Najcjelovitiji filmovi: popis, opis, glumci i recenzije

Gledatelji vole filmove koji su u stanju dotaknuti srce. Najkrvaviji ljubavni filmovi ne samo da osvajaju svoju emocionalnu komponentu, već ih čak i raspršuju u suze. Osim ljubavnih drama, osjećaji tuga i tuge mogu biti uzrokovani čak i crtićima. Malo je vjerojatno da će biti osoba koja nije plakala u najdjelotvornijem trenutku crtića "Kralj lavana". Za ljubitelje ovog žanra u nastavku su 10 filmova koji su najkrvaviji od srca.

10. mjesto: "Ghost"

Vrhunac najugroženijih filmova je "Ghost". Na ovoj slici govorimo o paru koji živi u potpunom skladu i ljubavi. I činilo se, ništa nije nagovijestilo nevolje, kao što ih jednom napadaju kriminalci. Protagonist Sam umire u rukama razbojnika. Od tog trenutka on postaje duh koji je ostao na Zemlji i nije u žurbi da ode u sljedeći svijet. Razlog za njegovo kašnjenje je podatak o nenasuzdanosti njegove smrti i mogućoj opasnosti za život svoje voljene Molly. Neovisno kako bi Molly upozorio na Samu, nema mogućnosti, jer je nemoguće ni vidjeti niti slušati jednostavnom smrtniku. Ovdje vidovnjak dolazi u pomoć protagonista.

najslavnijih filmova

Obično najpristupačniji filmovi imaju svoj emocionalni sadržaj kroz nenadmašnu igru ​​eminentnih glumaca. U "Ghost" i to se dogodilo - ljubavnici su igrali Patrick Swayze i Demi Moore, a ulogu medija prekrasno se nosila s Whoopi Goldbergom. Prema publici, "Ghost" je jedan od najvažnijih najbolji filmovi o ljubavi, što da kažem da je zasigurno pripadao kategoriji "Filmovi koji su najsrdačniji od srca".

9. mjesto: Romeo + Julija

"Romeo + Julija" zauzima njihovo časno deveto mjesto u kategoriji "Filmovi koji vas plaču." Popis (glumci koji su igrali glavne uloge, Leonardo DiCaprio i Claire Dines) ne mogu se zamisliti bez ove dodirne slike. Levi i Claire likovi su žrtve vlastite ljubavi. Oni pripadaju zaraćenim obiteljima i stoga nikada ne mogu biti zajedno. Kako bi očuvali ljubav i nosili ga do kraja svojih dana, mlade se srce moraju zaustaviti. Najsnažnije dramske filmove jednostavno su more suzama publike. Postoji li netko tko nije dotaknuo Romeoovu smrt pod krinkom DiCaprija? Čini se da takva ne postoji u prirodi. No publika je bila podijeljena po njihovom mišljenju. Pozitivna povratna informacija film zaslužuje njegovu suvremenu interpretaciju, nenadmašnu glazbu i nadarene glumce. Kao minus, publika naglašava površnost redateljevog rada i neodgovarajuću i glupu kombinaciju klasika i modernosti.

8. mjesto: Titanic

Najsjajniji film, opis koji već dotakne dušu, je, naravno, Titanik. Priča o mladim ljubavnicima, čiji su osjećaji uronjeni na brod, padaju. Oni su strasno zaljubljeni, a moć njihovih osjećaja čini Jacka zbogom zbog života kako bi spasio svog voljenog. Gledajući u mukama ljubavnika, nemoguće je ostati ravnodušna. Leonardo DiCaprio i Keith Winslet u vodećim ulogama za stoljeća postali su utjelovljenje istinske ljubavi, sposobne za samo-žrtvu.

Najprikladniji filmovi

Što gledatelji, kritičari i novinari kažu o filmu? Jednostavno plaču za neko vrijeme, a to je glavni dokaz da se "Titanic" jednostavno mora uključiti u popis "najsjajnijih filmova".

7. mjesto: "Requiem for a Dream"

Najučinkovitiji filmovi dobivaju svoj status zahvaljujući castu? Apsolutno. Ako je film Jared Leto, onda je uspjeh slike zajamčen. "Requiem for a Dream" je priča o različitim ljudima, od kojih svaki pokušava postići svoj san. Glavni san Sarah Goldfarb je sudjelovanje u snimanju popularnog televizijskog projekta. Njezin sin Harold želi posjedovati ogromno bogatstvo s Tyroneom. Marion, Haroldov prijatelj, razmišlja o tome kako otvoriti svoju modnu trgovinu. Ciljevi se čine stvarnima, ako ne i za trnovit put koji vodi do njihovog postignuća. U filmu se svi događaji razvijaju vrlo dinamično. U nekom trenutku, junaci postaju ovisni. Ne prestaju sanjati, ali život se postupno uništava.

većina ljubavi ljubavi filma

Prema mišljenju publike, ova serija udarci osjetila i živaca s nasilnom silom. Kritičari imaju dvojan osjećaj nakon gledanja slike, ali, poput svih najdubljih filmova, okreće van sve emocije inherentne osobi.

6. mjesto: "Izgubljeni let"

U središtu događaja - posljednji od četiri zrakoplova koji su teroristi ukrali 11. rujna 2001. u Sjedinjenim Državama. Serija detaljno opisuje kronološku sekvencu incidenata koji su se dogodili na onom sudbonosnom danu na devedeset i tri godine. Misija za prenošenje osjećaja i osjećaja zarobljenih ljudi otišla je na glumce kao što su JJ Johnson, Polly Adams, Harry Komkom, Opal Aladdin i drugi.

