"Talija Petra i Fevronia". Recenzije i značajke proizvodnje

Crtići, ističući mitološke i biblijske teme, su dobro uspostavljene pod-žanr animacije diljem svijeta zbog prirode crteža, što podrazumijeva TV format. Prije perestrojke, u našoj zemlji nije bilo takvih projekata. Tek sada, zahvaljujući naporima proizvođača-filantrop Yuri Ryazanov, na zaslonu će se prikazati animirani film „Priča o Petru i Fevronia”, čiji je cilj djelomičnog uklanjanja informacijskog vakuuma oko mnogo popularizirao praznik - Dan obitelji, ljubavi i vjernosti.

Povijest stvaranja

"Priča o Petru i Fevroniji" nastala je ubrzo nakon što su sveci bili kanonizirani u moskovskoj crkvenoj katedrali 1547. godine. I pravoslavni crtić film "Talija Petra i Fevronia", u modernim uvjetima preporuke legendi, snimljen je 2017. godine.

Proizvodnja crtanog filma trajala je sedam godina. Skripta je prepisana mnogo puta. Kreativni tim na čelu s redateljem Jurija Kulakov puta suspendiran rad prepisivanja slike glavnih likova. Peter slika nije izazvao poteškoće autorima, za razliku od lika Fevronia, od kojih je stvaranje trajalo čak četiri godine. Kao rezultat toga, autori pouzdano reći da je ključ ženski lik iz crtića „Priča o Petru i Fevronia” je simbol ljepote, poniznosti, duhovne snage i jednostavnosti.priča o petri i veljači

Razlika mišljenja

Novi projekt animacije „Priča o Petru i Fevronia” direktor „Princ Vladimir” Jurij Kulakov i producent „Svećenika-san. Ispovijedi Samurai „Jurij Ryazanov pokušava prilagoditi sliku na modernim ukusima i vizije pravilno, iako je književni izvornik nije doživjela potpunu obradu. Unatoč mukotrpanom proizvodnom procesu, film je izazvao mnogo rasprava i sukobljenih stavova. Mnogi smatraju projekt kao kulturni imperativ modernog društva, koji je već dugo vremena bio otuđen od religije. Drugi stavljaju animacijsku traku kao inokulaciju protiv ekstremizma koji iskorištava vjerska uvjerenja. Općenito, recenzije "Priča o Peteru i Fevroniji" bile su pomiješane.Priča o Petru i Febronii

Ne bez nijansi

Govoreći o animiranom proizvodu "Talija Petra i Fevronia" Ryazanova i Kulakova je istodobno lako i teško.

Jednostavno zato što je crtani film sniman vrlo ozbiljno, bez žara ući u kategoriju modnog trenda, a ne s ciljem da ugodi javnosti ili zadovoljiti nekoga ili druge.

To je teško, jer projekt ima neke nijanse koje ne može ostati nezapažen. Ipak, samo želim naglasiti da je animirani film „Priča o Petru i Fevronia” - dobro i uzrokuje osjetljivost crtani, što je rezultiralo s vremena na vrijeme i bolje nego što smo mogli predvidjeti skeptike ili povoljno konfigurirane znatiželjnici. Međutim, kao iu svakom poslu moderne umjetnosti, ona ima nekoliko problema.filmska priča o petri i veljači recenzije

Teškoće prilagodbe

Nažalost, autori crtića „Priča o Petru i Fevronia” su u početku ograničen. Činjenica da su glavni likovi crkve podignuta u rang svetaca, a imaju stvarne povijesne prototipova. Njihova priča nije mit, a ne ep, nije bajka, a ne popularno vjerovanje itd Filmovi i pohađaju crkvu nedjelja škola - dvije vrlo različite stvari, a autori projekta dobro razumio. Dakle, oni, s jedne strane, u svakom slučaju bilo je nemoguće uvrijediti svete, a na drugoj je bilo potrebno pretvoriti crtić „The Tale of Peter i Fevronia” na zanimljiv, moderan, dinamičan djelovanja.

U pokušaju pronalaženja optimalne ravnoteže, kreatori su odlučili eksperimentirati, tako da je "Priča" praktički pretvorena u bajku, uz očuvanje elemenata "Priče". Ono što nije prolazilo bez pažnje kritičara filma koji su analizirali "Tale of Peter i Fevronia", pregledi su ostavljeni detaljnom analizom tehnoloških aspekata produkcije.priča o Petri i veljači recenzije

Autorske fade

Stručnjaci koji su pisali animiranom filmu "Priča o Petru i Fevroniji" pregledali su sljedeće autorske kreacije:

• Struktura pripovijesti nije uključivala sudare vezane uz smrt heroja, jer to bi moglo imati negativan utjecaj na ranjivu dječju psihu.
  • Gotovo, gotovo trgovačka razmatranja koja su vodila glavni lik bile su izglađene.

Mišljenje o crtanom filmu „The Tale of Peter i Fevronia” Izvješće imaju hitne probleme poput besramnog potkradanja državne riznice. Isto tako, prema riječima stručnjaka, autori uspjeli briljantno detaljno način na koji Hare, u priči se pretvorio u asistenta Fevroniya i bez straha ulazi u bitku s zakletog neprijatelja.cartoon priča o Petru i febroniji

Manji nedostaci

Nažalost, u animiranom filmu „The Tale of Peter i Fevronia” retsendentov mišljenja, kritike, imajte na umu, i poremećaja ne samo u politici žanra, ali i na glazbenom dizajnu i dijaloga. Glazba u projektu je previše mješovite hrpa - od pozadine simfonijske narodne melodiju i Valerie sastava. Pojedinačno, sve zvuči super, ali stvarno ne uklapaju zajedno.

Što se tiče dijaloga, likovi govore uglavnom o poznate suvremenoj publici jeziku, dijalozi sadrži ironiju i humor. No, u nekim trenucima čini se da su autori podsjećaju na primarni izvor i likovi počnu govoriti vladati stari ruski.

grafika

Film „Priča o Petru i Fevronia„mišljenja pohvale za ono što je nacrtana rukom. Tehnika u usporedbi s projektima studiju „Mlin” je nešto drugačiji, ali u suštini, isti kao i tradicionalne „ravan” grafike. Ponekad ona izgleda na pojedine epizode nisu sasvim uvjerljivo, ali to nadoknađuje uspješnih stiliziranim starih ruskih potkoljenicu te je pozicioniran kao referenca na ikonografske tradicije.

U svakom slučaju, ova propaganda obiteljskih vrijednosti pokazala se uspješnom. Unatoč neozbiljnim odstupanjima, projekt se pokazao slatkim, živahnim, dinamičnim i poučan.