Film `Pijanist`: recenzije gledatelja i kritičara

"Pianist" - film 2002. godine, koji je primio "Golden Palm Branch" na Filmskom festivalu u Cannesu. Također ove nevjerojatne vrpce nagrađene su tri nagrade Oscara, uključujući i za najboljeg redatelja, kao i za najboljeg glumca.

pijanistički filmski kritici kritičara

Film se temelji na stvarnim događajima. Opisuje povijest pijanista Vladislava Shpilmana.

Blizu srca zemljišta

Sudbina velikog čovjeka tijekom Drugog svjetskog rata pripovijeda "Pianist" (film). Komentari kritičara upućuju na to da na prvi pogled, vrpca redatelja Roman Polanskyja izgleda nespojivo i hladno. Međutim, to nije slučaj. Priča ispričana u filmu je objektivna kao što bi to moglo učiniti osoba koja je osobno doživjela strahote rata i holokaust. To se odnosi na protagonista, koji je poljski glazbenik Vladislav Shpilman, i sam Roman Polansky. Ovaj redatelj, koji je postigao svjetsku slavu, bio je u časnom dobu, odlučio je svijetu reći o onome što je sam znao iz prve ruke. Jednako je čudesno pobjegao iz tragičnog puta svojih roditelja koji su umrli u koncentracijskom logoru. Polanski je uspio izaći iz Krakova i skriva se od Nijemaca u selu.

Knjiga poljskog glazbenika

Film „Pijanist”, koji razmatra dokaz izuzetnog interesa za gledatelje pripovijeda priču, to je priča o Władysław Szpilman života u Varšavi u razdoblju od 1939-1945. Bilo je to vrijeme njemačke okupacije Poljske.

Redatelj Roman Polanski napravio je svoj film temeljen na knjizi memoara poznatog skladatelja i glazbenika. Glavni lik, koji je igrao Adrien Brody, imao je teško vrijeme. Njegovi roditelji, brat i dvije sestre ubijene su u rukama fašista. Samo je Vladislav imao sreću. Isprva je spašen od smrti od strane židovskog policajaca, zatim poljski žene, a na samom kraju rata njemački kapetan.

pijanistički film 2002. godineNakon Varšava je oslobođena, Szpilman je dugo bio u stanju stresa. Nije mu ostavljen kriv za smrt najmilijih. Nekako doći k sebi, Vladislav na savjet prijatelja počeo pisati knjigu. U njemu je govorio o svim iskustvima. Sjećanja glazbenik je napisao gotovo odmah nakon poraza nacističke Njemačke i objavljen u 1946. U tim godinama je knjiga pod nazivom „Smrt u gradu”.

Vladislav Shpilman uspio se vratiti glazbenoj kreativnosti. Snimio je koncerte, vodio je glazbeni ured državnog radija, stvorio poznati "Varšavski kvintet". Na njegovu inicijativu počele su organizirati glazbene festivale u Sopotu. Sve poslijeratne godine, Spielmann je proveo u Varšavi. U ovom gradu, u dobi od 88 godine, umro je.

Godine 1998. izdano je drugo izdanje Spilmanovih memoara u Njemačkoj. Knjiga je nazvana "The Pianist". Godinu dana kasnije, ovi memoari su objavljeni u Sjedinjenim Državama, a poslije - prevedeni na osam jezika. To je omogućilo memoarima da izazivaju ogroman interes čitatelja širom svijeta, od Španjolske do Japana, i postaju pravi bestseler. Prema ovoj knjizi pucao je poznati redatelj Roman Polansky i film "Pianist".

