Film `Kokoko`: kritičke kritike

U svom novom radu, treći redom, ali ne i kvalitetom, redatelj Avdotya Smirnova nastavio je psihološko i sociološko proučavanje međusobnih odnosa između slojeva ruskog društva. Ako su dvojica prethodnih projekata stvorena u obliku ljubavnih priča, onda se u traci za 2012. Govorimo o prijelazima spontano iskoristivog prijateljstva među ženama preko trideset. Film "Kokoko" recenzije domaći filmski stručnjaci primili su potporu, a ocjena prema verziji je 6.80.

Redatelj Avdotya Smirnova

Karijera Avdotya - kćer poznatog redatelja Andrei Smirnov brzo se razvijaju. Ispivala je svoju ruku iz književne kritike u mladosti, bila je glavna TV voditeljica televizijskog programa "Šumska škola". Samo su posljednja dva desetljeća uronjena u svijet igranih filmova. U filmskoj industriji počela je kao scenarist, napisala tekstove za dokumentarce i igranje slika "Butterfly", "Walk", "Mania of Giselle" itd.cocoko film recenzije

Godine 2006. nastupila je kao redateljica filmom "Communication". Kazalište je s entuzijazmom primljeno od strane kritičara, ali za publiku je prošlo gotovo neopaženo. Dvije godine kasnije Smirnova je režirao široki prikaz Turgenevovog glavnog romana "Očevi i sinovi". No, njezin proboj kao vizionara smatra se melodramatičan komedija „Dva dana”, o sudbonosnom sastanku pokrajinskog literaturovedshi (K. Rappoport) i gradskim službenicima (Fjodor Bondarchuk). Često film "Coco" kritizira kritike usporediti s radom redatelja. Fotografiju "Dva dana" također su cijenili i filmaši, ali unatoč svim preduvjetima, njeno iznajmljivanje nije bilo vrlo uspješno.

Nastavak istraživanja

Izdana 2012. godine, film "Coco", glumci i uloge koji su odabrani tijekom castinga u dogovoru s producentom Sergejem Selyanovom, nastavili su trend "Dva dana". U novom projektu Smirnov također istražuje mikro i makro razlike između inteligencije i manje zahtjevnog društvenog sloja stanovništva, tražeći prednosti i nedostatke svakog sloja. Projekt je sudjelovao u natjecateljskom programu "Kinotavr", glumica-izvođač glavnih uloga osvojio je nagrade u nominaciji "Najbolja ženska uloga". Također, zahvaljujući primili priznanja film „Kokoku” uvršten je u natjecateljskom programu filmskog festivala „Amur jeseni”, „Viva kino Rusije!” I dvadeseti festival ruskog filma u Honfleur, gdje je bio nagrađivani. U 2013, popis nagrada na vrpcu bio je nadopunjen s dvije nominacije za "Nika" nagradu.pregleda filma kokosa

Inspiriran "Volchokom"

Prema autorima, suradnicima kažu u svojim recenzijama filma „Kokoku”, u režiji Avdotya Smirnova odlučio početi raditi na projektu nakon što je pogledao traku B. Sigareva „Spinner” sa sjajnom Jana Trojanova u naslovnoj ulozi. Pogođen talentu glumice odlučio postanovschitsy nužno uključivati ​​rad na svom sljedećem zamisao Troyanova, smanjujući ga ne manje talentirane pjevačice Ana Mikhalkov, koji je prethodno radio u filmu „Kontakt”. Prema autorovoj namjeri, junakinja, što se može prevesti u ekran i Troyanova Mikhalkov mora podnijeti antagonistskie kritična, ali uvijek holistički i zanimljive vrste znakova privlače jedni druge kao što su različite polove magneta.film kokoko kritike kritičara

Kratak opis priče

Sadržaj filma "Coco" recenzenti recenzije u većini generalizirati, suzdržavanje od spoilers. Pripovijest počinje sa sastanka u vlaku odjeljka glavnih likova - stanovnik St. Petersburg antropologa Elizabeth, koja se vraća iz zamoran putovanja i veseli Victoria - novinar od Urala, ide na sjevernom glavnom zabave. Prema nesretnoj slučajnosti, suputnik je opljačkan. Njihova povijest prijateljstva započinje istraživanjem incidenta na policijskoj postaji stanice. Inteligentna Lisa (Anna Mikhalkova) ne može ostaviti slučajnim slučajnim poznanicima, nudi gost iz Ekaterinburg (Yana Troyanova) živjeti kod kuće u radionici svog oca-slikara, koji je ostao u nasljedstvu. Vickijeva zahvalnost je bezgranična - kolač će pite i očistiti kuću. Ali u nekom trenutku idila se sruši. Dobro poznati književni kritičar Smirnova, naravno, nije mogao pomoći, kako se ne bi dao odnose između dvaju ključnih likova u klasičnom književnom elementa, osobito, ne utječe na notornu krivnje inteligencije naroda. Možda, dakle, film "Coco" recenzije gledatelja ima sukobljene. Nisu svaka filistina bila sposobna objektivno procijeniti film ženskog prijatelja.recenzije filmova kokosa

