Recenzije: "Status: besplatno" (film 2015). Ruska komedija melodrama u režiji Pavela Ruminova s ​​Danila Kozlovskog i Elizaveti Boyarskaya u glavnim ulogama

Ruska kinematografija nikada nije bila osobito stabilna. U iznajmljivanju redovitih filmova u raznim žanrovima. Na zaslonu možete naći i napadače i detektive. Ali romantične komedije uvijek su uživale najveći uspjeh. Moram reći da je ovaj žanr bio najpopularniji u sovjetskim vremenima. Tako su moderni ruski redatelji naslijedili ovu slavnu tradiciju.

Ali samo moderne komedije nisu baš poput onih naivnih priča iz prošlosti. Posebice, cenzura sada dopušta piscima da dosta skupe, pa čak i vulgarne šale. Kao rezultat toga, jednostavno su se počeli susresti u gotovo svakom filmu. A ako je u početku bilo smiješno, sada ga gledatelj teško može iznenaditi. Ljudi žele nešto novo i više ili manje originalno. Ali, nažalost, državni sponzori u većini su vrlo slabi i iste slike, a ne zaslužuju pažnju.

Nešto doista vrijedno može se ispuniti rijetko. Međutim, mladi redatelj Pavel Ruminov još uvijek bi nas moglo iznenaditi. Zbog svoje ne duge karijere, uspio je isprobati svoju ruku na mnogim žanrovima. Uspio je postići najveći uspjeh u romantičnoj komediji "Status: besplatno" (film od 2015.). O ovom filmu i bit će razmotren u ovom članku.

status recenzije je besplatan

Zaplet filma "Status: Slobodan" na prvi pogled je jednostavan i nekompliciran. Ali u njemu postoji nešto što privlači pozornost gledatelja. U središtu događaja - mladić po imenu Nikita. Ima veliki smisao za humor, zahvaljujući kojem je uspio izgraditi karijeru kao stalnu komičara. Redovito nastupa u klubovima i veseli publiku. No, pravi je život daleko od pozitivnog kao što se na prvi pogled može činiti. Do nedavno se susreo s lijepom djevojkom Athenom. Nikita je već godinama zaljubljena i stoga je bila sretna kada je konačno mogao osvojiti svoje srce. Par je zajedno dosta dugo. Nikita je bila sigurna da ništa ne ugrožava njihove odnose. Ali bio je jako pogrešan ...

Jednom, iz razloga nerazumljivih glavnom liku, Athena baca Nikita i odlazi na drugog čovjeka. Štoviše, ovaj je čovjek bio čovjek koji je već imao manje od četrdeset godina. Nikita je izgubljena u nagađanju i nije mogla shvatiti što je bilo povezano sa svime što se događalo. Međutim, obećao je Atheni da je mogao vratiti za samo tjedan dana. Hoće li moći to učiniti u određeno vrijeme? Ili je njihov odnos napokon završio?

status besplatni film 2015

O filmu

Na prvi pogled može se činiti da je "Status: slobodan" tipično predstavnik žanra. I u tome postoji neka istina. Kline "Status: Dostupno" - komedija melodrama, u kojoj je ljubavna priča harmonično spojena s fer iznosom humora. No, istovremeno, Ruminov je uspio donijeti u ovu priču dosta zanimljivih i originalnih nalaza, koje odmah gledaju tijekom gledanja.

Ne bez razloga, recenzije "Status: Slobodno" primile su uglavnom pozitivno. Film je izuzetno uspješan. Prije svega, to je povezano s zvijezdom i fotoaparatom. I Ruminov, unatoč svom malom iskustvu, dobro se nosio s zadatkom postavljenim pred njim. Tako smo primili, iako ne remek-djelo, ali vrlo kvalitetan film komedicnog žanra.

Redatelj

Kao što smo već napomenuli, redateljevu predsjedatelja filma preuzima nitko osim Pavela Ruminova. On je iznimno izvanredna osoba. Pavel redovito izrađuje filmove. To je gotovo nikada neće moći pogoditi što očekivati ​​od sljedećeg posla. Nesumnjivo je njegov najvažniji hit u karijeri "Status: Slobodan". Ravnatelj Pavel Ruminov vjerojatno ga neće nadmašiti u narednim godinama. Posebno s obzirom na činjenicu da se u nekoliko godina gotovo potpuno uranjao u kino žanra.

