Film `Odvratni osam `: recenzije, redatelj, glumci, zaplet

Quentin Tarantino postao je poznat po svom djelu u filmovima, u kojima je većina likova "loših". Jedan od njegovih najzanimljivijih filmova, koji potvrđuje ono što je rečeno, "The Ghoulish Eight". Parcela ove slike ukratko Tarantino opisuje kako slijedi: gomila huligana, zaključanih u kolibi, iza prozora čiji je mećava i svima u njihovim rukama - revolvera. Međutim, svaki od likova ima svoju priču, a ponekad i dva: istinito i izmišljeno. Zbog toga gledatelj, bez gledanja sa zaslona, ​​promatra kako heroji ili, bolje rečeno, "antiheroes", prisjećaju se prošlih pritužbi i doslovno grizu međusobno grlo.

Osam osam ocjena

Quentin Tarantino

Film "The Ghoulish Eight" objavljen je 2015. godine. Do tog je trenutka redatelj već imao 37 nagrada, a 47 puta postao je nominiran za najprestižnije kinematografske nagrade. Osim toga, iza njega je imao više od 40 filmova, od kojih je velika većina ne samo da je dobila visoke ocjene stručnjaka, već je imala i ogroman uspjeh na box officeu.

Dovoljno je podsjetiti da su šest slika, koju je snimio Quentin Tarantino ("Ghoulish eight" - njegov posljednji rad), uključen u popis "100 najboljih filmova" prema časopisu "FHM". Među njima su "Pulp Fiction", koja je zauzela prvo mjesto u kategoriji "Mad Dogs", oba dijela filma "Kill Bill", kao i slike "Od sumraka do zore" i "True Love".

Redatelj iz mladosti bio je gorljivi obožavatelj zapadnjaka. Možda je to zbog činjenice da krv indijanskog Cherokee plemena teče kroz vene. Pod dojmom talijanskih slika o kauboja i šerifa Tarantino je stvorio film "Django Liberated". Razgovarao je o robu koji je, u velikoj mjeri, počeo tražiti svoju robovsku ženu. Prema samom Tarantinu, želio je prikazati one stranice američke povijesti koje su se vrlo rijetko prikazivale na ekranu i učinile u žanru "špageta zapadnih".

Film, u kojem je redatelj otkrivao čudovišnu bit ropstva, snimljen je 2012. godine. Za njegov scenarij Tarantino je nagrađen još jedan "Zlatni globus" i njegov drugi "Oscar".

film

Film "The Ghoulish Eight": kako je stvoren

Najava novog djela Tarantina održana je u jesen 2013. godine. U početku je pretpostavljeno da će to biti nastavak zapadnog "Django Liberated". Međutim, nekoliko mjeseci kasnije redatelj je najavio da odbija projekt. Razlog ove odluke bio je objavljivanje scenarija "Ghoulish Eight" na Internetu. Međutim, želja za stvaranjem filma u kojem nema jednog pozitivnog junaka prevladava, a Tarantino je nastavio raditi na slici. U isto vrijeme, rekao je da je promijenio završetak kako bi sačuvao intrige.

Ograničeno puštanje slike u Sjevernoameričkom kazališnom uredu održalo se 25. prosinca 2015. na 100 mjesta, a film širokog zaslona bio je 1. siječnja 2016. godine.

Prihod od slike iznosio je 155.760.117 dolara, dok je 44 milijuna potrošeno na njegovo stvaranje.

Zemljište: niz

Akcija Quentin Tarantinojeva slika "The Ghoulish Eight" razvija se nakon građanskog rata u Wyomingu. Na jednoj od svojih cesta nalazi se kolica koja vozi John Ruth i ubojicu Daisy koji je pobjegao iz zatvora. Za ženu je obećana velika nagrada, a "lovac na dobit" siguran je da će dobiti taj iznos. Na putu, Ruth podigne dva suputnika, uključujući Chrisa Mannix predstavio šerifa, a kada počinje mećava, putnici odluče da ga čeka u svratištu. Kada je njihova ekipa stigne na željeno mjesto preko noći, ispada da su vlasnici napustili, izlaska iz kuće da se brine o meksičkom slugu, i on je priznao preko noći stoku Rudar, bivši generalni Konfederacije vojsci, kauboju i krvnika, vješala.

