Erich Maria Remarque, "Tri prijatelja": recenzije čitatelja i kritičara. rezime

Poznata knjiga "Tri prijatelja" čita čitatelja u doba Weimarske Republike

u Njemačkoj, koja je upravo pretrpjela poraz u Prvom svjetskom ratu. Zemlja se suočava s ekonomskom krizom. Ulice gradova preplavile su se vojnicima koji su se vraćali s prednje strane i razočarali životom.

Robert, Otto i Gottfried

Kao i ostali kolege, tri glavna likova Remarqueovog romana morali su se boriti. Robert Lokamp, ​​Otto Kester i Gottfried Lenz nerazdvojni su. Ovi likovi detaljno su opisali Remarque. "Tri trojica", čiji su komentari pali poput tuče odmah nakon prvog objavljivanja knjige, opisuju svakodnevni život radionice gdje rade najbolji prijatelji. Prvi dan priče je Robertov rođendan (on navršava trideset godina). Glavni lik (od tri prijatelja na njemu da autor najviše koncentrira na njegovu pažnju) ne voli takve blagdane zbog neugodnih uspomena na njihova iskustva tijekom njih.

Robert je bio prilično dječak kad ga je pozivom poslao ispred sebe. Tamo je morao izdržati mnogo strahota, koje nije mogao zaboraviti, vraćajući se mirnom životu. Ovo je ozljeda prijatelja i bolna smrt bratovih vojnika zbog gušenja zbog otrovnog plina. Zatim je došlo do inflacije, gladi i drugih pokusa, koja je postala norma za uništenu zemlju. Otto Kester nakon rata pokušao je naučiti na sveučilištu, ali je napustio studij, postao pilot, zatim vozač i konačno došao u posao automobila. Lokamp i Lenz su mu se pridružili kao partneri. Ova posebnost njihovih odnosa posebno je naglasila Remarque. "Trojica druženja", čije recenzije često naglašavaju prijateljstvo kao glavnu temu romana, opetovano pokazuju bliski i pouzdani odnos između Lokampoma, Lenz i Kester.

Erich Maria primjećuje tri srodna mišljenja

Kupnja Karl

Druga važna tema "Tri pratioca" (kao i ostatak Remarqueovog djela) je alkohol. U prvom poglavlju Lenz daje Robertu rođendan od 6 boca rijetkog i starog rumusa. Dugi i neobični opisi alkohola jedna su od osobitosti takvog majstora proze kao i Erich Maria Remarque. "Tri trojica", recenzije koje dugi niz godina ostaju samo pozitivni, mnogi govore o pokušajima prijatelja da zaradju u teškim vremenima. Nezavisni trio kupio je staru smeće na lokalnoj dražbi i iz njega je napravio pravi trkaći automobil. Uz izliku rada na ovom automobilu, jutarnja proslava rođendana Roberta je prekinuta.

Među njima, prijatelji pozivaju svoje ljubimce "Karl". Stavljajući ga na kotače, u večernjim satima idu u predgrađe, gdje će proslaviti svoj rođendan. Usput, Kester, Lenz i Lokamp, ​​prevarili su se i preletjeli druge automobile koji su ih udarili na autocestu. Već u restoranu susreću vozača i putnika jednog od ovih automobila. Zajedno zajedno pet zajedno organiziraju malu blagdan. Putnik po imenu Patricia Holman napušta Robert s njegovim brojem.

Izgubljena generacija

Svi komentari o knjizi "Tri prijatelja" označavaju bijednost situacije u kojoj se knjiga odvija. Na primjer, Lokamp živi u namještenim sobama sa susjedima različitih stupnjeva zanemarivanja. Mladić George Blok ulazi u institut, danima radi nad knjigama, jede posljednji novac zaradjen u rudniku i pati od zdravstvenih problema. Ruski emigrant Count Orlov živi u stalnom strahu da će ga čak iu Europi dolaziti i boljševici. Bračni par Hasse već je dugo zaboravio na sklad i stalno se svađa zbog njezina financijskog stanja.

