Izvedba "Okrutna lekcija": recenzije, opis i glumci

Izvedba pod nazivom "Okrutna lekcija" može se pouzdano nazvati psihološkim trilerom. Režirao ga je Mikhail Gorev u drami ruskog dramatičara i pisca Valentina Krasnogorova. M. Goreva također igra glavnu ulogu u igri. Ovo je produkcija Suvremeno kazalište poduzetništva,

gdje će publika moći vidjeti talentirane poznate i mlade glumce. Igra je osobito popularna među modernim mladima, jer je njegova tema vrlo relevantna u naše vrijeme. Drama "Okrutna lekcija", recenzije o zemljištu, igri glumaca, nudimo vašu pažnju u ovom članku.

Ukratko o zemljištu igre

"Okrutna lekcija" je igra u dva djela. U središtu ove drame je znanstveni eksperiment koji uključuje određena iskustva, preko onoga što biste mislili, nad ljudskom dušom. Prema zapletu igre, dva redovna studenta, na čelu s iskusnim profesorom, stvarno muče jednu ženu. Sve se to događa u znanstvenoj svrsi. No događa se da je sudjelovanje u ovom neobičnom eksperimentu ozbiljno odrazilo na osobne odnose likova. Vrlo jaka ideja je igra "Okrutna lekcija". Komentari publike pokazuju da ova izvedba ne ostavlja nikoga ravnodušnim, uzrokuje pravu oluju emocija. Ispada da svaka osoba ima potencijal za brutalnost, ponekad čak i može ubiti. Ali što motivira tu osobu? Zašto se ova okrutnost javlja? Gledatelj će morati razotkriti kompleksnu psihološku zamku, zajedno s herojima igre, da duboko pogleda u ljudsku dušu, nehotice čak pokušavajući na ono što se događa na sceni o sebi. Čini se da je ova lekcija bila veliki uspjeh.

Psihološke trenutke "Okrutne lekcije"

Igra jasno pokazuje društvene i psihološke korijene okrutnosti, fine linije koja odvaja moralna djela od nemoralnih. U početku se čini da je sve vrlo jednostavna, nepretenciozna priča: dvije žene i dva muškarca i jedno psihološko iskustvo. No, kao rezultat toga, sve nije na prvi pogled gledateljima. Autori igre pokušali su osigurati da svatko tko sjedi u hodniku bio potpuno prožet onim što se događalo, pa čak i postalo sudionikom. Igra otkriva najtajnije dijelove ljudske duše. Cijelo vrijeme, dok se igra "Okrutna lekcija" događa, povratne informacije publike pokazuju, svatko je u stalnoj emocionalnoj napetosti. Konačno se ispostavilo da je neočekivano, možeš reći, čak i šokantno. To omogućuje gledateljima da prskaju osjećaje, potičući pogled na ovu fascinantnu priču sasvim s druge strane. Na internetu možete pročitati više od jedne recenzije pjesme "Okrutna lekcija".

Glumci koji sudjeluju u igri

Recenzije za igru

Glavni likovi u igri "Okrutna lekcija" samo su četiri znaka. Prema tome, uključeni su četvorica talentiranih glumaca. Njihov sastav u ovoj igri ponekad se mijenja, tako da gledatelji mogu vidjeti različite kombinacije glumaca na pozornici. Na primjer, Mikhail Gorevoy ili Oleg Fomin, Anastasia Zadorozhnaya ili Linda Nigmatulina, mogu se vidjeti u ulogama Aristarkh Vena ili Aleksandra Golovina, Olge Arntgolts ili Regina Miannik. Tko igra likove igre, svaki od njih može izgledati vrlo uvjerljivo i realno. Svaki od tih talentiranih glumaca savršeno uspijeva u svojoj ulozi. Nije iznenađujuće da ljudi uvijek napuštaju, nakon što gledaju "Okrutnu lekciju", recenzije o izvedbi. Glumci na pozornici poput publike. Svi oni: poznati i početnici - igraju svoje likove s velikim talentom. Mladi glumac Aristarh iz Venezuele Moguće je tako igrati ulogu, da murashki trče na koži. Vrlo uvjerljivo u izvedbi je Linda Nigmatulina. I Mikhail Gorevoy, njegova bol zbog rezultata eksperimenta osjećao se toliko da ni jedan gledatelj nije ostavio ravnodušnim.