Nakon Ruminov to je na mnogo načina klasični komediju, odlučio je okušati se u rijetkim ruskom kinu subgenre od horor filmova kao slasher. Kao rezultat, uspio je ukloniti nestandardni i uglavnom ironičan rad pod nazivom "Disak". Film su kritizirali i gledatelji i kritičari. No, unatoč tome, Ruminov je nastavio eksperimentirati i uzeo još nejasniju "Stroj ljubavi". Ovaj erotski i vrlo iskren rad nije zaobišao gledatelja masovnosti. Istodobno, obožavatelji su primijetili da je Ruminov jasno kopirao nedavni hit Gaspar Noe koji se zove "Ljubav".

Jednom riječju, najvjerojatnije, nećemo dugo čekati Pavla nešto poput "Status: Besplatno" (film 2015.). I proizvođači vjerojatno neće imati povjerenja u bilo kakav veliki projekt nakon nekoliko neuspjeha. Ali nadajmo se najboljih.

glumci filmskog statusa slobodni su

Glumci filma "Status: Slobodni" podižu se doista nevjerojatnim. Uključeni su i mladi talenti i iskusnije filmske zvijezde. Glumci filma "Status: Slobodni" uspješno se uklapaju u svoje uloge i potpuno otkrivaju likove likova. Dakle, imamo priliku suosjećati s likovima. Dakle, u tom smislu, film sigurno ne može biti nikakvih pritužbi. Zatim ćemo detaljno razgovarati o glavnim zvijezdama filma.

Vladimir Seleznev

Ovaj glumac možda nije tako široko poznat publici. Međutim, potpuno je očitovao svoj talent u filmu "Status: Slobodan". Vladimir Seleznev igrao je ulogu uspješnog četrdesetogodišnjeg stomatologa, kojemu je Athena odlučila otići. Glumac ima pravu karizmu, zbog onoga što se dugo čuje publiku.

status je besplatan redatelj

Elizaveta Boyarskaya

Tijekom posljednjih nekoliko godina, glumica počela da se sve više i više popularan. Elizabeth Bojarskaja (kćer je dobro poznat glazbenik i glumac) može se naći u svakom drugom popularnom domaćem filmu. To je u mogućnosti to igra iu komedijama i dramama. Vidjelo se to u takvim popularnim projektima kao „Pepeljuga”, „Čovjek od Boulevard des Capucines”, „Admiral”, a na TV-serije „Ana Karenjina” i „Pijani firme”. Zbog svog izgleda i prirodnog talenta Elizabeth dovoljno brzo Vrijeme da se izraze. Ništa manje živopisan i obavlja ulogu glumice u filmu „status: slobodan”. Elizabeth Boyar igrao ulogu Atene - djevojka s vrlo teškom karakteru. Boyar nosila sa zadatkom, a potisnuta zaslon mnoge.

Igor Voinarovsky

Možda, najslabije poznata osoba na popisu glumaca. Igor se redovito pojavio u raznim glavnim ruskim filmovima. No primio je samo sekundarne, a ponekad i epizodne, uloge. No, u ovom se filmu uspio dokazati u potpunosti. Konačno, dobio je dovoljno vremena za zaslon, koje je, bez sumnje, mogao iskoristiti. Tek od tog vremena glumac nikada nije vidio nigdje drugdje.

status je slobodna komedija melodrama

Danila Kozlovsky

Glavna zvijezda filma, koju jednostavno nismo mogli zanemariti - Danila Kozlovsky. "Status: Besplatno" je film u kojem nije samo glavnu ulogu, nego je radio i kao producent. Tijekom proteklih nekoliko godina, neočekivano za mnoge Danila Kozlovsky postalo je najviše plaćeni i traženi ruski glumac. Počeo je snimati u blockbusterima prije desetak godina. No, napravio ga je prepoznatljiva vojna drama "Mi smo iz budućnosti", u kojoj je igrao jednu od glavnih uloga. Odmah slijedi ova prilično uspješna komedija "Merry Men". I prvi veliki uspjeh, koji je Kozlovsku postao glavna filmska zvijezda, možete sigurno razmotriti komediju "Pet mladenki". Ono što je najzanimljivije, glavnu žensku ulogu izvodio je i Boyarsky. Čak i tada, Kozlovsky je bio u mogućnosti potpuno se očitovati kao sjajan komičar. Sada je uklonjen u ozbiljnom filmu poput "Crew" i "Viking". Dakle, općenito, to je Danila postao glavni razlog da je "Status: Slobodno" stekao takvu popularnost među masovne publike.

status je slobodan vladimir seleznev

Paulina Andreeva

Još jedna zvijezda u usponu, koja je nedavno uspjela dobiti nekoliko značajnih uloga u filmu i televiziji. Teško je vjerovati da čak i nedavno gotovo nitko nije znao o tome. U filmu "Status: Besplatno" igrala je sekundarnu ulogu Sonya. Možda ta uloga nije baš izvanredna. Ali da to ne spominjemo, još uvijek nismo mogli, s obzirom na sadašnji status zvijezde glumice.

