Najbolji filmovi o ovisnosti o drogama: popis, recenzije i recenzije

Kinematografija nam je već dulje vremena privukla činjenicu da često podiže aktualna pitanja. Konkretno, redatelji ne zaobilaze različite ljudske nedostatke, bilo da je to pohlepa, bijes, alkoholizam i ovisnost o drogama. Posljednja stvar vrijedi posebna pozornost. U povijesti kinematografije stvoren je veliki broj različitih filmova, čiji su heroji bili ljudi koji pate od ovisnosti o drogama. To bi mogla biti akutna društvena drama i tinejdžerske komedije,

u kojem se taj problem tretira humorom. U ovom ćemo članku detaljnije govoriti o najboljim filmovima, kojima je ovisnost o drogama.

Filmovi o tinejdžerima o ovisnosti o drogama

Odlučili smo započeti razgovor s jednim od najvažnijih i najozbiljnijih problema modernog društva - ovisnosti o drogama među adolescentima. Nažalost, danas je moguće dobiti zabranjene tvari čak i običnog školarca. Policija pokušava učiniti sve da se zaustavi promet. Ali u većini slučajeva oni su nemoćni. Predstavljamo vašu pažnju najbolji filmovi o ovisnosti o drogama među adolescentima.

"Dnevnik košarkaša"

filmovi o ovisnosti o drogama

Možda najpoznatiji film takve vrste. To govori istinita priča o mladiću po imenu Ivan, koji je naučio kao tinejdžer koji je heroin. Isprva je bio jednostavan hobi. Ali nekoliko mjeseci kasnije bio je spreman ukrasti, lagati, pa čak i ubiti za sljedeću dozu. Može li izaći iz ove situacije?

Mnogi kritičari primijetili su da je u ovom filmu buduća hollywoodska zvijezda - Leonardo DiCaprio - uspjela ispuniti svoju prvu ozbiljnu ulogu. Već u dalekoj 1995. godini u potpunosti se očitovao njegov glumački potencijal. Film se često naziva "teško shvatiti", zbog maksimalnog realizma i aktualnosti problema koji se postavlja.

"Pod buzz i zbunjenost"

najbolji filmovi o ovisnosti o drogama

Akcija ove mlade komedije razvija se u dalekim 70-im godinama. Tada je trava stekla nevjerojatnu popularnost među tinejdžerima. U središtu priče je skupina mladih momaka i djevojaka koje će završiti školu. I prije nego što uđu u odraslu dob, odlučuju se kako se rastrgati. Sve to dovodi do čitavog niza izuzetno smiješnih i smiješnih situacija. Seks, droga i rock and roll - sve će to postati glavni moto svoje mladosti.

Zahvaljuje ovom filmu Richard Linklater postala je omiljena profesionalnih kritičara. Unatoč činjenici da je većinu svoje karijere napravio filmove namijenjene tinejdžerima, mnogi smatraju da se ozbiljno razlikuju od tipičnih predstavnika žanra. Ovaj film dugo je među publikom našao kultni status. Glavne uloge u filmu izvodile su brojne zvijezde, poput Matthew McConaughey, Milla Jovovich, Ben Affleck, Jason London i mnogi mnogi drugi.

Domaći filmovi

Naša kinematografija daleko manje prima publiku kvalitetnim filmovima o drogama. No ipak smo uspjeli identificirati najodgovornije ruske filmove o ovisnosti o drogama.

„Morfij”

filmovi o tinejdžerima o ovisnosti o drogama

Jedan od najboljih filmova suvremenog ruskog klasika je Alexei Balabanov. Dao nam je mnogo izvrsnih filmova, od kojih su mnoge odlikovale najpouzdanije predstavljanje stvarnosti. Najnepovoljniji njegov rad bio je film "Morphine", čija se priča temelji na nizu kratkih priča Mikhaila Bulgakov "Bilješke mladog liječnika". Akcijski film se odvija početkom prošlog stoljeća. Mladi liječnik dolazi na rusko udaljeno mjesto kako bi započela medicinsku praksu. Kao rezultat toga, suočen je s brojnim poteškoćama koje ga vode do početka uporabe morfina ...

Recenzije publike iznimno su pozitivni. Mnogi ljudi opažaju opću mrlju i beznadnost onoga što se događa na zaslonu. No, istodobno je jednostavno nemoguće prikazati sliku postupnog stjecanja ovisnosti o drogama na drugi način. Balabanov je dobio mnoge pohvale i oduševljene recenzije kolega na poslu.

„Igla”

dokumentarni film o ovisnosti o drogama

kult Sovjetska drama, glavnu ulogu u kojoj je izvodio poznati rock glazbenik Viktor Tsoy. Igrao je ulogu mladića, nakon nekoliko godina odlučio se vratiti u svoj rodni grad. Ali nije želio da njegova obitelj zna o njegovu dolasku. A onda se prisjeća najboljeg prijatelja s kojim se nekoć zaljubio. Ne pronalazeći alternativu, krene joj se. Ali nakon nekog vremena protagonist shvaća da je već imala dovoljno vremena da se zaribi drogom ...

Prema većini stanovnika naše zemlje, ovaj je film jedan od najboljih u povijesti kinematografije. U njemu je sve besprijekorno. I nakon toliko godina i dalje je relevantan, a također uživa u uspjehu publike.

dokumentarci

Ova tema, iz očitih razloga, ne može se zaobići dokumentarcima. Pogotovo u ovom slučaju, Britanci su uspjeli, koji su najviše zabrinuti za situaciju u njihovoj zemlji. Predstavljajući vašu pozornost doc. filmovi o ovisnosti o drogama.

