Serija "Kuća kartica": recenzije publike

Danas se serije postaju sve popularnije. Svake godine desetci različitih projekata dolaze na ekrane, od kojih su najviše zaslužili vašu pažnju. Prije deset godina teško je vjerovati da ćemo jednog dana dobiti priliku gledati TV projekte čiji je proračun i kvaliteta ni na koji način niži od holivudskih blockbustera.

Moderna serija može se snimiti u bilo kojem žanru. Američka cenzura je dizajnirana na takav način da praktički nema ograničenja na satelitskoj televiziji. Stoga, pisci u svom radu mogu podizati apsolutno bilo koju temu. Dobar primjer je popularna serija "Kuća kartica", koja je već četiri godine na zaslonu. Ovaj projekt snimljen je u žanru političkog triler. Jasno pokazuje leđa Bijele kuće. Ljudi koji su primili moć spremni su poduzeti sve mjere kako bi postigli svoje ciljeve. Također je vrijedno napomenuti da su kreatori serije uspjeli predvidjeti mnoge važne političke događaje kasno. Dakle, svi oni koji nisu ravnodušni prema ovoj temi, "Kuća kartica" zasigurno će biti zanimljivi. Zatim ćemo detaljno razmotriti sve važne aspekte serije, kao i govoriti o castu.

recenzije serija kućnih kartica

Recenzije o zemljištu serije "Kuća kartica" uglavnom su pozitivni. Publika napominje da je priča vrlo zanimljiva. Frank Underwood je iskusan političar koji je dugo sanjao o uzimanju najvišeg mjesta u Bijeloj kući. U ovom trenutku, on je samo kongresnik iz Demokratske stranke. Međutim, Frankove ambicije zahtijevaju mnogo više. I jednog dana dobiva veliku priliku da konačno postigne ono što želi. Pomaže Garretu Walkeru da postane predsjednik Amerike i zauzvrat se nada da će zadržati svoje obećanje i učiniti glavnog državnog tajnika. Ali Garrett je lažljivac i odluči napustiti Frank budale. Samo novi predsjednik nije uzimao u obzir činjenicu da Frank nikad ne odustaje od cilja. I sada je odlučan ne samo da premjeste Garretta sa svog mjesta, nego i osobno da preuzme predsjednički dužnosnik. Hoće li politika uspjeti postići željeni cilj i ostvariti namjeru osvete?

serijal kartica s kartama recenzije

Birač ove serije uključuje sve poznate holivudske zvijezde, kao i mlade umjetnike koji su se mogli izraziti upravo zahvaljujući seriji "Kuća kartica". Recenzije o glumcima uglavnom su pozitivni. Predstavljamo ih na vašu pozornost.

Kevin Spacey

Ovaj se glumac uspio proglasiti cijelim svijetom prije mnogo godina. Teško je vjerovati da je počeo glumiti u hollywoodskim filmovima još 80-ih godina. U to su vrijeme bili uglavnom epizodni nastupi na ekranu. Međutim, devedesetih godina situacija se dramatično promijenila, a Spaceyova karijera brzo je otišla uzbrdo. Posebno je vodio uloge u kultnim filmovima poput "Sumnjive osobe", "Vrijeme ubijanja", "Američka ljepota" i "Tajne Los Angelesa". Za tako kratko vrijeme Spacey je uspio osvojiti dvije statuse Oscara i konsolidirati status glavne američke filmske zvijezde.

U "House of Cards" njegova je karijera došla do sasvim različite razine. Kevin je dobio tešku i pomalo kontradiktornu ulogu političara, spremnog učiniti sve kako bi ojačala svoju moć. Franjo (Frank) Underwood u svojoj izvedbi pokazao se kao šarena, a ne najugodnija osoba. Dakle, ne postoji ništa iznenađujuće što je za ovu ulogu Spacey već primio nekoliko velikih nagrada, uključujući i Zlatni globus.

pokazati kuću

Robin Wright

Ova poznata glumica imala je tešku ulogu kao žena protagonista. Claire Underwood ispostavilo se da nije ništa manje šarena žena, koja se odmah pamti gledatelju tijekom gledanja. Kao i Spacey, već je osvojila nagradu za najbolju ulogu u ovoj seriji.

Među ostalim slavnim ulogama, Robin Wright ima smisla spomenuti i legendarnu "Foresta Gump" koju su vidjeli gotovo svaka osoba na našoj planeti. Čak i tada, njezin nevjerojatan glumački talent bio je vidljiv, što je kasnije mogla pokazati u cijelosti. Potom su uslijedili uspješni filmovi "Neranjiv", "Poruka u bocu" i "Velika igra", koju također preporučujemo da pogledate.

Keith Mara

Sestra druge, ne manje eminentne glumice - Rooney Mara. Kao i Rooney, Kate je brzo uspjela uzeti najvišu poziciju u Hollywoodu i na američkoj televiziji, nakon što je izvodila nekoliko ozbiljnih uloga. U seriji "House of Cards" glumica briljantno se nosila s ulogom Zoe Barnes. Njezin lik je novinar. Tako je vrijeme Kate Mare plaćeno više nego dovoljno. Obožavatelji njenog rada mogu u potpunosti uživati ​​u njezinoj sjajnoj igri.

recenzije kućnih kartica imhoet

Mahershalalhashbaz Ali

Možda je to najpoznatiji glumac na popisu. Do nedavno, Aliov je račun bio samo neke od najznačajnijih uloga drugog plana, što mu nije omogućilo da u potpunosti demonstrira svoj kreativni i glumački potencijal. I samo u "Kući kartica", zahvaljujući ulozi Remy Dentona, Ali je uspio doći na veliki ekran. Pravi proboj za njega dogodio se 2016. godine, kada je glumio u nezavisnoj drami "Moonlight", što mu je omogućilo primanje "Oscara". Trenutno, Ali se uklanja u novoj sezoni ne manje poznatog TV serijala "The Real Detektive", na što se također veselimo.

Neve Campbell

Ova je glumica u 90-ima mogla pronaći slavu. Tada je iznenada postala kraljica žanra horora, izvodeći nekoliko važnih uloga za sebe. Masovna publika Niv Campbell prvenstveno je poznata po franšizi "Scream", u kojoj je nastupala Sidney Prescott. Filmovi su bili toliko uspješni da su za cijelo desetljeće ponovno uveli modu dugo zaboravljenim prorezima. Također, Campbell je zabilježen u izvanrednom erotskom trileru "Wildness", koji će zadovoljiti poznavatelje žanra.

U "House of Cards" glumica je igrala Lianne Harvey - politički strateg i voditeljica predizborne kampanje Underwood. U prvim sezonama dobila je dovoljno zaslona. Dakle, sudjelovanje Neve Campbella ugodan je bonus za mnoge gledatelje tijekom gledanja.

serija serija kartica s kritikama

Corey Stoll

Cory Stall uspio je preuzeti ulogu Petera Russa, koji je kongresmen iz prve izborne jedinice Pennsylvania. Nažalost, ovaj talentirani glumac nije osobito poznat u našoj zemlji. Međutim, u "House of Cards" uspio je impresionirati ne samo gledatelje nego i kritičare. Sve to je dovelo do nominacije za nagradu za najbolju potpornu ulogu.

Stvoritelji serije

Izrađena je ova popularna serija James Foley, John David Coles i mnogi drugi eminentni redatelji. Na njihov račun - rad na mnogim drugim jednako važnim projektima, među kojima su najznačajniji: Hannibal, Sex and the City i 11.22.63. Stoga je iskustvo rada na televiziji s tim glumcima pristojno.