Priča Ivana Bunina "Sir iz San Francisca" - recenzije, opisi i analize

oh "

Gospodine San Francisca" Bunin recenzije čitatelji danas manje vjeruju da će napustiti od modernih popularnih romana. Međutim, mnogi bestseleri nakondva ili tri godinu nakon objave. Djelo klasičnog o tome će ići govor u današnjem članku, interes za čitatelje ne gubi više od stotinu godina.

priča "Gospodine iz San Francisca" recenzije zaslužuju pozitivno iu Europi iu Americi. Ivan Bunin postavlja pitanja koja su uvijek i svugdje aktualna.

gospodin iz San Francisca

O autoru

Godine 1915. u Rusiji mnogi su već znali ime autora priče "Gospodine iz San Francisca". Recenzije kritičara o svom radu ispunjavale su, u pravilu, ludo, što potvrđuje dva Puškinova nagrada. Prvi Bunin primio je 1903. godine. Drugi - u 1909-m.

Četiri godine prije izbijanja Prvog svjetskog rata, pisac je puno putovao. Također je posjetio Egipat, Tursku i Italiju. Novi dojmovi korisno su utjecali na kreativnost. Godine 1915. objavljena je priča "Gospodine iz San Francisca". Recenzije pozitivnih lijevih kritičara i čitatelja, ipak je raspoloženje pisca proze bio oblačno, kako kažu njegove bilješke u svom dnevniku. Godine 1916. Ivan Bunin je napisao: "mentalna i duhovna tupost, književna neplodnost nastavlja".

preko mora

Nakon revolucije mnogi ruski pisci morali su se emigrirati. Među njima je bio i autor djela "Gospodine iz San Francisca". Recenzije o svom radu u svojoj domovini sve se više sreo osuđujući. U Sovjetskom Savezu, njegove priče dugi niz godina, a ne da su zabranjene, ali nisu preporučene za čitanje. Nisam se ni pomislio na prozu pisca koji je napustio svoju domovinu dvadesetih godina prošlog stoljeća, a to je u školskom programu će doći nikada svoju knjigu "Gospodine iz San Francisca".

Recenzije ruskih i sovjetskih pisaca kreativnost Bunin prilično kontradiktorna. Gorky je bio povezan s dugogodišnjom komunikacijom. Ali onda dogodio jaz. S Nabokovom u Buninu, odnosi su bili još teži. Neki kritičari ih smatraju "poetski suparništvo", drugi u radu ovih autora vide mnoge sličnosti. Usput, 1920. Bunin, biti više nepoznat s Nabokovom, poslao mu poštom dar svoje knjige "Gospodine iz San Francisca". Konačno, vrijedi razgovarati o ovom radu. Zašto to danas rezultira čitateljima, u 21. stoljeću?

bunin gospodar iz san francisco recenzije

Protagonist

Rad na ovoj priči Bunin je započeo u ljeto 1915. U početku je planirao nazvati novi posao "Smrt je capri hlače". Ali promijenio je svoj um, čim je sastavio prvi izraz. Priča počinje riječima: "Gospodine iz San Francisca". Zatim, u prvom stavku, autor objašnjava: ime američkog milijardera koji je otišao na putovanje na parobrod, nitko se nije sjetio.

Bunin nije namjerno davao svoj heroj s imenom. Američki nema osobnih osobina. On je predstavnik gornjeg svijeta, do elite, do najbogatijih ljudi svoje zemlje. Gospodin iz San Francisca radio je cijeli svoj život i bio je vrlo uspješan. Vjerojatno ima nekoliko poduzeća - autor spominje nadnica Kineski, kojeg tisuće piše za sebe. Američki je 58 godina, ali još nije počeo živjeti. Imao je ciljeve i vrijedne primjere. Konačno, sve je postigao od jednom sanjao. I otišao na dugo putovanje na parobrod pod simbolickim imenom.

pregled o priči gospodina iz San Francisca

"Atlantis"

Na luksuznom parobrodu prevladava laži i licemjerja. Amerikanac je krenuo na putovanje ne samo, već sa suprugom i kćerkom. to izdaje velikodušni savjet, koji je jurio po palubi i sanjao o nadolazećem odmoru u Napulju. Svaki je dan oslikan. Čak se i počiva na strogo utvrđenom planu. na isti način dolaze i drugi putnici "Atlantida". Večeri se, primjerice, obično održavaju u baru: pije likeri, pušiti Havanski cigare, raspravljati o politici.