Na primjeru osobnih portreta različitih ljudi pokazuje svoje vještine kao pisac Remarque. "Tri drugova" - ovo je galerija ljudi koji su nekako patili od okolnosti olujnog doba. Izgubljena generacija - tako ih je prepisivao prozni pisac. Kasnije je ovaj pojam postao popularan među književnim kritičarima (također se naziva i kreativnost Ernest Hemingway). U blizini Robertovog pansiona nalazi se kafić "International", gdje je radio kao pijanist pred radionicom za popravak automobila.

primijeti tri prijatelja

Novi sastanak s Pat

Nekoliko dana nakon rođendana, Robert se sastaje s Patricijom u kafiću. Njihov datum je prilično neobičan. Lokamp praktično ne zna ništa o djevojci koju je upoznao u savršenoj sreći. Robertova nesigurnost nadoknađuje činjenica da je već dugo poznavao javnost i osoblje javne ustanove, što značajno uklanja svoju napetost. Prema glavnom liku, on je pokvario prvi sastanak previše pio i previše govorio. Na savjet Lenz, šalje Pat (tako skraćeno naziva Patriciju) buket ruža i ispriča se za pogrešku.

U kafiću Remarque opisuje još jednog vojnika - Valentin Gauser. Roberta je prijatelj od rodbine primio nasljedstvo i sad ga marljivo pio. On ne želi nastojati ništa. Hauser, koji je bio u ratu, drago je što je preživio i sada može piti kad mu se svidi. Apatija i ravnodušnost - raspoloženje, koje stalno prisisovyvaet njegove likove Remarque. "Tri trojica", kritike kritičara i običnih čitatelja - sve to odjekuje autoru.

tri komična filma

U zabavnom parku

Bio je novi sastanak između Roberta i Patricie. Sada su odlučili otići na pogon. Djevojka nikad nije vozila auto, a Robert joj daje praksu na mirnoj ulici. Tada je par otišao u bar, gdje upozna Lenz. Trojstvo (uključujući Gottfried) odlučuje otići u zabavni park. Tamo su prijatelji voljeli paviljon s bacanjem prstena na kukama. Lenz i Lokamp osvajaju sve nagrade.

Prvostupnici međusobno se prisjećaju dana predaha na prednjoj strani, kad su morali ubiti svoje slobodno vrijeme bacanjem kapa na kuke. Sreća ih prati odmah u dva paviljona. Oni idu na treći, ali vlasnik objašnjava da se zatvara. U zabavnom parku, "strijelci" imaju puno obožavatelja koji s radoznalostom gledaju svoje puno radno vrijeme. Prijatelji daju većinu nagrada tim dobrovoljcima. Večer je očito uspjeh. Patricia je u krugu Robertovih prijatelja. Tako se postupno, bez oštrih skretanja, razvija knjiga "Tri prijatelja". Film, koji se temelji na romanu 1938., općenito ponavlja njezinu zaplet.

"Karl" u utrci

Prijatelji dovršavaju popravak i izmjenu "Karl". Kester kao glavni vozač trija bilježi automobil za utrku. Cijele noći prije natjecanja, prijatelji provjeravaju ispravnost opreme. U stranim inženjerima na stazi bolesnu „Carl” je raspušten smijeh, ali Kester inzistira i spreman za početak. Na tribinama su okupljeni Lokamp, ​​Lents i Patricia. Ponovo donosi svoje ključne likove u jednoj sceni Remarque. „Tri Drugovi”, koji su temelj razmatranja iz knjige detaljno dijalog doista promijeniti tempo kada čitatelj pretvara sljedeći razgovor ili sukob interesa. Ali na stranicama koje zauzmu Robertove unutarnje misli, pripovijest postaje viskozna i nepristojna.

Kester, unatoč ismijavanju protivnika, prvi uspije doći do cilja. Pobjeda je prigoda za svečanu večeru s barmenom Alfonsom (zajedničkim prijateljem Robertove tvrtke). Na kraju večeri, Lokamp i Patricia nepogrešivo napuštaju blagdan. Djevojka ostaje provesti noć s Robertom. Glavni lik je iznenađen što može izazvati neke ozbiljne osjećaje za ženu, budući da je sav njegov svjestan život bio obilježen jakim muškim prijateljstvom. Sve te kontradiktorne misli i razmišljanja oprezno opisuju Erich Remarque. "Trojica družica", recenzije i recenzije knjige čine čitateljima uvjerenje da je ova knjiga postala izvanredna zbog dubokog psihologije, a ne na zapletu i skretanju.

