"Split": recenzije filma gledatelja i kritičara

U ožujku ove godine na ruskom ekranima bio je film u režiji M. Night Shyamalana pod nazivom „Split”, glavnu ulogu koju je odigrao poznati glumac James McAvoy ( „X-Men”, „Okajanje”, „Penelope” i drugi.). Film se očekivalo i, kao i bilo očekivano Film je osvojio brojne najrazličitije recenzije od kritičara i publike. Na filmu "Split" više - kasnije.

rezime

Mladić po imenu Kevin Wendell Crumb pate od bolesti nazvane "višestrukom osobnošću" - u njegovoj glavi odmah ima 23 različite osobe. Međutim, nitko ne zna za to, osim psihoterapeuta Kevina, koji ga pokušava pomoći, ali bez uspjeha. Kevin pokušava prikriti svoj položaj, pokušavajući voditi normalan život. Jače i adekvatnije ličnosti u glavi kontroliraju slabe, agresivne. Međutim, u nekom trenutku sve se mijenja kada Kevin (ili njegova osobnost koja u to vrijeme uzima svijest) oteti tri učenika na parkiralištu, zaključava ih i drži ih silom ...

Billy Milligan

Možda ne znaju svi, ali 1955. u Americi, na Miami Beachu, rođen je William Stanley Milligan, poznatiji kao Billy Milligan. Ova stvarno postojeća osoba (umrla je 2014.) je patila od poremećaja ličnosti, 24 osobe su se odmah udale u njegovo tijelo - i pozitivne, a ne tako. Dijagnoza liječnika - "višestruka osobnost" - služila je kao izgovor za Milligan na sudu, kada je optužen za silovanje i pljačku. Postao je prva osoba s takvom bolesti koja je oslobođena optužbe, a njegova je priča detaljno opisana i jasno opisana u dokumentarnom romanu "Multiple Minds of Billy Milligan" poznatog pisca Daniel Keyesa.

podijelite recenzije o filmu

Pokušaj snimanja Kizovog djela već više od dvadeset godina pokušava se ponavljati. Prije nego što je M. Night Shyamalan pokrenuo svoj projekt, James Cameron pokušao mu je pristupiti iz različitih kutova, i David Fincher, i Joel Schumacher. Nitko, međutim, nije uspio napraviti film. Shyamalan promijenjenim nekoliko događaja, došao sa svojom pričom (i to je jasno, to je igrani film, a ne biografskom filmu), ali oslanjanje na Keyes romana i nadahnuta ličnosti Billy Milligan u „Split”, svakako se osjeća.

Povijest stvaranja

Činjenica da će američki redatelj indijskog podrijetla M. Night Shyamalan napraviti film u žanru "trilera i užasa" prema vlastitom scenariju, postao je poznat još krajem ljeta 2015. godine. No, svi nisu znali da je on pristupio ovom projektu Shyamalan za dvije godine. U studenom je pucnjava započela. Prolazili su teško: redatelj je bio vrlo pedantan i stalno je zahtijevao ponovno snimanje scene, sve dok ga konačni rezultat nije zadovoljan. Na kraju, prema njegovim riječima, "Split" bio je najduži film svega, upucan i najteži.

split film recenzije filmske pretrage

U početku, "Split" trebao postati apsolutno sumorni film, potpuno bez humora, temeljen samo na dubinama ljudske psihologije i mistificiranja. Međutim, nakon pomnog razmišljanja, redatelj je promijenio svoje mišljenje, zahvaljujući kojoj film još uvijek ima stripove.

