Serial `Blind Zone`: glumci i uloge, zemljište, datum izlaska, recenzije

"Blind Zone" je popularna američka televizijska emisija o agentima FBI-a. Intrigantna zemljište i veliki redateljski rad čini publika gledati prema naprijed za oslobađanje novih epizoda, a zbivanja bez daha, pratiti razvoj priče. Glumci serije "Blind Zone" pokazali su sjajnu igru ​​i uspjeli otkriti višestruki lik svakog lika. Zbunjujuće istrage, opasni potezi i osobni drame čine seriju uzbudljivim i nepredvidljivim.

Serijska slijepa zona, glumi

Zaplet serije

1 sezone serije "Blind zona" počinje činjenicom da FBI pronalazi torbu koju su ostavili teroristi na središnjem trgu u New Yorku. Međutim, iznutra nije bomba, ali gola djevojka, čije tijelo je gotovo potpuno prekriven tajanstvenim tetovažama. U jednoj od njih, agentovo ime je Kurt Weller. Čini se da zna tu djevojku. Oči su joj podsjećale na dugo izgubljene prijatelje iz djetinjstva po imenu Taylor Shaw. Analiza DNA pokazuje da je djevojka doista Taylor, ali druga studija potpuno odbacuje ovu teoriju. FBI joj daje ime Jane Doe i odvede u njegov tim. Kurt joj ne vjeruje, ali preferira pogledati bliže, proučavati i pokušati utvrditi tko je ona.

Blind zona, serija, zemljište

Glavne uloge u seriji "Blind Zone" izvode Jamie Alexander i Sullivan Stepleton. Duet ovog glumca briljantno je utjelovio likove likova, prisiljavajući gledatelje da se emocionalno brinu za svoju sudbinu. Jane se ne sjeća ničega o svojoj prošlosti, a ona ne zna zašto je na trgu, ali u sebi ima neobične sposobnosti: poznaje nekoliko stranih jezika, izvrsne borbene vještine i sposobnost snimanja točno. Ubrzo agenti shvaćaju da slike na djevojčino tijelo su povezane s zločinima, a rješenje zagonetka omogućuje otkrivanje i sprječavanje strašnih događaja. Istraživanja FBI-a javljaju se na pozadini dobrih osobnih drama likova, otkrivajući različite osobine likova, ponekad kontradiktornima. Razdvajanje, izdajstvo i gorke gubitke traže znakove tijekom svih godišnjih doba, ali se također održavaju sjajni trenuci.

1 sezona serije "Blind Zone" objavljena je u rujnu 2015. i dobila je sukobljene kritike kritičara. No, gledatelji su bili puni podrške, a televizijske emisije je nastavio: 2016. svijet je vidio 2. sezona, a 2017. godine - treći.

Jamie Alexander kao Jane Doe

Glumci serije Blind Zone

Jamie Alexander, koji je igrao ulogu Jane, rođen je 12. ožujka 1984. u Južnoj Karolini (SAD). Bila je jedina djevojka u velikoj obitelji, ima četvero braće. Od djetinjstva, ljubitelja kazališta, ali iz glumačke škole, Jamie je izbačena zbog nemogućnosti pjevanja. To nije zaustavilo upornu mladu glumicu, a 17 godina vratila se na pozornicu. Prvi film s njenim sudjelovanjem „zamke vjeverica” nije bio uspješan, ali kasnije uloge otvorila put do slave: Aleksandar je igrao male uloge u seriji „Uvijek je sunčano u Philadelphiji,” je „CSI: Miami”, „Agenti SHIELD” i drugi, te u Godine 2015. bila je pozvana na emisiju "Blind Zone". Glumica nije udana, nema djece.

Sullivan Stepleton kao Kurt Weller

Serijska slijepa zona, glumci

Sullivan Stepleton rođen je 14. lipnja 1977. u Melbourneu, Australija. O osobnom životu, gotovo ništa nije poznato. U intervjuu je spomenuo da se oženio 2005. godine, ali nakon dvije godine ponovno postaje neženjen. Steptonska glumačka karijera započela je 1996. godine. Tijekom proteklih 20 godina, on je igrao u različitim slikama, a najpoznatija je bila uloga grčkih općih Temistokla u epskom filmu „300. Dawn carstva” Prema zapletu serijala "Blind Zone", Sullivan glumi agenta FBI-a po imenu Kurt Weller - jak i emotivno složen karakter. Svaka epizoda serije otvara novi aspekt svoje osobnosti i priča priču iz prošlosti. Njegov osobni život je zbunjen i nestabilan, a osjećaji za Jane još više otežavaju stvari.