Almanac iz anegdota

Ako vjerujete u recenzije za film "Coco", priča, koja je temelj pripovijesti slike, izvorno je napisana kao drama, ali ništa impresivno s koautorima nije uspjelo. Tijekom pisma, pored Smirnove je radio Anna Parmas, nakon što je u "Kokoko" izvodila epizodnu ulogu domaćice. Nakon šest mjeseci kreativnog mučenja i istraživanja, tandem je odlučio napraviti komediju iz drame, u najgorem slučaju, tragikomedija. Nakon odluke, nacrt verzije skripte bio je spreman za nekoliko dana.

Ako smatrate da je traka kao šarmantni film ženskog prijatelja, kreatori bi trebali počastiti. Smirnova dugo slovi kao vješt razumnom direktor osjetljivosti, osvojio je novu pobjedu, značajke žanr je uspjela dobro, nema gore nego u melodrami „Kontakt” ili romkome „Dva dana”.kokoko film glumci i uloge

Prednosti trake

Kritičari u svojim odgovorima na film "Coco" istaknuli su da je sa svakim daljnjim projektom Smirnova stavljao u okvir žanrovske ljuske više metamorfnih značenja. Zbog toga postoje određeni problemi u percepciji publike o slikama. Pojedini gradani, nakon pregleda djela redateljskog redatelja, postavili su film kao zbirku od zajedničkih anegdota zbog neprestane identifikacije s likovima i prepoznavanja uobičajenih situacija. Za razliku od kritičara masovne publike, kritičari su obilježili projekt kao talentirani i inteligentni film, ako ne uzima u obzir apsurdni kraj. Na zasluge slike pripisuju se lijepo dizajnirani likovi, potvrđeni dijalozi. Kritičari su usporedili Smirnovovu vizualizaciju s suptilnim intelektualnim rukavicama.kokoko film glumci i recenzije uloga

Glumački ansambl "Kokoko"

Glumci i uloga filmskih kritika kritičara također su primili laskavo. Prema presudi filmskih kritičara, uloga dvaju ključnih likova su živjeli izvanredna Mikhalkov glumice A. i J. Trojana izvrsno. Uspjeli su jasno naznačile sukob između „naroda” i „intelektualci” apsolutno kao pokušaj i nakon nje „hodaju inteligencije naroda”. Polaganjem uloga središnjih heroina nije bilo problema, budući da su likovi izvorno napisani za izvođače. Zasluge slici autori bi trebali dodati vrlo uravnotežen demonstraciju svakog lika, nitko se nije ni najmanju prednost u smislu proizvedenog neizbrisiv dojam.

Svi ostali vtoroplanovyh ulozi koju glumaca, koji je glumio u prvom Smirnova, primjerice, Konstantin Shelestun Gennady Smirnov Evgeniy Muravich su izravno uključeni u proizvodnju filma „Dva dana”. Iznimka je bila Julija Snigir koja je u "Kokoko" odigrala malu ulogu kao praktički nevidljivi pripravnik.

Beznačajni nedostaci

Beznačajne nedostatke filma "Kokos" pregledavaju znalce suvremene kinematografije zvane stereotipne ideje o raspolaganju društvenim snagama. Po njihovom mišljenju, obje heroine u liječenju Smirnove su previše proizvoljne. Iako je u usporedbi s odobrenjem recenzija i recenzija, postotak neutralnog je vrlo mali. Većina domaćih filmskih kritičara rekla je da je Smirnova uspjela učiniti gotovo nemoguće u suvremenoj ruskoj kinematografiji - stvoriti žanrovsku komediju žanra, smiješnu, a ne glupu.

Projekt, koji ima veliku glumačku rad, prepoznatljiv život Valais, duhoviti dijalog bez razloga bio je uspješan u prošlosti pokazuje i na brojnim festivalima. Usput, stvorena je glazbena pratnja na slici Sergey Shnurov, ova činjenica također nije prolazila neočekivano i odrazila se na odgovore na film "Coco".