Serija "Game of Thrones", sezona 6: recenzije, datum izlaska, glumci

U proljeće 2016. je novi „Game of Thrones” (sezona 6). Kritičari i obožavatelji su bili uglavnom pozitivni. Novi dio priznatih franšiznih sjetio razmjera scene bitaka, dramatična srca piercing, oštre zemljište pletiva i jedinstvenu atmosferu izmišljenom svijetu.

igra prijestolja 6 sezonskih recenzija

Serija je prikazana širom svijeta, a ocjene su opet prekršile zapise. Čak i nakon objavljivanja posljednje serije na webu, rasprave se nastavljaju. Obožavatelji stvaraju nagađanja o tome što je prikazano i što će se dogoditi sljedeće.

"Game of Thrones" (sezona 6, serija 1): razlike u knjizi

Nova sezona je radikalno drugačiji od prethodnih. Mnogi odgovori počinje ove razlike. 24. travnja na HBO-američkom televizijskom kanalu iz „Igre prijestolja” (sezona 6). 1 serija odmah je jasno da od sada na izložbi će otići na drugi način nego u knjizi. Prije toga, sve je film adaptacija seriji knjiga Georgea Martina „Pjesma leda i vatre”, odgovarao izdane bestseleri. Sada, serija prikazuje događaje koji su opisani u više neobjavljenog šestom dijelu, pod naslovom „Vjetrovi zime”. Također su pokazali glava od prethodnih dijelova knjige, kao što pripovijeda u isto vrijeme u ime nekoliko heroja. To je izazvalo neki bijes među ljubiteljima knjiga. Mnogi od njih su uvjereni da Benioff neće moći stvoriti jedinstvenu atmosferu „Song”, a Martin dopuštenje za prikazivanje serija je poštovanja svojim obožavateljima.

No, recenzije drugih epskih navijača bili su vrlo pozitivni. Dio publike je zadovoljan činjenicom da su linije crte serije u sukobu s nizom knjiga. Ovo je postalo jasno nakon objavljivanja druge serije 1. svibnja 2016. godine. U "Song of Ice and Fire" važan je dio princa Dorn. Njegovi dalekosežni planovi izazvali su mnoge različite teorije o sudbini željeznog prijestolja. Ali u drugoj epizodi princa, kao i kći Lanister Mirzellu, ubijena je. Iznenadno ubijanje glavnih likova upravo je ono što je "Game of Thrones" najneposrednije. 6 sezone, recenzije koje su bile entuzijastične, samo puni takvih poteza zemljišta.

Neočekivani događaji

Mišljenja mnogih kritičara uočili su ekscentricitet i iznenadnost parcele. Kao što je već spomenuto, smrt glavnih likova obilježje serije.

igra prijestolja 6 sezone 1 serije

Međutim, unatoč tome, šesta sezona ponovno je mogla iznenaditi gledatelja. Čak i prije puštanja prve serije, sporovi oko sudbine John Snow. Na kraju, sve je riješeno na kraju druge epizode: Snijeg je ustao i napustio noćni sat. Obično takav prijem (uskrsnuće), čak iu kinu, čak iu književnosti, prihvaćaju kritičari kao nemogućnost autora da pronađe logičniji nastavak herojske priče. Međutim, u slučaju Johna Snowa, ovo je okret izgledalo vrlo organsko i savršeno se uklapa u logiku svemira koju je izumio George Martin. Takve varijante su prepune "Game of Thrones" (sezona 6). Pregledi velikog broja iznenađenja daju razlog da pomisle na pisce kada pišu zemljište iduće sezone.

Iznenadna smrt

Mnogo je povratnih informacija povezano s posljednjom epizodom. Općenito, koliko je epizoda u 6. sezoni "Game of Thrones" bilo poznato unaprijed. No, nakon oslobađanja devete epizode, mnogi su zaključili da je posljednji zbog logičkog završetka nekoliko priča. Ali emisija je ponovno mogla iznenaditi gledatelja. U završnoj seriji, kraljica Cersei je ubila dobru polovicu heroja jednom eksplozijom, koja su bila pozitivna. Ovaj nestandardni potez prouzročio je mnoge ohrabrujuće recenzije i bjesom ogorčenja nekih navijača zbog smrti svojih omiljenih likova. Također je pokrenuo još jedan događaj na webu.

igra prijestolja 6 sezona glumaca

U petoj epizodi, Khodor je osakaćen u strašnim okolnostima. Tada otkriva tajnu svoje bolesti. Drama trenutka potaknula je mnoge rasprave.

