"Gotovo 17". Glumci, recenzije, priča

Američka likovna slika Kelly Framon, izdana u najam u 2016, povoljno se razlikuje od sličnih filmova s ​​jasnom skriptom i izvanrednim performansama Hayley Steinfielda. To su ove vrline koje ne dopuštaju karakterizaciju "The Edge of Seventeen" kao samo još jednu filmsku dramu o problemima prijelazne dobi. Ocjena trake je IMDb: 7.40. Drama mladih je treći projekt u redateljskoj filmografiji, a prvi koji je osvojio ne samo nominiranje Zlatnog globusa, već i srca milijuna gledatelja.
gotovo 17 glumaca

Zaplet projekta

Pripovijest filma „Gotovo 17” uvodi gledatelja na viši učenik Nadine (Haley Staynfeld), koja ima ugled među kolegama čudno hrčka. Čak iu osnovnoj školi, ona, za razliku površno atraktivan i vrlo uspješan brat Deriana (Blake Jenner), osjetiti što to znači biti izopćenik, budući da je predmet ismijavanja i maltretiranja od strane kolege. Tijekom godina, problemi odrastanja Nadina izgledaju kao da dobivaju zamah. U dobi od 13 godina djevojka umire, kasnije "najljepši dječak" ne primjećuje. A u 17 godina Nadine ozbiljnih sukoba sa svojim učiteljem i naučiti o burnoj ljubavi svog najboljeg prijatelja Christa (Hayley Lou Richardson) sa svojim bratom. Žena početi pohađati mračne misli o samoubojstvu, a samo kroz izravan dijalog s kolega Erwin Kim (Hayden Szeto), junakinja uči cijeniti život i postupno će se promijeniti.

Naravno, parcela "Gotovo 17" ne sjaji s inovativnim užicima i otvoreno je sekundarna, međutim, opće mišljenje recenzenata o filmu je pozitivno.
film gotovo 17 godina

Osamljenost osobnosti

Opušteno tragikomedija «Na rubu sedamnaest» utječe na pretragu pojam osobnost protagonista na pozadini osobnim iskustvima mladog srednjoškolac. Unatoč činjenici da postanovschitsy odlučio ne smetaju u potrazi za inovativnim oblicima provedbe ne gubi relevantnost predmeta, te je ostao vjeran starim provjerenim klasicima. U središtu povijesti heroina, sociopat i introvert, okružen društva, koji ne žele shvatiti i prihvatiti neobičnu djevojku.

Osamljenost pojedinca sa svim posljedicama koje proizlaze iz njega je i dalje gorući problem najmodernijih adolescenata. Imajući to na umu, Nadineova slika u filmu "Gotovo 17" nesumnjivo je razumljiva i blizu većini gledatelja. Žalost, kao padobran, ne prestaje padati na glavu nesretnika. Problemi u komuniciranju s drugima, uključujući i majku, nalik su beznadnom uzorku, plašni pokušaji uspostavljanja odnosa s vanjskim svijetom osuđeni su na neuspjeh. Redatelj filma "Gotovo 17" usmjerava glumce H. Steinfield, V. Harrelsona, H. Richardsona i B. Jennera.

Izvođač glavne uloge

rub sedamnaest

Uloga koju igra Nadine Franklin prekrasni glumicom Haley Steynfeld, u filmu ostvariti svoj kreativni potencijal kao pjevač i model. Izvođač je započeo svoju kreativnu karijeru tek osam godina, u tinejdžerskim serijama i reklamama. Debi ulogu u filmu jednom donio Haley uspjeh, zahvaljujući sudjelovanju u „True Grit” Coen braće glumica dobila puno velikih ponude. Nakon snimanja slijedi u smislenu kolut filma „Romeo i Julija”, „Tri dana za ubijanje”, „Ender je igra”, „Lokalni”, „osobito opasan.” Iskusni glumci "Gotovo 17" predvidjeli su briljantnu karijeru za pjevačicu.

gotovo 17 priča

Iskusno iskustvo

Najiskusniji je izvođač na seriji bio glumac Woody Harrelson, koji je igrao ulogu gospodina Franklina. Bio je tako prožet proizvodnim procesom da je većina Hochma njegovog lika došla osobno samo tijekom snimanja. Producent i dramatičar Woodrow dobitnik je nagrade Emmy, ponovljenog kandidata za Oscara i Zlatnog globusa. Harrelson je stekao slavu u kinematografskim krugovima nakon sudjelovanja u TV seriji "Chirs". Njegova filmografija uključuje sve poznate projekte: "Natural Born Killers", "Ljudi vs Larry Flynt," "kućnih", "starci", "Zombieland", "Seven Pounds", "Igre gladi", „Sedam psihopata "I" Iluzija prijevare ". Preporuke takvog iskusnog redatelja slušali su druge glumce "Gotovo 17".

gotovo 17 recenzija

Sekundarni znakovi

U "Gotovo 17" glumci B. Jenner i H. Richardson predstavili su gledateljskoj publici manje živopisne i šarene slike.

U Derian Franklin je reinkarnirao američki glumac Blake Jenner. Izvođač je najpoznatiji po ulozi Ryder Linne u televizijskom filmu "Zbor" i umjetničkom filmu "Svatko".

Uloga najbolji prijatelj glavnog lika glumi glumicom Krista Haley Lou Richardson, nedavno zapalio u spin-off „Pretty Little Liars” - serija „Ravenswood”. Izvođač je također bio uključen u snimanje i snimanje slika „Mladi Kieslowski”, „Bronca” i TV serije „Zakon i red”, „nespretno”.

kritika

Djelo Kelly Fremont snimljeno je o tinejdžerima i za njih. U karakterizaciji junaka ne postoji mali trag karikature, ni gram lažljivosti. Slika protagonista jednostavno je osuđena na suosjećanje i razumijevanje. Scene koje otkrivaju društvenu "nespretnost" središnjeg karaktera, olakšavaju i ohladjuju stupanj monotonije pripovijesti. Odvajanje projekta je također predvidljivo. Čim Nadine shvati da korijen njezinih problema nije u okolnim ljudima, ali u patološkom samosažaljenju njene se tuga počinje smanjivati, brzo uništavajući ostatke neprijateljstva. Pravi sretan kraj.

Nije iznenađujuće da je vrpca "Gotovo 17" koja pregledava publiku uglavnom podržavala i nagrađivana visokim ocjenama od filmskih kritičara. Popularni filmski portali Metacritic and Rotten Tomatoes na temelju lijeve ocjene ocijenili su filmom 7,8 od 10 bodova.