"Moja rođakinja Rachel": recenzije filma, glumaca, plana, posade. Moja rođakinja Rachel

U drugoj inačici My Cousin Rachel, mladi vlasnik zemlje se zaljubljuje u udovicu. Ova sjajna, dvosmislena drama Daphnea Du Mauriera o atrakciji i sumnji tijekom vladavine kraljice Viktorije u Engleskoj.

prapovijest

Dugo je misteriozna snaga priče o Du Maurieru, koja je prvi put prikazana na velikom ekranu nedugo nakon tiskane publikacije. To je bila filmska prilagodba 1952., glumi Olivia de Havilland i Richard Burton.

Tvrtka Fox Searchlight Pictures odlučila je dati novi zvuk starim pričama, pa sam 2017. godine predstavio publiku novom filmu "Moja rođakinja Rachel" na temelju istog romana.

Rođak Rachel glumca

Budući da je Du Maurier za ovu knjigu postavljen raniji film, koji je, nadalje, postao bestseler, proizvođači su odlučili temeljito otići na film i ne pogoditi prljavštinu na licu.

tvorci

I možemo reći da su uspjeli. Posada "My Cousin Rachel" doverilivozglavit Roger Michell, engleski redatelj, poznat po filmu "Hyde Park - na Hudson", gdje je Bill Murray igra odlično Franklina Roosevelta.

Izuzetno uspješan bio je izbor Mikea ili kao operatera slike. Nema prizora s kamerom za snimanje u novom modu "snimanja prve osobe" u ovom filmu koji nećete vidjeti. Umjetničke tehnike M. Ili zadovoljan okom, omogućuju gledatelju da sastavlja dobro mišljenje, pregled filma "Moja rođakinja Rachel" u smislu podnošenja slike. Vrste prirode se pokazuju istinskim piercing, vrištanjem estetike. Atmosfera plemenitog života sa svim tim svijećnjaka, tapiserija, stolnih srebrnih aparata, večernjih zabava i opis engleskog životodavca vrlo je vješto prenesen.Moj rođak Rachel 2017

glumci

Uloga Ashlevja u moju rođakinju Rachel glumi Sam Cloughlin, mladog talentiranog engleskog glumca koji se posljednjih godina pojavio u nekoliko filmova "prvog reda". Istina, u epizodnim ulogama. Cousine je lijepa žena Rachel Weiss, dobitnik Oscara za najbolju sporednu glumicu u filmu "Vjernik vrtlar" iz 2006. godine, u kojem je igrala Tess Quayle. Kao što vidimo, glavni lik i glumica, koja se navikla na ovu sliku na ekranu, međusobno su imenom, što je doprinijelo da Weiss u potpunosti osjeti značenje svoje misije.

Glumci u "Moj rođak Rachel", odabrani za obavljanje vodećih uloga u filmu, gledaju u svoje uloge u harmoniji. Oni međusobno komuniciraju, a ne bez gorljivosti obavljaju svoje dužnosti na setu.

priča

"Pička moje bratiće Rachel" je intrigantna od samog početka, zadržava gledatelja u neizvjesnosti sve do pojave konačnih kredita.

Krajem 1830-ih dolazi gotovo posve na osnovi posjeda s južne obale Engleske. Ovdje je rođen i podignut glavni lik Moj rođak Rachel Philip Ashley. Bio je rano siroče i usvojio je njegov rođak, rođak Ambrose, koji je bio samo njegov otac. Ambrozije je bio neženje, nije imao svoje djece. Prošle su godine. Već je Philip, nakon što je studirao na sveučilištu, a ne želeći nastaviti karijeru u Londonu, zbog svoje nespremnosti da razgovara s mudrošću i dugim putovanjima, vratio se na imanje. Ambrozije se razbolio. Liječnici su preporučili da napusti tamnu Englesku i prijeđe na toplije mjesto. Cousin, koji je bio bogati zemljovlasnik, nije imao sredstva za ograničavanje pa je odmah slijedio savjet liječnika. Da bi ispravio svoje neugodno zdravlje, otišao je u Firencu. Filip ostaje na farmi kao budući nasljednik.

Moj rođak Rachel

Rachel. Prvo pojavljivanje

Ambrose mu šalje pisma iz Italije. U njima počinje mlada udovica pod nazivom Rachel. Divio joj se, zaljubio se u nju i oženi joj. Međutim, stanje zdravlja rođaka u stranoj zemlji se pogoršava. Uskoro se tonovi slova mijenjaju, postaju pun gorčine i straha, rođak izravno govori Philipu o njegovoj sumnji o svojoj ženi. Odvede ga do groba, guše, obavija, polako upire njezine biljne infuzije. Istodobno je sasvim nejasno gdje je značenje ovih riječi prenosivo, a gdje ne. Ambrozijevo rukopis u pismima sve manje izbirljivi, potajno zove njegov učenik hitno doći izdavanja ovog molba nije u pismu, a na unutarnjoj omotnici. Philip ide u Italiju. Stigavši, otkriva praznu kuću, i tamo Rinaldi, talijanski, prišao s Rachel, koja je izvijestila da je rođak odmarao od tumora na mozgu, a neutješna udovica napustio ovaj vrlo samostan, gdje je sve previše jasno je podsjetiti na iskustvu.

sastanak

Philip se vraća u Englesku kao nasljednik, zakonito registrirani zapis će se održati nakon 25 godina, to je vrlo brzo. Nadalje, slijedi da, zbog čega je roman Du Maurier toliko popularan u dogledno vrijeme. Zabilježeno je da udovica namjerava posjetiti Filipov posjed. On se priprema za dolazak u Firenci Rachel ženom svog voljenog bratića i skrbnika Ambrozije, i bez sumnje, njegova ubojice, jer sve ukazuje na to. Filip želja da je kriv za smrt i stigmatizira prolazi metamorfozu, prijelaz na potpuno različitim težnjama. Bez ikakve primjećenosti, zaljubljuje se u nju.