ishod

Najzanimljivija stvar na slici započinje kada snijeg odsiječe junake iz vanjskog svijeta i oni su u položaju pauka zatvorenih u zatvorenom posudu. Odmah između Smithersa i Warrena počinje sukob, budući da su opći i crni glavari nedavno bili neprijatelji na bojnom polju. Kao rezultat toga, obojica se zauzimaju za revolvera, a saveznik pada mrtav. U međuvremenu, Daisy vidi nekoga da sipa otrov u lonac za kavu. Njezin užitak, Ruth i njegov kolaž počinju pljuvati krv. "Bounty Hunter" optužuje ženu da otrovi i počne je pobijediti. Daisy otme pištolj i puca na Ruth, koji umire. Crnac koji je poznat po tome što je odgovorio s Lincolnom, razoružava kriminalca, prisiljava sve da se uspravi na zid s rukama i započne saznati tko može biti otrovnik. Ispada da je to kauboj Gage. U snimanju, Warren je ranjen metkom leti ispod poda, a Mobray umre, nakon što je ozlijedio Mannix. Nakon što je dosegao to mjesto u zapletu filma "The Ghoulish Eight", redatelj i scenarist Tarantino pokazuje gledateljima događaje koji su se dogodili u gostionici ujutro prethodnog dana. Ispada da je u ovo doba stigla Mobray, Bob, Gage i brat Daisy, Jody Domergue. Njihov cilj bio je zasjedanje i puštanje Rutina zarobljenja. Da to učine, ubili su vlasnike i one koji su bili u konobi. Jedini koji su izbavili razbojnici bili su general Smithers. U tom je slučaju Jody Domergue skrivao u podrumu i odatle je gledao kako se događaji odvijaju.

Zatim se akcija vraća u trenutak pucnjave, a šerif nalaže bratu Daisy da izađe iz podruma. Crni glavar izbacuje sve zločince, a zatim vraća kriminalca zajedno s šerifom. U finale, obojica, krvarenje do smrti, čekaju smrt.

"The Ghoulish Eight": glumci i uloge

Da bi sudjelovao u njegovu slikanju, Tarantino je pozvao glumce koji ne trebaju biti upoznati. Među njima:

• Samuel L. Jackson, koji je osvojio Oscara, glavni je Markus Warren.
  • Jennifer Jason Lee, pobjednik "Oscara" - Daisy Domergue.
  • Tim Roth, nominiran za nagrade Oscara i Zlatnog globusa - Osvaldo Mobray.
  • Kurt Russell, laureat "Saturn" - John Ruth "Vješala".
  • Walton Goggins, nominiran za Emmy - šerif Chris Mannix.
  • Michael Madsen, koji je glumio u mnogim Tarantinovim slikama, Joe Gage, kauboj.
  • Demian Bisher, nominiran za Oscara - Meksikanac.
  • Bruce Dern, pobjednik festivala u Berlinu i Cannesu, nominiran za glavnog Oscara Sanford Smithersa.
  • Channing Teitum, višestruki dobitnik nagrade mladih filmova tvrtke "Fox" - Jody Domergue i drugi.

Osim toga, iza kulisa se čuje glas Tarantina koji djeluje kao pripovjedač. Međutim, odlučio je ne navesti svoje ime u bodovima.

„Piratstvo”

Kao što je već spomenuto, prije nego što je započeo rad na slici, skripta bez dopuštenja autora objavljena je na Internetu. Dakle, intriga je uništena, a Tarantino je morao doći do novog otkazivanja. Međutim, gusari se nisu tamo zaustavili. Nekoliko dana prije filma je „mrsko osam” morali ići u najam, to promokopiya, predodređen Andrew Kosove (jedan od tvrtke Alcon Entertainment), bio je i besplatno dostupni na webu. Samo je prvi dan preuzeto više od pola milijuna puta. Pokazalo se da je "otmica" organizirana od strane poznate "bande" Hive-CM8. U tome su se priznali odmah nakon premijere filma, a ispričali su i redatelju. „Pirati” su rekli da žalim što razmažena premijeru svog novog posla, ali su vođeni željom da dijele film s fanovima filma koji ne mogu priuštiti da ide u kino.

Zanimljive činjenice

Tarantino je poznati izvorni i provokativac. On voli izumiti detalje i kombinirati svoje slike pomoću najfinijih priča koje samo vidljiv i promatranac gledatelja koji je upoznat sa svojim radom može vidjeti i razumjeti.

