A. Kuprin, "Garnet Bracelet": recenzije knjige

Prije nego što napišete recenziju na "Garnet Bracelet", potrebno je upoznati osobnost autora priče i mišljenje autoritativnih književnih kritičara. AI Kuprin je jedan od izuzetnih pisaca prijelaza stoljeća. Njegov je rad na jednoj razini s poznatim gospodarima Riječi, kao što je Tolstoj, Bunin. Značajna karakteristika Kuprinove proze je da su za njega u prvom redu ljudi koji su imali sposobnost da se osjećaju i čine velike stvari. Jedan od najsenzibilnijih i najljepših djela pisca bio je roman "Garnet Bracelet", koji će biti pregledan u ovom članku.

Osobnost AI Kuprin

Kuprin je bio potpuno neobična osoba. Sve što je učinio u životu, odrazio se u svom radu. Knjige Aleksandra Ivanovicha su neobična karta njegova života i zapažanja. Bio je protivnik besmislene fantazije i vjerovao je da ako piše, recimo, o ribarima, tada on i sam mora posjedovati tu vještinu. Svi osjećaji koji ispunjavaju njegova djela su iskreni i prirodni, budući da su preuzeti iz samog života. Brojne recenzije o knjizi "Garnet Bracelet" dokazuju kako je uspio utjeloviti tako različitu paletu emocija u svojim remek-djelima. Nešto ni za što njegovi suvremenici to nazivaju umjetnikom. Koristio je riječi poput boje, slikanje na stranicama svojih djela, življenja i nevjerojatne slike.Kuprin

Značajke kreativnosti

Mnogo je poteškoća pala na Aleksandra Ivanovića. Vidio je i rat i neuspjehe u obiteljskom životu, koji je završio razvodom. Bilo je i dobrih trenutaka: istinska ljubav, pojava djece, neočekivana i zaslužena slava. Sve je to za njega bilo kakvo suđenje, nakon čega je naučio neosporivu mudrost života. Kuprin je tvrdio da osoba može biti sretna tek kad mu se život vreli, kada se mora boriti i postići nešto. Život je sreća, neka bude s boli i tjeskobom, ali tako možete znati. Prevladavanje teškoća i patnje, osoba se vraća na apsolutno razumijevanje sreće.

Kritičar Vronsky, analizirajući djelo pisca, rekao je da je jedna od najvažnijih obilježja Kuprinove proze ozbiljnost prikazivanja života. Čini se da za njega nema ništa prazno i ​​beznačajno u njemu. Je li kuprinov roman "Garnet Bracelet" zaslužno ili ne pregledao svoje suvremenike, razmotrit ćemo dalje.

Glavna tema u radu Kuprin

Glavna tema, koja je crvena nit kroz rad Kuprin, bila je ljubav. Ispunjava svaki svoj posao. No, to nije sretna i spokojna uzajamna ljubav, već tragičan osjećaj koji osuđuje osobu na patnju. Ali istodobno čini osobu, darovanu njom, uzvišenom i posebnom. U pregledima romana "Narukvica od šipaka" može se naći mnogo vrlo proturječnih mišljenja o sublimi takvog osjećaja.

Kako stvoriti "Garnet Bracelet"

Odessa je postala mjesto koje je Kuprinu pomoglo prevesti svoje ideje u "Narukvicu od šipaka". Ovdje je započeo i dovršio stvaranje. Rad je napredovao sa značajnim naporima, ali to je donijelo Kuprinovu nevjerojatnu radost i zadovoljstvo.

Slučaj u obitelji Lyubimov

Priča o budućem remek djelu bila je prava priča koja se dogodila u obitelji dobrih prijatelja pisca. Dmitrij i Lyudmila Lyubimov pronašli su svoje utjelovljenje u knjizi u osobi princa i princeze Shein. Ludmila Ivanovna je dugogodišnji obožavatelj, sitni službenik Zheltikova, koji je pisma napisao s objašnjenjima i poslao darove. Jednom joj je dao pozlaćenu narukvicu, ukrašenu malim testisom s natpisom "Krist je uskrsnuo". Nakon toga muž Lyudmile Ivanovna bio je prisiljen voditi razgovor s Zheltikovom. Vratio je svoj dar i više nije smetalo paru.

Ova je priča peruarijala od strane obitelji Lyubimov kao strip. Zheltikov je za njih bio samo ludo. Ali Kuprin je vidio na posve drukčiji način. U toj komediji uhvatio je duh istinske ljubavi. Tako je rođena ideja romana "Narančasta narukvica", mišljenja suvremenika o kojima su bili vrlo neodređeni. Priča, temeljena na ovoj priči, obilježena je tragičnim završetkom. Zapravo, Zheltikov nije propustio, već je jednostavno nestao iz života Lyubimova.

