Serial `This detective`, sezona 2: glumci, datum izlaska, zapis, recenzije

Premijera senzacionalne serije "The Real Detektiv" održana je 2014. godine. Zatim su svi gledatelji popularnog HBO televizijskog kanala s užitkom gledali veličanstvenu igru ​​Matthew McConaugheyja i Woodyja Harrelsona. Verzija s više zaslona izdana je pod pokroviteljstvom Nick Pizzolata, koji je odmah uvažen kao talentirani redatelj i scenarist u jednoj osobi. Do danas, postoje 2 sezone "pravih detektiva".pravi detektiv 2 sezone glumaca

Glumci - glavna značajka filmske adaptacije, jer drugi dio serije govori o sasvim drugačijoj priči, u kojoj su uključeni novi likovi. Neka nećemo vidjeti voljenu Matthew McConaughey i Michelle Monaghan, ali možete u potpunosti uživati ​​u igri, Colin Farrell i Rachel McAdams.

priča

Gledatelj vidi kako sezona "The Real Detektive" počinje s Colinom Farrellom, popularnim američkim glumcem. On, zajedno sa svojim partnerom (Rachel McAdams), na leđima nalazi truplo lokalnog dužnosnika. Prije dva detektiva zadatak - pronaći ubojicu, odgonetnuti uzrok napada i saznati da li podigli novu prugu, od kojih je gradnja je sudjelovalo bivšeg državnika.

Glumac Vince Vaughn u serijskoj verziji filma - glava velike kriminalne skupine. Ranije je uložio ogroman iznos u razvoj željezničke pruge, tako da ubojstvo službenika lišava mogućnosti dobivanja dobrog interesa. Osim toga, nitko ne zna gdje su poslovi pokojnika svi novci krivičnog autoriteta. Paralelno s detektivima, Vaughnov glavni lik počinje samostalno istraživati ​​slučaj. I dalje sve sudionici dolaze, više neugodne činjenice počinju plivati.

Premijera sezone 2

Datum izdavanja "pravih detektiva" je 19. srpnja 2015. Unatoč činjenici da je premijera nove priče već održana, serija se još uvijek snažno raspravlja od strane kritičara i gledatelja. Druga sezona nije toliko inspirirana fanovima verzije zaslona, ​​ali "pravi detektiv" nije toliko loš pregled. Štoviše, oba su dijela bila uključena u top 10 najboljih serijala na portalu "Film Search".

Colin Farrell

2 sezona "Pravi detektiv" susreće nas s glavnim lika-likom Rayom Velkorom. Razlog je jednostavan: kad je lik bio iskusan istražitelj, koji je mogao proći put od običnog policajaca do uspješnog detektiva. Međutim, s vremenom sudbina je igrala okrutnu šalu s Rayom i počeo se spuštati do samog dna. Njegovi omiljeni prijatelji su alkohol i mržnja prema sebi.

pobijedio je

U intervjuu, Farrell je izjavio da je uloga detektiva bio složen i teško za iskusnog glumca, jer sam serija je izrađen u stilu neo-noir (žanr u filmskoj industriji, prenijeti karakter utopije, pesimizma, depresije i razočaranja). Osim toga, holivudski je glumac morao učiniti znatne napore na sebe da se u potpunosti pripremi za snimanje. Glavni uvjet tvorca - Farrell je dobio težinu za seriju. Zbog toga je glumac sezone 2. "pravi detektiv" pretrpio psihološki.

Rachel McAdams

Da nije bilo reakcije publike i komentara kritičara, onda bismo možda promatrali kriminalnu dramu bez naglašene pozornosti ženskim ulogama. Rachel McAdams igra ulogu detektiva koji ima nestabilno emocionalno stanje. Vidimo da glumica kroz filmsku adaptaciju otvara gledatelja iz sasvim drugačijeg kuta. Čini se da je jaka žena koja je uspjela dobiti časno zanimanje, ali u hitnim karaktera Ani Bezzerides pojavljuje pred nama u obliku hladnokrvne i okrutne žene.

Holivudska glumica priznaje da je ona pod utjecajem ove uloge, jer junakinja Rachel - to nije standard ženstvenosti ili seksualnosti. Međutim, ova praksa je pomogao djevojci da pogleda na svijet kroz različite oči, to je stvarno svuda oko nas postoje ljudi koji su još uvijek na mišljenja drugih, oni ne brinu o nekome i biti odgovoran.Colin Farrell Real Detektiv 2. sezona

van

Glumac je dobio ulogu čelnika kriminalne skupine - Frank Semion. Karakterni iznenađenja, jer se, u pozadini pesimističkih i sumornih detektiva, vidi sarkastičan junak. Glumac sezone 2. "Pravi detektiv" priznao je da se lik, poput Franka, gledatelji nisu susreli u prvoj sezoni. U početku, mnogi ljudi misle da se Vince Vaughn ne bi nosio s zadatkom kojeg ga je Nick Pizzolatto postavio, tako da su se često šale o glumcu.

