Mini-serije "Velika mala laž". Recenzije i preporuke za gledanje

Kanadski redatelj Jean-Marc Vallee 2017., okupio impresivnu glumačku ekipu od superzvijezda lijevanje, sniman roman Liane Moriarty slatka vragova, što dovodi do mirnom i atraktivnom whirlpoola. Tako je novi vizionarski projekt "Big Little Lies" obilježio kritike ruskih filmskih kritičara.

Autorova izjava

U središtu pripovijesti serije su prijateljstva i sva njegova obilježja tri prekrasne žene - majke prvoklasnika, živeći općenito u praznom životu u sjajanom primorskom gradu južne Kalifornije. Uz sudjelovanje Sheylin Woodley, Nicole Kidman, Laura Dern, Reese Witherspoon i drugi dostojni izvođači, vizionar stavlja iznimnu dramu o nasilju u obitelji (psihološki i fizički), uz olakšanje podmićivanja. narativni intonacija vodi usporediti serije „Big Little Lies” (Sezona 1) iz „Kućanice”, iako je, u stvari, čest lik u njima samo domaćice i njihov očaj. Puno više duhova Vallee sličan je "Ljubiteljima" i "Ubojstvo na plaži", što se već može smatrati sjajnom preporukom. Nova HBO mini serija iza svog otvoreno zabavnog oblika skriva duboko značenje i iskren autorovu izjavu.velike male laži recenzije

Stručna procjena

„Većina malih laži” - serija koja je dobila uglavnom pozitivne povratne informacije od kritičara i osvojio interes publike, slučajno rejting prema IMDb - 7.8. Na skupiti stranice Rotten Tomatoes uzeti 65 mišljenja kino stručnjaka, nagrađen procjenu projekta od 7,5 od 10. Kritični konsenzus stranica pozicioniranje miniserije kako je nevjerojatno smiješno i uzbudljivo, komplicirana priča sa zvijezdama prve magnitude u ulogama središnjih likova. Na Metacritic objavio 42 pozitivnih mišljenja da film podiže rejting do 75 bodova od 100. Takve visoke stope potiču publiku da biste vidjeli multi-slike „Većina malih laži.” Glumci uključeni u projekt poznati su i voljeni od strane gledatelja, što pogoduje njihovom zagrijavanju znatiželje.velika mala laž serija

Zvijezda zviježđa

Rad Jean-Marc Vallee ima mnoge prednosti koje omogućuju dobre savjesti preporučiti film, trenutno se sastoji od sedam epizoda za gledanje. Prvo, "Big Little Lie" - seriju, čiji je glumački film sadrži mnogo popularnih izvođača i uzornih glumaca. U središtu priče o tri glavna lika, kreatori pozornost publike ravnomjerno raspoređena između aktivističkog Madeleine (R. Witherspoon), bori se za prava svih, pokušavajući obuzdati svoju kćer tinejdžericu i čežnju za bivšom suprugom za vrijeme postojanja tekuće (A. Scott). Drugi lik - bivši uspješni odvjetnik Celeste (N. Kidman), uspješno razmjenjuju razvija karijeru na obiteljskom oltaru i izgradnju odnosa na rubu agresije i strasti sa svojim mužem, poduzetnika (Alexander Skarsgård). Treći - mlada majka hipi Jane (S. Woodley), nedavno preselila u grad i odmah došao pod pritiskom žrtveno majkom (L. Dern). Djeca imaju heroine u istoj klasi, pa često komuniciraju jedni s drugima u lokalnoj kafeteriji.velika mala lažica 1 sezone

Detektivski intriga

Drugo, vrpca "Big Little Lies" preporučuje se za gledanje zbog izmišljene povijesti Lian Moriarty, koja je vrlo duhovita, razigrana, istodobno dotakne problem nasilja u obitelji. Projekt se može vidjeti kao detektiv sa izvanrednim rasporedom, jer je u pilot na sljedećem dobrotvornom prijemu u školi, ubijen, ali kreatori zadnjoj epizodi nije otvoren gleda ne samo identitet ubojice, ali čak i žrtve. I općenito, tema nasilja u našem društvu je više nego relevantna i bolna, tako da je nevjerojatno kako redatelj pristupa joj pokrivenost s lakoćom i suptilnim humorom.velike male laži glumci

Veličanstveni smjer

Sve 7 epizoda projekta vodile su J.-M. Valle, koji ima dva Oscara za biografsku dramu "The Dallas Club kupaca" i pustolovnu dramu "Wild". Međutim, mini-serije "Big Little Lies" recenzije filmaši više u odnosu na njegovu sliku "Destruction". Prema riječima stručnjaka, u novom radu vizionar vizualno i narativno razvija tehnike prikazane u ovom filmu. Aktivno koristi umjesto uobičajenih flashbacka, kratkih prekida montaže, priče o prošlosti i prisutnosti njegovih likova.

Međutim, glavna scena okvir i veliki može se okarakterizirati kao jedan flashback: povijest od glavnih likova prikazan prije ubojstva, oni su razrijeđene fragmenti ankete očevice tragedije. U tom slučaju, redatelj postiže izvanrednu glumu cijele glumački ansambl, uključujući i svoje omiljene glumice - Laura Dern i Reese Witherspoon. Na nesumnjive prednosti filma „The Big Little Lies” retsenzorov mišljenja uključuju napore pisac David E. Kelley, ko-autor književnog source projekt za registraciju svih 7 epizoda. To je dodatno ukazivalo na seriju u smislu stilskog jedinstva.

Prednosti slike povećavaju mjesta pucanja, nevjerojatnu vrtoglavicu ljepote strmih litica, čiste pješčane plaže, elegantne vijadukte i prekrasne zalaske sunca. Redatelj, a zatim se usredotočuje na vrste oceana, izgradnja metaforu da je za idiličnim bogatijim gradovima, izvaljen ponosan ocean, skriva najviše ružan značajke.