Recenzije filma `Zločin` (2017): dostojanstvo i nedostatci

U srpnju je televizijski kanal „Rusija 1” počeo prikazivati ​​akcijska serija „zločin” orkestrirana telepostanovschikom Maxim Vasilenko, poznati projekt „zastava Shmatko ili e-mina” i „Otkrivenje”, Paul Priluchny ( „major”), a Daria Moroz ( " House with Lilies ") u vodećim ulogama. Prema riječima ravnatelja, nije mogao odbiti od fantastične adaptacije skandinavske drame i psihodrame složene povijesti na kojima se temelji scenarij.

Osnova domaćeg proizvoda je stavljen na Danski-švedski multi-dio TV film „Ubojstvo”, osvojio je veliku popularnost ne samo u Europi nego iu Americi, gdje je adaptivne verzije formatu. U ovoj fazi, film „Zločin” (2017) kritičari opisuju kao doslovnih adaptaciji izvornog skandinavskog, dobiti depresivno sivo i gotovo bez zuba. Međutim, nada za proboj i dalje ostaje, unatoč činjenici da pilot epizoda posebne inicijative od strane kreatora ne sadrže.recenzije o filmskom zločinu

O priči bez spojlera

Gotovo sve recenzije o filmu "Kriminal", koje su ostavili filmski stručnjaci, podložno detaljnoj analizi parcele projekta. Sve počinje s činjenicom da glavni lik Aleksandra Moskvina (Darya Moroz) radi na zadnjoj dužnosti u pokrajinskom primorskom gradu prije nego što se preselio u glavni grad. Zlo slučajno što je u ono vrijeme bilo je niz uznemirujućih događaja - u Scilla naći stavke žensku odjeću, dobio izjavu o nestanku lokalne djevojke Tatiana, a najbliže tijelo vodom našli uvučeni automobil s mrtvim tijelom u prtljažniku. Za sve iskusne operativce, morate brzo uvesti tijek onoga što se događa pridošlica Andrew Chistyakov (Pavel Priluchny). Naravno, Chistiakova je prisiljen ostati, au međuvremenu istraga ubojstva odvodi se u čvrstu čvor, čvrsto vezujući privatni i politički život lokalnih oligarha i studenata.

Takva uzbudljiva intriga je film "Zločin" (2017). Tko je ubio Tanyu, recenzije, naravno, šute. Autori samo nagovještavaju da su mnogi mještani uključeni u tragediju, a otkrivanje slučaja prijeti da se pretvori u pravu dramu. Svaki novi operativni dan je nova serija.film kriminala 2017 mišljenja

Praktično za ugljični papir

Film "Zločin" s Dariom Morozom nije bio previše entuzijastičan, možda zato što nema jedinstvenu točku. Doista, u nekim granama umjetnosti, kako bi se poboljšale umjetničke vještine, koristi se tehnika kopiranja. Metoda je usmjerena na poliranje vještina novozavjetnih stvaratelja, tako da apsorbiraju svu mudrost autora izvornika, a zatim ih, nakon što ih se razviju, individualiziraju.

Ali ova tehnika je prihvatljiva u slikarstvu, arhitektonskom dizajnu i fotografiji, ali ne u kinu. Moderni domaći TV muškarci i djelomično snimatelji prilično često prate put najmanje otpora, oduzimajući svoje kreacije jedinstvene grožđice.

Zato recenzije filma „kriminala”, napisan u skeptičnom venu, naziva prilagodbu europskom formatu serije u ruskom bezazlen i opipljivo pojednostavljeno. Međutim, ponoviti uspjeh prvobitnog projekta bio je daleko od mnogih. Najuspješnija prilagodba prema svjetskim kritičarima je "Ubojstvo" Foxovog kanala, gdje su glavne uloge igrale M. Inos i J. Kinnaman. Preostali pokušaji nisu mogli doseći razinu skandinavskih TV ljudi, uključujući i domaći proizvod kojeg je snimio M. Vasilenko.recenzije o filmskom zločinu s priznanjem

Glavni zamah

Recenzije filma "Zločin" glavni problem bio je potpuna nespojivost mentaliteta i svakodnevnog iskustva publike. Vasilenkov projekt ponavlja greške mnogih drugih ruskih remake poznatih stranih telenovela poput Lugino "Domovine" i "Kako sam upoznao tvoju majku". Domaći gledatelj jednostavno ne razumije kako portski radnik može priuštiti potkrovlje, kako naši policajci mogu zadovoljiti standarde Interpola. Ali za publiku, spajanje politike i posla, prljave intrige uoči izbora izgledaju autentično.film kriminala 2017 koji je ubio pušačke recenzije

Posebna atmosfera

No, recenzije o filmu "Zločin" s Priluchnijem pohvaljuju vizualizaciju serije. Uloga udaljenog primorskog grada, u kojem se pripovijest razvija, izvodila je Kaliningrad. Usput, u njemu nedavno snimanje "Plaketa" - još jedna prilagodba, u ovom slučaju francuskog telehita je završena. Zahvaljujući klimatskim karakteristikama izabranog mjesta, autori su uspjeli sačuvati posebnu atmosferu. Vrijeme i mračna, pretežito siva shema boja stvaraju poseban osjećaj očaja i razaranja, toliko potrebne priče koje su osnova parcele.film kriminal s darya mraz recenzije

Najjači glumački ansambl

Također recenzije o filmu "Zločin" zabilježene su za jake bendove serije. U glavnim ulogama glume pravih zvijezda nacionalne kinematografije - D. Frost, P. Priluchny, L. Artemyev, A. Smolyakov A. Khmelnitsky, A. Chernyshov, II Kostolevsky, P. Trubiner V. Yumatov i drugi. Međutim, ponekad se čini da su glumci ograničavaju kreatore, snažno kopiranje ne samo sastavni dio priče, ali znakova i slika. Stoga, izvrsni izvođači također ne moraju pokazati cijeli niz svojih talenata i imitiraju skandinavske glumce.

Kao način povezivanja s lijepom

Iako postoji nada da su svi kreatori filma pokušavali ne uzalud, unatoč činjenici da su mnogi odrekli seriju napuštenu, uspoređujući je s prilagodbom. No, američki televizijski ljudi se usudili promijeniti završetak skandinavskog izvornika. A ruski format ima mnogo više epizoda, i, sudeći prema odgovorima, mnogi to vole. I unatoč činjenici da je premijera već počela, sporovi između telefonskih usluga nisu se dosad smanjili. Tako da ona postaje jasno hoće li nastaviti projekt Vasilenko kraju biti kopija, bezazlen ponavljanja ili pisci TV kanal „Rusija” i dalje uspio impresionirati uviđavan navijači teledetektivov. U svakom slučaju, čak i kod najnepresivnije varijante razvoja događaja, kreatori projekta trebali bi se pohvaliti barem pokušajem prilagodbe. Odjednom, gledatelj, nakon što je pogledao ruski "zločin", želi usporediti s europskim izvornikom i započet će gledati potonje? Ovo je također i određeni način da se dovedu zemljaci u likovnu umjetnost kinematografije, iako malo tužan i nespretan.