Najbolji filmovi komedije: popis, opis, glumci, uloge i recenzije

Komični pobunjenici, popis koji je prikazan u ovom pregledu, jedan je od najpopularnijih žanrova u kinematografiji. Ovi filmovi uživaju u konstantnom uspjehu gledatelja zahvaljujući vještoj kombinaciji djelovanja i humora koji razlikuje ovu vrstu slika od dramskih filmova sličnog formata. Ovaj članak prikazuje samo neke od slika koje se smatraju najboljim primjerima.

"Igra u četiri ruke"

Istaknuto mjesto u francuskom filmu igraju komedijski pobunjenici. Na popisu se, prije svega, nalaze filmovi uz sudjelovanje popularnog glumca J.-P. Belmondo, koji je stekao svjetsku slavu sudjelovanjem u avanturističkim i avanturističkim trakama snimljenim u stilu militanata. Jedan od njegovih djela je "Four Hands Game". U ovom je filmu igrao ulogu pukog avanturista koji se slučajno našao u velikoj igri, povezan s potragom za nekoliko frakcija iza mikrofilmova s ​​opisom jedinstvenog goriva. Postoji mnogo borbi na traci, potraga, koja vam omogućuje da ga uputite na najbolje primjere francuske akcije. Mnogi gledatelji zapažaju izvrsnu izvedbu glavnog izvođača, kao i njegove partnere M. Galabrew i J. Geré. Korisnici poput skripte kvalitete i uzbudljivih trikova.

popis komedija filmova

"Tko je tko"

Komedija pobunjenika, popis koji uključuje rad redatelja iz različitih zemalja, u pravilu, pucali su se u SAD i Francusku. Njihovi filmovi u ovom žanru dobili su svjetsko priznanje za skriptu kvalitete i zanimljive likove. Drugi francuski akcijski film je slika "Who`s Who" s Belmondoom u naslovnoj ulozi. Osim njega, snimanje je sudjelovalo svojim stalnim partnerima na pozornici M. Galabru J. Zhere, M. Laforêt i, naravno, kralj epizoda S. Gerard. Ovo je prilično izravna priča o policajcu koji je uveden u kriminalnu organizaciju kako bi izložio korupciju u policiji. Unatoč prepoznatljivoj zemlji, slika je jednostavna zbog obilnih potjera, borbi, koje se prikazuju s karakterističnim francuskim humorom i suptilnom ironije. Sviđanja su se svidjela blistav humor, prekrasna igra glumaca, kao i duhovita dijaloga i smiješna ljubavna linija između glavnog lika i modernog pisca.

akcijsku komediju najboljeg

„Veličanstveni”

Često je duhovita parodija špijunaških drama akcijska komedija. Popis filmova u ovom žanru mora se dopuniti spominjanje vrlo originalnog filma uz sudjelovanje Belmonda i lijepog J. Bisseta. Ovaj je rad zanimljiv po tome što je iskreno ismijavao sve klice koje su toliko karakteristične za špijunske slike. "Veličanstveni" - ova čista parodija akcijskog filma općenito. Glavni lik je superjunak koji se može nositi sa samom mafijom. Međutim, jednog dana, po volji pisca koji ga je stvorio, iznenada postaje slab i bespomoćan bolesnik. Kontrast je postao tako upečatljiv da ne može samo izazvati smijeh u gledatelju. Na slici, kao i uvijek, puno djelovanja, humor i duhovita dijaloga. Svi elementi traganja i borbe nastali su u obliku razrađene farse koja razlikuje ovu sliku među ostalima. Među ljubiteljima Belmondoove kreativnosti, ovaj film uživa posebnu popularnost zbog izvornog oblika, u kojem se prikazuje priča, ekscentrična skica i fantastični šale.

filmovi akcijski film komedija popis

„Pljačka”

Jedan od najpopularnijih žanrova uvijek je bio i ostaje akcijska komedija. Popis najboljih filmova ne može se zamisliti bez ove kriminalne slike, u kojoj je nekomplicirana priča o pljački banke prikazana vrlo zanimljiva zbog komične akcije. Voziti na teške automobile, zabavne borbe čine ovaj film prilično originalnim i zanimljivim, iako je priča prepoznatljiva i čak predvidljiva. Glavne uloge igrali su Belmondo, K. Cattrall, Guy Marchand. No, zasebno bi se trebalo spomenuti o velikoj kinomikika J. Vilre, koji je svojom sjajnom igrom stvorio jednu od najupečatljivijih slika na slici. Gledatelji u svojim komentarima zabilježiti ga kao izvođača najuspješnije uloge komičnog karaktera. Osim toga, upućuju na zanimljivu akciju i vrhunske akrobacije.

