"Hills Have Eyes" (film iz 2006): glumci, priča, recenzije

Film "The Hills Have Eyes" klasičan je pristup žanru "užasa", punom krvi, patnje i ružnoće u doslovnom smislu te riječi. Uz opću jednostavnost parcele i njegovu jednostavnost, slika je uspjela pobijediti i kod obožavatelja originalnih 1977. i kod novopridošljana koji su smatrali traku bez zanimljivosti, ali zanimljive.

Glumci u filmu "The Hills Have Eyes" (2006.) izgledaju sjajno u makeupu, kostimi ne izgledaju lažljivi ili previše sramoti. Protagonisti nisu uzorkovani, pokazuju cijelu emocionalnu paletu i čine gledateljima osjećaj suosjećanja. Zajedno s izvornom idejom i kvalitetnim ukrasima, nezaboravna slika i izvrsni "užas" pokazali su se ugodnim da se ponovo i iznova vraćaju.

brežuljci imaju oči filma 2006 glumaca

U srcu pripovijesti je obitelj Carter, koja putuje kroz pustinju, gdje su prethodno bili provedeni eksperimenti nuklearnog oružja. Nekoliko godina ranije na istom području, skupina znanstvenika provela je analize i znanstvene studije, ali su bili prisiljeni zaustaviti eksperimente. Istraživači su se upoznali s ranjenim muškarcem koji je opisao napad nepoznatih čudovišta, nakon čega se napad već dogodio na parkiralištu svojih spasitelja.

Međutim, vrijedi se vratiti obitelji Carter. Na benzinskoj crpki susreću tipa koji predlaže da prođe kroz napušteni teritorij. Obitelj još uvijek ne zna kakve opasnosti ga čekaju na području nekadašnjeg ispitnog mjesta. Istina, tip upozorava da su neki stanovnici ostali nakon što se teritorij povukao u vojsku. Oni su snažno mutirali i više ne podsjećaju na ljude.

mutanti

emily de ravine

Mutirani stanovnici u filmu Hills Have Eyes izgledaju prirodno. Šminka i pribadači izgledaju stvarni, a mutacije su prirodne. Papa Jupiter, najstariji i, naizgled najmoćniji mutant, stvarno izgleda kao patrijarh. Čak i mala djeca s mutacijom izgledaju prirodno. Neka čudovišta nisu izgubila svoje mentalne sposobnosti, na primjer, mutantni gušter je izgradio nesreću u kojoj je pogođen Carter.

Obitelj je prisiljena zaustaviti usred pustinje, a čudovišta pripremaju plan hvatanja. Očigledno, obitelj je postala daleko od prvog, zarobljena u mutantnim mutantima. Oni su prisiljeni robovati za hranu, a kasnije i za užitak. Glumci iz filma „The Hills Have Eyes” (2006), unatoč uvjetnih proračunskih ograničenja, mogli prenijeti sliku ludi čudovišta, mutirani u jakim i nasilnih bića, vlachaschih života čistača i ubojice.

Prototip i povijesni primjer

Na temelju izvornika, u kojemu je, pak, remake uklonjen, priča o Sounie Binetu leži. Neki istraživači misle da se osobnost Bine ne može smatrati pravim, a sama legenda treba pripisati pomalo pretjeranom. Ravnatelj izvornika primijetio je da je jednom čuo za obitelj kannibala koji proždiru stanovnike koji su slučajno izgubili put u pustinjskim brdima, na turističkim putovanjima kraj Edinburgha. Legenda kaže da je Bean vodio klana od 46 članova koji su sudjelovali u ubojstvima i proždrljivim leševima. Iz bilo kojeg razloga ubojica je došao do takvog života, to nije poznato. Na kraju je bio zarobljen i pogubljen zajedno s cijelim klanom bez suđenja. Wes Craven bio je toliko inspiriran poviješću kanjalne obitelji da je odlučio koristiti legendu kao osnovu scenarija.

Razlike od izvornika

brda imaju oči

Glumci filma "The Hills Have Eyes" (2006.), čak i oni koji su već bili upoznati sa scenarijem, suočili su se s iznenađenjem. Slika prošlog stoljeća pokazala je zlodjela ljudi s nešto manje primjetnim vanjskim promjenama na genetskoj razini. U remakeu, cijela obitelj kanibala primila je impresivnu dozu zračenja, nakon čega je interveniralo i incest. Zbog toga su mutacije počele manifestirati mnogo snažnije. Osim toga, kraj u izvorniku ostaje zatvoren: svi mutanti su umrli ili navodno mrtvi, dok junaci mirno napuštaju pustinju. U remakeu, nepoznati mutant promatra preživjele dalekozore. Međutim, u oba slučaja, uzroci mutacije su nuklearni testovi.

aaron stanford u filmu na brdima ima oči

Glumci filma "The Hills Have Eyes" (2006.) briljantno su izvodili uloge oba mutanta i njihovih žrtava. Obitelj ne izgleda obična, a mutanti daju dojam ludnika koji su potpuno izgubili svoju osobnost u izbijanju nuklearne eksplozije.

Emily de Ravin djelovala je kao najmlađa kći obitelji Brenda Carter. Djevojka je dobro odigrala prvi strah, zatim paniku i želju za osvetom.

Aaron Stanford u filmu "Hills Have Eyes" igrala je Doug Bukowski, suprug najstarije kćeri obitelji. Za ulogu, kao i sliku, također nema prigovora. Lik se pokazao holističkim, zanimljivim i skladno uklopljenim u situaciju.

Usput, Emily de Ravin nije jedina glumica glumice u skupini. Robert Joy, koji je igrao mutirani gušter, poznat je za više od 130 filmova i serije.

Osim guštera, poznat je i naziv glumca koji je utjelovio mutant - papa Jupitera. Igrao ga je Billy Drago, poznatiji na Zapadu nego u zemljama ZND-a. Odgovorno je pristupio ulozi, međutim, glumci koji igraju mutante, opetovano su izjavili da se pod make-upom neophodno znojiti u doslovnom smislu te riječi. Dizajn, koji prikazuje vanjsku ružnoću, jako teži. Međutim, to je bilo vrijedno, jer mutirani stanovnici prirodno gledaju na užas.

brda imaju oči pregleda

Prema tvorcu remake, film uopće nije uspio i čak je premašivao očekivanja. Kritičari su zabilježili izvrsnu glumačku igru, fantastičan krajolik, šminku i originalnost ideje. Glumci serije "The Hills Have Eyes" (2009) izvorno su se namjeravali igrati u horor filmu, pa se nisu štedili okrutnošću i plakanjem srca. Kao izvorna slika, vrpca je primila, radije, hvale recenzije, a ne negativne. Međutim, kao remake, film je bio prilično slab, prema navijačima, ne prenoseći atmosferu izvornika. Mnogi likovi su izgubili, prema ljubiteljima prve verzije.

O slici "The Hills Have Eyes" recenzije su iznimno mješovite. Film se krali zbog pretjerane vulgarnosti i okrutnosti. No, u isto vrijeme slika karakterizira zanimljiva ideja i potpuno kvalitativna implementacija. Na kraju, bend je našao svoju nišu, a za njom je fiksiran epitet "krvavog užasa".