Gluma u „My Cousin Rachel” prekrasna: Weiss uspijeva prenijeti gledatelju sliku štedljivost sirota udovica (njezin rođak nije ostavio nikakvu baštinu), s prikazom skromnu poslušnost prave žensku suptilnost. Osoba se osjeća da je odlučna nametati mladog rođaka i istovremeno uzeti novac. Rinaldi stiže. Ashley pronalazi toplinu svog odnosa s Rachelom i nadilazi prijateljstvo. On je ljubomoran. Ulje na vatru sipati korisne prijatelja i poznanika, pružajući protok za uši mladog nasljednika, hard-udaranje svježe glasine o proteklom rođak.

moj rođak Rachel je filmska ekipa

Glasine su da to nije njezin prvi brak, iz kojeg izlazi kao udovica, da je poznata po svojoj brutalnosti i ljubavi prema luksuznom životu. Nakon strastvenog objašnjenje između njih, da ga uvjeri da je iskren siromašna udovica ostalo bez sredstava za život, a čiji je jedini prihod je učen talijanski, Philipp uspije izdvojiti novac za održavanje Rachel. Promatrač je, naravno, čini zaključke o izdaji udovice u ohmureniya bogatog nasljednika, njezina pretjerana ljubav prema novcu.

Kako se priča napreduje, to više smjerova uvjerenje (gledatelj i Filip), velikodušno potaknut od strane nadležnih savjete samo usilivayutsya.Eshli nesmotreno sastavlja djelo kojim je njegov rođak ide sve baštinu u dan kad je dobije pravu. Na vrhuncu ove linije, kada daje udovici nasljedstvo, nadajući se da će se udati za njega, Rachel ga hladno odbija. Žive pod istim krovom kao stranci. Philip je poražen, depresivan, slomljen, ispričavam se zbog ludog čina i ne podsjeća na nekadašnju ljubav. Glavni lik je bolestan. Sve to uzrokuje želju da napiše recenziju za film "Moja rođakinja Rachel", jer je slika dramatična.

Neodređenost ishoda

Međutim, nije sve tako jednostavno, pa bi se filmska pripovijest trebala promatrati do kraja. Parcela "Moj rođak Rachel" u 2017 izdanju nije jednako linearna kao što se čini na prvi pogled. Ashleyjeva bolest, koja je zapanjujuće slična simptomima na bolesti bratića, napreduje. Isti glavobolje, nesvjestica, napadi nerazumnog bijesa. I Rachelovo liječenje nudi isto: povećano pijenje nepoznatih biljnih infuzija, od koje se samo pogoršava. Gledatelj je apsolutno uvjeren - zlikovac koristi dobro dokazanu shemu za stavljanje bogatih engleskoga zemljoposjednika u lijes, uz naknadno oduzimanje imovine. Takva pukotina nalikuje trileru s elementima detektivske priče (recenzije filma "Moj rođak Rachel" to potvrđuju). U vrijeme kada je najveći broj dokaza počeo pokazivati ​​da je Rachel pametna crna udovica, konstrukcija tih logičkih zaključaka počinje dati prve pukotine.moja bratić Rachel osvrće o filmu Pismo dolazi od odvjetnika koji se vratila u draguljima obitelji Philip, što ju je on tako žurno i bezobzirno davao. Kasnije se ispostavlja da je njezin talijanski prijatelj Rinaldi ravnodušan prema ženama.

Onda opet plati zemljište u korist verzije o crnoj udovici, kada Ashley odbije "ljekovitu" biljnu infuziju koju hitno predlaže, on dobiva bolji.

Gledatelj uopće nije siguran u istinu o ranijim zaključcima.

Kao rezultat toga, Rachel pada s litice tijekom šetnje konjima i umire. Ashley se ubrzo udaju za starog prijatelja koji rađa dvoje djece, pati od migrene i približava se sljepoći.

Gledatelj je ostavljen u agonizirajućoj nesigurnosti. Je li Rachel umiješana u smrt njezina muža, Ambrosea i trovanja Ashleyja, ili je u oba slučaja bila tumor mozga? Jesu li glasine istinite njezine prošlosti? Tko je, naposljetku, bila žrtva ili pametna crna udovica koja nije uspjela prevesti svoj plan? Gledatelj će morati sami odgovoriti na ta pitanja.

moj rođak Rachel

Kritičari daju dobre recenzije o filmu "Moja rođakinja Rachel". Fotografiju su ih srdačno primili, ali su pristojbe za box office bile skromne.

Unatoč činjenici da je traka može izaći u najam u 2017, u povijesti filma jasno pokazuje problem više od stoljeća i pol, koji utječu na brak i imovinu, moral i neovisnost žena, a vidimo da ta pitanja nisu izgubila svoju relevantnost danas.