Zanimljive činjenice

1. Slika se zove "Split", iako u njemu nema takvog karaktera. Ovo, međutim, nije naziv, na engleskom jeziku, "split" znači "podijeljeno".
  2. Glavni lik nosi ime Crumb - od engleske riječi "Crumb" znači "mrvice", "čestice", "bilješke", što svakako ukazuje na probleme sjećanja na lik.
  3. Film ima malo veze sa stvarnim priča Billy Milligan, osim, možda, bolest i činjenicu da je Billy, kao u filmskom Kevina, također je bio 23 „normalna” osoba, a drugi je najvažniji. U filmu to je Zvijer, čudovište koje se bojao, nasilno stvorenje. Pravi Milligan imao je dvadeset i četvrtu osobnost pod nazivom Učitelj, on je ujedinio druge, sjetio se svih postupaka i na kraju pomogao Billyu da se bolje.podijeliti kritike kritičara
  4. Billy Milligan je bio bolestan kao dijete - on je imao težak život, uz piće i vjetra na njegov očuh, koji je osam godina silovao dječaka. Ovaj trenutak je pretučen u filmu, međutim, je malo drugačija: Kevin patio od nasilja od majke, ali najvažnije od djevojaka svojih žrtava, Casey, bio zlostavljan od strane svog strica. Kevin i Casey su kao da se međusobno suprotstavljaju: nakon što su iskusili istu situaciju, ponašaju se sasvim drukčije.
  5. Razmišljajući o scenariju filma, Shyamalan nije namjeravao Kevina ćelav. Međutim, došao je do slične odluke nakon što je upoznao Jamesa McEvoyja, koji je bio obrijana zbog svoje uloge u filmu "X-Men: Apokalipsa".
  6. Redatelj je u filmu igrao malu ulogu kao čuvara u kući psihoterapeuta Kevina.
  7. Troškovi u SAD-u iznosili su više od 138 milijuna dolara, u Rusiji - deset milijuna, au svijetu - gotovo 280 milijuna dolara.
  8. Poznati redatelj James Cameron već dugo planira povući vlastitu verziju Billy Milliganove priče. Prije dvije godine Leonardo DiCaprio je imenovan glavnom ulogom u projektu pod nazivom "Crowded Room", ali od tada nije bilo nikakvih vijesti o ovoj slici.

Glavna uloga u filmu - Kevin Wendell Crumb i sve njegove druge osobnosti (međutim, gledatelj pokazuje samo pet ili šest njih) - odigrao slavni glumac James McAvoy. Nekoliko je bila mlada glumica Anya Taylor-Joey, dobila je ulogu jedne od otetih djevojaka, Caseyja. Pored njih, prikazan je i film Betty Buckley, Sebastian Arcelus, Neil Huff, Rosemary Howard, Haley Lou Richardson, Jessica Sula i druge zvijezde. Međutim, na prvom mjestu u osvrtima filma "Split" jednoglasno je primijetio elegantan rad dvaju glavnih likova.

James McAvoy

Škotski James McEvoy već je dvadeset godina bio u filmu, iako on još nije četrdeset. Njegovo je djelo više puta zabilježeno u različitim nominacijama i nagradama ("najbolji mladi glumac", "najbolji čovjekov uloga", "najbolji glumac britanskog nezavisnog filma" itd.). Mnogo povoljnih komentara na film "Split" na "Kinoisko", a posebno se radi o igri McEvoy. Kako bi se povukao u Splitu, James se odmah složio, iako nije odmah odabrao ulogu: u početku je vidio direktora na licu mjesta McEvoy Joaquin Phoenix. Nažalost, ili na sreću, taj prijedlog nije prihvaćen, tako da oni koji su to željeli mogli uživati ​​u fenomenalnoj igri McEvoy. Nije uzaludno u pregledima publike o filmu "Split" se odnosi na "korist" ovog glumca. Međutim, kako bi igrao psihički bolesne ljude, James nije bio prvi put - takve uloge već su prisutne u njegovoj karijeri, ali u ovom slučaju po prvi put bilo je potrebno da se tako skrupulozno pristupi.

podijeliti recenzije filmova na imhoete

U osvrtima na film "Split" o Jakovu, spominju se uglavnom pozitivne stvari. Ljudi se dive njegovu igru, rekavši da je „očaravajuća”, koja je, osim njega, gledajući sliku, i ne postoji ništa i nitko, proslavili veliko djelo glumca na ulozi i sebe, zaprepašteni na koliko je bio u mogućnosti da se reinkarnira u nekoliko potpuno različitih likova i precizno prenijeti stanje svijesti i karaktera svakog. „To je izvan”, „on je genije”, „on zaljubi u sebe” - to su samo neki od gledatelja što pišu na raznim web stranicama (uključujući i „Imhonet”) u pregledu filma „Split”.

