Ruska TV serija o policiji - popis, priča i recenzije

Mnogi ljubitelji filma skeptični su za domaće projekcije i mogu se razumjeti, jer se često događa bloopers u obliku umjetne krvi ili odraz videokamere u zrcalu. Međutim, među ruskim filmovima i serijalima možete pronaći vrlo kvalitetna djela koja su zakopana na ekranima milijuna gledatelja. U ovom ćemo članku predstaviti ruske serije o policiji.Ruska TV serija o policiji

"Streets of Broken Lights"

Ovo je jedna od najomiljenijih i najpopularnijih ruskih TV serija o policiji. Premijera je održana 1997. godine, ali publika i dalje ostaje ravnodušna prema adaptaciji filma.

Priča najboljeg ruskog serije o policiji utječe na jedan od mnogih grana u policiji, koji upravlja „Amanita” (Petrenko, dopukovnik). Pod pokroviteljstvom je pet iskusnih muškaraca. Unatoč različitim naslovima (netko je kapetan, a netko poručnik), moraju otkriti slučaj koji je pogodio njihovu suradnicu. Zaposlenici policijskog odjela vjeruju da je istražitelj Stepanov optužen za lažnu optužbu i da ga je postavio jedan od njegovih kolega. Nakon uspješnog otkrivanja slučaja, tim nastavlja raditi u tijelima, suočiti se s kompleksnim okolnostima i tražiti odgovore na nerješive zadatke. Ovo je stvarno jedan od najboljih ruskih serijala o policiji, jer postoji sve, od žrtava, ubojstava i kriminala, koja završava suptilnim humorom, prijateljstvom i ljubavlju.Ruska TV serija o policijskoj policiji

Zanimljiva je činjenica, ali do sada su snimljene "ulice slomljenih svjetiljaka", dok su ljudi željni gledati likove s dvadesetogodišnjom poviješću. U vodećim ulogama: A. Polovtsev, B. Klyuev, M. Luchko, O. Andreev.

"Drvo grouse"

Premijera ruskog seriju o policiji održan je 2008. godine. Unatoč činjenici da je inačica zaslona trajala samo tri godine, Maxime Averin još se govori o glumcu.

Značenje show je da je istražitelj Glukharev sa svojim prijateljem, koji služi u DPS-a, tijekom epizode otkrivaju stvari od sitne krađe, do ozbiljnih ubojstva. Čini se da je klasična verzija zaslona, ​​koju mnogi u domaćem kinu. Međutim, to se jasno može vidjeti i ljubav interes između glavnog lika i šef Zimin i provjerite snagu prijateljstva i stalne wrangles, gdje su likovi zarobljeni u pucnjavi, pa čak iu zatvoru.nove serije o ruskom policiji

"Povrat Mukhtara"

"Povrat Mukhtara" je ruska detektivska serija o policiji, gdje je glavni lik pas. Možda među svim domaćim adaptacije najzanimljiviji i uzbudljivo, jer gledatelj može gledati hrabri uslugu njemačkog ovčara, koji je također odličan istražitelj i vjeran prijatelj.

Premijer ruske serije o policiji (milicija) održan je 2003. pod pokroviteljstvom Alexandera Polynnikova. Iznenađujuće je, tijekom dugih godina snimanja, bilo uključeno više od 10 različitih pasa njemačkog ovčara, pod nazivom i stručno osposobljeno. Većina publike se također sjećala glavnih likova, kao što su Alexander Nosik, Alla Kovnir i Victor Nizovoy.filmske serije o ruskom policiji

"Opera" Ljetopisa odjela za klanje "

Ovo je vrlo aktualna ruska serija o policiji i kriminalu. Premijera je održana 2004. godine, a publika je odmah primijetila djelovanje Yuri Kuznetsov, Aleksej Nilov, Anastasia Melnikova i Sergei Selin. Ovaj screening, poput mnogih drugih u domaćem kinu, govori o časnicima Središnje uprave za unutarnje poslove koji će imati tešku uslugu.

Likovi moraju otkriti posebno ozbiljne zločine koje obični policajci ne mogu učiniti. S vremena na vrijeme operu se suočavaju s užasnim ubojstvima, hladnokrvnim nasiljem i okrutnom pljačkom. Za televizijski kanal "Russia-1" naručio se inačica zaslona, ​​a izdavanje serije nastavilo se do 2007. godine. Danas, takvi kanali kao RTS i Ren TV, ponekad emitiraju "Operas", a publika je oduševljena ljubljenom pričom i glumcima. Glavna značajka serije bila je cast glumaca, koji su sadržavali zvijezde ruskog kazališta i kina.najbolja ruska serija o policiji

"Jedan protiv svih"

Nova ruska serija, u kojoj je sudjelovao poznati glumac i voditelj Mikhail Porečenkov. Premijera prve sezone održana je 2017. godine, i unatoč pregledima i ocjenama, u narednih nekoliko godina očekuje se nastavak fascinantne povijesti.

