Recenzije filma `Kuća snova`: prednosti i nedostaci

„Dream House” (2011) - psihološki triler poznati irski redatelj Jim Sheridan, direktor postao klasični film „Ime Oca” i „Moje lijevo stopalo” prema scenariju scenarist David Luke.

Tko plaća, zar ne?

Thriller "Dream House" recenzije o filmu, koju su napisali izvrsni filmaši, zove se jedan od najčudnijih zajedničkih filmskih projekata najnovije James Bond i Oscara koji je nagrađivao ljepotu. Bila je to tijekom snimanja slike počeo je olujni roman Daniel Craig i Rachel Weiss, završio je glasnim vjenčanjima.

Pored ove romantične priče tijekom produkcije filma došlo je do neugodnog incidenta. Tijekom procesa snimanja, redatelj se borio s Jimom Robinsonom - voditeljem filma Morgan Creek. Jim Sheridan je želio da projekt bude potpuno autoritativan pa je uporno gurnuo vlastite misli o strukturi scenarija i njegovoj provedbi, odnosno proizvodnji. Gotovo sve recenzije o filmu "Dream House" sadrže te informacije "o divljini diktature" Robinsona.recenzije o filmskoj kući iz snova

I to bi moglo biti drukčije

Ali na kraju, Robinson, uz potporu proizvođača Daniel Bobkera i Ehren Kruger, nakon što su svi odabrani projekti s redateljem i montiran spreman materijal po vlastitom nahođenju. Recenzije filma "Dream House", koju su ostavili stručnjaci filmske industrije, često se nazivaju teškim smjerom trake među nedostacima vrpce. Međutim, ova je presuda nerazumna u svjetlu gore opisanih događaja. Naime, nakon neslaganja između filmaša Sheridan, a uz to, igraju glavnu ulogu, a Craig Weiss, koji je također nije svidjelo studio montirani demonstracijski materijal, odbili sudjelovati u reklamnoj kampanji filma. Što se tamo moglo pojaviti još jedan triler, sada se može pogoditi, ali reakcija sudionika u snimanju je razumljiva.sanjala kuća recenzije filma

Predmet filma "Dream House" kritizira kritičare nazvanu sljedeću inačicu horor priče o obitelji koja se preselila u novu kuću s strašnom tajnom prošlosti.

Glavni lik je urednik jednog od izdavača knjige Will Atton (Daniel Craig) odluči se posvetiti pisanju, napisati vlastiti roman, pa on napušta svoj posao i kupuje kuću u predgrađima. Nakon što se bavio poslovima dana, Will će otići u kupljenu zemlju dvorac, gdje je njegova čeka lijepa žena (Rachel Weiss) i dvije šarmantne male kćeri. Obiteljska idila nije trebala dugo trajati, ubrzo se počela pojavljivati ​​najmlađa djevojka čudnog čovjeka izvan prozora, otac obitelji otkriva tragove drugih ljudi u dvorištu i vrtu, a mladi goti zlostavljani u podrumu, gdje upravljaju svojim crnim masama. Ušavši u povijest kuće, Athenton otkrije da je imao obitelj psihopata koji je, nakon što je pucao za ženu i kćeri, pokušao samoubojstvo, ali je preživio. Gdje je nakon što je luđak otišao, svi suradnici vole zadržati mamu. Tihi ne samo lokalni policajci, nego i živčani susjed (Naomi Watts), Međutim, ima dovoljno obiteljskih problema. U ovom kratkom opisu pričom u većini pregleda filma „Dream House” završiti, što ne čudi, jer je i dalje priča sadrži mnogo spojlera i uskratiti zadovoljstvo gledanja publiku.sanjarskih kuća kritike

Prema pravilima pregleda filma

Kako će se zemljište razviti i kakve potrese očekuju junaci slike "Dream House", kritičari ne kažu ništa. Da bi se predvidjeli scenariji scenarija koji objašnjavaju bezakonje u kući, nije tako teško, pogotovo ljubiteljima žanra. Zemljište je sekundarno, a ne novo, a njegove se varijacije više puta koriste u uspješnim hororima i psihološkim thrillima. Međutim, prema postulatima filmske kritike, kritičari više vole šutjeti vrhunac vrpce, čuvajući intrige. Štoviše, daljnje objašnjenje razvoja pripovjedne priče može djelovati na dva načina, tako da triler "Kuća snova" pregledava recenzije s oprezom. Jedina stvar koja uzrokuje mnogo zbunjenosti - tzv klasičnu „neočekivani” spoj, koji je zbog neobjašnjivih razloga javlja oko 40 minuti i 84 minuta vremena uzorak. Potez je nestandardan, više nego hrabar, ali previše obeshrabrujući. Na vrhuncu, kreatori pokušavaju pokrenuti još jednu intrigu, pokazalo se iskreno slabim.recenzije kuće o snu

Nesumnjivo dostojanstvo

Recenzije filma „Dream House” Među prednostima triler zaslužio definirati svoj vizualni dio. Rad neponovljivi operater Kulob Deschanel, koji je pokazao profesionalnost pita u „crnom pastuhu”, u „pravu stvar” u mjeri u kojoj filigrana, što samo po sebi je došla do užasa. Na početku onoga što se događa u filmu se ne boji koliko clichéd metode poput škripa parketa i stepenica, sjena iza prozora i buka koja dolazi iz podruma, a uzrokuje ekscesima u boji. Ponovno idealistički slika je dopunjena toplim bojama, a prve snimke uništavaju svoje brige izgledaju kao hladne plave prigušeno. recenzije sanjarskih kuća

„Dream House” ima ocjenu IMDb: 6.00, MPAA rating - PG - 13 nije najviše osrednji triler kategorija B. Na popisu pro vrpce - nevjerojatna konstelacija aktera koji su pokazali pravi profesionalizam, tako da je jedan od najvažnijih komponenti bilo filmskog projekta, odgovoran je za ukupni dojam od gledanja, u stvaranju Jim Sheridan na vrhu. Svima, Weiss i Craig imaju nešto za zahvalnost za ove pucnjave.