Thriller `Fan`: glumci, priča, recenzije

Akcijski film "Fan", objavljen 2015. godine, izazvao je interes publike i filmskih kritičara. Glavna intriga na slici bila je fascinantna priča o zabranjenom odnosu, osnovi scenarija, kao i seksi pop diva Jennifer Lopez, koji je pristao zvučati u naslovnoj ulozi.

U filmu "Fan" glumci utjelovljuju goruću priču. Središnja junakinja filma je učiteljica književnosti Claire Peterson. Podizava tinejdžernog sina Kevina i ne može odlučiti što učiniti s brakom koji je puknuo nakon izdaje njezina supruga. Žena doživljava osamljenost i izdaju, ali ne riskira odlučujući korak.

glumci navijača

Odjednom se pojavljuje novi stanar, Noa. Stranac počinje biti prijatelj s Claireovim sinom i pokazuje puno njegovih vrlina. Inteligentan, plemenit i galantan. Noa se brine o bolesnom stricu, štiti Kevina od huligana i voli razgovarati o Homerovoj "Iliji". Uz zapanjujuće unutarnje osobine, mladić je pravi zgodan čovjek. Mišićav i neprekidan Noa počinje koketirati s Claire. Žena ga potajno privlači, ali ona ne može priuštiti da podlegne iskušenju. No, u jednoj sudbonosnoj večeri, junakinja ne može odoljeti, a sva skrivena strast prolivena je. Sljedećeg jutra shvaća da je napravila veliku pogrešku i zatražila od Noe da zaboravi na njihovu bliskost. Međutim, dječakovo suosjećanje sa zrele žene postaje uistinu manična opsesija. Ispada da pod krinkom mladog intelektualca leži prava zvijer.

glumci filmskih navijača

"Fan": glumci i uloge

Slikovni sastav glumca čini njezinu priču još intrigantnijom. Kao što je već spomenuto, glavna zvijezda "Admirer" je pjevačica Jennifer Lopez. Također je proizvela projekt. U to vrijeme, Lopez je već imao iskustvo igranja u thrillerima "Turn", "I`m done" i "Parker". Ljubitelji Jay Loa čekali su premijeru, držeći dah. Štoviše, već u prikolici mogli ste vidjeti zavodljive izvatke iz prilično iskrenih prizora.

Tijekom castinga, Ryan Guzman, glumac i model, odobren je za ulogu tipa u okrutnosti susjedstva. Njegov dugogodišnji debi bio je film "Korak naprijed 4". Ujedno je i na audiciji za ulogu strastvenog milijunaškog kršćanina u "50 nijansi sive". Guzman je uspio otkriti svoj glumački potencijal u filmu "Fan". Glumci koji su igrali sekundarne znakove (Ian Nelson, Christine Chenoweth, John Corbett), također se nosila s slikama.

navijačkih glumaca i uloga

Reakcija javnosti i kritičara

Kritičari se nisu divili slikama i zabilježili neobuzdanu i punu markica skriptu, slabu glumačku ulogu glumaca. Međutim, bilo je onih koji su se približili suprotnoj poziciji i istaknuli vjerodostojnu reinkarnaciju Lopeza među vrlinama. Što se tiče reakcije publike, film je zasigurno izazvao promjenu. S proračunom od 4 milijuna dolara, uspio je prikupiti u blagajni 52,5 milijuna.

Mali glavni grad utjecao na proces snimanja. Glumci koji su radili na filmu "Admirer" priznali su da na sudu nisu bili luksuzni uvjeti. Na primjer, imali su samo jednu prikolicu. Raspored snimanja bio je također vrlo intenzivan. Cijeli proces je dobio samo 25 dana. Valja napomenuti da je film "Fan" glumci i redatelj Rob Cohen imali vremena za pucanje čak i prije roka, nakon što je zadržao u roku od 23 dana. Pa, sve neugodnosti koje su se pojavile na njima bile su opravdane visokim kazališnim uredom.