Jazz Philharmonic, St. Petersburg: adresa, repertoar, recenzije

Prvo i jedino društvo jazz filharmonije (Sankt Peterburg) postojalo je gotovo 30 godina. Tijekom godina ovdje su ostvareni mnogi neobični projekti. Već su se odrasle nekoliko generacija slušatelja, koji ne zamišljaju glazbeni život u Petersburgu bez ove elegantne i ugodne institucije.

jazz filharmonije

Povijest stvaranja

Godine 1989. otvoren je prvi jazz u Rusiji Filharmonijsko društvo (St. Petersburg). Njezin nastup bio je rezultat dugog sudjelovanja Davida Goloshchekin u jazz glazbi. Oko njega je bio veliki krug istomišljenika, svjetske klase glazbenika, i trebalo im je igralište za kreativnost. Goloshchekinova ideja bila je podvrgnuta i "probušena" više od godinu dana, on je proveo mnogo sredstava za stvaranje takvog jedinstvenog "središta kulture" u St. Petersburgu. Svrha stvaranja filharmonije bila je i popularizacija jazza i poruka javnosti da je jazz ozbiljna glazba. Ovdje uvijek možete čuti najbolje izvođače različitih smjerova jazza. Postupno, jazz filharmonija pretvorila se u neku vrstu kluba gdje se okupljaju znalci ove posebne glazbe. David Goloschekin na temelju ove institucije implementira mnoge kreativne projekte koji značajno obogaćuju kulturni život sjevernog kapitala. Danas filharmonijsko društvo je uključeno u mali krug najboljih jazz asocijacija na svijetu, najveće jazz zvijezde su počašćene igrati ovdje.

Filharmonija jazz glazbe

David Goloshchekin - osnivač Društva filharmonije

Svijet ruskog jazza ne može se zamisliti bez jedinstvenog glazbenika, multi-instrumentalista David Goloshchekin. On je postao zainteresiran za jazz već 15 godina, dok je u Glazbenoj školi studira na Lenjingradu konzervatoriju, on se kreće bliže krugu St. Petersburgu jazzmen. Već u dobi od 17 godina počeo je raditi u turneji. U njegovoj kreativnoj biografiji bilo je mnogo zanimljivih i jedinstvenih. Radio je u poznatim orkestrima Yu. Vikharev, E. Rozner i I. Vainshtein. Goloshchekin posjeduje glasovir, violinu, violu, violončelo, saksofon i flugelgorn. Godine 1968. stvorio je ansambl jazz glazbe u kojoj još uvijek radi. S bendom, glazbenik je putovao po cijelom svijetu. Imao je priliku nastupiti zajedno s Duke Ellington, Wyntonom Marzales, Dizzy Gillespie, Paquito Drsquo- Rivera, Eddie Gomez, i mnogih drugih poznatih jazzmen. Godine 1989., zahvaljujući naporima Goloshekin pojavio Jazz filharmonije (St. Petersburg), jedinstveno mjesto koje se smatra da je jedan od niza elitnih područja u svijetu. Danas filharmonija postao glavno mjesto izvedbe ansambla jazz glazbe, kao i mjesto za realizaciju velikog broja kreativnih jazz projekata.

jazz filharmonije

kolektivan

Filharmonija jazz glazbe stvorena je kao jedinstvo istomišljenika. Jezgru benda sastavljali su glazbenici Jazz Ansambla i sam maestro D. Goloshchekin. Kao nezavisna kreativna jedinica, solist ovog kolektiva je Elvira Trafova. Radila je dugi niz godina u tim Goloshekin i ima svoj tim, koji uključuje pijanist Petr Kornev, saksofonist Cyril Bubyakin Viktor Sherbin (Kongo) i Stanislav Streltsov (bubnjevi). Svaki od tih glazbenika također ima svoje glazbene projekte i timove. Jazz filharmonija je i „domaći” platforma za poznate jazz glazbenika Rusije kao Gasan Bagirov, G. Holstein i njegovih „saksofoni St. Petersburga”, Mihail Kostyushkin Vladimir Lytkin, Andrei Ryabov, jazz klub „Kvadrat”, kao i mnogi mladi glazbenici.

Jazz Philharmonic St. Petersburg

plakat

Repertoar jazz filharmonije sastavljen je tako da se slušatelji mogu prisjetiti klasika, kao i upoznati se s novim djelima i izvođačima. Poster uključuje koncerte kolektiva i izvođača "stanovnika" Filharmonijskog društva, kao i veliki turneji. Za slušatelje zanimaju se razne kombinacije glazbenika, što omogućava novo čitanje i sondiranje klasičnih jazz djela. U playbillu uvijek postoje novi programi stvoreni za rođendane najvećih jazz glazbenika, tematskih programa. U repertoaru Filharmonije gotovo da nema ponavljanja, omogućava vam svakodnevno slušanje raznih live jazza. Koncerti uvijek imaju konotaciju improvizacije, bez kojih ta glazba nije moguća.