recenzije knjige tri drugova

Prošli Patricia

Do sada je rad u servisnoj radionici barem hranio prijatelje, ali zbog sljedećeg skoka inflacije, tehničari gube posljednje narudžbe. Torbe se brzo prazne, a troje odlučuje o posljednjoj ušteđevini za kupnju taksija i zauzvrat okreće upravljač kroz ulice grada. U ovom području, početnici imaju puno natjecatelja. Na svom prvom putovanju Robert će se svađati s drugim taksistom i boriti se s njim. Nakon što se ohladi, ljudi pronađu zajednički jezik. Uskoro Robert se druži s drugim vozačem Gustavom.

Nastavlja se glavna priča knjige "Tri prijatelja". Recenzije običnih čitatelja i kritičara su jednoglasni: upravo je odnos Robert i Patricia romanu je jedna od najpoznatijih u cijeloj njemačkog pisca literature. Lokamp prvo uđe u stan svoje djevojke. Djevojka nema obitelj, a sada iznajmljuje dvije sobe u stanu, u vlasništvu Parovih roditelja. Domaćica tretira gost rumom i govori novim činjenicama o svom životu.

Patricia je preživjela tešku, koja je tada bila uobičajena za Njemačku. Već dugo gladuje i provela je godinu dana u bolnici. Nema novca, rođaka i posla. Pat će dobiti prodavaču u prodavaonici. Robert, koji najviše želi pomoći, shvaća da s njegovim skromnim dohotkom ne može podupirati djevojku. Počinje osjećati da Patriciju treba posve drugačiji čovjek - bogati i temeljit čovjek. Tako stavlja svoje heroje pred testove i teške odluke Remarque. "Trojica družica", recenzije o njima i sve što je napisano o romanu, jednoglasno svjedoči - to nije sjajan fikcija s jednostavnim izlazima i sretnim završetkom.

tri međusobna mišljenja

Odmor na moru

Za nekoliko poglavlja, Robert pokušava prodati obnovljeni Cadillac prodavaču Blumenthal. Ovaj poslovni čovjek razlikuje naglu temperament i nepopustljivost u transakcijama. Ali Robert, koji je pronašao ključ potencijalnog kupca, konačno uspijeva zaraditi pristojan novac na stroju. Iznos je dovoljan da nadoknadi ulaganja prijatelja i da im dade dobit koju dugo nisu vidjeli. Nakon uspješne transakcije u radionici ponovo odmor.

Za novčani novac, Robert i Patricia idu u more. Početak parova godišnjeg odmora jedan je od najsjajnijih trenutaka knjige Tri prijateljice. Remarque, recenzije knjige koja ga pokazuje kao pisca, prisiljavajući na tužan raspoloženje, ovaj put je nakratko dao svoje heroje u potpunosti uživati ​​u životu.

Robert je posebno izabrao hotel u kojem je već živio jednu poslijeratnu godinu. Par kupanje u moru i sunčanje na plaži. Lokamp se sjeća kako je njegova momčad 1917. godine bila jednako predana malim životnim radostima, čak i ako se samo kratko vrijeme riješi municije. Drugi dan, Patricia počinje krvariti. Robert poziva prijatelje i pronađu svog liječnika. Nakon nekoliko tjedana djevojka dolazi k sebi i vrati se kući. Međutim, zvono za alarm zazvonilo je. Erich Maria Remarque često se bavila takvim neugodnim skretanjima na zemljištu. "Tri drugova" u ovom smislu nije iznimka za njegov korporativni stil pripovijedanja.

Erich Marie napominje tri prijatelja

Novi izazovi

Liječnik uvodi Roberta Patovoj medicinskoj povijesti i inzistira na tome da je pošalje u sanatorij. Dodatni uzrok zabrinutosti je pokvareno vlažno vrijeme, što negativno utječe na zdravlje. Patricia stvarno ide u bolnicu. Lokamp često posjećuje, a prije nego što napusti djevojku daje štene - tako da nije tako dosadna i usamljena.