Već su se susreli s Vince u takvim filmovima kao što su „gospodin i gospođa Smith”, „dilema” i „prigovor savjesti”, tako da sumnjam profesionalnost Vince Vaughn nije vrijedno toga. Možda je glumac, zajedno s Rachel McAdams i Colin Farrell, nadmašio ovaj kriminalni detektiv i neonon.pravi detektivski priču 2

Taylor Kitsch

Glumac otišao ipak nevažno ulogu, ali tako svijetle, da publika pamti lik kao što je Pavao Vudrug dugo vremena. Taylor Kitsch igrao je policajca koji je vidio više u životu nego mnogi ljudi. Njegov je junak veteran rata, brojni ožiljci na njegovu licu i tijelu govore o tome. Sam glumac priznao je da je za njega radio u "Real Detektivu" bio složen i emocionalan.

Taylor je dobio tešku osobu s teškom sudbinom. Otpušten je iz policije, ali oduševljenje i predanost njegovim vještinama bili su prisiljeni pomoći istražiteljima istražiti neobičan događaj sa službenikom. Značajna uloga holivudskog glumca je da je u stanju prodrijeti u karakter heroja i pustiti ga kroz njega. To je upravo ono što se dogodilo s Taylorom Kitschom - doslovce se zbunio tamo gdje postoji prava osoba, i gdje je izmišljeni lik "Pravi detektiv".pravi detektiv 2 sezone puštanje datum

Recenzije i mišljenja gledatelja

Recenzije sezone 2 "pravi detektiv" su najrazličitije. Dok neki tvrde da je nastavak filmskoj adaptaciji sudjelovao potpuno drugačiji cast, drugi diviti rad talentiranog Nick NIC PIZZOLATTO. Prema velikim portalima, kao što su "Film Search" i IMBD, seriju je zasluženo šest bodova, ali pojedinačni gledatelji ocjenjuju scenarij punih deset.

Glavne recenzije i recenzije 2. sezone "Pravi detektiv"

Prvo, publika čekala izgled Matthew McConaughey i Woody Harrelson, nakon svega, kako se činilo, prva sezona nije završena do kraja. Pojava Colin Farrell i Rachel McAdams od prvih minuta filmske adaptacije razočarala su obožavatelje.

Drugo, previše trulo i hackneyed plot, jer u svakom drugom filmu vidimo bandit skupine, mrtvih gradskih čunjeva i potraga za novcem. Možda je Nick Pizzolatto iskoristio popularnost prve sezone i odlučio djelovati na principu "štrajkati željezo dok je vruće"?

Treće, publika samo čeka više intrigantna i nevjerojatna priča da će biti u potpunosti zasjenila prvu sezonu, ali serija se može vidjeti da je direktor doslovno iscrpljena.

Čekaju treću sezonu

Radnja Sezona 2 „Pravi detektiv” nije inspirirao i ohrabrio publiku, tako da ostaje da se vidi što će se dogoditi u sljedećoj priči, koja će biti objavljena u kolovozu 2018.. Obožavatelji pokrenuti virusni video, a ukazuju na to da u snimanje će sudjelovati, a Tom Hardy, James Franco, i Cara Delevingne, pa čak i junak detektiv Jake Gyllenhaal. Međutim, tvorac Nick Pizzolatto šutio je o priči i glasu. Pa, publika, samo možemo čekati sljedeću godinu i nadamo se da će treća sezona "pravog detektiva" nadmašiti drugi neuspjeli dio i pogoditi obožavatelje.

pravi detektiv 2 sezone recenzije

U svakom slučaju, verzija više zaslona prikazivala je milijune gledatelja koji su doslovno apsorbirani u kriminalističkoj povijesti u stilu neona. Svatko cijeni djelo prethodno nepoznate Nick Pizzolatto kao nešto genijalno i inspirativno.

Zanimljiva činjenica, ali zahvaljujući uspjehu prve sezone, kreator je pozvao Woodyja Harrelsona i Matthew McConaughey postati izvršni producenti. Mogu se zahvaliti za atmosferu i cast, koji, međutim, nije najlošiji u Hollywoodu. Colin Farrell, Rachel McAdams i Vince Vaughn - sezona 2 baci „True Detective”, poznat u cijelom svijetu, pa je njihovo sudjelovanje samo povećava vrijednost i značaj serije.