Film "Brothers from Grimsby": recenzije, priča, glumci i uloge

Filmovi o avanturama posebnih obavještajnih agenata dugo su bili popularni kod gledatelja. Poznati "Knez plašta i bodeža" James Bond je više puta spasio svijet, ali zlo ne odriče, a on sam ne može upravljati. Vrijeme je da se pojavljuju novi heroji iz MI6.

Film „Braća iz Grimsby” (u režiji Louis Leterrier), objavljen u 2016, je svojevrsna parodija špijun žanr avantura. Glavni likovi slike, kao i njihov slavni kolega iz MI-6, bore se s podmuklih i opasnih neprijatelja. Oni se žrtvuju i spasavaju svijet, ali način na koji to čine zaslužuje posebnu pažnju.

Radosni momak Nobby

Film "The Brothers of Grimsby" započinje s dvije priče koje idu paralelno. Prvi govori o Norman Butcher, koji živi u engleskom lučkom gradu Grimsby. On je - otac jedanaestero djece, žarkim nogometni navijač i redovan lokalnih pubova, posjetitelji nisu samo imao nesreću da se bave sa svojim neobičnim smislom za humor. Norman se ne može nazvati odgovornim građaninom, jer nema stalnog posla i varanjem države na različite načine da prima pogodnosti. No, Nobby je prekrasan obiteljski čovjek, jako voli svoju ženu i djecu, s pravom vjerujući da je obitelj glavna stvar u životu osobe. Izvana, čini se da je Norman svi sretni, ali, unatoč vesela raspoloženje i konstantan ekscentričnosti, u tuš Nobby ima dugu ozljede.

Čak iu djetinjstvu odvojio se od brata kojeg je pokušavao pronaći 28 godina. Ova priča poznata je obitelji i svim prijateljima Nobby Butcher, a jedna je sudbina mu se nasmiješila. Jedan od prijatelja rekao je Normanu da se pojavio podatak o svom bratu. Ispada da će biti prisutan u Londonu na dobrotvornom događaju poznate glumice Ronde George. Ne gubeći vrijeme, Norman odlazi u London za dugo očekivani susret s bratom, uzimajući ga za poklon ulaznice za nogometnu utakmicu svog omiljenog tima. Uostalom, u dalekom djetinjstvu, nogomet je bio zajednička strast braće.

Posebni agent i njegov zadatak

Druga priča, koja govori gledatelju filmu "The Brothers of Grimsby", povezana je s posebnim djelovanjem obavještajne službe MI6. Upravljanje i agenti usluge dugo su slijedili određeni sindikat "Vrtlog". Postoje točne informacije da njezini članovi planiraju sabotažu velikih razmjera. Da biste saznali gdje i kada se to dogodi, povjeren je jednom od najboljih agenata za tajnu - Sebastian Butcher, poznat kao Sebastian Graves. Koristeći sve svoje sposobnosti i najnoviju tehnologiju inteligencije, otkrio je da opasnost prijeti glumici i filantropkinji Ronde George, koji će biti ubijen točno tijekom svečanosti "Heal the World". Agent Graves ide na ceremoniju u Londonu kako bi spriječio sindikalne namjere. Sve ide prema planu, ubojica je pronađena i na letu, ali u najvažnijem trenutku dolazi do nepredviđenog događaja.

Sastanak s braćom

Za dovršetak misije agentu Graves spriječio je bratski zagrljaj. Ispada da Sebastian ima starijeg brata, Normana. U djetinjstvu su bili Nemojte sipati vodu i jednom strašan agent Graves brat nježno nazvao Coddi. Nakon smrti svojih roditelja braća iz Grimsbya bila su odvojena. Zaplet u filmu govori kako je Nobby bio u skloništu, a Cody je usvojen. Stoga su odgojeni odvojeno, obrazovanje je bilo drugačije i živjelo je u različitim društvenim slojevima. Stariji brat Norman već dugi niz godina traži mlađe Sebastiana i pronašao ga je u većini neprikladnom za to vrijeme.

Film

Nobbyova "pomoć"

Slijedi niz pravih avantura u filmu "The Brothers of Grimsby". Recenzije slike mogu odgovarati špijunskom žanru, ali s likom kao što je Nobby, sve ne ide prema planu i pretvara se u problem. Misija je bila poremećena, štoviše, ljudi su ozlijeđeni, i kao i obično MI-6 je napustio svog agenta. Sada je Sebastian proglašen lovom, a jedini koji mu može pomoći je glupi, nespretni, ali voljeni brat. Norman se bori za skrivanje Sebastiana, kako ne bi izgubio, ali to mu se ne čini jako dobro, a braća su stalno u velikoj nevolji. Između vatrenih oružja i promjena mjesta skloništa sjećaju se djetinjstva. I unatoč svemu glavobolju koju je Sebastian donio sastankom s Normanom, shvaća da je sretan što ponovno s bratom.

Nobby i Cody spasiti svijet

Bivši agent Graves odluči nastaviti misiju kako bi očistio svoje ime. U MI6 je imao lojalnog prijatelja koji pomaže razumjeti situaciju i pruža informacije za daljnje akcije. Nepotrebno je reći, da je stalna "pomoć" Normana bilo koja planirana operacija okrenuta naopako?