Svakodnevna pripovijest

Kakav film "Pianist" recenzije? Mnogo se gledatelja očekivalo od poznatog redatelja mističnih vrpci, trilerova i horor filmova nečega nervoznog, uznemirujućeg, uznemirujućeg i zastrašujućeg. Ipak, film "Pianist" dobiva savršeni drugi plan. Početak zemljišta izgleda običan i svakodnevan. Oduzeta je ne samo izražavanja, već i opravdanja.

filmske pijanističke recenzijeRedatelj je odlučio snimiti njegovu boju u boji. Tako je prekršio tradiciju kronika crno-bijelog filma. No, unatoč ovom umjetničkom tehnikom, Polanski uspio postići narativnu običnosti koji je dao da mu naizgled bez napora. I to iznenađuje publiku filmom "Pianist". Kritičari ukazuju na činjenicu da je u svakidašnjosti trake najgore. Uostalom, zaslon se zemljište u kojoj svaki dan, u žurbi, ne daje nikome objašnjenje, kao usput, neki ljudi u njemačkim uniformama ili posebnim uniformi pretučen, ponižen, pa čak i pucati na druge. A glavni razlog za to okrutnost leži u činjenici da Židovi dolaze preko očiju. To potiče dušu "pijanista" (film, 2002). Kritičari kažu da je svakidašnjosti pojas djeluje na svijest publike mnogo više od demonstracija patosa strasti oko ukupnog uništenja nesretnih Židova.

Realnosti filma

U poznatom filmu režirao je Roman Polansky, rekao je jedan od najboljih poljskih pijanista tridesetih godina 20. stoljeća. Vladek - glavni lik filma, bio je angažiran u svom omiljenom poslu sve do trenutka kada nacionalisti nisu zauzeli teritorij njegove zemlje. Od tada je promijenio život Shpilmana i svih poljskih Židova.

filmski pijanist 1998

Postavljeni su u varšavski get, zabranjeni na poslu, neprestano poniženi i prisiljeni nositi posebne zavoje. Sve ove scene vrlo jasno odražavaju "Pianist" (film, 2002). Komentari kritičara upućuju na to da je redatelj učinio sve bez uljepšavanja i bez bustinga. On je točno pokazao stav Nijemaca prema Židovima i načinu na koji su ih nacisti postupali s njima. Ovaj odraz stvarnosti nije bio u filmu o ratu.

Divno spasenje

Nakon nekog vremena Židovi su bili poslani u logor koncentracije, povratak iz kojeg nije. Vladislav Shpilman u posljednjem je trenutku uspio spasiti svog dugogodišnjeg prijatelja. Filmski kritičari slave zapanjujuće okvire filma. U njemu glazbeni zvučnik napušta vlak koji vodi svoju obitelj u logor, gdje ljudi nikad ne mogu izlaziti živ.

Shpilman se vratio u napuštenu varšavsku geto. Nekoliko se sati morao sakriti ispod restoranske scene, u kojoj je nedavno zaradio život. Zajedno s poznatim Shpilmanom dolazi do gradilišta. Ovdje, pod nadzorom nacista, glazbenik je morao raditi kao radnik. Jednom na ulici Vladislav je vidio poznatu ženu. Budući da je obožavatelj njegova talenta, ona i njezin muž pomogli su da se Shpilman pobjegne s gradilišta.

Prolazeći po apartmanima

Rescue Vladislav žena iznajmljuje za njega stan u njemačkom prostoru, prozori s kojih se nije vidio varšavski get. Evo, Spielmann je promatrao tijek pobune koji se odvijao u njemu. Jednom je čovjek došao u stan i rekao mu da su prijatelji koji su unajmili njegov stan uhićeni. Savjetovao je glazbenika da promijeni svoju lokaciju. No, Shpilman to nije učinio. Ostao je u stanu, ali nitko nije došao i donio hranu. U potrazi za hranom, Vladislav je počeo trgati oko ormara i slučajno je ostavio puno jela na podu. Taj je zvuk privukao pozornost susjeda. Uostalom, vjerovala je da je stan prazan. Vladislav je spakirao svoje stvari i navečer tiho krenuo prema ulici. Čudesno je uspio pobjeći od susjeda koji ga je čekao, glasno vikajući: "Zhid! Gide! "

Zahvaljujući činjenici da je Shpilman nacionalna zvijezda, iznova iznajmljuje navijače. Apartman se nalazi nasuprot njemačkog komandanta i bolnice.

filmska legenda pijanistaMeđutim, glasina nije zaštitila glazbenika od izdaje. Vladislavovi su prijatelji prikupili novac za njega, ali muškarac je pobjegao s njima, koji mu je trebao donijeti hranu.

