Film "Odessa-mom": glumci, uloge, predmet i recenzije

Dugi niz godina, prekrasni grad na moru Odessa popularno je nazvan na različite načine. Nazvao se Mala Pariza, Biser Crnog mora, Južna Palmyra. Ali činjenica da je glavni lopov kapitala u zemlji, čvrsto vezan za ovo slikovito mjesto još jedno ime - Odessa-Mama. Glumci koji su glumili u seriji pod ovim naslovom pokazali su nam teško ljeto 1969. kada se cijela priča dogodila.

odessa mama glumci

Ah, Odessa ...

U 2012, kanal "Rusija" pokazao novu sliku, pucao u Ukrajini. Bio je to film o poznatom gradu s posebnim duhom slobode slobode, neobičnim šarenim humorom i komercijalnim venom, koji je, čini se, rođen prije Odessa. Autori pisma bili su Andrei Kureichik i Alexander Kachan. Dugo je primijetio da su televizijske serije posljednjih godina postale kvalitetnije i zanimljive. Mark Gorobets, u režiji ravnatelja slike „Odessa-mama”, koji glumci igrali prilično svijetao i vrlo realno, odlučio je odgoditi proces snimanja je u Odesi, koji su bili predmet brojnih filmova. Odabir da ga pucati ovaj grad je vrlo lako objasniti: prekrasan krajolik, velike vrijeme, nevjerojatno čistom moru i prekrasnoj prirodi.

glumci serije Odessa mama

priča

Glavni lik slike je istražitelj Moskovskog tužiteljstva Andrei Chebanov. On je bio poslan u Odesi, on je imenovan na gradskom tužitelj iu tom položaju počeo ozbiljno borbu protiv kriminalnih bandi koje kontroliraju teritorij. U skliskim šapama razvijanja kriminalnih događaja, najjednostavniji su ljudi slučajno uključeni. Slika „Odessa-mama”, glumci vkotoroyrasskazali cijela priča, pokazuje grad na spoju 60-70-tih godina dvadesetog stoljeća.

Novi tužitelj, Andrei Chebanov, dolazi do zaključka da dolazi još jedan val ratova. To su sukobi koji nastaju zbog podjele sfere utjecaja u gradu i prate ih ljudske žrtve. A to se može dogoditi ako ne i danas, a zatim sutra. Pomoćnik Chebanova u Odesi - zamjenik. gradski tužitelj Irina Volskaya (glumica Svetlana Ustinova) - sa svojom snagom pomaže mu da razumije situaciju. Zajedno će pokušati pronaći pravi put iz nje.

Dato, grčki i drugi ...

Godine 1969. u Odesi je ubijen. U podzemlju dolazi ozbiljan rat. Pokušati nekako olakšati situaciju i, ako je moguće, izbjegavati krvoproliće, ovdje dolazi i David Pachulia (nadimak - Dato), lopov u zakonu. On je taj koji mora imenovati novog "promatrača" i upozoriti sve ljutnje i sukobe između razbojnika. U gradu se pojavljuje nova grupacija, na čelu s vlasti lopova, grčkom. Glumci serije "Odessa-Majka" za ulogu čelnika kriminalaca odabrani su vrlo pažljivo. I to nije samo izgled umjetnika. Glavna stvar je bila shvatiti: tko može osjetiti raspoloženje zlikovaca, prenosi njihov način ponašanja.

glumci filma Odessa mama

Paralele priče

Druga priča se razvija oko tri prijatelja koji su već upoznati sa školskom klupom. Ovo je Ivan (Petr Fedorov), koji je nedavno demobiliziran iz vojske - Boris (Alexander Alyabyev), Student nautički uchilischa- Lech (glumac, najpoznatiji po TV seriji „prometni policajci”, „Kuhinja”, „Klopka”, Mihail Tarabukin), čovjek je nedavno pušten iz zatvora. kriminal povijest Odessa, more bisera, samo "plati" za njih zagrljaj.

Glumci filma "Odessa-Mama" su gotovo savršeno odabrani. Svatko je tako pouzdano igrao svog junaka da izgleda da je to njihov pravi život. Dečki su uključeni u neugodne situacije za njih, a osim toga - nehotice vukući ih i njihove nevjeste: Oksana (Olga Smirnova) i Svetlana (Agnia Kuznetsova). Mama djevojčice Marina Antipova (glumica, poznata gledateljima iz TV serije „Brigada” i njegov nastavak, Ekaterina Guseva), koji se okreće novu djevojku mlade odvjetnik Chebanova dolazi do ispravne odluke da se, poznato je samo na to da se Andrew. Uostalom, još uvijek osjeća nježne osjećaje za nju. Glumci filma "Odessa-Mama", Djuzhev i Gusev, nisu prvi put da se upoznaju na setu. Tako su lako pronašli zajednički jezik i stvorili kohezivan tandem.

odessa mama glumci i uloge

Kazna ili promocija?

Razgovarajmo o glavnom liku. Za snimanje na slici "Odessa-Mama" glumci su odabrani s određenim zest. Kao što možete razumjeti iz gore navedenog, glavni lik je igrao poznati ruski umjetnik - Dmitrij Dyuzhev. Prema scenariju, njegov lik - glavni tužitelj - najprije je odlučio biti odbačen zbog neke vrste krivnje. Ali tada se Andrey Chebanov promovira i šalje u rodni grad radi daljnjeg plodonosnog rada.

Sada mora upravljati pravdom u selu gdje se rodio. Naravno, u toploj Odesi opet malo zaboravljena, ali nije napuštena njegova ljubav prema najljepšoj ženi koja je, kao i obično slučaj, slobodna do danas. Djuzhev i Guseva su glumci serije "Odessa-Mama", ovi odnosi se pokazuju vrlo lijepo, a ne nametljivima. Sve je to sasvim intrigantno, pogotovo jer u ovoj priči vezani su mnogi različiti likovi, uglavnom, negativni.

film Odessa Mama glumci i uloge

Što je bolje: modernost ili retro stil?

Gledatelji u posljednjih pola ili dva desetljeća navikli su na činjenicu da su na zaslonima bile mnoge slike o banditima i policajcima. Stoga, pokušavajući iznenaditi i zadovoljiti ove vrlo gledatelje, kreatori su pokušali napraviti nešto nevjerojatno novo. Ova je priča u određenoj mjeri i o banditima, lopovima i lopovima, ali je snimljena neobičnim načinom retro stila, koja postaje atraktivna. Film zaista zakaže svojom zapletom, govoreći o zanimljivoj, ravnomjernoj životnoj priči šezdesetih godina prošloga stoljeća.

Evo serija "Odessa-Mama". Glumci i uloge, izvodili su, ponovo stvorili doba sovjetske ere s primordijalnim naglaskom. Nakon puštanja trake na ekrane, bilo je mnogo recenzija o zemljištu, igri glumaca. Neki su pohvalili precizno odabranu umjetničku kompoziciju i samu povijest. Drugi su mislili da je redatelj previše pojednostavljen s "šokom". Drugi su se divili govoru starog Židova Pinka Srulevicha Gurevicha u izvedbi neusporedivog Alberta Filozova. Film "Odessa-Mama", čiji glumci i uloge iz prve serije vole gledatelje različitih dobnih skupina, pokazuje prekrasan život kasnih šezdesetih i ranih sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Da, lako je pronaći mnoge pogreške, a ne zglobove. Ali ako ih ne obraćate pažnju, možete gledati sliku u jednom dahu.