Zemljište, glumci, recenzije i recenzije: film `Soba` iz 2016. godine

2016. dala nam je mnogo prekrasnih filmova različitih žanrova. Oba pobunjenika i drame pojavila su se u iznajmljivanju. Neki od njih bili su više milijuna blockbustera, dok su drugi bili snimljeni za novčana sredstva. Snimka "Soba" postala je jedan od glavnih trijumfa te godine. Trebao bi se pripisati drugoj kategoriji filmova, budući da je samo trinaest milijuna dolara potrošeno na stvaranje ove drame. Prema našim standardima taj iznos je jednostavno smiješan. Predstavnici različitih zemalja, uključujući Irsku, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Države, radili su na stvaranju ovog filma. A što kažu o ovoj slici? Film "Soba" pravi je remek-djelo, koji je zasluženo postao omiljenim kritikama i bio je uspjeh gledateljima širom svijeta. U ovom ćemo članku govoriti o ovom izvanrednom filmu.

recenzije filmske sobe

Film "Soba" zemljište je vrlo zanimljivo. U središtu događaja je mlada djevojka po imenu Joy. Ona je čovjek koji je pretrpio mnoge poteškoće u životu. Kad je još bila dijete, s njom se dogodila tragedija koja je zauvijek promijenila svoj uobičajeni život. Tada je bila njezina otmica, ostavila trag na mentalnom stanju Radosti i njezinim daljnjim pogledima na život.

Sada je postala odrasla osoba. No, prošlost još uvijek ne daje joj odmor. Njezin je život još uvijek pun raznovrsnih fobija i nevolja koje progone Radost u svim područjima djelovanja. Ona je prisiljena podići svog malog sina sama. Glavna neobičnost ove priče je da glavni lik pokušava spasiti dijete od opasnosti okolnog svijeta. Zato ga drži u maloj sobi, iz koje dječak nije izlazio za život. Što će sve to dovesti do toga?

filmska soba 2016 mišljenja

Redatelj

Redateljska stolica u filmu preuzela je četrdesetosmogodišnji irski imenom Lenny Abrahamson. On nema puno iskustva u usmjeravanju i rijetko nam se svidi s novim djelima. Najpoznatiji njegov film do ovog trenutka bio je "Frank". Film je bio uspješan u blagajni, čak i unatoč vrlo atipičnoj priči, koju svaki gledatelj nije razumio. No čak i tada je bilo jasno da se redatelj ne boji eksperimentirati i stvoriti nešto neobično.

U tom je slučaju na prvi pogled stvorio najobičniju dramu. No, u isto vrijeme, nije baš poput modernog holivudskog filma. Nema uobičajenih markica. A sama priča je izuzetno neobična pa je nevjerojatno zanimljivo gledati što se događa na zaslonu. Mislimo da će nas Leonard Abrahamson nekoliko puta iznenaditi svojim novim djelima.

recenzije filmske sobe

Film "Soba": glumci

U castu nema mnogo ljudi. Stvar je u tome što je parcela uvrštena na prvom mjestu oko dva znaka. Većina filma puca se u istu sobu. Ova komorna situacija zahtijeva dobru pripremu i dramatičnu igru. Sa svim ovim glumcima savršeno se sučeljavaju.

Bree Larson

Glavna je uloga bila mlada holivudska glumica Bree Larson. Unatoč činjenici da još nije trideset godina, glumila je gotovo deset godina u filmovima. Prije početka ovog desetljeća imala je uglavnom epizodne uloge. No, u 2010. situacija se dramatično promijenila. U početku, glumica je igrala malu, ali prilično sjajnu ulogu u komediji mladih Edgar Wright "Scott Pilgrim protiv svega". Dvije godine kasnije, Bree je osvojio glavnu ulogu u blockbusteru "Macho and Botan", što je bio veliki uspjeh diljem svijeta. Nakon toga, glumarska karijera brzo je otišla.

Ali u "Sobi" je uspjela otkriti svoj talent u najvećoj mjeri. Da bi se bolje naviknula na svoju ulogu, provela je mjesec dana na najstrožoj prehrani i vodila samotni život. Sve to pomoglo je ispuniti njezin najsvjetliju ulogu (u ovom trenutku) u karijeri i čak osvojiti Oscara. Trenutačno se redovito pojavljuje u glavnim ulogama i dobiva značajne naknade.

priča o filmskoj sobi

Jacob Tremblay

Teško je vjerovati da u tako mladoj dobi možete igrati tako tešku ulogu. Međutim, mladi glumac Jacob Tremble izvrsno je obavio posao. Možda je ovo jedna od najboljih dječjih uloga posljednjih godina. Mislimo da će ova svijetla budućnost čekati ovo dijete.

Uspjeh u blagajni i filmskim festivalima

Film "Room" (2016) recenzije dobiva brojne, a uglavnom su pozitivni. Slika je imala solidan uspjeh u svjetskom kazališnom uredu, što je omogućilo ne samo povrat sredstava, nego i donosi dobre profite filmašima. Prikupila je čvrsti blagajni u Americi i daleko izvan svojih granica. Srećom, "Soba" je napokon stigla do najma. No, kako je lako pogoditi, film je bio samo u nekoliko kina i nije imao barem neku vrstu reklamne kampanje.

Recenzije za film "The Room" pozitivne su za izvrsno djelovanje, režiju rada i intrigantnu parcelu. Zahvaljujući uspjehu u SAD-u i Europi, film je gledan i pogodio veliki broj različitih prestižnih festivala. Na kraju, sve to je dovelo do izravno na nekoliko nominacija za Oscara. Kao što smo već napomenuli, jedna je statueta ostavila Bree Larsona za najbolju žensku ulogu. Nažalost, glavna nagrada nije oduzeta filmom. U toj je godini došlo do vrlo ozbiljne konkurencije. Skromna "Soba" bila je izuzetno teško konkurirati s velikim blockbusterima, pucao je mnogo više eminentnih redatelja. Usput, za najbolji smjesta ovaj je film imao nominaciju.

glumci filmske sobe

Nema pitanja o činjenici da ova dramatično dramatična priča ima puno pozitivnih povratnih informacija, kako na internetu tako iu velikim publikacijama koje govore o kinu. Slika je zvučala bez iznimke. Mnogi ljudi zapažaju intrigantnu i vrlo tužnu priču koja jednostavno ne može ostaviti ravnodušnim.

Recenzije film "Soba" dobiva entuzijazam za glumački čin Bree Larson, koji je udario svima. Svaka njena emocija na zaslonu, vjerujete bez sumnje. Stvorila je sliku koja se dugo pamti.

Ocjene za film su također pretežno visoke. Dakle, ako iz nekog razloga još niste pogledali "Soba", onda vam preporučujemo da ga pročitate. Kako nam se čini, definitivno se nećete požaliti zbog vremena provedenog. Budući da recenzije filma "Soba" pozitivnog plana nisu uzaludne.