Jennifer Armintraut, knjiga "Obsidian": žanr, glavni likovi, recenzije

Zombiji, mumije, vukodlaci i vampiri nalaze se u dalekoj prošlosti. Danas, vanzemaljci vladaju svijetom. Ovaj je zaključak postigao mnogi čitatelji novog romana mladog američkog pisca Jennifer Armentraut. "Obsidijan" je knjiga čije recenzije udara jednostrukost autora koji ih je napisao. Svi kao jedan, prijateljski dijele svoj entuzijazam za ono što čitaju.

junakinja za oružje

Knjiga "Obsidijan" je vrlo zanimljiva, tako da čitatelji razmatraju. Njezina priča obuhvaća prve stranice. Roman je nevjerojatno fascinantan, avanture heroja su zapanjujuće, osjećaje ovdje su zapanjujući. I općenito, knjiga "Obsidian" daje puno zadovoljstva u čitanju. Samo se ne možete odvojiti od njega.

poznanik

Knjiga je „Obsidian” Američki autor Jennifer Armentrout dopušta rješenje, s jedne strane, u povijesti bez osobitosti ljudi, as druge - zaroniti u tajne izvanrednim izaslanicima drugih svjetova. U djelima mladog, ali već poznatog čitatelja, čiji je omiljeni žanr ljubavna fikcija, pisci dobara uvijek se suočavaju sa zlom. Tajne čekaju njihova otkrića, a ljubav ide ruku pod ruku s izdajom. Knjiga "Obsidian" je djelo u kojem prikazani vrtlog događaja brzo snima i nosi.

Posebno privlačno, prema čitateljima, novina je žanra. Za mnoge je knjiga Jennifera Armtenrauta prva djelo takvog žanra kao ljubavna fantastika u kojoj je glavni lik stranac. Ova činjenica je iznimno zadovoljan s takvim ljubitelje fantastike, pogotovo što, po mišljenju, radnja romana slavno „upletena i okrenuo se u različitim smjerovima”, knjiga je puna humora, velikodušan, strastvene poljupce i druge ugodne trenutke. Osim toga, kao što je komentar knjige Obsidian pokazuje, čitatelj dobiva običan osjećaj duhovne utjehe, "živi" sa svojim junacima njihovu priču. I to često nije dovoljno u stvarnom životu ...

autor

Mladi pisac, koji je napisao roman toliko popularan kod mnogih, nema posebne potrebe za zastupanjem. Udomljavanje Jennifer autor je nekoliko knjiga, na koje su se zauvijek pridržavali epitete časti: "blockbuster knjiga" i "megabestseller". Čim se pojavi nova knjiga pisca, odmah i dugo zauzima jedno od prvih mjesta na popisu najpopularnijih i najomiljenijih čitatelja radova.

opsidijska knjiga

biografija

Armintraut Jennifer rođen je 11. lipnja 1980. u Zapadnoj Virginiji (SAD), u malom gradu Martinsburgu, gdje i dalje živi. Po vlastitom priznanju, Jennifer još uvijek u školi u matematiku, počela san pisca: umjesto rješavanja Mozgalice djevojka pisao kratke priče, za koji je dobio nisku ocjenu o toj temi. Kada mlada žena ne radi na nekom novom romanu, čita knjige drugih autora, gleda stvarno zastrašujuće zombi filmove ili počiva sa svojim voljenim suprugom Jackom.

stvaranje

Glavna u djelima Jennifer Armintraut je ljubavna linija, fantastičan sastojak se koristi kao jedan od umjetničkih sredstava. Pisac je poznat kao autor fantastičnih djela. Također je stvorila nekoliko ljubavnih romana za odrasle (pod pseudonimom J. Lynn), koji su vrlo popularni kod čitatelja.

ljubavna mašta

Danas je Jennifer Armintraut autor više od deset fantasy i fantasy djela. Prva od njih objavljena je u listopadu 2011. godine. Rimska polu-krv je otvorena serija Saveza, koja govori o Hematu - polu-polubogovi. No, autor je dobio svjetsku slavu zahvaljujući drugom romanu, zvanom Obsidian, objavljenom nekoliko mjeseci kasnije. Niz knjiga napisanih kao nastavak romana čini ciklus "Lax", koji pripovijeda o obitelji stranaca koji su došli na Zemlju u potrazi za utočištem. Na ruskom je "Obsidian" preveden u listopadu 2014.