Trilogija "Rush Hour"

Najpopularniji na svijetu je američki Akcija-Komedija. Popis najboljih slike trebaju otvoriti poznati filmovi s D. Chanom i K. Tucker, koji je jedan od najuspješnijih dua u svjetskoj kinematografiji. Oba igrao ulogu policije, nekoliko bendova zajedno istražuju kompleksne slučajeve koji su vezani kako SAD i Kine. U prvom filmu, kako u potrazi za oteo kćer kineski konzul u SAD-u, u drugom - angažiran u poslovanju vezano za financijske prijevare, u trećem - ponovno spremanje konzula iz prvog dijela i njegove kćeri. Osim njih u različitim dijelovima glumi Ma Uvjete kao ambasador, Charles Ziyi (igrao Heroes glavni protivnik u drugoj epizodi), H. Sanada (utjelovio lik junaka brata Chan). Sva tri filma su vrlo popularne među publikom. Procjene iz ove slike su vrlo velike. Članovi napomenuti lijep duet, strip glumci igraju zanimljivu priču i, naravno, prekrasan vratolomije izvode D. Chan.

komedijski filmovi

zapadni

Pored ovih značajki, često na elementima kaubojske priče, temelji se na mnogim akcijskim filmovima, akcijskoj komediji. Popis bi trebao biti otvoren prilično poznatim diljemom koji uključuje D. Chana i O. Wilson. Slika "Šangaj Noon" govori o dva prijatelja koji spašavaju kinesku princezu na Divljem Zapadu. Humorna traka temelji se na sukobu i sukobu dvaju stereotipa: zapadnom i istočnom. Osim toga, traka je mnogo smiješno djelovanje, što neće dosaditi ni najiskusnijeg gledatelja. Korisnici slave prekrasan duet vrhunskih izvođača koji izgledaju sjajno zajedno. Osim njih, u filmu možete vidjeti L. Lew kao princezu.

Drugi dio

Nakon nekog vremena, ekrani su krenuli u nastavak pod nazivom "Šangajski vitezovi". Ovaj put, neumorni prijatelji idu u civilizacijski London zbog osvete za ubijenog oca protagonista, a također otkrivaju zavjeru protiv kraljevske obitelji. Publika je doista voljela komične situacije u filmu, osobito ljubavnoj liniji između heroja Wilson i sestre protagonista. Korisnici priznaju film suptilnim humorom i finim ratnim orijentalnim stuntsima na pozadini tradicionalne viktorijanske Engleske.

komedija thriller lista u inozemstvu [

"Posljednji junak militanta"

Posebno popularni su američki akcijski filmovi - komedije. Popis najboljih filmova nužno je napuniti film s A. Schwarzeneggerom u glavnoj ulozi. Priča filma se temelji na fantastičnoj zemljište: protagonista, tinejdžera O. Orsquo-Bryana pomoću čarobnu ulaznicu dobiva se u na filmu sa svojom omiljenom superjunaku. Nakon niza nesporazuma, još uvijek pronađu zajednički jezik i rade zajedno kako bi neutralizirali opasne zločince. Sliku je prisustvovalo C. Dance, kao i glumac starog čuvara E. Quinn. Gledatelji hvale ovu sliku za izvornu priču, izvrsnu glumačku igru ​​i vrhunsku akciju. Posebna se pozornost posvećuje duhovitim dijalozima i zapaljivim šalama. Među filmovima ovog žanra, ovo je možda najbolja fantazija, akcijska komedija. Popis filmova u tom smjeru vrlo je popularan zbog neobične prirode parcele i originalnih produkcija.

akcijsku filmsku komedijsku avanturu

"Dječji vrtić policajac"

Ovo je još jedan film u kojem sudjeluje A. Schwarzenegger. Ovaj put, on je igrao ulogu brutalnog policajca, koji pod krinkom dječje pedagog ide na lokalnu školu za djecu da se na tragu opasan kriminalac i zaštititi svoju obitelj. Na toj se slici dobro igrao P. Reed i D. Palmieri. Prvi je izgledao vrlo smiješno u ulozi previše energičnog ženskog detektiva, partnera protagonista, a drugi savršeno odgovara ulozi romantične ljepote. Recenzije ovog filma su vrlo pozitivne: publika pohvaljuje izvornu ideju i moćne prizore akcije.

Premijere 2015-2016

Danas je filmski žanr komedije vrlo popularan. Popis inozemnih slika ovog žanra uključuje niz nedavnih premijera. Među njima - film "Spy" s M. McCarthyom u naslovnoj ulozi. Slika govori o ženi koja je željela postati agent tijekom cijelog svog života, a umjesto toga postala je koordinator radnji drugog zaposlenika. Ali jednog dana joj se čini da se dokazuje u poslu s potragom za smrtonosnom bombom. Tijekom istrage, ona djeluje vrlo nekonvencionalno, što će često prisiliti gledatelja da se smije na avanture junakinje. Na vrpci je također glumio popularni britanski glumac D. Lowe i D. Steite. Publika ostavlja pozitivne kritike za ovaj film, prije svega hvaleći McCarthyjevu pjenušavu igru.

filmska komedija

Filmovi u žanru akcije-komedija, avantura, popis koji neće biti potpun bez spominjanja ovog filma, a ovih dana prikuplja pristojne naknade za blagajnu. Jedna od posljednjih premijera ovog žanra je film "Dečki s debla". Slika govori o dva šarmantna prevaranta - prijatelji koji su osnovali svoje poslovanje prodajom američke vlade ne baš visokokvalitetnim oružjem. U snimanju je sudjelovao šareni D. Hill, au ulozi njegovog nesretnog suputnika M. Teller. Obojica su napravili zanimljiv duet, kojeg su mnogi voljeli. Recenzije filma su uglavnom pozitivne, iako mnogi kažu da je ovaj film odjednom, jer je parcela i njegova prezentacija prepoznatljiva. Dakle, filmski žanr komedije, čiji je popis filmova i dalje nadopunjen novim djelima suvremenih redatelja, trenutno je jedan od najpopularnijih.