Petersburg jazz filharmonije

Filharmonijska dvorana

U jazz filharmoniji, smještenoj na adresi: SPb, Zagorodny Avenue, 27, stvoreni su jedinstveni uvjeti za slušanje ove neobične glazbe. U početku, D. Goloshchekin je želio stvoriti neku vrstu klubova istomišljenika, gdje se slušatelji osjećaju kao sudionici scene. U ustanovi postoje dvije dvorane: velika "Jazz Philharmonic Hall" i mala "Ellington Hall". Velika dvorana Jazz filharmonije dizajnirana je za 180 mjesta. Slušatelji su smješteni na udobnim stolovima, mogu naručiti pića i lagane obroke u baru, u dvorani se nalazi plesni podij. Ali atmosfera ovdje nije restoran, već klub. Filharmonija stvara posebnu emocionalnu atmosferu u kojoj se ljudi opuštaju i slušaju dobru glazbu. Koncertni programi sastoje se od dvije ili tri grane. Ellington Hall dizajniran je za 45 osoba, to je soba za komore, gdje se gledatelji nalaze na sofama ili na stolovima. Tu je i izlaganje predmeta iz povijest jazza. Mala veličina dvorane stvara posebnu atmosferu, zvuk komorne glazbe i bliska komunikacija s jazzmama je neopisivi intimni osjećaj, koji se pojačava kvalitetnom glazbom.

dvorana Jazz filharmonije

Touring program

Filharmonija jazz glazbe u St. Petersburgu David Goloshchekin uvelike je stvorila kako bi imala mjesto za pozivanje dostojnih glazbenika. Gotovo sve svjetske jazz slavne osobe uspjele su nastupiti u gotovo 30-godišnjoj povijesti dvorane. Osim klasičnih jazzmenica, Goloshchekin često organizira razna iznenađenja slušateljima. Na primjer, može pozvati Vjačeslav Polunin sa svojim "Litsedeyamijem" da razgovara s Leningradom Dixielandom. Također, David Semenovich neprestano širi horizonte provincijskih javnosti pozivajući najnovije timove iz različitih zemalja: Kubu, Španjolsku, Latviju, SAD i Izrael. Također, Maestro Goloshchekin stalno se bavi potragom za mladim talentima u Rusiji, koji također pruža priliku da govori u Filharmoniji.

jazz filharmonijski repertoar

projekti

Tijekom svog postojanja, St. Petersburg Jazz Philharmonic provodi nekoliko globalnih glazbenih projekata. To su: natjecanje mladih izvođača jazza „Jesen maraton” obrazovni koncert „Jazz - djeca” i jazz festival „White Night Swing” Božić Jazz Festival. Svi ti projekti usmjereni su na promoviranje jazza u Rusiji, stvarajući jazz kulturu za mlađu generaciju. Projekt „Jazz - djeca„bio je prvi u povijesti filharmonije. U sklopu toga dva puta mjesečno postoje posebni programi za djecu, gdje su upoznati sa stilovima i trendovima jazza, učiti povijest i zvukove različitih glazbenih instrumenata, slušanje klasične jazz komada. Najbolji i najstariji jazz kolektivi i glazbenici Sankt Peterburg sudjeluju na koncertima. Osim stalnih, višegodišnje projekte, filharmonija provodi opsežne raznih događanja i aktivnosti.

"Jesenji maraton"

Već više od 20 godina, jazz filharmonijsko društvo David Goloshchekin održava natjecanje mladih jazz glazbenika. Svrha događaja je pronaći i podupirati mlade jazzmame. Natjecanje se održava u dva kruga, jer su žiri najpoznatiji predstavnici jazza u Sankt Peterburgu. Dobitnik će biti nagrađen prilikom nastupa u Filharmonijskom društvu svaki mjesec tijekom cijele godine, kao i sudjelovanje na festivalu jazz glazbe. Natjecanje se razlikuje od prijateljske, gotovo obiteljske atmosfere. Članovi žirija ne samo da ocjenjuju izvođače nego i daju im savjete, a ponekad i sami su uključeni u proces stvaranja glazbe. Među pobjednicima natječaja su mnogi poznati i čak poznati jazz, među kojima su Gasan Bagirov, Kirill Bubyakin, Viktorija Urusova, Maxim Nekrasov. Mnogi od njih postali su obični "stanovnici" filharmonijskog društva.

"Swing bijele noći"

Već više od 20 godina zaredom jazz filharmonija održava jedinstveni jazz festival u lipnju. Ova platforma okuplja ne samo mnogo slušatelja i ljubitelja jazza, već i glazbenika iz cijelog svijeta. Smatraju da je čast govoriti na ovom događaju. U programu festivala uvijek postoje klasične izvedbe jazz standardima i nove, autorove skladbe. U okviru festivala uvijek su poznati jazz ljudi iz Petrograda na čelu s Davidom Goloshchekinom. Maestro uvijek priprema iznenađenja za javnost: to mogu biti jedinstveni gostujući izvođači, neobični gosti i sesije s jakim jamama. Većina programa sastoji se od nastupa mladih izvođača, pa je za publiku festival prilika da nauče nova imena u svijetu jazza.

Tijekom godina, jazz filharmonija, čiji su pregledi puni najzanimljivijih epita, radi za užitak i prosvjetljenje svojih slušatelja. Posebnu atmosferu ovog mjesta uvijek se ističe u odgovorima posjetitelja filharmonije. Ovdje slušatelj nije samo gost, već "suučesnik" glazbene akcije, on se osjeća uključen u elitni krug St. Petersburg jazzmen. Filharmonijsko društvo ima veliki krug redovitih posjetitelja koji više jednostavno ne uživaju u jazzu, već su dobro upoznati s njom i osjećaju sve nijanse izvedbi. Ako ste i vi sanjali kako ćete se uroniti u ovu neopisivu atmosferu, dođite na adresu: St. Petersburg, Prospekt. Zagorodny, d.