U radionici i taksi gotovo da nema posla. Prijatelji idu u planine kako bi "Karl" vukli uoči novih utrka. U njihovim očima, dogodi se nesreća. Muškarci spasavaju žrtve u sudaru. Trgovina za popravak automobila dobiva nekoliko novih narudžbi za popravke, što je vrlo praktično. Vlasnik jednog od strojeva bankrotira. Vozilo nije osigurano, a prijatelji ne mogu odbiti novac koji je uložen u njegovo popravljanje. Zbog toga moraju prodati radionicu.

Pojava radikala

U pozadini pogoršanja ekonomske situacije u gradu, postaje neugodno. Stalno postoje demonstracije nezadovoljnih ljudi, ponekad se započinje snimanje. Jednom kad Lenz odlazi na jedan od skupova. Otto i Robert će tražiti prijatelja.

U poglavlju posvećenom tim događajima, osobito točne i promišljene, Erich Maria Remarque. "Tri prijatelja", čiji su komentari iz prvih dana objavljivanja govorili o njima kao knjigu duboko pacifisti, pokazali su se više nego ikad u pravu. Robert, koji je blisko slijedio ljude na skupovima, primijetio je da u gomili ima mnogo fašističkih populista. Ovi govornici su se obratili malim dužnosnicima, radnicima, računovođama i drugim ljudima koji su bili teško pogođeni gospodarskim pakao. Svi su postali žrtve rastuće radikalne propagande, koja je ponudila da se oslobode izdajica i štetnika, krivi za sve nevolje.

Roman Remarque objavljen je 1936. godine, a čini se da se u drugoj polovici dvadesetih godina 20. stoljeća razvija. Pišući knjigu, autor je bio svjestan gdje su njegovi nacisti vodili svoju zemlju. I iako Drugi svjetski rat još nije započeo, čak su tada u njemačkom društvu bile kardinalske promjene. Započelo je represije, ljudi su živjeli u stanju patriotskog bjesnila. Na stranicama "Tri pratioca" Remarque je pokazao kako je nastao revanšistički pokret koji je dao Hitleru Njemačku i stekao popularnost. Uskoro, prozni pisac morao se useliti iz zemlje, a njegove su knjige bile zabranjene. "Tri trojica" spalili su se na ulici s drugom ideološko pogrešnom literaturom.

napomenite tri srodna mišljenja

ishod

Otto i Robert nisu bili uzalud zabrinuti za Lenz. Na skupu se sukobljava s provokatornicima. Tijekom vrućeg argumenta iz mnoštva, mladić neočekivano istekne i hladno ubije Lenz, koji je prošao cijeli rat. Kester i Lokamp zaklinju se da će osvetiti svog prijatelja. Gotovo su prešli zločinca u prigradskom javnom ugostiteljstvu, ali uspijeva pobjeći. Naposljetku, Alphonse je ubio provokatora. Robert obavještava Otta o ovoj vijesti i vraća se u svoj motel, gdje čeka brzojav u kojem ga Pat traži da dođe u sanatorij što je prije moguće.

Lokamp odlazi u bolnicu na "Karl" zajedno s Kesterom. Patricija po prvi put u dugo vremena dopušteno je ići dalje od medicinske ustanove. Robert i Otto slušaju liječnika koji govori o čudesnim oporavku pacijenata. Međutim, prijatelji koji su toliko vidjeli, već shvaćaju pravo značenje liječničkih riječi, ali se ni ne pokušavaju utješiti jedni druge. Uskoro, Kester napušta grad, a Robert ostaje u sanatoriju. Patricia me razdragom zamolio da pozdravim Lenz. Prijatelji im nisu imali srca da joj kažu o smrti vesele kolege Gottfrieda.

Nakon nekog vremena Robert dobiva od Otta parcelu s novcem. On shvaća da je Kester prodao "Karla" - posljednju imovinu. Glavni lik dolazi do očaja iz gomile strašnih vijesti. U ovom postupnom zgušnjavanju boja, Remark je cjelina. "Tri trojica", sažetak i recenzije o kojima se roman zove logička veza u kreativnom lancu pisca, u pravu su. U ovoj je knjizi u potpunosti ispunjen stil pisca proza.

U ožujku počinje zagrijavati. U planinama se javljaju prva snijega. Rika dodatno otežava atmosferu u sanatoriju. Patricia se iz dana u dan pogoršava. Umire noću, držeći Robertovu ruku. Zajedno sa svojim životom završava roman Remarque.