"Kako djeluju droge?"

To je sasvim atipični dokumentarac poznate britanske tvrtke BBC. To govori o tri popularne droge. Gledatelj će dobiti detaljne informacije o tome kako točno djeluju na ljudsko tijelo i što dovodi do tog ili onog doziranja.

"Industrija lijekova"

S obzirom na dokumentarne filmove o ovisnosti o drogama, ne možete lišiti pozornost "Drug Industry". Na ovoj slici, postavlja se vrlo važno pitanje o distribuciji i prodaji lijekova unutar velikih država. Još prije pola stoljeća da bi dobili teške opojne tvari, praktički je nemoguće. Ali ovih dana se trguje čak iu obrazovnim ustanovama. Sve to dovodi do tinejdžerske ovisnosti. Odrasli također često sjede na iglu. Stvoritelji filma će pokušati analizirati situaciju i identificirati one koji su odgovorni za trenutnu situaciju.

Fotografije na temelju stvarnih događaja. "The Doors"

filmove o popisu ovisnosti

The Doors je jedan od najpoznatijih i najutjecajnijih rock bendova u povijesti glazbe. Konkretno, njihov slavni vođa Jim Morrison uspio je. Bio je iznimno nekonvencionalna i ekscentrična osobnost. Između ostalog, Jim je bio veliki ljubitelj droga, zbog čega je umro u ranoj dobi. O svom radu i bit će raspravljen u ovoj umjetničkoj biopi. Film "Dorz" ima ozbiljan uspjeh među gledateljima i navijačima. Obožavatelji grupe kažu što točnije prikazati na ekranu, kao i dobar izbor glavnih glumaca.

„Kokain”

doc filmove o ovisnosti o drogama

S obzirom na filmove o ovisnosti o drogama o stvarnim događajima, ne možemo se sjetiti ove kultne dramatične slike. Ovo je zloglasno kriminalac koji je bio angažiran u prodaji lijekova na posebno velikoj skali. Prema ljubiteljima djela Johnnyja Deppa, u ovom je filmu odigrao svoju posljednju veliku ulogu. Vjeruje se da je nakon toga konačno pretvorio u nakaz, stavljajući tonu šminke i sposoban samo curling ispred kamere.

Popis najboljih igranih filmova o ovisnosti o drogama

Konačno, predstavljamo vašu pozornost popis najboljih stranih filmova o ovisnosti o drogama, snimljenih u različitim vremenima. Čekate pravi klasični i relativno novi posao.

"Requiem za san"

Ruski filmovi o ovisnosti o drogama

Počinje filmom koji redovito dolazi na popis najboljih filmova svih vremena. Taj rijedak slučaj, kada su i kriticari i gledatelji dogovorili mišljenje. Gotovo svatko bez iznimke obožava "Requiem for a Dream" zbog svoje dramatične prirode. Također, bez sumnje, ovdje se Jared Leto prvi put pojavio kao glumac. Film govori o nekoliko prijatelja koji su sjedili na teškim drogama. Svakom novom dozom sve se više uranja u socijalno dno.

"Slavni momci"

I naravno, koji popis filmova o ovisnosti može učiniti bez kaznenih djela? Kriminal i droga izravno su povezani jedni s drugima. A najbolji predstavnik žanra, bez sumnje, je film Martin Scorsese "Dobri momci." Malo će se raspravljati s činjenicom da je ova slika jedna od najboljih u njegovoj karijeri. Ovako vjeruju obožavatelji njegova djela. I oduševljeni su bili obožavatelji gluma Robert De Niro. Film pripovijeda priču o mladom momku koji je postepeno počeo zauzimati višu poziciju u mafiji. Ali njegova situacija postala je žalosna nakon što je sjeo na droge ...

"Lice s ožiljakom"

Još jedna gangsterska drama o mafiji koju jednostavno krase filmski kritičari. U vrijeme izdavanja mnogi su proslavili nenadmašan stil i atmosferu ovog filma. U njemu nema praktički nikakvih nedostataka. Posebno je spomenuto Al Pacino, koji je odigrao svoju najbolju ulogu u "Lice s ožiljkom".

U središtu priče je mladić koji je došao u veliki američki grad s ciljem ne samo zaraditi nešto novca, nego i postati kralj podzemlja. I radi postizanja ciljeva, spreman je učiniti sve.

"Na iglu"

Legendarna crna komedija Dani Boyleja, koja je napravila zvijezdu glumca Ewana McGregora. Film je mogao impresionirati gledatelje svojim izvanrednim smislom za humor, koji je s vremena na vrijeme prošao sve moguće granice. U ovom filmu nije lišena ozbiljne poruke i fer udjela drame. Bez sumnje, veliki film, zasluženo postao klasik.

Ovo je priča o skupini mladih ljudi koji su se poznavali od djetinjstva. Odrastajući, sjeli su na heroin. Svakog su mjeseca njihova ovisnost postala ozbiljnija. Pokušaji vezivanja pretvorili su se u neuspjeh. Hoće li ikada zaustaviti?

Pregledali smo vrijedne filmove o ovisnosti. Ovaj se popis može nastaviti po vlastitom nahođenju. Uostalom, koliko ljudi - toliko mnogo mišljenja. Ugodan pogled!