Komentari na opsidijan

Opis knjige Obsidian

Knjiga je objavljena 2011. godine, a na ruskom je objavljena 2014. godine. Odnosi se na žanr ljubavne mašte. To je prvi rad u seriji "Lax". Neposredno nakon objavljivanja romana bio je popularan kod čitatelja mnogih zemalja. Ruski ljubitelji književnosti također su oduševljeno pozdravili Obsidijan. Nastavak knjige prikazan je u kasnijim djelima serije.

Sukob između vječnih neprijatelja (laksenami stvorio od svjetlosti, a aerumami, zamisao tame) nakon uništenja njihovog matičnog planeta Lax nastavak na Zemlji. Drevni neprijatelj predstavnika drugih svjetova za uobičajenu zemaljsku djevojku, skromni pisar Kathy Schwartz pretvara se u borbu za svoju ljubav i sreću.

Učenica srednje škole Cathy Schwartz, zajedno s majkom, odlazi u mali grad u državi Zapadne Virginije. Činilo se da je djevojčica ovdje umjesto normalnog života, samo ju je dosadna i dosadna vegetacija čekala. No, tijekom noći sve se mijenja. Cathy upozna svog susjeda - zelene oči lijepog Damon Blacka, koji se također pokazuje kao samopouzdano nepristojan. Srca mladih ljudi počinju samostalno pobijediti. Damon se bori da gurne bližnjega od sebe i njegove sestre, koji uopće ne dodiruje Cathy. Ali postepeno shvaća da iza nevjerojatne nepristojnosti mladog čovjeka leži istinski strah i želja da zaštiti svoje voljene. Druga djevojka, blizu svoje obitelji, pretrpjela je tužnu sudbinu - oteli su ga nepoznati ljudi. Damon nastoji spasiti Cathy od zla. Djevojka pokušava shvatiti što se događa. Primjećuje da se u gradu događaju čudne stvari: adolescenti su nestali, na ulicama se često susreću zlokobni "ljudi u crnom". Škola u kojoj Cathy proučava, glasine o duhovima koji se vide u susjedstvu, u kojemu su mnogi skloni vidjeti strance, rasprostranjeni su. Damon Black, njezin ljubavnik, ispada da je laxen, nakon čega slijedi stalni lov, ne samo od galaktičkih sjena. Također su ga tjerali vojni i pohlepni beskrupulozni znanstvenici koji pokušavaju pretvoriti svoju izvanzemaljsku silu u svoje nepobjedivo oružje.

Glavni likovi knjige

Nedavno je tema stranaca postala vrlo popularna. Povijest zabranjene ljubavi između predstavnika dvaju svjetova osobito je zanimljiva čitateljima. Još bolje, ako je ta ljubav iskusna opasnošću. A ako je također zalijepljen neugodnim likovima likova, kao u knjizi Armintraut, tada je hitno započeti čitati.

Sada, koji su glavni likovi u knjizi Obsidian? Ovo je, prvo, Damon Black. Naravno, knjiga se odnose na ljubavi žanr, pa čak i ako uzmemo u obzir izvanzemaljskog porijekla junaka, on je prikazan u ovom sparan superkrasavchikom sa zelenim očima i lijepim obučeno tijelo. U početku, Damon se percipira kao narcisoidni i bezobrazni bezobrazni. Ali onda se malo po malo otkrivaju njegove druge osobine, a na kraju se junak pojavljuje pred čitateljem kao pravi cutie, zašto se više zaljubljuju u glavni lik. Drugo, to je Cathy. Glavna junakinja knjige je obična miran djevojka. Nije glup, skroman, prilično atraktivan, mirno. Svijet Cathyja Schwartza je njezin vrt, omiljene knjige, njezin blog i ljubljeni Damon. Dee Black, sestra protagonista, točno je suprotno skromnoj Cathy. Ovo je živahna, vesela, živa djevojka, vjerna prijateljica i fantastična ljepota.

Jennifer Armentraut ("Obsidian"), sve knjige serije

Ljubitelji ozbiljne literature mogu proći. Knjige serije "Lax", iako čitaju "u zraku", ali, prema ljubiteljima čitanja svjetlosti, još uvijek nisu remek-djela koja čitatelje uronju u ponor filozofskih dubina. To su primjeri zabavne umjetnosti. Radovi serije odnose se na žanr fantastična ljubavna priča. Datum pisanja prve knjige je 2011. Posljednji je napisan u 2015. Ukupno knjiga u nizu serije 8 knjiga "Obsidian" kako bi se na sljedeći način: "Obsidian" (2011), Shadows (2012), "Onyx" (2012.), "Opal" (2012), Odsession (2013.), „Točka "(2013)," The Departed "(2014), Odlivion (2015).