Neočekivana pomoć

Vladislav se razbolio od žutice i ostao u praznom stanu bez lijekova i pomoći. U polumrtu državu otkriva žena sa suprugom. Par je žurno nazvao liječnika, ali su bili prisiljeni napustiti zemlju. Nekoliko dana kasnije partizani su napadali njemački komandant. Da bi ugušili ustanak, fašisti privlače tenkove, od kojih je jedan od njih pucao u kuću u kojoj je bio glazbenik. Špilman je čudesno pobjegao od smrti i sakrio se u jednoj od zgrada praznog geta. Tamo je našao limenku konzerviranog krastavaca, ali ga nije mogao otvoriti zbog slabosti.

Vladislav je odlučio potražiti instrument, a lutajući po zgradi slučajno je naišao na njemačkog. Bio je mirno raspoložen i, nakon što je doznao da mu je čovjek koji ga je upoznao bio pijanist, zamolio ga da izvodi glazbeni posao za njega. Shpilman je igrao Chopin.

U zgradi u kojoj se glazbenik skriva, Nijemci su postavili novo sjedište. Vladislav se morao sakriti u potkrovlju. Ovdje je njemački počeo donositi kruh i džem. Donio je može otvoriti.

Kasnije je stožer bio evakuiran. Njemica se došla oprostiti. Dao glazbenik vrećicu hrane, te su se okrenuli prema vratima, pogledao smrznute Vladislava, zamotan u prljave krpe. Žalio je pijanist i dao Shpilmanu kaput.

Smrt Spasitelja

Na samom kraju filma sovjetske trupe oslobodile su Varšavski get. Istovremeno, vojnici su uhvatili Nijemce koji su ostali u njemu. Časnik koji je pomogao Spielmannu je dobio iza bodljikave žice. Pretučeni njemački pokušao je razgovarati s jednim od Poljaca. Vikao je svoje ime, ali sugovornik nije čuo. Pol je prošao razgovor s njemačkim Spielmannom. Došao je u logor, ali nitko nije bio tamo. Nažalost, Vladislav nije znao prezime njegovog spasitelja, i stoga mu nije mogao pomoći.

Na kraju filma, publika je saznala da je njemački Wilhelm Hozenfeld, zahvaljujući kojemu je poljski glazbenik živ, umro u sovjetskom logoru 1952. godine.

Ponašanje glavnog lika

Mnogi kritičari kažu da se u filmu "Pijanist" glavni lik ne tolerira u ulozi izravnog sudionika događaja, već kao svjedoka. Shpilman promatra sve događaje koji se malo zbivaju sa strane. Prema namjeri redatelja, on je neka vrsta posrednika u autorskim pravima. Evo, neki kritičari privlače analogiju protagonista kamerom koja bilježi sve što dolazi u objektiv. A to je više puta naglasio redatelj u kutovima koje je izabrao. Tako, na primjer, okviri, kada Vladislav gleda što se događa "običnom" užasom kroz školjku u prozoru ili uskim otvorom. To je osobito očito u scenama u kojima se Shpilman mora skriti u ilegalnim apartmanima.