10 najzahtjevnijih filmova

Netko naziva filmom izgovor za Amerikance, nekoga - dostojan pogled na slavnu tragediju, u svakom slučaju to je moćan film. On u potpunosti prenosi osjećaje i osjećaje junaka koji se pripremaju za oproštaj od života. Nemojte plakati u ovom trenutku samo ustajale kekse.

5. mjesto: "pomirenje"

Keira Knightley, James McAvoy, Harriet Walter, Sirsha Ronan i drugi jednako važni glumci stvorili su sjajnu atmosferu u filmu "Atonement". Zemljište se temelji na priči trinaestogodišnje djevojčice. Brioni je sanjiv, ima izvanrednu maštu i piše drame. Primijetila je da je Robbie, sin sluškinje, nježna ljubav prema svojoj sestri Ceciliji, koja je recipročno odgovorila dječaku. Jednom rođak Brioni Lola pada u kandže silovatelja. Brioni, uključujući fantasy, crpi detaljnu sliku incidenta i navodi da je kazneno djelo počinio Robbie. Tip je iza rešetaka, a Cecilia počinje mrziti svoju mlađu sestru. Stoga dolazi do strašnog neprijateljstva dviju sestara. Gledatelj bilježi istinsku tragediju filma. Nitko ne ostavlja ravnodušnim situaciju prikazanu na slici. Film se može nazvati poučan, jer gledajući očajnički Bryony, shvaćate da prije nego što nešto kažete morate jasno razumjeti što te riječi mogu voditi.

4. mjesto: "Brokeback Mountain"

Može li biti ljubavi među ljudima? Najvjerojatnije, da. Najkrvaviji filmovi otkrivaju ovu temu, koja nije posve ugodna za društvo. Prilikom promatranja serije, gledatelj vidi slikovita prostranstva rasprostranjena u državi Wyoming. U atmosferi zraka dominira, oko - atmosfera senzualnosti i ljubavi, ali samo nekonvencionalne ljubavi. Jedan čovjek je rodeo kauboj, drugi je pomoćnik vlasnika rančeva. One su smanjene za jedan vrući ljetni dan. Oni osjećaju iskra koja trči između njih i shvataju da njihov život neće biti isti. Bojajući se na osudu društva, svaki od njih ulazi u tradicionalni brak, ali osjećaji su jači, a život jedni bez drugih postaje brašno.

vrhu najslavnijih filmova

Publika primjećuje da je "Brokeback Mountain" pravi remek-djelo. Ljudi nemaju vlast nad sobom, cijelo čovječanstvo vlada prirodom. Heath Ledger i Jake Gyllenhaal promijenili su stav mnogih prema homoseksualnim odnosima. Igrajući glavne likove, nisu prešli liniju vulgarnosti i nisu izazivali gnušanje publike, zbog koje zaslužuju posebno poštovanje.

3. mjesto: "Dnevnik pamćenja"

Ryan Gosling i Rachel McAdams pokazali su svijet, što je ljubav. Naracija u filmu potječe od lica starijih ljudi koji čitaju dirljivu ljubavnu priču iz stare bilježnice u ženu koja živi s njim u domu za njegu. Osjećaji između muškarca i žene različitih društvenog statusa uvijek su bili okruženi preprekama. Tako se to dogodilo s glavnim likovima filma "Dnevnik pamćenja". Noa i Ellie se posvetila jedni drugima na ljeto i njihove osjećaje, ali roditelji su učinili sve da ih razdvajaju, a time su i pomogli Drugom svjetskom ratu. Rat je završio, Ellie je planirao vjenčati s biznismen, a Noa obnovljena stara kuća i živio sjećanja. Nakon što je o tome saznala iz novina, Elli odluči vratiti se i baviti perspektivama njihovog odnosa.

najslavnijih dramskih filmova

Visoka kvaliteta melodrama, dramatična stiska suza, nevjerojatna ljubavna priča, prožima atmosfera - ovo je cijeli film "Dnevnik pamćenja".

2. mjesto: "Hachiko: Vjerni prijatelj"

Prilikom promatranja filma "Hachiko: najvjernija prijateljica", potrebno je zalijepiti cijeli paket kozmetika, jer suze ne zaustavljaju čak i najstarijeg gledatelja. Film pripovijeda priču da se doista dogodilo u Japanu, što je šokiralo čitav svijet. U jednoj od uobičajenih dana profesor je na stanici pokupio lijepo štene. Pronašao je pravi prijatelj u Hatikom. Pas je svakodnevno pratio svog prijatelja na posao i upoznao je s njom. To se nastavilo i nakon smrti profesora.

najcjenjeniji opis filma

Richard Gere je potpuno prenio čitav niz emocija i emocija protagonista. Pas je svim čovječanstvima pokazao kakvo je istinsko prijateljstvo, odanost i odanost. Ljudi se mogu diviti i uzimati primjer takvih iskrenih i inteligentnih životinja.

1. mjesto: "Zeleni milje"

John Coffey optužen je za užasan zločin, pa je zatočen u smrtnom redu nazvanom "Cold Mountain". On je nevjerojatno visok, fizički jak čovjek koji zastrašuje druge svojim smirenjem. Paul Edgcombe, šef, nije utjecao na to, jer je za njega najvažnije izvršiti kaznu. Iznenadio ga je John, kasnije, kad je otvorio svoje čarobne sposobnosti. Sam film je odličan, čini se da razmišljate i iskusite. Genial nije samo film nego i igra glumaca, a osobito Mike Clarke Duncan. On je, kao ogroman kao stijena, i nevin kao dijete, čini gledatelj prigušuje, sjedi na zaslonu.