Sažetak priče

Supružnici Sheene provode vrijeme u kućici. Na rođendan princeze ovdje se okupljaju gosti: sestra, brat i general Anosov. Zanimljiv je razgovor između junaka, u kojima general opisuje autorovo gledište na prirodu ljubavi. Tijekom zabave Vera je donijela pismo i slučaj. Otvarajući ju, žena otkriva zlatnu narukvicu, ukrašenu granatama. Iz pisma je saznala da joj je darovao njezin dugogodišnji tajni obožavatelj, koji je počeo slati svoje poruke prije svog braka. Ona pita svog supruga da pročita pismo. Sadržaj poruke je naučio i njezin brat, koji je bijesan da je Vera u takvoj situaciji i može biti ugrožena takvim darom. Sile Princu Vasilyu da ide s njim na ovaj obožavatelj i zatražio da prestane progoniti princezu.

Nakon noći, dolaze u stan gdje živi Zheltkov. Tijekom razgovora, Princ osjeća kako je svjedočio pravoj velikoj ljubavi. Zlotkov daje obećanje da će napustiti vjera i sakriti se iz grada. On traži samo dopuštenje da napiše oproštajno pismo za nju.

Nakon što joj je govorila o ovom razgovoru, princeza je pogađala da će Zheltkov staviti ruke na sebe. Ne ostavlja osjećaj gotovo tragedije.

Ujutro, nakon čitanja novina, uči da su njezini strahovi potvrđeni. I Zheltkov je počinio samoubojstvo, u novinama uzrok takvog čina nazvan je pronevjerom koju je počinio. Navečer je dobio od njega pismo Vere Nikolayevne. U njoj se divi svome dragom i zahvaljuje Bogu što mu je poslao nagradu ljubavi. Kao molitva, riječi koje se upućuju ljubljenoj ženi zvuče kao refren: "Posvećeni imenom Your Yourllip".

Vera odlazi u Zheltkov da se oprosti. Biti u svom stanu pred lijesom, iznenada shvaća da je prolazila ogromna i jedinstvena ljubav koju svaka osoba snima o dodirivanju.

Kasnije u kući Scheina zvuči sonata Beethoven. Zheltkov je pisao o njemu u svom pismu. Vjera pati, slušajući glazbu i osjeća da je sada nesretni ljubavnik oprašta.

Recenzije o "Garnet Bracelet" dokazuju da je Kuprin uspio postići svoj cilj - pokazati snažne osjećaje.

Kuprinov stav prema romanu "Garnet Bracelet"

Tijekom stvaranja priče u jednoj od njegovih pisama, Kuprin primjećuje da je "Garnet Bracelet" vrlo tužna priča o burnom zaljubljenom telegrafskom službeniku. Kuprin želi uložiti u rad beznadne ljubavi.

Za Aleksandra Ivanovića, to je postalo najdraže djelo. Jednom je gotovo sudjelovao u dvoboju zbog spora o tome koji je od njegovih priča najbolji. Njegov sugovornik je tvrdio da su to bili "Junkeri", nerotno je Kuprin tvrdio da je kruna svoga djela "Garnet Bracelet".

Mišljenja kritičara o priči

U pregledima kritičara "Garnet Bracelet" dobila je mnogo pozitivnih komentara. Suvremenici Kuprinova priča usvojena je vrlo dobro. A. Volkov primijetio je da je general Anosov autorov posrednik u prijenosu svojih misli o bitu ljubavi. U njegovim ustima Kuprin ulaže riječi da stvarni osjećaji moraju biti razoran, tragičan. Beskompromisna. Takvi su osjećaji Zheltkov. On, ne nadajući se uzajamnosti, jednostavno voli svoje izabrano, ponizno prihvaćajući suđenja sudbine.

AN Afanasev je vjerovao da je takav tužan kraj bio neophodan da Kuprin pokaže na svojoj pozadini sve ljepote iskrenog osjećaja.

Međutim, bilo je kritičara koji su optužili Žetkovka da je cijeli svoj svijet ograničio na Vjeru. Zbog toga se pripisuje određenom nedostatku i duhovnom siromaštvu.

Komentari pisaca o romanu "Garnet Bracelet" u skupno su oduševljeni. Među onima koji su uspjeli uočiti rad Kuprin nešto novo, duboka tragedija duše i osjećaja bila su KG Paustovsky i M. Gorky. Gorky je u svom pismu Malinovskayi rekao nakon što je pročitao narukvicu da ova priča označava početak nove dobre književnosti.

Bez obzira na to kako se razvila sudbina romana "Narukvica naranče", odgovori na njega čak i sada uzrokuju pravi polemik među čitateljima. Netko se slaže s autorom u svojoj teoriji o tragičnoj ljubavi, a netko osporava zdrav razum Zheltkovu. Svatko donosi odluku za sebe. Moramo samo slušati, kako će ovaj rad rezonirati u vašem srcu.