Film `Marcian`: recenzije, glumci i zaplet

Tijekom proteklih deset godina, žanr književnosti ponovno je postao jedan od najpopularnijih u suvremenom kinu. Zahvaljujući postignućima u području suvremenih tehnologija i vizualnih efekata, direktori su uspjeli implementirati i najkonkonvencionalnije i ambicioznije projekte. Prije svega, ovo se odnosi na holivudske studije, koje mogu priuštiti stvaranje filmova za stotine milijuna dolara. Dakle, ljubitelji žanra imaju priliku uživati ​​u gledanju uistinu spektakularnog i velikog fantastičnog filma.

Također, veliku ulogu u popularizaciji žanra igrala je činjenica da je doista raznovrsna. Prije toga, u tom smjeru, uglavnom su pucali istim tipom boraca na prostoru, koji ne nose ozbiljnu umjetničku cjelovitost. Takvi su filmovi ostali u povijesti kina kao zabavne vrpce u jednom trenutku. Međutim, sada znanstvena fantastika može biti višestruka. Neki redatelji stvaraju nove svjetove ili galaksije u kojima se susreću predstavnici različitih rasa. Drugi redatelji dotiču invaziju vanzemaljaca. No, u velikoj većini slučajeva, zemljište se temelji na osvajanju drugih planeta od strane čovjeka. To je upravo ono što govori o jednom od najboljih filmova, 2015 "Martian". O njemu i bit će raspravljano u ovom članku. Razmotrit ćemo recenzije o filmu "Martian", njegovu parcelu, glumcima i još mnogo toga, a ne manje zanimljivom. Pokušat ćemo rastaviti film u najmanjim detaljima i obratiti pozornost na svaki detalj.

recenzije o filmu Marsu

Film "Martian": datum objavljivanja

Premijera održana je 11. rujna 2015. kao dio Torontovog filmskog festivala. Međutim, široki najam "Marsa" odvijao se samo 2. listopada u Americi. Rusiju ovaj film se očekivao u kinima od 8. listopada. Film je više nego uspješno održan u svjetskom box officeu, nekoliko puta nakon što je isplatio svoj proračun. To je ono što je donijelo istaknuto Ridleya Scotta u Hollywoodsku elitu. Zbog nekih Scottovih neuspjelih radova, mnogi su već mislili da je vrijeme da se veteran povuče. No, dokazao se da se još uvijek može natjecati s mnogo mlađih redatelja.

Sadržaj filma "Martian" je vrlo zanimljiv. Događaji filma se odvijaju na planeti Mars. Čovječanstvo je konačno uspjelo postići neophodni napredak na području svemirske tehnologije i sada nema nikakvih problema s ekspedicijama na crvenom planetu. Ove studije igraju vrlo važnu ulogu. Tako su na brodu "Ares-3" uspjeli dobiti samo najbolje od najboljih. U središtu parcele je skupina kvalificiranih astronauta koji su dugo vremena provodili izvan svog prirodnog planeta. Tijekom tog razdoblja uspjeli su se družiti i postati pravi prijatelji. Ali nije bilo moguće predvidjeti daljnje događaje ...

Nadalje, snimka filma "Martian" dinamično se razvija. Postojala je opasnost od pješčane oluje, zbog čega bi astronauti ozbiljno mogli patiti ili čak umrijeti. Tako su u ekstremnim uvjetima bili prisiljeni ukrcati se u letjelicu i napustiti planet što je prije moguće. Jedan od astronauta nije uspio zbog teških oštećenja prostora. Kao rezultat toga, tim ga je našao mrtav i letio je na Zemlju bez njega.

Mark dolazi u svijest, čudesno je preživio. Tek sada shvaća kakva je teška situacija u koju je sletio. Ostao je na nepoznatom planetu u krajnjoj osami. I nema nade da će netko ići potražiti ga, računajući mrtve. Ali, srećom za protagonista, planetu je ostalo zalihe vode, hrane i kisika, zahvaljujući kojima će se moći zadržati neko vrijeme. Međutim, treba izvući način koji će mu omogućiti da opstane na Marsu četiri godine. Dugo je vrijeme da će nova ekspedicija stići na planet. Hoće li preživjeti i ne bi poludio na pustinjskom planetu u ponosnoj osamljenosti i minimalnoj opskrbi? Kako će film "Martian" završiti? Nije vrijedno razgovarati o tome jer je cijela intriga nestala. Jedno je sigurno: konačni vas neće razočarati.