Na mjestu "Atlantida" Nema povremenih putnika - samo najbolji i najpoznatiji. Pozornost privlači pozornost ljubav par: plesao je samo s njom, u svoj oči radosnu sreću. Istina, zapravo je unajmljena glumci, koja za dobar novac prikazuje ljubav.

Bunin obraća pažnju na opis društva koji se okupio na parobrod. Autor to radi kako bi naglasio bezličnost, ujednačenost predstavnika višeg svijeta. Gospodin iz San Francisca, kao i ostali bogati ljudi "Atlantida", cijeli život radio i postigao svoj cilj. Ali koja je njegova svrha?

recenziju o proizvodu gospodin iz San Francisca

U Napulju

Cijeli život je održao a u zabludi da sve možete kupiti za novac. Ne samo skupe stvari i voucher za putovanje po cijelom svijetu, nego i moć, ljubav, zdravlje, povjerenje u budućnost. On je dugo razmišljao o dobiti, zaboravio kako uživati ​​u životu. Junak Buninove priče nije u stanju cijeniti ljepotu prirode koja je otvara mu se u Napulju. On je u očekivanju ljubavi, istinite, nimalo nezainteresirane, koje će primiti od mladih napuljskih žena.

U talijanskom gradu dive se ne rijetkim znamenitostima, ali sam. Uostalom, on je tako svemoguć, bogat, da može priuštiti luksuzni odmor među ljudima "od prvog razreda". Vjerojatno, svaki predstavnik ove vrste misli na isti način. Potrebno je samo nekoliko dana, a američka guma Napulja. Talijani, koji su mu miris češnjaka, iritiraju ga, oblačna vremenita tlači. Zapravo, nije mu trebalo putovanje. Otišao je u Stari svijet samo zato što svi njegovi krugovi to rade, nakon što su imali sreću.

knjiga gospodina iz San Fraicca

Za Capri

Na otoku je vrijeme bolje nego u Napulju. Obitelj iz San Francisca dolazi u najskuplji hotel, gdje se dodjeljuje najljepša sluškinja, najkorisnija sluga. Američki ima najbolje. No iznenada se srce zaustavi. Umire, a za nekoliko minuta bogati i cijenjeni gospodin pretvara se u opterećeno tijelo.

Gospodin iz San Francisca odmah se rangira kao najudaljeniji i najjeftiniji broj. Vlasnik hotela s udovicom i kćeri pokojnika više nije stajati na svečanosti, shvativši da neće dobiti puno novaca od njih. Ostali gosti izgledaju uvrijeđeni: plaćali su mnogo novca za odmor, a odjednom su takvi taktički podsjećali na smrt. Večer je uništeno. Nijedan od predstavnika gornjeg svijeta, koji pripada na što tako ponosan na junaka, nije obeshrabrivao njega ni njegovu obitelj.

recenziju o knjizi gospodin iz San Francisca

Buninova priča u sovjetskim vremenima

Rad je ušao u školski program više prije raspada SSSR-a. Glavni lik je američki, kapitalist. Godinama je iskoristio i opljačkao radnike. Apsurdna iznenadna smrt, koja nije izazvala sažaljenje od drugih, - samo kaznu. Danas kapitalisti ne osjećaju prezir za našu zemlju. Ali priča, kao i prije, pronalazi povratne informacije od čitatelja. Što je univerzalnost ovog djela?

gospodin iz San Francisca

Buninova priča - ovo nije kritika buržujskog društva. Priča koja se dogodila gospodinu iz San Francisca može se dogoditi svakoj osobi, bez obzira na društvenu i financijsku situaciju. Uostalom, ova priča nije o bogatom čovjeku, već o osobi koja je u bezgraničnom, prijevarnom svijetu.

Buninov junak okružuje vulgarnost, licemjerje. Ali on to ne primjećuje, jer se divi njegovoj osobi - bogat je i sve mu je dopušteno. tako može razmišljati i osoba s prosječnim materijalnim bogatstvom, ali, na primjer, napravila je dobru karijeru. Gospodo iz San Francisca živi ne samo u SAD-u već iu Rusiji. Ne samo početkom 20. stoljeća, već danas.