Konkretno, gledajući usko, možete vidjeti crvene Appleove cigarete na policama na klupi Minnie. Ovaj nepostojeći brand je prije nekoliko desetljeća izumio direktor kao znak prosvjeda protiv oglašavanja u kinu. Takve cigarete pušili su heroji Tarantinovih filmova "Kill Bill", "Pulp Fiction" i "Inglourious Basterds". Usput, on je predstavio ovu ideju i njegov bliski prijatelj Robert Rodriguez, koji ih prisiljeni koristiti znakove njegovih slika, „Planet Terror” i „From Dusk Till Dawn”.

Između filma "The Ghoulish Eight" (recenzije pogledajte dolje) i "Inglourious Basterds" postoji još jedna veza. Prema jednom od svojih intervjua, Tim Roth, njegov lik Pete Hickox izravni je predak britanskog poručnika Archiea Hickoxa iz Tarantinovog filma o Drugom svjetskom ratu.

Pozitivna povratna informacija od gledatelja

Netko je čudno očekivati ​​da će čuti ushićenje o slici, čije ime zvuči kao "The Ghoulish Eight". Povratne informacije gledatelja koji su je gledali vrlo su različite. Treba imati na umu da je slika uglavnom je otišao vidjeti žarki obožavatelj Tarantina, jer ima prilično velik antipoklonnikov vojsku koja neće ići u kino na film, u kojem naslov je njegovo prezime.

Dakle, kada se raspravlja o "Ghoulish Eight", recenzije obično počinju s zbunjenosti pri prekomjernom ulasku. Većina gledatelja ističe da je sporo kretanje snježne obline predugo i nije tipično za Tarantino. Međutim, daljnji razvoj u kući, gdje je raznovrsna tvrtka prisiljena sakriti iz mećava, isplatiti očekivanja obožavatelja scenarija scenarija.

Posebna pohvala, sudeći po kritikama, zaslužuje igru ​​gotovo svih glumaca filma. Usput, njihovo lijevanje također je došlo na publiku da bi ih kušalo.

Tarantinov film

Negativne povratne informacije

Ima dosta ljubitelja filma koji nisu voljeli Tarantinov film The Ghoulish Eight. Čak možete čuti povratne informacije, prema kojima je smatrano besmisleno. Kritika najčešće prolazi kroz zamagljivanje priča likova, pogotovo jer se od samo 8 njih može pretvarati do tog stupnja do neke mjere. Osim toga, neki gledatelji, "razmaženi" sa prizorima nasilja, zovu što se događa na zaslonu, uzrokujući smijeh i ne shvaćanje ozbiljno. Također možete čuti optužbe protiv redatelja, prema kojem je ponosan i snimanje filma, izračunato samo kako bi impresioniralo "akademike".

Što se tiče Tarantinove slike "The Ghoulish Eight", odgovori redatelja i kritičara također se razlikuju.

Naravno, okrivljavanje višestruke pobjednice Oscara je pomalo loš ton. Ipak, takvi su guštovi koji tvrde da Tarantino više nisu isti kao i prije. Iako treba napomenuti: većina stručnjaka tvrdi da im se sviđa film "The Ghoulish Eight". Pregled poznatog američkog kritičara još kao „govor u slavu Tarantina”, au njemu svoje posljednje djelo pod nazivom najzreliji i iskusan. Osim toga, mnogi stručnjaci vjeruju da je 53-godišnji Tarantino uspio razbiti holivudske stereotipe koji film je umjetnost - mlade.

glazba

Budući da govorimo o recenzijama, trebali bismo reći nekoliko riječi o djelu Ennio Morriconea. Gotovo svi koji su gledali sliku, među svojim snagama, bilježe glazbu koju je napisao ovaj poznati skladatelj. Njegov rad za film „The mrsko osam” (na ruskom presnimavanja dijaloga učinjeno dobro) primila je nagradu „Oscar” za najbolji soundtrack. Neki su kritičari čak imenovali glavno postignuće slike 100% hit "music" Marikone na video seriji Tarantino. Štoviše, mjestimično glazbena tema čak dominira dijalozima i značajnija.

Tarantinov film

Je li vrijedno pogledati sliku

Ako imate slobodnu večer, s ništa učiniti, unatoč prisutnosti negativnih mišljenja, ne niječu sebe zadovoljstvo gledati film je „mrsko osam.” Glumačka od slika zaista sjajne, a ako se ne sviđa skripte, možete uživati ​​u igri mnogih holivudskih zvijezda, koji je, kao i obično, porastao na izazov, tim više jer su inspirirane sam Tarantina!