Serija "Stranger" (3. sezona): recenzije publike, parcele i cast

U prosincu se očekuje puštanje posljednje serije treće sezone "Stranca". Recenzije o ovoj višestrukoj priči uglavnom su pozitivne. Telekartina i dalje dobiva popularnost i oduševljava svoje obožavatelje s nevjerojatnim pletivima i skretanjima.

Ukratko o seriji

Obožavatelji serije "The Stranger" u osvrtima na 3. sezonu ne prestaju slaviti povijest. Prema riječima obožavatelja, doslovno se nisu mogli odvojiti od ekrana odmah nakon pregleda prve serije projekta.

Podsjećamo vas da je u središtu multi-serija mlada djevojčica koja se slučajno kreće na vrijeme nekoliko stoljeća. Kako bi preživjeli, glavni se lik treba prilagoditi ritmu života nekog drugog vremena. Čini se kao da joj sve ispada, ali često joj ponašanje uzrokuje sumnju.

stranac 3 sezone recenzije

Istovremeno, djevojka očajnički traži način povratka kući u dvadeseto stoljeće. Međutim, uskoro shvaća da je upoznala nekoga posebnu za sebe i želi biti sam s njim.

Glavni likovi

Središnji lik serije je Claire Rendall. Ona je ona koja putuje putnik na vrijeme. Sve je počelo s činjenicom da je nakon rata djevojka zajedno sa suprugom Frankom odlučila organizirati novi medeni mjesec i otići u Škotsku. Od lokalnih stanovnika, saznaju da je u ovom trenutku blizu golemog kamenja koje se vještice skupljaju za drevni ritual. Par odluči doći i pogledati sakrament. Ono što se događalo toliko je impresioniralo Claire da sljedećeg jutra ponovno odlazi na to mjesto. Odjednom čuje čudan zvuk iz kamena usred čistine, a kad ga Claire dotakne, ona se s vremenom kreće.

serije stranaca 3 sezone recenzije

Recenzije treće sezone "Stranca" također često govore o svom suprugu Claireu. Ne svi sviđaju ovog junaka, ali bez sumnje - zaista voli svoju ženu. Kad je nestala, Frank ju je očajnički tražio. Govorio je s gotovo svim stanovnicima grada u kojem su stigli, pokušavajući pronaći neki trag, stalno pokušava da pomogne policiji u potrazi za svojom ženom. Kad su dužnosnici za provođenje zakona spustili ruke, tip je odbio odustati i vjerovati da ga je Claire upravo napustila.

Važan junak zemljišta je mladi momak Jamie Fraser. Jer njegova sudbina prolazi kroz tisuće ljudi ovdje su već 3 sezone serije "The Stranger". Recenzije junaka izuzetno pozitivne. Njegov izgled, govor, ponašanje - sve to samo izaziva divljenje obožavatelja. Kada Claire uđe u tuđe vrijeme, on ju spasi od silovatelja. Uskoro se sve više i više međusobno upoznaju, zaljubljuju se jedni s drugima. Nakon nekog vremena djevojka odluči povjeriti joj tajnu.

stranger 3 sezone 5 serija recenzija

Bez sumnje, Jonathan Rendall, predak Franka, izaziva najveći broj negativnih emocija u publici. Nastavlja glavne likove tijekom prve dvije sezone, više od njega zbog njega, ljubavnici su bili širi kose od smrti. Recenzije 3. sezone "Stranci" opetovano pohvaljuju kreatore projekta, jer su se riješili ovog junaka. No, mnogi su gledatelji bili nezadovoljni činjenicom da više ne vide inteligentni i nepredvidivi anti-heroj.