Ashley Johnson kao agentica Paterson

Serijska slijepa zona, sezona 1

Ashley Susan Johnson je rođen u Kaliforniji 9. kolovoza 1983 glumačka karijera počela kada je imala samo sedam godina sudjelovala je u snimanju „IZBEZUMILA”, u kojem glavnu ulogu igrao sam, Jean-Claude Van Damme. Od tada se pojavila u serijama, igranim filmovima, glasnim crtićima i računalnim igrama. Jedna od najpoznatijih uloga je kći Mel Gibsona u filmu "Što žene vole". O Johnsonovom osobnom životu nije poznat. Tim glumaca serije „Blind zona” Ashley je dobio ulogu agenta Paterson - nevjerojatno pametne i talentirane djevojke, u mogućnosti vidjeti i rasplesti zamršen tetovaže Jane.

Rob Brown kao agent Edgar Reed

Serija Blind zone recenzija

Rob Brown je rođen u New Yorku 1. ožujka 1984. godine. Kad je dječak imao 16 godina, na školskoj ploči oglasio je letak koji je pozvao sve da se baci za novi film. Iako Rob nije imao ni iskustvo amaterskog glasa, otišao je pokušati sreću. Kao rezultat toga, hrabri mladić dobio je glavnu ulogu u filmu "Find Forrester", koji je također glumio Sean Connery i Matt Damon. O osobnom životu glumca ništa se ne zna. U seriji "Blind Zone" Brown briljantno je igrao agent FBI-a Edgar Reed - kontroverzni i nepredvidivi junak s neobičnom sudbinom.

Audrey Esparza kao agent Tashi Zapata

Serijska slijepa zona, datum izdavanja

O biografiji ove glumice, gotovo ništa nije poznato. Prema ocjenama o seriji "Blind Zone" uloga agenta FBI-a, uspjela je prevesti vrlo pouzdano. Audrey je rođena 4. ožujka 1986. godine u američkom gradu Laredo (Texas). U dobi od 18 godina, djevojka se preselila u New York kako bi provela glumu na lokalnom sveučilištu. Nakon nekoliko uspješno odigranih epizoda u manje poznatoj TV seriji Esparza je pozvana da izvrši jednu od glavnih uloga u TV emisiji "Blind Zone".

Ukvali Rafael Roach u ulozi psihologa Roberta Bordena

Serijska slijepa zona, glumci

Ukvali Rafael Roach rođen je 22. rujna 1986. u engleskom gradu Derbyu. U svahili, ime Ukuvali znači istinu. Nakon diplome, Roach se prijavio za pravo fakulteta sveučilišta, ali se uskoro promijenio i ušao u London kraljevska akademija dramatičnu umjetnost, koju je diplomirao 2009. godine. Igrao je u poznatom Londonu Kazalište Shakespeare "Globe", bio je umjetnički ravnatelj plesne skupine Birdgang, glumio u isječcima takvih poznatih glazbenika kao Mariah Carey i Kylie Minogue. Također glumac uspijeva zvijezde u nekoliko epizoda uloga u filmovima i televizijskim emisijama, sve dok nije bio pozvan da se priključi cast timu u seriji "Blind Zone". U ovom filmu igrao je ulogu psihologa FBI-a.

Serijska slijepa zona, glumci

Datum objavljivanja serije "Blind Zone" bio je zakazan za 21. rujna 2015., u početku je planirano samo 13 epizoda. Međutim, potporni odgovori televizijskih gledatelja uvjerili su proizvođače da prošire prvu sezonu za još 10 epizoda, a zatim pucaju još dvije sezone. Nepredvidljivi zamršeni događaji prisilili su gledatelje da prate događaje na ekranu i veselimo se nastavku emisije. Posljednja 3. sezona prikazana je 2017., nakon čega je serija bila zatvorena. Za razliku od većine sličnih slika, završetak se pokazao neočekivanim, ali sasvim logičnim. I svaki od glumaca serije "Blind Zone" dobio je upravo ono što su zaslužili.