Bitka scene

Epic scene bitke su ono što je "Game of Thrones" (6. sezona) pamti. Ocjene o kvaliteti izvedbe raznih bitaka bile su pozitivne. Osim individualnih sukoba, postojale su dvije velike bitke. Najavljeni su unaprijed, a publika ih je nestrpljivo čekala. Oba bitka prikazana su u devetoj seriji serije "The Game of Thrones" (sezona 6). Datum izdavanja epizode je 19. lipnja.

igra prijelaza 6 sezone objavljivanja

Na početku serije postoji borba između vojske Dyeneris od Bourgeois i vojska Gospodnja. Na zaslonu se javnosti prikazuje zapaljenje Danavih neprijatelja zmajevima. Kritičari su cijenili specijalne efekte. Uz zmajeve, okviri su imali i armadu brodova koji su izgledali vrlo realistični. No, većina recenzija odnosi se na takozvanu Bitku od Bastardsa - bitku Kralja Sjeverne protiv Gospodina Bolton.

Realni trenuci

Osim epske i izvrsne produkcije, publika je zabilježila iznimno visok realizam. Za razliku od ostalih sličnih prizora u holivudskim filmovima, "Bitka od Bastara" bila je toliko blizu stvarnim bitkama srednjeg vijeka. Planine leševa, ublažavanja umjesto slikanja mačem, pogodile vlastite i druge "užitke" borbe od deset tisuća ljudi savršeno su prikazane u devetoj seriji. Pored vizualne komponente, došlo je do izuzetnog bljeska drame, kada je umirujuća Sjeverna vojska došla u pomoć Knezovima doline.

"Igra prijestolja" (sezona 6): glumci

Glumac je dobio najviše laskavu riječ od obožavatelja i tiska. Prije svega, kritičari su visoko cijenili igru ​​glavnog tima glumaca. Peter Dinklage, kao i uvijek, vješto je igrao kratkotrajni nasljednik Lanistera koji pije vino, oslobađa oštrinu i rješava složene strateške zadatke. Ove sezone, jedan od središnjih likova bio je John Snow.

igra prijestolja 6. sezone na ruskom

Kit Harington uspio je pokazati gledatelju reinkarnaciju mladog kopiladskog vojnika Night Watcha u krmenom zapovjedniku sjevera. Valja istaknuti da je tijekom snimanja sezone aktivno skriveno sudjelovanje Kita iz tiska, jer je u posljednjoj epizodi umrla. Ipak, paparazzi su ga uspjeli fotografirati tijekom snimanja serije "The Game of Thrones", 6. sezona. Datum izdavanja, usput, bio je također poznat novinarima prije službenog puštanja.

No gotovo je najsjajniji karakter ove sezone bio Ramsey Snow (Bolton). Obožavatelji su stvarno laskali igru Ivan Rehona. Uspio je točno izraditi čudovište iz knjige. Na internetu se pojavio mnogo fotozhaba, slika, hif datoteka i drugih sadržaja iz Ramseya.

koliko je epizoda u 6. sezoni igre prijestolja

Na žalost, za velšku ove sezone bila je konačna. Smrt kopile nije bila posljednje iznenađenje koje je donijelo "Game of Thrones", 6. sezona. Glumci, koji su postali popularni zbog franšize, stavili su u stanje neposjedovanja krevetskih prizora s njima. Unatoč tome, Emilia Clark ponovno je bila prisutna gola u okviru, što je zadovoljilo žuti tisak i zasebnu kategoriju navijača serije.

Nova sezona potvrdila je status serije kao jednog od najgledanijih u posljednjem desetljeću. Naravno, igra "Prijestolja" (6. sezona). Može se vidjeti u prijevodu iz nekoliko studija. Najpopularniji su "Alex-film" i "Lostfilm".