Grafikon dodiruje dva zaposlenika Uprave za unutarnje poslove - pukovnik Ganetsky i šef istrage Zhzhenov. Dvije osobe nisu odjednom radile, jer je Yegor Zhzhenov već poznavao kriminalnu situaciju u gradu, a novi pukovnik je upravo došao u službu. Zanimljivi događaji počinju se razvijati odmah s dolaskom Ganetskyja, jer se kriminalna situacija u gradu pogoršava: napadi se povećavaju, sve se više trupova stvara, a zvukovi pucnjave se čuju. Glava traženja će morati odgonetnuti čudne slučajnosti i izaći iz beskrajne kriminalne igre u koju ih je novi gazda pooštrio.Ruski detektivski serijal o policiji

"Major"

"Major" - nova ruska serija o policiji, gdje u glavnoj ulozi možete vidjeti slavnog Pavao nagrada. Ovo je kriminalna i akcijska filmska prilagodba, koja je premijerno predstavljena 2014. godine. Nevjerojatno je, ali publika je odmah primijetila i glumačku igru, apsolutno jedinstvenu priču i kvalitetnu sliku. Stoga se još uvijek puca u film s više serija.

Vidimo kako priča počinje s Igorom Sokolovskim - tatinim sinom, koji je odlučio pronaći odgovore i razumjeti razloge tajanstvene smrti njegove majke. Lik Pavel Priluchny je razmaženi dječak čiji je otac visok. Unatoč svom pravnom obrazovanju i pristojnom položaju u društvu, čovjek gori svoj život, većinu vremena provodi u noćnim klubovima. Nakon jednog incidenta, otac ga posla radi na policijskoj postaji. U početku je "glavni" bio zabrinut što se događa s mržnjom, ali tada mu se svidio ovaj život. Sada je glavni zadatak Igora Sokolovskog pronaći odgovore, čak i ako mora odustati od bogatog života, dobrih automobila, atraktivnih djevojaka i bezbrižnosti. U vodećim ulogama, također možete vidjeti Dmitrij Ševčenko, i Karina Razumovskaja, i Alexander Oblasov.Ruska TV serija o policiji i kriminalu

"Policijski narednik"

"Policijski narednik" - ovo je ruski film s više serija o policiji (serija se sastoji od tri dijela). Premijera je bila 1974. godine, ali slika iz studija Lenfilm još je uvijek popularna i vidljiva je u mnogim zemljama ZND-a.

Radnja se dotakne mladog narednika Nikolaja Zakharova koji je nedavno diplomirao na Pravnom fakultetu i pridružio se službi. Doslovno u prvim mjesecima muškarac ima težak zadatak - istražiti oružanu pljačku jednog vrlo mladog dječaka - 18-godišnjeg učenika. Nikolaj Zakharov treba pokazati svoje detektivske sposobnosti i istodobno ne zaboraviti na jednostavne ljudske odnose. Tijekom istrage, narednik ne samo da otkriva pljačku, već i potpuno slučajno pada u kriminalnu skupinu. Kako će djelovati mladi zaposlenik - hoće li se kandidirati za pomoć ili će na sebe ozlijediti banda?

Sovjetska slika mijenja domaće kino, jer postoji ljubavna linija uz službu, osjećaj dužnosti i strah za život, odgovornost i razočaranje.Ruska TV serija o policiji

"Komplikacija u ubojstvu"

Još jedan poznati nacionalni film koji govori o životu policajaca. Ovo je sasvim neobična slika ako pogledate standarde SSSR-a, jer ovdje priča govori o djevojci Beth Tyson, koji je nemilosrdno ubijen u vlastitoj palači. Gradski inspektor će morati saznati koji je motiv kriminalca imao i zašto se s vlasnikom kuće bavio hladnokrvno. Da biste to učinili, inspektor Fields povezuje iskusni detektiv Philbert i inspektora Bramell da rade zajedno kako bi udružili snage i istražili slučaj.

Film je premijerno prikazan 1986. Pod pokroviteljstvom redatelja i scenarista Vladimira Krasnopolskog i Valerija Uskova. U vodećim ulogama nalaze se Ewald Hermakül, Rolan Bykov i Cesar Dafinescu.

Ruska TV serija i filmovi o policiji nisu tako smiješni koliko bi mogli na prvi pogled izgledati. U nekim slikama postoji logička priča, uvjerljivi snimci i okršaji, prave ljudske priče i veze. Glavna stvar je uroniti u atmosferu koju daje domaće kino.