U posljednjoj trećini filma, pijanistica je praktički sama. I suprotno naizgled savršeno razumnim argumentima da više nije stanar, još uvijek se trudi preživjeti. On je poput Robinza Crusoe, koji je na nenaseljenom otoku. Vladislav iz posljednjih snaga prianja na život, vjerujući da nema pravo napustiti ovaj svijet prije pojma, postavljen odozgo. I ta se vjera daje glazbi. To je umjetnost, iz koje je pijanist bio ekskomuniziran, ispunjava ga vitalnošću.

glazba

Protagonist filma "Pijanist" prolazi kroz neku vrstu mučenja. Izražava se u excommunication od glazbe. To je osobito vidljivo na sceni, kada je nakon dugog odmora Shpilman konačno našao u blizini klavira. Međutim, iz razloga zavjere ne može igrati. Pijanist mora dotaknuti prste u zraku, ne dodirujući ključeve. Ali u njegovoj mašti (i iza kulisa) djela Frederica Chopina zvuče. Prema gledateljima i filmskim kritičarima, Vladislaveva spašavanja nisu došla u trenutku kada su sovjetske trupe okupirale Varšavu. Dogodilo se malo ranije. Glazbenik je osjetio život kad je njemački časnik pitao da se igra za njega.

pijanistički film 2002Glazba iz filma „Pijanist”, redatelj Roman Polanski pomaže naglasiti ideju da ostanu živjeti u ovom svijetu u ekstremnim situacijama vrlo teško, ali moguće, ako je osoba visoka misija njegova rada. Film "The Pianist" nije o umjetnosti preživljavanja. Ona govori o preživljavanju kroz umjetnost.

Ne samo zahvaljujući radu talentiranog redatelja primio je brojne nagrade "Pianist" (film, 2002). Glumci koji su igrali u njoj živo su odražavali glavnu ideju rimskog Polyanskyja. Posebno publika i kritičari slave igru ​​Adriena Brodyja. On je otišao sav talent vojni način SPIELMANNA, savršeno pretvara u 2,5 sata od sujetan, moderno odjevena glazbenika Feralu strah i drhtanje prosjaka, pokušavajući otkriti prljavi nokti slučajno pronašao staklenku krastavaca.

legenda o pijanističkim pregledima filmaNišta manje talentirani je igra i drugi akteri glumi u filmu: Thomas Kretschmann (kapetan Wilm Hosenfeld), Frank Finlay (Szpilman otac), Maureen Lipman (Spielmann majka) Emily Fox i mnoge druge.

Lijepa priča talijanskog redatelja

Film "Pianist" 1998. godine također je povezan sa svijetom glazbe. U svojoj povijesti talijanskog redatelja Giuseppea Tornatorea rekli o nevjerojatnom pričom o čovjeku, koji je od prvog dana dvadesetog stoljeća pronašao bebu u kutiji od limuna na parobrodu „Virginia”. Dječak je proveo svoj život na moru. Odrastao je na oceanskom brodu koji je letio između Europe i Amerike.

Redatelj je nazvao film "The Legend of a Pianist". Uostalom, njegova priča govori publici o tome kako je glavni lik, nikada nije bila na plaži, nekako naučio vješto svirati klavir i počeo zabavljati publiku sudjeluju u restoranu orkestar. Njegov život i zapanjujuće priče povezane s njom pretvorene su u prekrasnu bajku.

Vrlo zanimljiva traka je "The Legend of a Pianist". Recenzije filmskih kritičara kažu da je ta priča doslovce potresla publiku i privukla njihovu pozornost čovjeku koji nikada nije napustio kopno u svom životu. Glavni lik našao je poziv u glazbi, što je diktirano zvukom valova. Već u ranom djetinjstvu počeo je davati takve virtuozne zabave na glasoviru kako su ljudi na brodu pljeskali njegov talent. Muškarac ima tako iznenađujuće uho, glazbenu memoriju i osjećaj ritma da je to više nego nadoknađen njegovim neznanjem bilješki i nedostatkom glazbenog obrazovanja.

Sudeći prema pregledima publike, film ne ostavlja nikoga ravnodušnim. On iznenađuje i nadahnjuje, a također vas osmjehne. Kino je neobično i preklapa naše osnovane stereotipe. Znači da je svima drago.