Film `The Judgment Night 3` (2016.). Glumci, uloge, priče, recenzije i recenzije

Godine 2016. premijera trećeg dijela priznatog triler "Judgment Night". Film je režirao redatelj James DeMonako, koji je prethodno snimio prvi i drugi dio popularne antiutopije. U ovom ćemo članku govoriti o glumcima i ulogama filma "Judgment Night 3", te detaljno pregledati recenzije i recenzije gledatelja.Noć u noć 3 filma 2016 glumaca

O čemu se radi

Značenje filma je da se jednom godišnje održava posebna akcija pod nazivom "Sudnjačka noć". Utemeljitelji su donijeli ozbiljnu odluku da se oslobode ljudi ljutnje, agresije, kriminala i zločina. Od 12 do 8 sati ljudi mogu koristiti bilo koje oružje, ubiti, mučiti i silovati one koji su na putu. Istodobno će sve radnje i dalje biti nekažnjeno i legalizirano - to je značenje filma "Judgment Night 3" (2016.). Glumci koji su sudjelovali u završnom dijelu trebali su se pojaviti pred publikom od strane revolucionara koji se bore s osnivačkim očevima. Njihova misija je svrgnuti vlasti i zaustaviti godišnje nasilje koje uzima živote milijuna ljudi u svega osam sati godišnje.

Žanr i koncept

Direktor „Presuda Noć 3” James DeMonaco pokušao prenijeti očajnu borbu stanovnika Amerike, što je prije više od 20 godina, odlučio legalizirati i legitimirati broda u noći. Utemeljitelji su na svaki način protiv novih kandidata, pa se oni, bez skrivanja, uništavaju jedan za drugim. Međutim, nisu mogli doći do novog senatora koji je prethodno izgubio cijelu obitelj jednu od tih noći. Odlučila je promijeniti život zemlje i zaustaviti taj krvavi masakr.svi glumci filma The Judgment Night

Na prvi pogled, to može činiti kao da je film „Presuda Night 3” (2016) s glumcima i uloga nije ništa više od besmislene užasa, gdje se krv teče rijeka, čuo povike i jauk, ima nezamislivo ubojstvo. Međutim, ovaj film adaptacija je distopije, koji govori o tiranina vladara, pokušavajući umiriti svoje osjećaje uz pomoć nelogičnosti zakona služiti svojim hirovima.Noć u noć 3 filma 2016 glumaca i uloga

James DeMonaco se suočio sa svojom zadaćom i prenio ironije Noć suda. Ljudi su toliko pozitivni u vezi s ubojstvom i nasiljem koje im čini ovih osam sati kao praznik. U skladu s tim, počele su se pojavljivati ​​tradicije, kao što su uređenje kuća, postavljanje najboljih odjeće i priprema skupih jela. Dok su neki naoružani i izrađuju popise svojih žrtava, drugi opremaju svoje neprobojne kuće, zaštićene metalnim šipkama. Ali što s onima koji ne mogu priuštiti takav luksuz? Obraniti, boriti se ili pomiriti, a potom propasti?

Senator Charlie Rohan

Svi glumci filma "Judgment Night 3" bili su pokupljeni ne samo uz pomoć odljevaka već i zahvaljujući prethodnim dijelovima. Na primjer, popularna američka glumica Elizabeth Mitchell odigrala je senatora Charlie Rohana - djevojku koja je mogla preživjeti strašnu noć. Prije je izgubila cijelu obitelj.

Zadatak novog senatora, koji se kandidira za predsjedavanje, podnosi još jednu noć, kako bi jutros govorio pred tisućama ljudi. Likovina glumice Elizabeth Mitchell vidi kako se korupcija upali, jer se korporacije upuštaju na druge bolesti. Na primjer, u zemlji se počele pojavljivati ​​osiguravajuća društva koja jamče zaštitu privatnog poslovanja u "Noćnoj sudnici", ali cijene se svake godine povećavaju. Još jedan glumac filma "Judgment Night 3" (2016) - Michelli Williamson, sudario se s tim.glumaca i uloga filma u noći noći

Joe Dixon

Prema znaku parcele, Joe Dixon je vlasnik male trgovine. Svake godine naručio je usluge osiguravajućeg društva, koje su zajamčile zaštitu njegovog posla na brodsku noć. Međutim, u trećem dijelu filma Joe nije bio u mogućnosti platiti sljedeći obrok, pa je potrebno očajnički odluku - kako bi zaštitili svoj dućan. Film „Presuda Night 3” (2016) Mykelti Williamson je bio prenijeti iskustva svoje junaka, jer za nekoliko sati prije masakra svoje trgovine brine tvrtke podebljano i bogatih tinejdžera. To je Joe Dixon će biti noć za zaštitu nedavno napravio senatora dok nakon što joj gomilu plaćenika od utemeljitelja.

Leo Barnes

Glumac filma "Judgment Night 3" (2016) Frank Grillo pojavio se pred nama u ulozi Leona Barnesa - narednika i branitelja. Putuje po gradu i spašava one koji postaju potencijalne žrtve. Bio je taj koji je otkrio senator i obećao joj je spasiti, ali za to je bilo potrebno pronaći utočište. A koje je mjesto bolje od gotovo nezaštićene trgovine dućana Joea Dixona?svi glumci filma The Judgment Night

Između čitave trilogije, publika izdvaja samo prvi dio, jer je parcela tako jedinstvena da nehotice privlači pažnju i uzbuđuje maštu. Međutim, u većini slučajeva, "Sudnja noć 3" ostavila je samo negativne kritike, a zbog toga postoje razlozi:

• Prvo, napeta priča, i, kako mnogi gledatelji kažu, događaji su "sisali prstom".
  • Drugo, u trećem dijelu nema apsolutno djelovanja - prilagodbu sprema samo Elizabeth Mitchell i Frank Grillo.
  • Treće, slika je bila smiješna slika, svijetla i patosna odjeća koja ne stvaraju atmosferu, nego uzrokuju samo negativne emocije.
  • Četvrto, u filmu postoje mnoge nedosljednosti. Na primjer, skupina tinejdžera ubila je sve na putu, ali glavni likovi nisu mogli ni povrijediti nju. Istodobno, svi likovi pokazuju izvrsne sposobnosti pucanja.

brodska noć 3 redateljaAko odlučite gledati film, onda zapamtite da ovo nije horor film, već triler s elementima antiutopije. To nije samo slika s glazbom, već ideja i koncept. Ovaj je film jedan od rijetkih koji pokazuje jednu od mogućih varijanti budućnosti, ako se čovječanstvo ne ujedine i ne prestaje ignorirati događaje koji se događaju oko nas.