Horror `Experiment` Office``. Recenzije na hrabri satira korporativne kulture

Užas „eksperiment” Ured „” je zamisao redatelja Grega McLean ( ‘Wolf Creek’) i autor James Gunn je pismom ( ‘Metak’, ‘Čuvari galaksije’). To je obećavajuće za koncept i realizaciju dostojan chernoyumorny filma, tvorci kojih ima vremena za mjerenja vremena i podsjetiti moralna i pozhestit istovremeno.

Autori projekta

Prema uglednih redatelja, horor „Eksperiment” Ured „” (2017) dobio je povoljne recenzije zahvaljujući talentu njihovih autora. Većina recenzenata ne zaboravimo spomenuti i činjenicu da, unatoč činjenici da je redateljsku stolicu osvojio Australac Greg McLean, ideja projekta pripada američkoj James Gunn, koji je stekao svjetsku popularnost tek nedavno, nakon što je radio na „Čuvari galaksije.” Kreativna karijera snimatelja započela je devedesetih godina, a preferirao je slike u žanru užasa.

Budući da je prvenstveno scenarist, Gunn je radio na scenarijima takvih značajnih žanrovskih primjera poput "Zore mrtvih" i "Tromo i Julija". Stoga ne čudi da su recenzije "Experiment" "" uglavnom podržavaju, jer Gunn ima impresivno iskustvo u igranom filmu. Samo obiteljske nevolje spriječile su Jamesa da vodi proizvodnju užasa, zbog čega je prošao priču drugom vizionaru.recenzije ureda eksperimenta

Od užasa do satire

Često, "Experiment Office" "recenzije gledatelja uspoređuju s" Kraljevskom bitkom "(2000). Takva povezanost nije neutemeljena, a prvi dojam promatrača je djelomično točno, ali autori nisu tako lako ipak ukloniti još jedan remake azijskog filma na malo drugačiji okruženju - zoniranje i neke detalje zemljište.

Prvo, kada je izvan njegove nepažnje „eksperiment” Office „” recenzije film pozicioniran kao koncept, koji je u srcu a ne samo nekih citata iz klasika žanra, ali i vrlo realno psihološki eksperimenti s nepredvidivim i doista obeshrabrujućim rezultatima. Ovu inovativnu gestualnu gestu cijenili su oba snimatelja i publika.

Drugo, sudeći po recenzijama „Eksperiment” ureda”, filmski kritičari dodijeliti oduševljen pohvale Hanna za dodavanje na parceli teške, udio mračne ironije, od kojih je glavni predmet su uredski kanoni, nepisana pravila i propise. Na primjer, konačni masakr protiv pozadina od predstavljanja demonstracija tvrtke - savršen primjer briljantne satire na korporativne kulture.eksperimentalni uredski pregled filma

Uspješna transformacija

Ova činjenica transformira „eksperiment” ured „” (recenzije filma snažno naglasiti tu činjenicu) čistog užasa u crnoj komediji s rijetkim filozofskim prizvukom. Ova transformacija prolazi bezbolno za opću ideju slike koja izgleda kao jedno djelo, od prvih minuta vremena i do konačnih kredita. Ovo je nesumnjivo jedna od glavnih prednosti trake.

Valja spomenuti junake koji su uključeni u pripovijest o vrpci. Mnogo je likova, a kreatori ih očito ne žale. Ova okolnost također daje projektu određenu intrigu. Gotovo svaki od junaka projekta u bilo kojem drugom trenutku može biti uklonjen iz prilično neprekinutog zemljišta na nasilan način. U proizvodima suvremene filmske industrije tradicionalno su središnji znakovi zaštićeni, a autori filmova hrabro razbijaju opće prihvaćene temelje. Ovo podebljano odluka ne može se odraziti u procjeni slike „eksperimenta” Office „” kritičari hvale kreatori revolucionarni pristup strukturiranju vrpcu.eksperimentalni ured 2017 mišljenja

Glavna prednost

Unatoč činjenici da je putanja parcele je predvidljiva implementacije, izgleda djeluju snažno, jer dinamika nesreće neprestano raste, razvija vrlo brzo iz banalnih susrete i svađa, bez bič zarobljen između skupina znakova na krvavu bajku sa svim materijalima pri ruci uredske opreme. Usput, slučajno u filmu „Eksperiment” ureda „” recenzije glavnu prednost ljubitelje žanra zvanog impresivna koreografija ubojstava u unutrašnjosti korporacije. U trakom, svaki lik-zaposlenik „proteini” izronio kao prepoznatljiv tip, nakon što su kreatori pametno ih oblikovati u grupe i uzgajati u cijeloj zgradi. Kao rezultat toga, na ogromnoj visini teško će se naći četvorni metar bez krvnih mrlja. Iskusnim ljubiteljima žanra tijekom gledanja zanimljivo je pogoditi tko će biti sljedeći i kako će izgubiti život. Jednostavna filistina zasigurno će se smijati crnim humorom koji je pun pripovijedanja.recenzije ureda za kino-eksperimentiranje

Jedina slaba veza

Možda je jedini trenutak koji može uzrujati gledatelja konačni dio filma. Ona je postala tradicionalna, pored nastavka serije zastupa vrlo malo odgovora na pitanja, a ne iz razloga, što je razlog zašto gotovo sto uredski radnici počeli nemilosrdno ubijaju jedni druge. Ipak, to je i odluka autora, pa takav ishod ima pravo postojati i organski dovršiti priču u ovoj fazi.recenzije ureda eksperimenta gledatelja

Sve u svemu, projekt G. McLean i Gann - cheesy, ali prilagođen komedija horor s ogromnim dozama od golog okrutnosti i nasilja varirao. Prema riječima stručnjaka, ovaj film u svojoj zabavnoj okrutnosti i namjernoj ideološkoj jednostavnosti može se postaviti kao užas modernog naroda. Štoviše, svojim pitchom može impresionirati čak i skeptičnog gledatelja. Sliku se naročito poziva preporučiti gledateljima japanskog primarnog izvora "Igara za glad".