Nadezhda Zvenigorodskaya

I na kraju, valja istaknuti Nadezhdu Zvenigorodskaya, koja je dobila ulogu majke glavnog lika. Zanimljiva je činjenica da je majka Danile Kozlovsky i u stvarnom životu.

"Status: Dostupno": posada snimatelja

Već smo spomenuli Pavela Ruminova, koji je uložio puno vremena i energije u ovaj projekt. Pored činjenice da je Paul vodio redateljevu stolicu, osobno je sam napisao scenarij. Ali još uvijek ne možete zaboraviti na druge članove posade, koji su uključivali mnoge talentirane ljude.

Prvi od njih je vrijedno spomena, jer je operator Anton Drozdov. Unatoč činjenici da je daleko od najpoznatijih i najpopularnijih ljudi u ruskoj kinematografiji, u ovom konkretnom slučaju, on je svoj posao vrlo učinkovito, ali bez ikakvih uljepšavanja. Prije toga, njegov najznačajniji rad kamera smatra se film „Okrutnost”.

Kao što se često događa, proizvođači navedeni u nekoliko ljudi. Glavni među njima je bio Sergej Livni - ljudi s iskustvom. Već više od petnaest godina karijere, uspio je stvoriti više od dvadeset filmova. On je bio taj koji je imao svoje prste u takvim hitovima kao „Zemlja gluhih”, „Mamma Mia!”, „Ljubav u Gradu”, „Ured romansa. Naše vrijeme” i mnogi drugi. Tako je očito zna mnogo, za što treba uzeti projekti. U ovom trenutku, „Status: Single” je njegov najnoviji uspjeh. Što je Najzabavnije, proizvođači na popisu također sadržanu vodećeg čovjeka - Danila Kozlovsky. Očito, ovaj čovjek je talent je zaista neograničene.

Također zadovoljan skladateljima, od kojih su u filmu već tri - Alexander Ivanov, Ivan Lubennikov, Oleg Chubykin. Oni su stvorili nekoliko sjećanju motivi i dali filmu posebnu atmosferu. Alexander Ivanov radio je na uređivanju.

status je besplatan Elizabeth Boyar

Recenzije: "Status: besplatno" - film koji zaslužuje pozornost

Film je dobio ogromnu količinu entuzijastičnih povratnih informacija od običnih gledatelja i profesionalnih kritičara. Svatko bez iznimke primjećuje da je slika puna doista smiješnih viceva koji uzrokuju osmijeh na licu tijekom gledanja. Glumci su pokazali sve svoje komične potencijale zahvaljujući kojem je film postao tako kvalitetan.

Recenzije "Status: Slobodna" još se entuzijazma i uglavnom zahvaljujući radu Kozlovskog, koji je odavno bio omiljen gledatelja. No, kritičari su sigurni da će se netko nositi s tom ulogom. Imali su više impresioniran radom drugog plana. Općenito, nitko od članova cast većine ljudi nije imao nikakve posebne žalbe.

I posljednja stvar koja se može primijetiti je uspješna razrada detalja filma. Nema niti jedne crtice koja probijaju ni rupa. Nažalost, za rusku kinematografiju ovo je vrlo rijetko. Međutim, Pavel Ruminov je učinio sve od sebe kako bi se stvorio stvaranje iz sive mase. I, moram reći, savršeno je to učinio. Na kraju, nismo dobili remek-djelo, već vrlo kvalitetan romantični film u kojemu postoji sve da se ugodi masovna publika.

"Status: besplatan" preporučuje se gledateljima svih dobnih skupina. Film će biti zanimljiv i mladima i starijima koji imaju znatno iskustvo u vezi. Svatko će pronaći nešto zanimljivo u ovoj slici za sebe. Nećete biti razočarani nakon pregledavanja. Punite pozitivne emocije, bit ćete zajamčeni! Ugodan pogled!