Martian

Redatelj

Redateljska stolica u filmu The Martian uzeo je nitko osim Ridleya Scotta. Ova je osoba već preko 80 godina, ali aktivno nastavlja snimati oko jednog filma godišnje. Mnogi filmski redatelji mogli su zavidjeti plodnost veterana američke kinematografije. Započela je svoju kreativnu karijeru u udaljenim 70-ima. Čak i onda je uspio ne samo da se proglasi cijelim svijetom, već i brzo postaje jedna od najistaknutijih figura u Hollywoodu.

Scott je prvi veliki uspjeh bio sci-fi horor film "Alien", koji je snimljen za ne najveći novac. No, proračun je bio dovoljan da prenese cijelu atmosferu užasa koja je zadovoljan glavnim likovima. "Alien" zauvijek je promijenio lice modernog filma i rodila izvanrednu franšizu koja još nije umrla do danas.

Tada je Ridley Scott pucao sjajno remek-djelo fantastičnog cyberpunk "Runner na oštrici". Unatoč činjenici da je film propustio u blagajni, a publika ga nije cijenila u vrijeme izdavanja, sada je film bezuvjetan klasik, kojeg svaki filmski čovjek mora vidjeti.

Zatim se karijerom redatelja brzo popeo na brdo. Uspio je raditi u raznim žanrovima i snimati više od 30 velikih djela. S Ridley Scott je radio gotovo sve istaknute Hollywoodske zvijezde. Zato njegov utjecaj na ovu sferu ne može se precijeniti. Tek posljednjih godina njegov je rad vidio znatno smanjenje. Scott je producirao jedan katastrofalni film nakon drugog, sve uvjerljivijih navijača koji dobivaju dobne skupine.

No, u 2015. godini, zahvaljujući filmu "Marsu", uspio je zatvoriti usta svih kritičara. Stvorio je uistinu inovativnu fantastičnu dramu puna ironije i novih ideja. Dakle, do danas, Ridley jednostavno nema jednako u ovom žanru.

Martiansko snimanje filma

Priprema za snimanje

Kao što znate, scenarij Martiana u potpunosti se temelji na radu Andyja Weira, koja je bila popularna u domovini. To je samo sadržaj knjige pokazao se previše znanstveni i malo razumio filistin i znalac fikcije. Tako je bilo vrlo teško prenijeti ovo u format filma. Kao priznanje samome Ridlevu Scottu, nije mogao svladati roman, jer je sve što je ovdje opisano za njega bilo nešto nedostižno. Upravo zbog toga je riskirala i potpuno se oslanjala na prilagođeni i pojednostavljeni scenarij.

Heroji filma "Martian"

Unatoč činjenici da je "marsijansko" - film jednog glumca, na sekundarnim ulogama u njemu također izgledalo puno talentiranih i poznatih javnih ljudi. Pozivamo vas na glumce filma "Marsa" (2015).

gdje je film snimljen Martian

Matt Damon

Mark Watney u izvedbi Matt Damon ispostavilo se da je doista nezaboravan lik, na koji iskreno počnete empatiraju tijekom filma. Njegova je sudbina nešto veoma podsjetila na priču o filmu "Izgoy", koji je objavljen na ekranu 15 godina prije. U tom filmu, protagonist se također našao u ponosnoj osamljenosti bez sposobnosti povezivanja s ostatkom svijeta. Tako se Damon savršeno mogao nositi s prilično teškim zadatkom, povjerenima na ramenima. Bilo je u "marsu" Matt Damon u potpunosti pokazao svoj talent.

Prije toga vidjeli ste Matt Damon u mnogim drugim popularnim blockbusterima, kao što su "Departed", "Bourne Identity", "Ocean`s Eleven" i mnogi drugi. Zato će ljubitelji njegovog rada biti zainteresirani gledati njegovu omiljenu u neobičnu ulogu, s kojom se dobro pokri.