Veliki talent i profesionalizam James McAvoy, između ostalog, ogleda se u činjenici da je na setu, on je slomio ruku, ali nije htio iznevjeriti tim je uspio snimiti i dalje dva dana prije nego što je konačno otišao u bolnicu. Mnogi kritičari podjednako prema njihovom mišljenju, najzanimljivija stvar u filmu - pogledajte kako je McAvoy nosi sa svojim zadatkom. Sam James priznao nakon što je bio najteži potrebe da se reinkarnirao kao žena i hodati na petama. Redatelj M. Night Shyamalana također govori o glumcu kao čovjek može istovremeno biti multi-faceted - i prijeti, i zabava, i dira. Upravo je ta osobina i pomogao McAvoy tako velika da igraju u „Split”, i dopustio da govori ravnatelja da je užasno sretan sa glavnoj ulozi.

Međutim, morate dodati muhu u mast: ne sve recenzije o filmu "Split" kritičari i gledatelji su puni entuzijazma za igru ​​McEvoy. Netko primjećuje da se glumac nije mogao potpuno otkriti u ovom filmu, kao i da postoje drugi umjetnici koji mogu biti zastupljeni umjesto Jamesa (što znači da igra nije uspjela previše). Možda je prisutnost pozitivnih i negativnih povratnih informacija dobra, tako da nitko nije ostao ravnodušan. Kao što kažu, okus, boja - markeri su različiti.

Anya Taylor-Joey

Glumica, koja je svirala jednu od otetih djevojaka, Caseyja, zove se Anya Taylor-Joey. Ona je američka i upravo počinje putovati u kinu. Ubijen je prvi u nizu, razgovarali smo o tome, nakon objavljivanja „The Witch” film u 2015. godini, a tek onda slijedi „Split”. Zanimljivo je da je, kao što je, u stvari, još nitko nije poznato, Anna nije odmah pristala snimiti u „Split”, iako se čini, mladi umjetnici treba shvatiti u bilo ponude.

recenzije filmskih dijeljenja

U pregledu „Split” filmske publike jednoglasno slažu da je zadatak pred djevojkom bio ozbiljan: igrati u paru s poznatim, održan je glumac tako da ne daju u njemu previše. Ali mišljenja o nosile s ovim Anja, razlikuju: neki vjeruju da je kamen lice, pa čak i „osrednji” igra, netko - da je bila u stanju pokazati otkrivanje osobnosti lika. Ipak, oboje se slažu da se u odnosu na pozadinu dvojice djevojaka, glumica igra u najboljem izdanju, možda zato što joj je dano puno više vremena.

Sam redatelj vjeruje da je, kao i kod Jamesa McEvoyja, s Anyom Taylor-Joy imao sreće, au budućnosti predviđa karijeru kao uspješnu glumicu.

"Split": recenzije filma

Recenzije o "splitskim" kritičarima uglavnom su pozitivni. Postoji dobar fotoaparat, kompetentan pristup redatelju i njegovom "rastu" u usporedbi s prethodnim filmovima, velikom glumačkom igrom. No publika nije tako jednoglasna: oboje pohvaljuju i kritiziraju film.

podijeliti recenzije gledatelja filmova

Među pozitivnim trenucima slike zove se zanimljiva ideja, česti krupni planovi, psihički stres u cijeloj akciji, dobro napisani misterija, mistično ozračje. Naglasite kao plus i činjenicu da zahvaljujući filmu postoji prilika da razumijete ljude koji pate od takve bolesti.

Na downside filma „Split”, po mišljenju vrijedi mala količina neočekivani zaplet pretvara, nedostatak demonstraciju svih ličnosti junaka i detaljnom prikazu prirode svakog od njih, izolacije neusklađenosti obećava početak filma. A kažu da je žanr „užasa” ne odgovaraju sadržaju slike, a da Shyamalan nije previše duboko u temu ljudskih mentalnih poremećaja.

podijeliti recenzije filmskih gledatelja i kritičara

Bilo kako bilo, nema ničega o čemu bi svatko imao jedinstvenu točku gledišta. Na sve vrste pozitivnih riječi, uvijek postoji pogreška, jer toliko ljudi - toliko mnogo mišljenja. U svakom slučaju, film "Split" dostojan je vidjeti.