Serijski "Deadwood": recenzije, predmet, recenzije, glumci i uloge

Serija „Deadwood» (Deadwood) - ovo nije tipična američka TV film, realno zapadna temelji pripovijedanju koje su priče i legende povezane s osnovnom gradu istog imena u Južnoj Dakoti u planinama Black Hills vrijeme zlatne groznice.niz recenzijama

upućivanje

Premijerna demonstracija pilot serije održana je krajem ožujka 2004. na HBO-u. Njezin redatelj može biti David Fincher, Međutim, svjetski je čelnik napustio projekt prije početka snimanja. Ukupno je snimljeno 36 serija, a ocjena TV filma u interpretaciji je 8,70. Serija "Deadwood" kritizira kritike i gledatelji su primili jako dobre ocjene, smatra se jednim od najviših u povijesti HBO-a. Televizijski film, njen glumbeni ansambl i filmska ekipa osvojili su osam nagrada Emmy i Golden Globe. Projekt s pravom može smatrati autorov projekt David Milch, koji je bio autor ideje, vodeći pisac i izvršni producent. Povratne informacije o seriji „Deadwood”, napisao je Billo Carter u New York Timesu, bio je sastavljen u skladu s optužnicom. Autor-suradnik zbunjeni obilje psovki (u tri sezone u općim heroja zajeb riječ bila je izgovorena gotovo tri tisuće puta), previše iskrene, realistične scene seksa i nasilja, hiperrealizam sliku kao cjelinu.pregleda o seriji TV serije Deadwood

Povijest stvaranja

Mnoge recenzije serije "Deadwood" sadrže pozadinu njezina stvaranja, prema recenzentima, važno je za opću ideju o teleprodustu.

David Milch je poznati scenarist, glumac i producent, dobitnik nagrade Emmy. Imao je impresivan doživljaj u stvaranju TV drama u vrijeme izrade slike. Publika je upoznata sa svojim radom "The Police of New York", "Blues Hill Street", "Fart" i mnogim drugim. HBO menadžment, predložio je uklanjanje višednevnog televizijskog filma čija bi se akcija odvijala za vrijeme vladavine cara Nera. Međutim, kanal je već pokrenuo proizvodnju serije "Rim". Tijekom intervjua, autor je pitao ako on bi mogao provesti svoj plan, ako je događaj pomak Milčo priče u nekom drugom vremenskom razdoblju. David mislio samo na trenutak, a onda je kimnuo dok Drevni Rim se pretvorio u američkom Divljem zapadu, a ideja je pretvoren u David Milch serije „Deadwood”. Recenzije također utječu na bolnu temu iznenadnog prekida proizvodnje.

Bez impresivnog vrhunca

Većina filmskih filmova zbunjuje se zašto priča nije dovršena. Činjenica je da je nakon puštanja tri sezone bez službene prijave HBO zaustavio proizvodnju. Ugovori glumaca su otkazani ili ne obnovljeni. Proizvođači su neko vrijeme pokušali pregovarati s upravom kanala o mogućnosti snimanja dviju epizoda kako bi logično dovršili projekt, ali nisu mogli postići sporazum. Tako je "Deadwood" - serija koja je imala najvišu ocjenu u sezoni 1-3, ostala bez impresivnog vrhunca.recenzije o seriji TV serije Deadwood

Općenito, kao što je navedeno u pregledu i povratne informacije o seriji „Deadwood”, njegova je zemljište temelji se na umjetničke interpretacije i stvarne životne činjenice iz života istaknutih ličnosti - pionira i poduzetnika. Akcija se odvija 1876-1877. U podnožju planinskog sustava Black Hills u napadu zlata Južna Dakota Rudari su razbijali kamp, ​​zovu ga Deadwood. Vođeni nadom brze zarade, kriminalci i avanturisti iz svih krajeva SAD dolaze k njemu. Rastući grad je pokvaren anarhijom i bezakonja, stopa kriminala raste za sat vremena. Neslužbeno, grad teče zločin šef Al Sverendzhen (Ian McShane) - vlasnik jedinog salona u gradu „Jam”. Samo je taj šerif Seth Bullock (Timothy Oliphant) imao hrabrosti suprotstaviti se takvoj utjecajnoj osobi. Bivši maršal na dolasku u grad, zajedno sa svojim starim prijateljem Sol Star (John Hawks) pokušao je zadržati trgovinu, ali je popeo i čuvao zakon i red. Sada šerif namjerava zaustaviti obilje zločina i bezakonja. Mišljenje iz serije „Deadwood” iz Michael Giltsa, recenzent New York Post, opisuje kao televizijski film priča intrigantna detektivske priče.recenzije i recenzije o seriji TV serije Deadwood

Ograničite autentičnost

Recenzenti procjenjuju seriju „Deadwood”, postavljen konstruktivan komentar, koji je istaknuo da je želja da se ograniči David Milch ultimatumist autentičnost, ali ne mogu diviti, ali sadržaj projekta je od sekundarne važnosti. Kao u bilo kojem drugom višesezonnom televizijskom filmu, u njemu nema jedinstvenog zapleta. Postoji naselje rudara zlata, povijesnih figura (likova) i rudnika. Na tim komponentama temelji se na jednostavnoj, ali prilično fascinantnoj priči. Projekt Milcho je pogođen beskompromisnim i uvjerljivim. Prilika tadašnjeg vremena obnovljena je u najmanjim detaljima i bez karakterističnosti za umjetničke slike - zapadni sjaj. Autori namjerno pokazuju ružan, neugledan svijet u kojem gledatelj vjeruje od prvih minuta čuvanja vremena. Nakon objavljivanja serije, mnogi sveučilišni profesori povijesti u Sjedinjenim Američkim Državama da bi je vidjeli u tijeku, studenti su u mogućnosti istraživati ​​prošlost zemlje u istinit, čak i nepristrane perspektive.Deadwood serije Deadwood

Glumačko lijevanje

Serije „Deadwood” recenzije gledao pohvale, ne samo za istinitost izjave, ali i veliki glumački ansambl. Glumci koji su bili uključeni u produkciju televizijskog filma stvorili su jedinstvenu galeriju karakterističnih svijetlih likova, njihova raznolikost i jedinstvenost zadivljuju sve. Međutim, među svim izvođačima ističe se Ian McShane, reinkarniran kao El Sverendzhen. Glumac tako nesebično navikli na sliku njegovog karaktera tako karizmatičan i majstorski tkalo brutalan opscen psovke u čipke, koji je dobio nagradu „Zlatni globus”. Uloga McShanea zapravo je dala kultnom statusu heroja. Scene Solvatizirano kulture Ela i gospodin Wu pokazao Ian McShane i Kioni Mladi heroji dijalozi su rastavljeni za citati, idite na zaslonu ljudi.

Ne slabiji od Iana McShanea u vještini ostalih izvođača: T. Oliphant, M. Parker, B. Dourif, W. E. Brown, D. Hawkes i P. Malcolm.Deadwood serije 1 3 sezone

Stanje kulture

Ako usporedimo razine performansi, drama, proces obveze sudionika, uključujući i umjetnika filmske odluka, od najmodernijih serije, dolazi razumijevanje da, na žalost, većina TV vodi pohlepa. Njihov se proizvod ne razlikuje po kvaliteti i umjetničkoj vrijednosti. Većina sapunica vratit će mase gledatelja nepismenosti u filmovima i iskrenom neukusnošću. Zbog toga se "Deadwood" može preporučiti za gledanje svakog kinefila koji poštuje sebe.