Jessica Chestane

Ona, kao i drugi sekundarni junaci, daje vrlo malo vremena zaslona. Ali čak i ovo za Jessica Chestane bilo je dovoljno za stvaranje nezaboravne slike na ekranu. U "Marsu" Jessica Chestane igra ulogu kapetana broda. Kao i Damon, Jessica je izuzetno popularna i eminentna glumica koja uvijek savršeno nadopunjuje film. A ovo nije bio izuzetak.

kako film završava marzu

Civitel Ejiofor

Glumac filma "Martian" (2015), koji je u kratkom vremenu uspio postati najtraženiji crni glumac u Hollywoodu. Do nedavno je snimanje uglavnom ne najznačajnijih dramskih kazeta. Ali već se to može vidjeti u svim vrstama projekata takvih studija kao, na primjer, "Marvel". Također je nominiran za Oscara za glavnu ulogu u povijesnoj drami "12 godina ropstva". Tamo je bio u stanju potpuno otvoriti svoj cijeli glumački potencijal i postati pravi zvijezda.

Prije filma "Martian" Civitel Ejiofor već je imao vremena surađivati ​​s Ridley Scottom. To je kriminalni triler "Gangster", prema mnogima, koji je postao jedno od glavnih remek-djela redatelja u 21. stoljeću. Zatim je glumac dobio ulogu drugog plana.

Kristen Uig

Kristen Uig je također prilično popularna glumica posljednjih godina. Mnogi su ljudi navikli gledati u komedijskom žanru. Posebno je ona i glavna zvijezda najpopularnije američke parodijske emisije "Saturday Night Live", za koju je dobila brojne prestižne televizijske nagrade. Ali s vremena na vrijeme, još uvijek pokušava ruku u drugim područjima kina. U ovom filmu također ima minutu pojavu na ekranu.

Martian film 2015 glumci

Jeff Daniels

Mislimo, za mnoge Jeff Daniels u pogledu ne treba. Uspio je igrati nekoliko veličanstvenih uloga odjednom, zahvaljujući kojima je već dugo ušao u povijest kinematografije i televizije. Prije svega, on je poznat po masovnoj publici zahvaljujući "Glupo i glupo". Međutim, bilo je u njegovoj karijeri i mnogo više dramatičnih projekata vrijednih pozornosti. Preporučujemo da se upoznate s filmovima "Purple Rose of Cairo", "Speed" i serijom "News Service". U "Marsu" igrao je dr. Teddy Sanders.

Shawn Bin

Direktor operacija leta NASA Mitch Henderson u izvedbi Shona Bean također se pokazao vrlo zanimljivim likom. Međutim, vrijeme nije omogućilo potpuno otkrivanje lika heroja. U svakom slučaju, izgled takve zvijezde uvijek pozitivno utječe na ukupnu sliku onoga što se događa na zaslonu.

Keith Mara

Pa, posljednja osoba koju ima smisla spomenuti u ovom članku glumica je Kate Mara. Ona je sestra druge, ne manje poznate holivudske zvijezde Rooney Mara. Međutim, Keith se pojavljuje na velikim ekranima mnogo rjeđe, preferirajući televiziju. U "Marsu" igrao je astronaut Beth Johanssen.

Odakle se puca

Gdje je snimljen film "Martian"? Film je snimljen Wadi Rum pustinja, u Jordanu, koja je postala idealno mjesto za ponovno stvaranje opće atmosfere Marsa. Međutim, mjesto gdje je snimljen film "Martian" nije bio dovoljan. Većina vizualnih komponenti napravljena je uz pomoć najmodernijih računalnih efekata. Priprema za stvaranje efekata trebala je dosta dugo. No konačni rezultat, nedvojbeno, nadmašio je sva moguća očekivanja.

Marsianski film 2015

Recenzije filma "Martian" uglavnom su pozitivne. Film je postao jedan od glavnih hitova najam u 2015. Tako možemo reći s punim pouzdanjem da su obožavatelji bili više nego zadovoljni onim što su vidjeli. Suvremenim standardima na mjestu Ridleya Scotta nije bilo toliko novaca. Obično je standardni iznos za proizvodnju fantastičnih blockbustera 250 milijuna. Scott je imao samo stotinu. Ali to nije utjecalo na kvalitetu rada. Mnogi gledatelji komentiraju film "Martianskog" pozitivnog plana koji je ostavljen za veličanstvenu vizualnu seriju, zahvaljujući kojoj se može gledati iza onoga što se događa na zaslonu nevjerojatno zanimljivo. Također iz plus ističe briljantnu igru ​​koju izvodi Matt Damon, koji je mogao nadmašiti sebe.

