`Pleteni čovjek `: recenzije, priča, baci

U kinu, detektivi thrilleri s elementima užasa uvijek su zauzeli posebno mjesto. Ponekad takvi filmovi dolaze u povijest kao pravi klasični remek-djela, a ponekad im je dodijeljen status lijepog prolaza. O tim ljudima kažu: "za C stupanj." A ponekad se to događa tako da je projekt tako uspješan da će nakon desetljeća biti ponovno snimljen, na novi način i korak s vremenom. Tako se to dogodilo s britanskim "pletenim čovjekom" 1973. godine, koji je rođen u Americi 2006. godine. Oni koji misle neki od njih i vidjeti hoće li to učiniti na sve, možete pročitati recenzije „The Wicker Man” na „Imhonet”, a možete istraživanje ovog članka, ako generalizacija korisnička mišljenja.

Prvi "pleteni čovjek"

Početkom sedamdesetih tema mističnog i strašnog u kinu bila je na vrhuncu popularnosti. Tada je svijet vidio takve kultne filmove kao što su „The Omen”, „Egzorcist” i „Carrie” i crno-bijeli serije „Zona sumraka” u cjelini doživio neviđenu rast. Zanimanje u drugom svijetu, neistraženo i iskreno strašno, svaki je put bilo potaknuto novim i novim kreacijama da se ugodi javnost. Jedan od njih u 1973. bio je "Pleteni čovjek", čije se recenzije dnevno nadopunjuju na raznim mjestima.

pleteni čovjek recenzije

Film je snimljen u Velikoj Britaniji, u režiji manje poznatog Robina Hardyja. Uloge: glumci Edward Woodward ( "Hot Fuzz", "La Femme Nikita", "Umorstva u Midsomeru"), već je napustio ovaj svijet, Christopher Lee ( "Odiseja", drugi epizode "Star Wars") i Diane Cilento. Ovaj "pleteni muškarac" pokazao se iznimno uspješnim, a povratne informacije gledatelja o kojima su obje sada i sada uglavnom pozitivne i oduševljene.

preurediti

Američki redatelji bili su toliko inspirirani ovom legendarnom filmu da su 2006. godine odlučili preurati. Dakle, bilo je i remake Nicolas Cage ("Rock", "Bez lica", "Blago nacije") i Ellen Burstin ("Requiem for a Dream", "Where Dreams Lead", "Age of Adalin") i Nick LaBut kao redatelj. Međutim, kao što je često slučaj s imitatorima, projekt nije imao velik i glasan uspjeh. Osim toga, to je bio neuspješan: brojne negativne recenzije filma „The Wicker Man”, loše ocjene, a čak pet nominacija za nagradu „Zlatna malina” za najgora gotovo sve govore same za sebe.

pleteni čovjek recenzije filma

Evo još jedne zapanjujuće činjenice, što ukazuje na to da pokušaj nadmašivanja izvornika nije samo propustio, ali nije uspio. Dragi glumac Edward Woodward, koji je glumio u originalnom filmu, dobio je ponudu da se sjaji ovdje, ali gledajući pisma, pronašao je nedostojan i kvaliteta odbio. U svakom slučaju, sve to ne dokazuje da bilo koji ljubavnik horora film apsolutno definitivno ne mora kušati. Mora postojati mnogo onih koji to smatraju svježim trendom i bacaju kamenje na stari, nevažni i prašnjavi "žičani čovjek". Pozitivna povratna informacija o novom filmu, koja je također puno, upućuje upravo na to.

Jedina stvar koja povezuje ove filmove iz različitih razdoblja jest parcela. Nije točno identično, ali još je uvijek slično što je više moguće. Evo smisla: odjednom je nestala djevojka adolescenata, a iskusni detektiv istražuje ovaj slučaj. Navoj istrage vodi ga do jednog od škotskih otoka. U pokušaju da saznate što se dovraga dogodilo nevinoj siromašnoj stvari, upleten je u nešto čudnije i izvan logike. Otočani ne samo pokazuju svoj cjelokupni izgled koliko nisu zadovoljni novcem, već i sudjeluju u okultizmu.

pleteni čovjek recenzije na imhoete

Zastrašujući rituali, čudno provjeru, idolima i klanjaju poganske bogove - sve je to glavni lik će morati pronaći ključ za nestanak nesretne djevojke. Napeta atmosfera, snažan intriga, tajanstven i sjajan izolacija zamršenosti manifestacija dobro i zlo - sve to može se vidjeti u svoj debitantski film, te u remakeu. U tom vrtlogu poganskih rituala, riješiti sve zagonetke i česte halucinacije imaju nešto za razmišljanje o ne samo galantnog detektiva, ali obični gledatelji „Wickerman”. Mnoge su recenzije pune raznih teorija, filozofskih pitanja i potpuno neočekivanih nagađanja.

Utjecaj, zanimljive činjenice

Dvije od tih kreacija kina dale su golem dojam ne za jednu generaciju. Jedna od najvažnijih posljedica bila je svjetski poznati festival "Pleteni čovjek". Uglavnom je glazbeni i održava se jednom godišnje od 2004. U organizaciji platforme za sve ljubitelje slušanja glazbe uživo i kako se povući natrag mjesto je snimanja izvorne slike. Vrhunac festivala je veličanstveno gori pletenica punjena, navodno žrtvovana bogovima. Tako je obični film proizveo čitavu kulturu.

pleteni čovjek recenzije publikeUsput, u filmu "Pravila o seksu" nalazi se i prizor spaljivanja pletera. U pregledima ove slike, pregledni recenzenti često prate natrag do legendarnog trilera. Također je izuzetno važno da je 2006. film posvećen kultu Johnny Ramon, koji je bio član američke punk bend formiran u 70-ih Ramones.