osnova: povijest uzgoja mladog jelena u teškim uvjetima. Na ovoj vrpci su kreatori koristili novi potez, čineći glavni zlikovac čovjeka koji je cijelo vrijeme nevidljivo prisutan iza kulisa.

Bajke 1950-ih i 1960-ih

U posljednjim desetljećima svog života, redatelj je posvećivao maštu utjelovljenju fascinantnog svijeta ne samo za djecu nego i za odrasle. Disney crtani filmovi, čiji bi popis bio nepotpuni bez bajki, poznati su diljem svijeta uglavnom zahvaljujući nevjerojatnoj čarobnoj atmosferi koju je stvorio u svojim djelima.

Jedan od najatraktivnijih kaseta je "Pepeljuga" (1950). Poznata priča o siromašnoj djevojci, iznenada postala princ princeza, podignuta je na novu razinu. Zanimljivo je, ne samo za djecu, već i za odrasle. Publika pozitivno reagira na animaciju, crtanje, vizualni niz, pažljivu psihološku analizu likova i dodirujuću parcelu. Jedini nedostatak je da neki korisnici smatraju nedovršenu sliku princa, koji očito nisu imali originalnost.

popis najboljih Disney crtanih filmova

Popis "Najboljih Disney crtanih filmova" ne može se zamisliti bez poznate prilagodbe bajke engleskog pisca D. Barryja "Peter Pan". Poznata priča o dječaku koji nije želio odrasti i odvlačio Wendyjevu djevojku sa svojom braćom u potrazi za avanturom u njezinoj zadivljujućoj zemlji, vjerojatno je poznata svakom djetetu. Publika je na prvom mjestu fascinantna parcela i humor, kao i smiješne likove. Jedini nedostatak koji su primijetili neki korisnici je odstupanja od izvorne bajke, koja, međutim, ne pokvariti dojam gledanja.

Trake studija 1970-1990-ih

Maksimalno pun popis crtića (Disney i ovdje se ispostavilo da je inovator) trebao bi uključivati ​​dobro poznate glazbene trake 70-ih i 90-ih. Jedan od njih je film "Mačji aristokrati" (1970). Priča o avanturama životinja tijekom povratka kući postala je popularna diljem svijeta. Publika pozitivno vrednuje likove likova (osobito lutalica koja pomaže vojvotkinji i njezinoj djeci), glazbu i fascinantnu zaplet.

Isto vrijedi i za crtani film "Robin Hood" (1973). Slika je prilično besplatna interpretacija engleskog balada o poznatom pljačkašu. Povratne informacije od korisnika uglavnom su pozitivni. Iako neki primjećuju da slika nije u potpunosti prenesena avanturistički duh srednjovjekovne Engleske.

najcjelovitiji popis crtanih filmova na disneyu

Vrlo zanimljivo je naš izbor. Disney crtani filmovi su bili šareni i nevjerojatni. Slika "Kralj lavana" nije bio iznimka. Smatra se kultom. Povijest nije do sada izgubila popularnost zbog ozbiljne zanimljivosti, lijepe glazbe, šarolikog pucanja, kao što većina gledatelja ističe. Crtić "Aladdin" također je iznimno popularan diljem svijeta. Međutim, mnogi gledatelji napominju kako slika nije prenijela duh i atmosferu bajki "Tisuću i jedne noći".

Moderne trake

I ovih dana na tržištu jedan od vodećih mjesta zauzima Disney crtane filmove. Popis najboljih radova trebao bi biti popunjen kratkim pregledom slika posljednjih godina. "Hladno srce" je priča o tome kako princ Anna, zajedno sa svojim prijateljima, ide u potragu za njezinom sestrom, kroz krivnju čije je cijelo kraljevstvo očarano. Kazeta je dobila pozitivne recenzije. Kritičari su napomenuli da su kreatori zadržali najbolje tradicije tvrtke, unatoč novom formatu snimanja pomoću računalne animacije.

izbor crtanih filmova

Posljednji senzacionalni crtić je "The Beast". Razbio je sve zapise u blagajni i prikupio veliku količinu pozitivnih povratnih informacija za originalnu ideju, zanimljive likove i kvalitetnu animaciju. Priča govori kako glavni likovi, lisice i kunić traže nestale životinje. Akcija se odvija u izmišljenom gradu antropomorfnih životinja, koja na mnogo načina sliči stvarnostima suvremenog društva.

Dakle, veliki utjecaj na razvoj moderne animacije imao je crtani film iz Disneya. Popis najboljih crtića iznesenih u članku pokazuje da je redatelj je, u stvari, postavio je temelje za stvaranje crtani trake za cijelu obitelj.