"Ultra-Amerikanci": recenzije filmskih kritičara i publike

Film s intrigantnim imenom American Ultra, uz laganu ruku domaćih adaptacija, koji je dobio titulu "Ultra American", nastavak je tradicija nedavno formiranog podmreže superherojskog filma. U njemu, kao iu mnogim drugima, mladi gubitnik, koji iznenada dobiva neograničene mogućnosti i snagu, sruši, sve je uspjelo doći pod vruću ruku neprijatelja.ultra-američke filmske recenzije

U duhu postmodernizma

Film „American Ultra” recenzije filma, objavio stručne kritike, primanje mješoviti. Većina stručnjaka „Hvala nebesima”, da je takav projekt se pojavio u naše doba - doba postmodernizma, koji, to nije strah od posljedica, možete snimiti povijest kronične pušača trave sniveller pretvoriti u superjunaka, a ne računajući filmove kao što su American Ultra drski ideje.

Međutim, nakon što je „Projekt X: Dorval”, „Ananas Express”, „Bachelor” i drugih filmova okolonarkoticheskih, a zatim puca na blagajni, stručnjaci rade Nima Nurizade ne čudi. Kao što je navedeno u recenzijama filma „American Ultra”, projekt je uspješno ušla u ujedinjene sustav filmova gore navedenih, ali u status kulta otvoreno nedotyagivaet. Film nije imao nemilosrdnu pogon, tako da je „ultra” prefiks bio samo po imenu, kao što se ne može koristiti glavne karakteristike.ultra-američke recenzije filma

Transformacija thrash komedije u melodramu

No, sve je počelo vrlo dobro. U filmu „American Ultra» Recenzije filmaši navedeno dobro izabrao, gotovo savršeno lijevanje i cast živopisnih likova: stupanj peder kako bi rastjerala neposlušna kosa neoprano heroj Jesse Eisenberg, skladan kao ljubavnici marihuana Kristen Stewart zauvijek rastali usne, smiješno bandyugan John Leguizamo, nemirna Tofer Grace i zagonetni Bill Pullman.

Prve minute razvoja pričom podsjeća voda čekić - ne jedan prolaz epizode, samouvjeren instalacije, smislen dijalog, loptu glazbu i spektakularan kamere rad - ali nakon kreatora kao zamjena. Ova činjenica u filmu „American Ultra” stručnih mišljenja iz filma stresa jednoglasno. Nakon intrigantna slika vezama je raznijeti mozak promatrača, ali akcija počne proklizavati, slijeganje scenarij i redatelj nema dovoljno iskustva da probiju razgranatih dijaloga i nejasnih objašnjenja.

Ispada da se projekt može podijeliti na dva dijela: prva - neuobičajena, stvarno smiješna komedija zasigurno zaslužuje pažnju, drugi - više kao romantični nudyatinu s elementima djelovanja.ultra-američke recenzije

Uznemirujuća pogreška autora

Objasnite unutarnji (strukturni) neuspjeh komedija "Ultra-Amerikanci" recenzije filmskih stručnjaka pokušavaju nedostajati iskustvo autora. Za scenarista Maxa Landisa i redatelja Nime Nurizade, u cjelini, vrpca je drugi nezavisni projekt na cijelom roku. Landis, koji je napisao scenarij za "Chronicle" producenta Joshua Trunk, nije uspio obnoviti jednostavnu klisersku ploču koja se temelji na intrigantnoj originalnoj ideji, a nije joj dala izvorni razvoj. Nurizade je zasitio vrijeme snimanja sa svim akcijskim arsenalom koji je preostalo od trenutka debi Project X, ali film je zahtijevao mnogo više.

Četiri s znakom minus

Suprotno mišljenju stručnjaka gledanosti procjenjuje povoljnije film „Američki Ultra”. Mišljenje filma pod nazivom predah među zamoran jesenske melankolije nakon skromnog ljeta. Ako je ocjena na Rotten Tomatoes komedija stranice je 44% na Metacritic - 50%, na IMDb 6,4 bodova od 10., a tvrtka CinemaScore, sudjelovali u ispitivanju publiku, u skladu s trakom primio „četiri minus” na skali.