Film `Trčanje u labirintu 2`. Recenzije na testu vatre

Prvi dio pustolovnim pričama immured u skučenom prostoru protagonista Thomas i njegov tim pod nazivom „Labirint trkač” sa skromnim proračunom od 34 milijuna $ će se nadoknaditi na blagajni, zarada 10 puta više. Unatoč umjereno rejting IMDb: 6,80, film je osvojio tri nagrade vodeći mladih filmska nagrada MTV i odriješene ruke za proizvodnju nastavaka. Usput, film studio Fox izvorno nadao da će riješiti pitanje početka proizvodnje nastavku kao rezultat valjanje prvog filma, ali je kasnije odobrila početak snimanja „iskušenja vatrom”, dva tjedna prije svijeta valjane. Tako je i nastavak - film "Trčanje u labirintu 2".trčanje u labirintu 2 mišljenja

Radite na bugovima

Nakon objavljivanja izvornog traka redateljske debitanta Wes Ball primio mnogo kul komentare, što je izazvalo vizionar u dobroj vjeri da rade na greške u nastavku, „The Maze Runner 2”. Recenzija filmaši naglasiti da se u filmu u 2015, on ne ide na oko pisac James Daschner i pokušao stvoriti relativno logično post-apokaliptičnoj blockbuster. Scenarist TS Nauchnin u osnovi je radio na romanu, a rezultat toga izgleda kao uzbudljiva avanturistička akcija. No, kritičari još uvijek nisu mogli zadovoljiti kritičare, kazeta ima ocjene - IMDb: 6.30, na mjestu Rotten Tomatoes - 63% (uključujući 143 recenzije). "Runner in the labyrinth 2" recenzije primljene od profesionalnih recenzenata pomiješane, i od jednostavnih laika, posebno publike mladih - pozitivno. Uoči događaja, može se pretpostaviti da je stvorena bez obzira na obavljanje tih trećem dijelu „The Maze Runner”, u režiji istog Ball, koji će biti objavljen u rujnu 2017. godine, bit će uspješan završetak trilogije.film koji trči u labirintu 2

3D užitak zajamčen

Unatoč suzdržanim pregledima, redatelji svih pruga zabilježili su veliku prednost nastavka - zabavne i nepažljive akcije, tako da gledatelju zajamčeno 3D užitak tijekom gledanja. Narativnost je uspješno izgrađena, bez depresivnog progiba. Glavni likovi, poznati gledatelju iz prvog dijela, padaju, kako kažu, iz vatre u vatru. Tijekom novih avantura likovi se spotaknuti ne samo na brzim i iznimno agresivnim zombi, već i na novim šarenim likovima. Na primjer, šarmantni i zlokobni Jenson, kojeg glumi Aidan Gillen, i neočekivano inteligentni vođa razbojnika Jorge u izvedbi Giancarlo Esposita. Ovi likovi prepoznali su se kao ukras slike "Trčanje u labirintu 2". Pregledi njihovih glumačkih vještina izuzetno su pohvalni. Bila je cijenjena s pohvalama i izvođačicom uloge poglavlja Victora Ave Page, glumice Patricia Clarkson.Trčanje u datumu izdavanja labirinta 2

Bez razgovora o duši

U nastavku, tako da mnogi likovi, nove informacije, stalna promjena mjesta, on juri poput lokomotive, dok je, unatoč impresivnom vremena u 131 minuti ostavlja praktički nema vremena za razgovor o dušama i razvoj karaktera likova. Ovo je glavna razlika između "Test Fire" iz prvog filma, što je izazvalo interes promatrača upravo evoluciju odnosa između likova. Stoga, stručnjaci nakon gledanja slike, „The Maze Runner 2” recenzije pisane zbunjen, pitajući zašto filmaši odlučili da brojne akcijske scene i detaljan uvod u sve aspekte post-apokaliptičkom svijetu značajnije od razvoja karaktera ključnih znakova.

Idealan koktel za publiku mladih

"Trčanje u labirintu 2" (datum izlaska - 17. rujna 2015.) središte je epske trilogije. U prvom filmu, likovi lutali u zatvorenom, umjetno stvorenom svijetu, susrećući samo tihi roboti, u drugom su dijelu tvorci pokušali pokazati kako je svijet uistinu organiziran i koje se frakcije u njoj bore. I kako recenzenti kažu, "Runner in the labyrinth 2" u potpunosti se suočio s ovim zadatkom. Motor, zasićenje, napetost atmosfere, obilje nepredvidljivih zapleta i rijetki ali relevantni šale sprečavaju promatrača da razmišlja o jednostranosti skripte. Što će iznenaditi treći dio - vrijeme će reći.