Likovi i prizor igre

Dakle, kao što je rečeno, u igri su četiri lika: dvije muške i dvije ženske likove. Profesor psihologije Koltsov, njegov pomoćnik pod nazivom Alisa, kao i dva učenika - Kira i Mikhail. Akcija ove igre se razvija u naše vrijeme, na jednom od običnih sveučilišta. "Okrutna lekcija" je izvedba, recenzije o tome koje su pozitivnije. To je zahvaljujući izvrsnom djelu autora i izvrsnom redateljskom radu, i nesumnjivo talentiranoj, realističnoj glumačkoj igri. Motiv za stvaranje izvedbe može se smatrati psihološkim znanstvenim eksperimentom, koji je proveden u stvarnosti i koji je dobio prilično široku rezonanciju u svjetskom tisku.

Pregled izvedbe

O završetku igre i monologu glavnog lika

Predstava „teško lekciju” (mišljenja o tome govori sama za sebe), većina se zove aktualna, relevantni za moderno doba, za razmišljanje ljudi, posebno mladih ljudi. Monolog profesora zaslužuje posebnu pažnju, osobito u izvedbi Mikhail Gorevoy. Na samom kraju igre na ploči, iza glumaca na pozornici, projiciraju se različite slike prošlosti. To stvara dojam na svim gledateljima koji sjedaju u hodniku. Ljudi čekaju odgovore, naći će ih ovdje, mogu ih "čitati" između redova umjetničkog monologa. Zaključci postaju neočekivani, ali s druge strane, pažljivi gledatelji već su došli do tih zaključaka u životu. Učinak, u stvari, samo je logična točka.

Gdje i kada je igra "Okrutna lekcija"

predstava

Nakon što je M. Goreva postavila ovu kompleksnu psihološku dramu u Suvremenom kazalištu poduzetništva, uspješno je nastavila na mnogim pozornicama. Gledatelji iz različitih gradova imali su priliku vidjeti i procijeniti rad redatelja i glumca. Unatoč različitim skladbama, izvedba je jednako dobra. Već nekoliko godina igra Gorevoy nije napustila pozornicu kazališta. Možete vidjeti i čuti daleko više od jedne recenzije igranja "Okrutna lekcija". Rusija, Moskva posebno, Središnja Dom kulture željezničkih radnika, gosti su pozvani da posjete grad i mještana intenzivan, misao-koji razdražuje psihološku dramu o životu ljudske duše, koje mogu vrebati u svima nama.

Iz pregleda "Okrutna lekcija"

predstava

Ne samo obični gledatelji, već i poznati kritičari, dali su ocjenu izvedbe M. Gorevoyja. Unatoč jednostavnosti parcele, bliže finalu, shvaćate da ste već više od sat vremena vodili nosa, poput nekih heroja igre. Sve se ispire sasvim drukčije. Završetak uistinu iznenađenja, ne dopušta istodobno doći do osjetila. Ali, u isto vrijeme, napokon se pojavljuje emocionalna napetost koja cijepa likove kroz cijelu izvedbu. Redatelj Mikhail Gorevoy uspio je prenijeti cijelu atmosferu ovog djela. Kritičari gotovo u jednom glasu govore o igri glumaca, dinamici djelovanja, glazbenoj seriji. Sve to čuva publiku u stalnim očekivanjima, ne može se niti jednu minutu privući zbog onoga što se događa na pozornici.

"Okrutna lekcija" je izvedba. Recenzije publike. Pro i kontra

Izvedba "Okrutna lekcija" savršeno je usvojena, a većina je sigurna u potrebu za tako složenim dramama koje nas zaustavljaju i razmišljaju o onome što se događa u našem modernom svijetu. Ali postoje i oni koji vjeruju da postoji dovoljno nasilja i nasilja u našem svijetu. O tome ne treba podsjetiti. Ali velika količina povratnih informacija govori suprotno: ove igre, koje su relevantne za naše vrijeme, pomažu u izradi pravih zaključaka. Mladi su sada vrlo potrebni. Drama "Okrutna lekcija", opis, recenzije - sve je postupno otkriveno u ovom članku. Ali želim još jednom naglasiti da ova dramatična igra zaslužuje vidjeti što je moguće više ljudi.