Prema mišljenju mnogih čitatelja, sve osam knjiga serije se spajaju u jedan veliki i debeli roman. Smatra se da je serija „Lux” je dizajniran za tinejdžere, za ljubitelje romantike, mašte i znanstvene fantastike, kao i za one koji žele „osloboditi mozak.” Čitateljima se preporuča kupiti sve dijelove odjednom, tako da nakon čitanja jedne knjige možete odmah početi čitati sljedeću. Svaka je knjiga, prema autorima recenzija, toliko zanimljiva da se čita u jednom danu. S obzirom na zasluge serije, čitatelji uključuju činjenicu da se lako i brzo čitaju, kao nedostatak je zabilježio veliki broj predložaka.

"Lax": pojavljivanja čitatelja

Početak zemljišta, prikazan u seriji, prema čitateljima, na prvi pogled, je prilično trite. Tinejdžerica živi u američkoj divljini, gdje umire od dosade. Slučajno je otkrio da je momak iz susjedstva živi superseksi (na lageru - zelene svjetlucave oči, drski ponašanje „kocke”, pritisnite, koji voli da ide bez majice).

Ali nije sve tako jednostavno. Ispada da u nepoznatom svijetu, na nestalom planetu Laxu, u vječnom sukobu postoje dvije vrste predstavnika druge civilizacije. Jedan od njih, laxen, kojem pripada Damon i njegova sestra, došla je na Zemlju s istog imena planeta. Stranci se sastoje od svjetla i pozvani su za vladanje, kao i sve što se odnosi na svjetlost, toplinu, vrijeme i vatru. Njihovi neprijatelji su antene, izuzetno krivo bića koja dolaze sa susjednog planeta. Ova bića vladaju nad hladom i sjenom. Njihova nezasitnost i uništila dugogodišnji planet Lax.

Prve knjige serije imaju u naslovu imena rijetkih egzotičnih kamena, poznatih po svojim ljekovitim i čarobnim svojstvima. Nakon što se upoznaju sa sadržajem romana, čitatelj razumije da njihova imena nisu slučajna: tajanstveni i tajanstveni uvijek privlači i privlači poput magneta. Unatoč činjenici da je srednji čitanja niz od mnogih početi misliti da su oni već znaju što će se dogoditi sljedeći, još uvijek je iz knjiga ne nalaze prilike, tako zanimljivo, recenzije, slijedite zemljište pletiva i pretvara. Serija završava sretnim završetkom s dodirom gorčine.

pregled

U 2012. godini, kao nastavak knjige Obsidian, jedan za drugim došli su romani: Sjene, Onyx i Opal.

Prva od njih, sjene, je tragična ljubavna priča o Dawson Crno-planeta Lax (brat Damon) i zemlja djevojka Bethany Williams. Knjiga opisuje događaje koji prethode "Obsidanu" u romanu. Čitatelji mogu saznati kako su ljubavnici obranili svoje osjećaje i živote u borbi protiv neprijatelja - zemaljskih i aurskih.

opijansku knjigu opisa

Roman "Onyx" govori o tome kako je Cathy, apsorbirajući energiju laksena, sada u neizbrisivoj fizičkoj vezi s voljenom. Oni s Damonovim srcem su istinski udarali.

Jennifer Armenotraut Obsidian

Ali to sumnjivo paranormalno povezivanje s tuđincem nije nimalo zadovoljno Cathyjem. Ona želi upoznati pravu ljubav - isto kao i njezina majka i otac. Damonovi osjećaji nisu iz srca, tako vjeruje Cathy, oni su samo posljedica njihovog fizičkog kontakta. Mladićev kozmički mojo još uvijek je nepokolebljivo snažan, pod njegovim utjecajem, ponovo i opet posuđuje svoj napad. Ipak, čitatelji će saznati da u romanu postoji alternativa Damon Black - običnom zemaljskom dječaku Blakeu. S njim je Cathy odlazila na zabavu koju je organizirala njezina prijateljica Dee. Intriga u romanu grije se činjenicom da je junakinja u prilično ozbiljnoj opasnosti. Ministarstvo obrane zabilježilo je najsnažnije zračenje, izvor kojeg namjerava otkriti. Ako vojska nauči o Cathyju, njezin život i sloboda ozbiljno su zaprijetili.

