Filmovi o vampirima s Johnnyjem Deppom: ime, recenzije publike

U horor filmovima često se prikazuju priče o vampirima. Stvaranje njihovih slika je vrlo jednostavno: samo nešto što trebaš olakšati kožu i staviti na šiške. Scenariji djela su također jednostavni za sramotu i slično. Često za status u filmovima o vampirima pozivaju se slavni glumci. Koji su poznati filmovi o vampirima s Johnnyjem Deppom? To ćete saznati nakon što pročitate članak.

prapovijest

Johnny je jednom zatražio jedan krvavi blockbuster, ali mu je odbijen zbog još uvijek skromnog talenta kao glumca. Nazvana je "Gotovo mračno". Ima li kakvih filmova o vampirima s Johnnyjem Deppom? Da, pravi krvotok napravio je Tim Burton u svom filmu "Dark Shadows". Johnny je tu ne samo igrao glavnu ulogu, nego je i producirao film. Ova zajednička gotička priča nije prva u savezu Burton-Depp, već osmi, ali uloga vampira za glumca je nova.

Volite li filmove o vampirima? S Johnnyom Deppom došlo je do neobične priče. Prema njegovim riječima, jako se sviđao filmova ovog žanra u djetinjstvu i bio je oduševljen zvjezdicom u ulozi vampira. Kad je glumac bio mali, nije promatrao programe djece, već seriju "Tamne sjene". Depp je rekao da je čak i kopirao protagoniste. I tako je, mnogo godina kasnije, njegov dugogodišnji san konačno postao istinit. Pomoć mu je pomogao njegov prijatelj - redatelj Tim Burton. Za film, Depp je znatno izgubio težinu, sjedio na voću i zelenoj čaji.

Angelica bi mogla postati poznatiji kao Hathaway, Lawrence, Lindsay. Ali nešto što nisu radili tamo. Pfeiffer je priznao da je također obožavatelj televizijskog serijala s istim imenom, kao i Depp. U nekim mjestima film "Mračne sjene" podsjeća na "Obitelj Adams", zahvaljujući činjenici da svi heroji imaju kosture kabineta ovdje. Hladnoćudna i zla slika Deppa pokazala je da su vampiri zapravo vrlo krvožedni i da se uopće ne zavijaju.

filmovi o vampirima s johnny deppom

Što je film "Tamne sjene"

Prema mišljenju gledatelja može se ocijeniti da je slika bila uspješna. Barem joj je izgleda na ekranu čekala velika nestrpljivost. Njezina priča govori o dvjestogodišnjem vampiru koji se probudio u neprepoznatljivom svijetu dva stoljeća kasnije. Djelovat će nakon buđenja zajedno s mnogim duhovima, vješticama i vukodlacima. U komedije užasa "Mračne sjene" s Johnnyjem Deppom su puno smiješnih trenutaka. Prije toga, bogati Casanova volio je koketirati s djevojkama, volio ih je promijeniti jedan po jedan. Ali mladi dame nisu mogli zamisliti da bi jednoga dana bilo vrlo loše za njega. Vampir moćnog i bogatog vlasnika posjeda okrenuo je svoju poznatu vješticu, koju je slomio srce. Nakon toga ga je zakopala živo. Nakon dvjesto godina, oslobađajući se iz kripte, vampir se vraća u svoj dugo urušeni dvorac.

film mrkvih sjena

Ostali glumci glume u filmu

Zajedno s Deppom u "Dark Shadows" glumio je briljantnu Evu Green, Chloe Grace Moritz, Michelle Pfeiffer. Glumice su bile izvrsne. Također je moguće vidjeti u filmu i bljeskaju Alice Cooper. Njegova suradnja s Depp nije stao: nakon filma glumac je postao član grupe poznatog rokera, koji još jednom dokazuje genijalnost veliki litsedeya Johnnyja. Sam Cooper samo obožava Depp.

Značenje i glavna tema "tamnih sjena"

Humoristični prizori horor filma prožeti su filozofskim preobrazbama, kao i svi drugi Burtonovi filmovi. Općenito, ovo djelo majstorski ismijava novu generaciju sedamdesetih, koja su zamijenila hipije. Informalisti tog vremena podigli su bogatstvo u kultu. Ništa ih više ne zanima. Njihova sebična priroda žudila su samo novcem i zabavom. Zahvaljujući ovoj vrpci, Depp je u svojoj ulozi pigmenskih banaka dobio nova uloga vampira za njega.

film o vampirima s johnny depp naslovom

Gledateljske recenzije filma

Film o vampirima s Johnnyom Deppom, čije je ime "Tamne sjene", volio je televizijsku publiku. Svi ljubitelji žanra privukli su humorističnu parodiju krvavih pušača, njezinu glazbu i zaplet. Burtonovi semantički filmovi popularni su s javnošću i vode ih. Glumci i scene vrlo zanimljivi i impresivni. Mnogi su obožavatelji jedinstvenog i posebnog stila Burton. Njegove produkcije, glazba, make-up i glumci su jedinstveni i uvijek prepoznatljivi. Atraktivni i jezivi trikovi koji se koriste u "tamnim sjenama", oduševljavaju publiku.

Postoje, naravno, film i protivnici, i svugdje. To dokazuje neuspjeh "tamnih sjena" u blagajni, ali je ruska publika još uvijek bila zadovoljan. Izvorni i sumorni likovi u fantastičnim atmosferi fascinantnu priču s crnim humorom nakon svega pokazalo da je ovaj film je remek-djelo, a „bombona”, ali ne i niskog stupnja sirovina robe široke potrošnje. Općenito, burleska filma majstora Burtona pokazala se jednostavno divnom i vrlo podnošljivom. Ovaj nestandardni film voli mnoge. Film je jasno istaknuo da zli duhovi također imaju pravo na život.

tmurne sjene s johnny deppom

U očekivanju drugog dijela "tamnih sjena"

Gothic komedija Burton o vampiru s Deppom završila je pozitivno. Hoće li biti više vampirskih filmova s ​​Johnnyjem Deppom? Postoji šansa da se vašem omiljenom glumcu divim u toj ulozi u nastavku "Tamnih sjena". Sam redatelj ne govori ništa o ovome, možda slijedi intriga. Barem, gledatelji stvarno žele da "Tamne sjene" nastave.