Parcela treće sezone

Dobio je mnogo pozitivnih recenzija serije 1 serije 3 "The Stranger". Podsjećamo vas da se krajem druge sezone Claire vraća dvadesetom stoljeću svom suprugu Franku. Ona izvještava da je trudna i priča joj nevjerojatnu priču kreće se u vremenu. Frank odluči zaboraviti na ono što se dogodilo i ostaje sa suprugom. Štoviše, tip uzima dijete svoje žene kao svoju, jer ionako ne može imati svoju djecu.

stranger 3 sezone 4 serije recenzija

U trećoj sezoni Frank i Claire preselili su se u Boston i pokušali uspostaviti svoj odnos. U ovom trenutku, Jamie preživljava u bitci Cannonade, koji, nažalost, oni gube. Britanci namjeravaju izvršiti sve preživjele, ali Jamie uspijeva pobjeći zahvaljujući grofu Meltonu. Siguran je da će muškarac i dalje umrijeti od primljenih ozljeda i potajno pustiti heroja.

Jamie se mora skrivati ​​u špiljama blizu svoje kuće šest godina. Cijelo to vrijeme njegova je obitelj napadnuta od engleskih, koji stalno napadaju svoju zemlju u potrazi za bjeguncem. Jamie odluči olakšati život svojoj obitelji i zamoli njezinu sestru da ga "izda".

U međuvremenu, Claire ne može podnijeti život kućanice i odlazi na tečajeve anatomije. Njezin oženjen život raspadne dok junakinja shvaća da voli Jamie.

Glavni glumci

Prema publika, jedna od najdramatičnijih epizoda u 3. sezoni "Stranger" je 5 serija. U odgovorima navijači ne prestaju govoriti da je to bio prijelaz iz časne serije 2. sezone. Možete saznati više o ljubavnoj priči Claire i Jamie kada gledate kasetu.

stranger 3 sezone 1 serije recenzija

Podsjećamo vas da je Claireu nastupila Katrina Balf. Njen ljubavnik iz prošlosti igrao je Sam Hewan. Frank i Jonathan Rendal igrao su Tobiasa Menziesa. Ostale likove zastupali su Graham Mactawish, Duncan Lacroix, Grant Orurk, Nell Hudson i drugi.

Glumci o seriji

Ostavili su se osvrt na sva tri godišnja doba "The Stranger" i izvođači glavnih uloga. Gotovo u svakom razgovoru, Hewen kaže da je nevjerojatno sretan što radi u Škotskoj. Izvorna mjesta samo pomažu momku na poslu i daju povjerenje. U jednom intervjuu, glumac je također rekao da pokušava naučiti sve potrebne vještine kako bi ispunio svoju ulogu. Već je naučio voziti, boriti se od ruke do ruku i boriti se protiv mača. Filmska ekipa uvijek šali da je Sam napustio svoje kaskadere bez posla.

stranac 3 sezone recenzije

Katrina također vrlo često daje intervjue. Iznenađujuće, češće nego ne, novinari pitaju djevojku o njezinu odnosu s Samom. Mnogi fanovi su sigurni da između glumaca, kao i između njihovih likova, postoji duboka veza, čak i strast. Međutim, mnogo na žaljenje navijača, djevojka poriče bilo kakve glasine o svom romanu s Hueenom. Prema Balfu, njihova "kemija" na ekranu samo je glumačka igra koja nema nikakve veze s njihovim stvarnim životom. Istodobno se Sam često šali u takvim intervjuima da bi on i Katrina barem pokušali.

Ne manje zanimljivi obožavatelji smatraju 4. epizoda 3. sezone "The Stranger". Recenzije epizode opetovano pohvaljuju dramatičnu situaciju u okviru. Prema fanovima, jednostavno nisu mogli smireno pogledati što se događa. Živci su na granici između gledatelja i glavnih likova.

Podsjećamo vas da je jedna od najznačajnijih značajki serije velik broj krevetskih scenarija. Ova činjenica je također pozitivno utjecala na popularnost projekta. Naravno, ima i onih koji vjeruju da mnogoseriyki tvorci prvo mora uhititi pozornost publike priča nego golim tijelima. Međutim, mnogo više fanova vjeruje da epizoda ove vrste pokazuju blizinu likova.