U knjizi „Opal” čitatelji će naučiti kako zamka galaktički neprijatelja (tajni zločinačku organizaciju „Daedalusa” i Ministarstva obrane) pobliže čvršće oko znakova. Dawson se vratili svojim bratom i sestrom, ali ne zadovoljni. Naprotiv, on je spreman da se preda vojsci, toliko jaka njegova želja da se vrati da se s Betaniji. Katie kune dječaka da mu pomogne spasiti svoju voljenu od zatočeništvu.

opijumske knjige recenzije

Neočekivano, njihov saveznik u tome postaje Blake. Ali je li moguće vjerovati izdajniku, špijunu i ubojici? U ime spašavanja zarobljenika, Cathy i Damon sumnjaju se u mladi "Mafiosi" Luke. Mladić ih upozorava na novu ozbiljnu opasnost: uskoro će doći onaj tko je jači od laksena. I ne predstavlja hibrid stranaca i ljudi.

Knjiga Obseza napisana je 2013. godine. Naslov se prevodi kao "Obsession". Novelist se odnosi na neovisna djela, ali, bez sumnje, on je jedan od dijelova serije "Lax". Protagonist knjige - aurum, predstavnik vječnih neprijatelja laxena. Osim toga, ovdje se čitatelji susreću s Serenom i Hunterom, koji se kasnije pojavljuju u knjigama "Izvješće" i "The Departed". Aerum Hunter je čovjek Ministarstva obrane. On ubija "loše" momke (ili one koji smatraju da su loši njegovi šefovi). Ubojica se pretvara u pravi spasitelj, upoznavši Serena Cross. Djevojka prijeti da će postati žrtva stranca, krećući se s nečovječnom brzinom i zaustavljanjem u zračnim objektima. No, pred njezinim očima od sumraka, materijalizira još jednog stranca koji ima nezemaljsku ljepotu. Serene postaje konačno jasno da je njezina vizija o mogućoj duga i beznadno zastarjela.

"Countdown" je knjiga koja se također pojavila u 2013. U njoj je Cathy u rukama zločinačke organizacije "Daedalus". Kako bi je spasio, Damon je spreman za mnogo: on se ili žrtvuje, ili gori svijet na pepeo. Tko je zagonetan dječak Luke? Je li on pomoćnik i prijatelj, ili izdajica, pripremajući još jednu zamku? Damon to ne zna.

Niti zna da je najstrašnija prijetnja Cathyju sama. Hibridna djevojka dobiva puno informacija o aktivnostima tvrtke Daedalus. Osim toga, ona uči da mnogi laxen, za razliku od svojih prijatelja, na vlastitu inicijativu, pomažu zemljama znanstvenicima i vojsci da pronađu lijek za smrtonosne bolesti i štite svoj planet. Prije Katie postoji izbor: hoćete li mu zaštititi strance ili podići se na zaštitu ljudi?

Knjiga „The Departed” je napisao u 2014. To je priča o tome kako je ispunio najgore proročanstva znanstvenici „Dedal”, a vojska :. počinje invazija laksenov pojačan Sučeljavanje ljudi i vanzemaljci Damon i njegova sestra Dee raspusti među bezbroj predstavnika svoje rase .. Kate treba donijeti odluku hoće li se obavljati u ime spašavanja ljudi protiv svog voljenog supruga i najbolji prijatelj stranci organizirati ovaj krvavi pokolj oni postaju kopije ljudi ubijenih od strane njih, i zauzeti svoje mjesto i Dee Dawson pokušava ubiti Cathy? .. čiji se dragi susreće s novim, smrtonosnim navijačima.

Oblikovanje knjige objavljeno je 2015. Ona predstavlja muški pogled na ljubavnu priču glavnih likova. U srdačnim iskustvima ljubljenog u novom romanu, dodana je nota pikantne strasti. Jednom, Jennifer Armentraut oduševio je obožavatelje objavljivanjem u mreži kratke priče u ime protagonista "Obsidian". Postupno se priča pretvorila u neovisni roman koji je objavljen u Sjedinjenim Državama.

Film

Poznato je da priprema filmsku adaptaciju prvi dio „LAX” serije - knjiga o ljubavi i konfrontaciji vanzemaljaca i ljudi. "Film na knjizi Jennifer Armenetraut" Obsidian "bit će gori od romana, - čitatelji su zabrinuti - kao i gotovo sve verzije zaslona!" Jednostavno je nemoguće da bude knjiga, kako misle. Vrijeme provedbe projekta još nije objavljeno. Da bi to financiralo, Sierra namjerava samostalno. Skripta za film pripremila je Čitaj MacGuirtose, proizvođači su Nikk St. Croix, Kenyon Glover. Proračun od 5.000.000 dolara dodijeljen je za snimanje fantastičnog akcijskog filma.