Film `14 + Povijest prve ljubavi `: glumci, tragovi, recenzije

Sedamdesetih godina prošlog stoljeća pojavio se dramski film "Švedska ljubavna priča". Film je bio poznat ne samo u Švedskoj, nego iu inozemstvu. Ona govori o ljubavi između dvoje tinejdžera, moderne verzije povijesti svih poznatih shakespearijanskih heroja. Andrey Zaitsev

bio je inspiriran radom švedskog redatelja i snimio film "14 + Povijest prve ljubavi". Tražio je glumce među studentima kazališnih sveučilišta. Zaitsev je krenuo prilično izvornim putem. O ovoj priči i glumcima filma "14 + Povijest prve ljubavi" u ovom članku.

Glavne uloge

glumci filma 14 priča o prvoj ljubavi

Složeni odnos između adolescenata i odraslih, iskrene osjećaje, koje mogu iskusiti samo djeca i djeca - sve što se kaže u filmu "14+ Priča prve ljubavi". Glumci koji imaju glavne uloge nisu profesionalci. Redatelj filma pronašao ih je u Vkontakte, nakon što je pregledao više od tisuću kandidata. Kao rezultat toga, glavne su uloge odobrile Ulyana Vaskovich i Gleb Kalyuzhny.

Što nam možete reći o glumcima filma "14 + priča prve ljubavi"? Svirali su uvjerljivo. Možda, bilo je to slučajno na setu.

Ulyana Vaskova

14 priča o prvoj ljubavi glumaca i uloga fotografije

Glumica glumi u filmu "14+ Priča o prvoj ljubavi" filmske karijere planira nastaviti. Nakon završenog školovanja, Ulyana ulazi u kazališnu gimnaziju. Mlada glumica rođena je u Moskvi 1998. godine. Posjetio sam nekoliko godina kazališni krug.

Gleb Kalyuzhny

Za svoju ulogu u „14+ Priče prva ljubav” glumac (Foto: Gleb se može vidjeti u članku) stekao veliki broj obožavatelja. Nakon završetka devetog razreda, ušao je u tehničku školu. No Gleb je otkrio kreativne sklonosti čak iu ranom djetinjstvu. U školi se bavio glazbom, čak je i pisao pjesme. Kalyuzhny planira nastaviti školovanje na jednom od glavnih kazališnih sveučilišta.

Ostali glumci filma "14 + Povijest prve ljubavi": O. Ozolapinya, D. Blokhin, IF, V. Goryachkin, S. Berkeshi, D. Pikula, D. Barinov, K. Pakhomova.

U središtu priče su odnosi između dvoje ljubavnika, koji je upravo pretvorili 14 godina. Prva tinejdžerska ljubav je uvijek veliki događaj za mlade ljude. Izvrsno je kada ga drugi odobre. Međutim, ovaj film prikazuje povijest modernih heroja Shakespearove drame, u kojoj su glavni likovi žive u društvenim mrežama, u ovom slučaju dijete apsorbira okrutne pravila i zakone po ulicama, da oni ne žele slijediti. Zajedno moraju proći kroz mnoga suđenja.

Njihove škole dugo su ratovale jedna s drugom, ova ljubav je na neki način izdaja. Roditelji nisu spremni prihvatiti činjenicu da njihova djeca brzo rastu i da su osobe sposobne za svjesno i nezavisno izbora. Osim vanjskih čimbenika, mladi ljubavnici ometati svoje strahove i komplekse, složenost napraviti prvi korak i neizvjesnost osjećaje drugoga. Tinejdžeri su sigurni da je samo potrebno otkriti kako će biti otuđeni.

Negativne okolnosti mogu lako uništiti ljubav, ali što ako je jače od svega ovoga? Dečki moraju mnogo podnijeti testove čvrstoće za njihovu vezu, budućnost i pravo da budu ono što žele. Dva mladi ljudi spremni su ići na kraj i nije važno što ih na kraju čeka. Na pozadini spavanje područja velikog grada se odvija drama u kojoj mladi ljudi mogu lako izgubiti sebe i pronaći ono što je najviše spremni ...

14 priča prvih ljubavnih recenzija

"14+ Povijest prve ljubavi": recenzije

U mnogima je ovaj film izazvao nostalgiju. To nisam povratne informacije o filmu Zaytseva pomiješan. Neki gledatelji, na primjer, slave neprofesionalnu igru ​​glumaca. Ipak, film, posvećen čistoj tinejdžerskoj ljubavi, ocjenjuje pozitivnije nego negativno. I ovaj film slavi ne samo obični gledatelji, već i poznate likove kina. N. Mikhalkov nazvao ga je jednim od najboljih filmova od dvije tisuće.