Kritičari također komentirati film "Martian" ostaviti pozitivno. Konkretno, na poznatom recenzentu, ukupni postotak pozitivnih ocjena iznosi 91%. Za ovaj žanr, taj je pokazatelj velika rijetkost. Kritičari su prvenstveno pogodili samu parcelu filma "Marsians", a ne vizualnu komponentu. Skripta je bila izuzetno uzbudljiva i prezentirana tijekom gledanja mnogih iznenađenja koja su se svidjela sve bez iznimke. Unatoč ozbiljnom preopterećenju sa svim vrstama znanstvenih detalja, zanimljivo je bilo kojem gledatelju da gleda što se događa na zaslonu. A što će film "Martian" završiti, premašit će sva vaša očekivanja.

Što se tiče preostalih tehničkih komponenti, pokazalo se i više nego uvjerljivo. Unatoč svojoj dobi, Scott se ne boji koristiti za snimanje najmodernije i manje poznate tehnologije u duhu posebnih kamera instaliranih na kacige astronauta. Mnogi od korištenih fotoaparata i tehnika bili su više nego inovativni i nisu imali uspjeh impresionirati publiku.

počasti

Film "Martian" dobio je veliki broj glavnih nagrada i postao jedan od najuspješnijih znanstveno-fantastičnih filmova posljednjih pet godina. Film je dobio sedam nominacija za Oscara, uključujući nagradu za najbolji film. To je samo da bi pobijedili barem jednom od njih, nažalost, kreatori slike nisu uspjeli. No, na "Zlatnom globusu" situacija je bila mnogo pozitivna. Tamo, "Martian" (film iz 2015.) osvojio je dvije nagrade od tri odjednom. Ali samo je glavna nagrada postala neobična. Kao što znate, kreatori su postavili film kao dramski film s elementima fikcije. Međutim, pobijedio je u kontroverznoj nominaciji za najbolju komediju / glazbu godine. Ta je okolnost izazvala mnogo šala na internetu i mnoge je obožavatelje zbunila. Također, Matt Damon zasluženo je dobio nagradu za najbolju mušku ulogu.

Teme i utjecaj

Kao što znate, redatelj filma cijelog svog života bio je specijaliziran uglavnom na turobnim i napetim prizorima u kinu. Njegovi su filmovi puni neizvjesnosti, koja je glavna komponenta takvih žanrova kao što su užas i triler. Toliko su obožavatelji bili vrlo iznenađeni atipičnom za Ridley Scott, zaraznu i jednostavnu pripovijest koja je bila prisutna u "Marsu". Da, to je još bila drama. No istodobno nije bila lišena komičnih trenutaka koji bi mogli zabavljati publiku tijekom gledanja. To je samo Scott sam izgovarao ovu vrstu humora sa šalom vješala.

Inspiriran direktor na stvaranju ove vrste kina, istaknuti Stanley Kubrick je klasičan žanr koji je svijetu dao legendarni "Space Odyssey". Također, naravno, bio je to očiti pokušaj da ispriča priču o modernom Robinsonu u fantastičnom žanru. Ipak, ideja ovog filma je nešto dublje nego što se čini na prvi pogled. Posebno postavlja se pitanje značenja pojedinog života. Dakle, nakon gledanja "Marsa" postoji mnogo tema za razmišljanje.

Rezultat

Kao rezultat toga imamo jedan od najživopisnijih i neobičnih fantastičnih filmova 21. stoljeća, koji će zasigurno privući ne samo ljubitelje žanra, već i masovnu publiku. Ridley Scott je uspio napraviti još jednu revoluciju u žanru, dajući svijetu još jedan remek-djelo. Trenutačno nastavlja aktivno snimati filmove i djelovati kao producent. Ostaje samo nadati se da će nam više nego jednom moliti sa svojim veličanstvenim filmovima u budućnosti. Pa, preporučujemo da promatrate "Marsu". Svakako ćete biti ugodno iznenađeni onim što ste vidjeli na zaslonu.