Ipak, braća uspiju zauzeti važne informacije. Otkrivaju ime voditelja sindikata i njegov cilj je uništiti svijet uz pomoć strašnog virusa. Oslobađanje virusa u zrak mora se pojaviti na Svjetskom kupu, tijekom igranih ekipa Engleske i Njemačke. Ova okolnost u dubinu duše nadvlada nadan i obožavatelj Nobbya. Tajni agent Gravesa više se brine o mogućoj smrti čovječanstva u bliskoj budućnosti. Jasno je da je potrebno spriječiti katastrofu, ali kako se to može učiniti bez pomoći drugih agenata?

Norman ima plan djelovanja, a Sebastian nema nikakve veze osim što vjeruje u planove svog brata i njegovih prijatelja. Nobby neće dopustiti da itko drugi uzme Coddie od njega, a mlađi brat, zauzvrat, neće izgubiti novootkrivu obitelj. Stoga su braća iz Grimsbya poslana kako bi spasili svijet. Likovi u filmu Norman i Sebastian zasigurno će spasiti čovječanstvo od neposredne smrti, a onda, na koji način to čine, vrijedi vidjeti.

O filmu

Prvi radovi na produkciji komedije započeli su 2013. godine i održali su se u studiju "Paramount Pictures". U isto vrijeme, Louis Leterrier je odobrio ravnatelj filma. U komediji scenarij „Braća Grimsby» Sacha Baron Cohen doprinijeli da, naravno, osjećaju kvalitete humora u filmu, a pomogao mu je da se Phil Johnston i Peter Bevhem.

U veljači 2014. kreatori slikarstva preselili su produkciju u studio "Columbia Pictures". Ujedno je objavljeno da će film biti objavljen u srpnju 2015., ali kasnije je datum puštanja bio odgođen do 11. ožujka 2016. godine. Proces snimanja započeo je u Engleskoj 4. lipnja 2014. na željezničkoj postaji u području Epping šuma Essex County i trajala je šest tjedana. Tada je snimanje već bilo u Južnoj Africi.

Braća iz Grimsbya: glumci

Kao jedan od scenarista filma bio je Sasha Baron Cohen, slika Normana napisana je skandaloznim glumcem svojim humorom. O ulozi specijalnog agenta Sebastiana Gravesa najavljen je casting. Nakon testiranja marka Stronga, kreatori slike odlučili su je odobriti za ovu ulogu, a 24. travnja 2014. glumac se pridružio kreativnom timu filma "The Brothers of Grimsby". Glavne uloge bile su oslikane i ostalo je odabrati glumce za druge glumce. Dakle, za ulogu kobne ljepote Lina Smith 25. travnja odobreno je Annabelle Wallis, a 9. srpnja Penelope Cruz je ušao u cast. Dobila je dvosmislenu ulogu poznate glumice i filantropa Ronde George.

Zanimljive činjenice

Kako bi se naviknuti na maksimalno slika junaka filma „Braća Grimsby”, Sacha Baron Cohen nazočio nogometnu utakmicu između „Grimsby Town” i „Cambridge United.” Zatim, u majici navijača „Grimsby Town”, otišao je do obližnjeg puba gdje fanovi okupljaju ovu nogometnu momčad i dugu kontakt s njima. Susret grada Grimsbyja osamdesetih godina ponovno je nastao u jednom od okruga lučkog grada Tilburyja. Način na koji su autori filma predstavili grad, ljutili su mnoge stanovnike Grimsbyja. Nakon što je prikazao sliku, redatelj i pisci skupa dobili su puno pisama s ogorčenjem o tome.

Braća iz Grimsbya: Recenzije

Kritičari o ovom filmu, kao i doista, i ostale slike s Sasha Baronom Cohenom, bile su pomiješane. Pozitivnu ocjenu dali su redateljski radovi, majstorski zahvati i prizori s ruku u ruku. Zemljište slike smatra se premlaćivanjem, budući da recepcija, gdje se budala ometa radom profesionalca i plijenom sve uz pomoć, često koriste komični scenaristi. Unatoč tome, još uvijek dobro funkcionira i izaziva smijeh gledatelju.

Šokovi su crni, a ponekad i pretjerano vulgarni humor "The Brothers of Grimsby". Komentari kritičara, međutim, također su različiti po ovom rezultatu. Neki vjeruju da šale "ispod pojasa" pokvariti film. Drugi su sigurni da takav humor ima pravo na život i dodaje pikantnost filmu. Štoviše, u oralnoj narodnoj umjetnosti u obliku anegdota i priča "za odrasle" ova je kategorija humora prisutna stoljećima.

Jednoosnovnost se očituje u jednoj stvari: ljudi sa suptilnom organizacijom duše ne preporučuje se gledati film "Grupa Brothersa".

Povratna informacija gledatelja nije ništa manje kontroverzna. Neki opisuju mnoštvo pozitivnih emocija i homerski smijeh koji je izazvan promatranjem komedije. Tu je i kategorija nezadovoljnih gledatelja koji vjeruju da je vrijeme dodijeljeno ovoj slici izgubljeno, a humor je ostavio neugodan ostatak. Sumarno, opće mišljenje može biti jedan od komentara ostavljenih nakon gledanja filma: "Komedija je stvarno smiješno, ali ako vas" slan "humor iritira, to neće donijeti pozitivne emocije."

U zaključku svog ovog želite sve one koji još uvijek usudio pogledati komediju, da ti poželim ugodan gledanje i dobro raspoloženje, pogotovo jer glavni likovi - braću iz Grimsby, glumci, redatelj i cijeli kreativni tim filmom pokušali vrlo teško.